zdzich66

Fahr m66-Opinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
GoRAL1    63

Nie odebrac plewe tylko wytrzeć ziarno z niedomłuconych kłosów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701
Napisano (edytowany)

I wycisnąć z plewy w przypadku zbóż typu pszenica. Robi dokładnie to co młocarnia z powróconą masą z podajnika kłosowego.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg73    11

Witam jak się trzyma podsiewacz w tych modelach,czy nie peka jak przy volvach 800?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg73    11

Czy zasłoniecie kłosownika przy grubonasiennychzminimalizuje rozbijanie nasion,czy bedzie lepszym wyborem niż  volvo bo volva w naszym rejonie młócą fasole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Nic nie pęka nic nie stuka śmiało możesz kupować  :D. A każdym kombajnem będziesz młócił fasolę oczywiście nie obędzie się bez przerobienia niektórych elementów czy to będzie Fahr czy Volvo coś będziesz musiał przerobić żeby młócić nim fasolę. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg73    11

Witajcie, jak reguluje się szczeline na młocarni,czy m,ożna łatwo wymienić klepisko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Masz zapewne jakąś dźwignię lub pokrętło. Klepisko wymienia się najłatwiej odczepiając heder i podajnik pochyły. Wtedy masz dostęp do klepiska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

W tym kombajnie to nie takie proste wymontowac klepisko 

a kolega wyzej to raczej tego kombajnu nie widział w realu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

No to napisz jak ma to zrobić. Nie mam M66 ale też tego producenta i nie wierzę że nie da się go do przodu wyciągnąć. W M900 jest klin zabezpieczający podajnik pochyły. Odkręcasz śrubkę, wyjmujesz klin i jedne pas trzeba zdjąć. Odjeżdżasz całym podajnikiem od przodu. Oczywiście trzeba trochę elementów zdemontować jak osłony itp. ale nie ma z tym jakoś bardzo dużo pracy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Czyli tak jak myślałem. Sprawa wcale nie jest trudna jakby mogła się wydawać. Trzeba tylko wymontować chwytacz kamieni i 2 takie wygięte kątowniki po bokach. Odkręcasz 4 śruby od klepiska i wysuwasz z jednoczesnym obrotem klepisko do przodu. Dzień czasu roboty zakładając pomoc sąsiada i kratę browaru ( bez kraty 3-4 godziny:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg73    11

dziękuje za wszelaką pomoc,dzisiaj przyprowadziłem do domu m 66,byliśćie dużą pomocą przy wyborze kombajnu, dziękuje i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg73    11

Witam,jest jakiś patent aby wymienić filtr paliwa i nie zapowietrzyć silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg73    11

Witam mam kilka pytań odnośnie m 66,czy olej 20w50 nie bedzie za gęsty do silnika bo wszyscy mi taki doradzają?.Mam poknoconą instalacje elektryczną dokładnie zniszczony sygnalizator przegrzania silnika, czy mogę podpiąć czujnik do np drugiego sygnału lub dużej kontrolki,czy czesto przegrzewająsię te silniki  ja mam 3 cylindrowy i jest  to mój pierwszy kombajn ,dzieki z góry za poradę, pozdawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Wg. zaleceń producenta silnik ma być zalany olejem SAE30. Nic nie pisze więcej o gęstości itd. SAE 30 to olej sezonowy ( letni). 20W50 to teoretycznie lepszy olej ale to wszystko zależy od pozostałych parametrów i u każdego producenta będą inne. Ja ok kilku dobrych lat stosuję Turdus 15W40 i nie mam zamiaru zmieniać na inny. O te silniki trzeba dbać - przedmuchać cylindry i chłodnicę oleju przed wyjazdem w pole. Kontrolka przy sprawnym silniku i prawidłowej eksploatacji nie ma prawa się załączyć. To zabezpieczenie krytyczne - np. zerwany pasek od wentylatora ( tam też jest czujnik ale jak wszystko może się zepsuć). Czujniki należy mieć sprawne a do temperatury silnika najlepiej dorobić zegar do mierzenia temp. oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1234    1

Mam ten sam silnik w deuz-fahrze m660 i jest zalany Turdusem 15w40. Co do przegrzewania to mimo chłodzenia powietrzem silnik nie grzeje się na przy całodziennym koszeniu, przegrzanie w tych silnikach następuje zwykle tak jak napisał kolega wyżej w przypadku zerwania paska od dmuchawy ale jazda bez sprawnego czujnika jest sporym ryzykiem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg73    11

Witam,podzielcie się Panowie na co zwrócić uwagę prz eksplatacji m 66 czy łańcuch napedu młocarni trzeba często wymieniać ,jaki olej lejecie do hydrauliki  bo umnie trzeba uzupełnić stan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marti    0

Witam

Chciałem zapytać co do użytkowania kombajnu Fahr m66 jak sie sprawuje i czy młócisz nim fasole? A jeśli tak: czy ciężko jest go przestawić? Czy nie robi problemu ten bęben domłacający przy młóceniu fasoli? Ja też planuję zakup Fahr m600 do fasoli. To chyba ten sam model? Ciekawi mnie jak się sprawuje  łapacz kamieni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg73    11

Witam, czy ktoś wyciągał podsiewacz,  czy dużo z tym zabawy i co trzeba wymontować by go wyciągnąć,?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Orzech334
      Witam . 
      Posiadam Deutz Fahra Agrotron K90 z ladowaczem czołowym quicke Q50 z 2008 roku .
      W ostatnim czasie wymieniłem kompletne lozyska zwrotnic i sworzen glowny . Generalnie zlikwidowalem wszystkie luzy w przednim układzie zawieszenia tj.moscie.
      Ciągnik pracuje caly czas z TUR-em wiec obciazenie przedniego zawieszenia jest duże.
      Chciałbym żeby trwalosc nowych części byla jak najdłuższa. Jakie polecacie smary . Cos z domieszką gwafitu? Jakie uzywacie ? Jakieś konkretne produkty? 
       
    • Przez mateusz7745
      Witam po zimie próbowałem odpalić Deutz fahra agrotrona 4.90 i tutaj powstal problem ciągnik nie może odpalić, psikalem starterem zaczął zalapywac i zapalił klekoczac mocno zaraz zgasł . Dodam że rozkręcałem pompkę paliwowa ta napędzana paskiem i zmieniłem zawór zwrotny na nowy, ciągnik odpowietrzalem i nic to nie daje nie może bez plaka załapać nawet nie zadymi 
    • Przez Kamilc360pL
      Snapchat-1391671675.mp4 Witam mam problem mianowicie zatrzymałem się ciagnikiem wrzuciłem luz wyszedłem z kabiny po ponownym wejściu wbiciu biegu ciągnik nie reaguje. Wszystko inne jest sprawne. Po przelaczeniu rewers na położenie jazdy w tył nic się nie dzieje w przod też. Półbieg został w jednej pozycji i nie przełącza się. Proszę o pomoc i z góry dziękuję 
    • Przez kumix
      Witam
      Chciałem się zapytać czy ktoś posiada taki ciągnik na śląsku w promieniu do 200 km od Częstochowy ? 
      Chciał bym się z kimś spotkać pogadać na temat tego ciągnika.
      Pozdrawiam 
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj