Zaloguj się, aby obserwować  
Andrzej10

C330 Przejście linki od obrotów w skrzyni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Andrzej10    2

Witam. Ciapek z 69 roku miał rozlecianą linkę od obrotów, mój Tato stwierdził że i tak nie potrzebne i zdjoł pancerz podczas kapitalki kilka lat temu. Niedawno jak chciałem zapodać linkę okazało się że jest to przejście zapchane. Tutaj się pojawia moje pytanie jak to przepchać/wydobyć korek. Samej rurki się nie da wyjąć bo konieczne by było zdejmowanie kolumny kierowniczej, a rozbierać skrzynię ciut za gruba robota. Czy jak napsikam tam jakiegoś penetratora np CX80 czy jakieś odrdzewiacze Wurtha nic się nie stanie skrzyni? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miscola    0

Witam. Skrzyni nic się stać nie może, bo linka nie wchodzi do skrzyni. Ona jest zamocowana w obudowie sprzęgła i jeżeli tam wpuścisz odrdzewiacz to nic się nie stanie. pozdrawiam. Wesołych świąt i powodzenia w nowym roku:)

 

Jeszcze jedno. Jest tam niewielka możliwość, że środek dostanie się do skrzyni, ale czy naprawdę sądzisz, że ta ilość środka odrdzewiającego, który ma też właściwości smarujące, zaszkodzi 25 litrom oleju? Nie sądzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej10    2

W sumie fakt. Ja mam takie naleciałości z samochodu że jak coś się zmiesza to odrazu do wymiany. No to od jutra zaczynam drążyć. Pozdrawiam Wesołych Świąt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej10    2

Okazało się że chyba w rurce siedzi sobie radośnie nadal kawałek linki więc jest drobny problem. Czy jest jakiś w miarę prosty sposób na wyciągnięcie tej rurki bez konieczności rozbierania połowy ciapka? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martin68    9

ja bym znalazł pręt wsadził tak daleko aż dojdzie do tej starej linki i do pręta przyłożył mocny magnes i spróbował wyciągnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej10    2

Tak tylko że linka siedzi sobie jakieś 10 latek nie ruszana i raczej był by problem. Dlatego pytam jak całość wyciągnąć bez rozbierania całego uklładu kierowniczego. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

moja 330 to ma napęd licznika/linki z prawego boku przed skrzynią-obudowa sprzęgła i tam się nie dostaniesz przez żaden układ kierowniczy. Tylko po rozpołowieniu, tego nie rozbierałem ale z zewnątrz jest śruba i można rozkręcic ale czy się nie rozpadnie i da się złożyć to niewiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej10    2

No moja to sam początek produkcji czyli 69 i chyba ciut jest przejściówką z C328. U Ciebie zapewne jest ta krutka linka a u mnie musi po za pancerz wystawać jakieś 25 cm. Wejście jest umiejscowione dokładnie poniżej prawego wyjścia z kolumny kierowniczej. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem z moim ursusem c330m. mianowicie jakiś czas temu zauważyłem na bloku olej, poszła uszczelka pod głowicą. wymieniłem uszczelkę, po założeniu, dokręceniu kolejnością i odpowiednim momentem uszczelka puszcza w tym samym miejscu. Ciągnik pracował 3 min, woda w oleju, na zaworach. Uszczelka była 1,2 a założyłem miedzianą 2mm. Głowica przepuszcza? Głowicę mam oddać do planowania i sprawdzenia szczelności ale to koszt 500 zł+, dwa tygodnie czekania i nie wiadomo czy to przyczyna. Jak sprawdzić szczelność tulei? ciągnik potrzebny na sobotę a tutaj takie mankamenty, ok, 3500h przebiegu, żadnych zarysowań na bloku, stara uszczelka zeszła praktycznie sama, silnik ogólnie w dobrej kondycji, nie bierze oleju.  jestem praktycznie pewien że to nie wina bloku tylko tulei lub głowicy, jakieś sugestie?
    • Przez Kamil2710
      Witam!
      Otóż mam problem, na zimę wlałem płyn chłodniczy zamiast wody i w zimę było wszystko w porządku, ale na wiosnę przy przy pracy na działce zauważyłem że temperatura urosła. Okazało się ze płyn trafił do oleju. Jak się dowiedzieć którędy? Bo wlałem wodę zimną i nawet kropla nie ubyła, a jak wlałem gorącą i ciągnik był odpalony to coś ale bardzo mało ubyło.
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj