c330ursus

Ilu z Was ma C-330?

Polecane posty

c330ursus    2

Widziałem już taki temat o 3P pomyślałem nad takim o C-330, co wy na to? piszcie kto z was ma Ursusa C-330 ;)

 

Ja mam C-330 z 1976r ;)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

ja mam C-330 z 1970 roku , wedlug mnie jest dopatrzony i pracuje glownie w lekkich pracach i z turem, bardzo mi jest potzrebny do mojego gospodarstwa.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomash    7

ursus c-330 + tur 1 rok prod 1979 ;)


...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    65

Witam. Ja mam ursusa C-330m z 1990 roku. Jest to bardzo przydatna maszyna w moim gospodarstwie ;) ,bardzo duzo pracuje z turem przy oborniku i w zniwa z Z-224/1. Pracuje takze z lekkimi maszynami min: opryskiwacz,glebogryzarka,brony,kombajn buraczany-STOLL,kopaczka itp. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej10    2

No to i ja się dopiszę.

 

Mam C330 z 1969 roku.

 

A oto jego historia w skrucie.

Na początku po jego narodzinach gdzieś w zakładach Ursusa tyrał bardzo ciężko przez 7 lat w SKR, potem trafił do sadu mojego Dziadka, gdzy Tato się wyprowadzał po ślubie z moją Mamą trafił do niego, robił praktycznie wszystko ale w sumie mało. Przez kilka lat wręcz słurzył tylko do przeworzenia drewna na niewielkie odległości. Od kilku lat obrabia "aż" 0,5 ha pszenicy no i tyra w szkółce tj robi za spych do podłorza, ciąga przyczepkę, widły z paletami (transport wewnętrzny). Od roku zarejestrowany na mnie (bo się skończył stary dowód to odrazu trafił w moje ręce). W przyszłym roku zapewne dostanie nową kabinę bo stara już ciut się zaczyna rozsypywać (no na 40 urodziny jakiś prezęcik). Pozdrawiam Wesołych Świąt

Udostępnij ten post


Link to postu