Skocz do zawartości

Zdjęcie

Owijarka od producenta z Ryk


22 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Mechaniki

Mechaniki

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 22 grudzień 2008 - 14:17

Owijarka od producenta z Ryk Witam użytkowników agrofoto. Używa z was ktoś może owijarki do bel od producenta z Ryk??
Jak się ona wam sprawuje i czy miała jakieś awarie??
Szukamy dla siebie owijarki i znalazłem właśnie ich ofertę, proszę o odzew. Pozdrawiamy Mechaniki.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Owijarka od producenta z Ryk Dzisiaj, 09:16
  •  

#2 Share Kuki19

Kuki19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 431 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 grudzień 2008 - 16:27

Owijarka od producenta z Ryk czy ta cena 7 tyś to jest cena brutto za tą owijarkę? są inni żemieślnicy oferują za 6,5 tyś ale czy brutto?
a tak wogóle to co tam w owirace może się psuć chyba nie powinna być taka zła ;)

#3 Share LukaszZduny

LukaszZduny

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 601 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2009 - 14:57

Owijarka od producenta z Ryk Witam wszystkich i zachecam do dyskusji!
Przyszła i do mnie pora pomyśleć o sprzecie do owijania bel... Wpisując na "alledrogo" hasło owijarka wyskakuje parenaście różnych nowych owijarek za 6-8 tys zł. Nie bede ukrywał że chce kupić tanio ale czy takie rzemiosło wytrzyma? Niby co tam ma sie popsuć ale w Polsce to chyba wszystko może sie zdażyć;)
Jakie macie opinie o tanszych owijarkach?
Jaka mi polecicie?
Mysle że warto kupić na folie 75 a czy uniwersalna (producent tak podaje) 50/75 bedzie dobrze kłaść folie? I na czym polega to że jest uniwersalna bo chyba nie tylko szersza rolka? Zmienia sie jakieś przełożenia?

Pozdro Łukasz

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Owijarka od producenta z Ryk Dzisiaj, 09:16
  •  

#4 Share damian40000

damian40000

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Brodnicy kujawsko-pomorskie

Napisany 02 luty 2009 - 15:34

Owijarka od producenta z Ryk

Witam użytkowników agrofoto. Używa z was ktoś może owijarki do bel od producenta z Ryk??
Jak się ona wam sprawuje i czy miała jakieś awarie??
Szukamy dla siebie owijarki i znalazłem właśnie ich ofertę, proszę o odzew. Pozdrawiamy Mechaniki.



Mam od roku taką owijarkę, zapłaciłem 7500zł + 500 za transport (ponad 400km) zrobiłem około 600bel i wszystko ok tylko licznik padł ale to chyba nic dziwnego przy owijarkach, ogólnie jestem zadowolony, mam taką 500-750 owijałem i taką i taką folią i wszystko ok.

#5 Share LukaszZduny

LukaszZduny

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 601 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2009 - 15:42

Owijarka od producenta z Ryk Ale masz zmienne obroty bebnów na 75? Bo 75 powinno sie owijac 16 razy nie 24

#6 Share damian40000

damian40000

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Brodnicy kujawsko-pomorskie

Napisany 02 luty 2009 - 16:05

Owijarka od producenta z Ryk Tak mam w tej owijarce przy bębnach są podwójne zębatki aby przestawić na 75 skraca się łańcuszki i zakłada na te mniejsze zębatki.

#7 Share nasil90

nasil90

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1055 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Węgrów, Siedlce, Mińsk Maz wszędzie daleko :D

Napisany 02 luty 2009 - 16:08

Owijarka od producenta z Ryk W moje foluarce Metal fach trzeba zmienić koło zębate i wtedy przestawia się z 500na 750
Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
Technik Węgrów solidna firma polecam.!!

#8 Share LukaszZduny

LukaszZduny

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 601 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2009 - 18:06

Owijarka od producenta z Ryk A co powiecie o tych? Cena przystepna
http://www.allegro.p...ocja_warto.html
http://www.allegro.p..._gwarancja.html
http://www.allegro.p..._gwarancja.html

#9 Share wojtas

wojtas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1194 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2009 - 18:10

Owijarka od producenta z Ryk

Mam od roku taką owijarkę, zapłaciłem 7500zł + 500 za transport (ponad 400km) zrobiłem około 600bel i wszystko ok tylko licznik padł ale to chyba nic dziwnego przy owijarkach, ogólnie jestem zadowolony, mam taką 500-750 owijałem i taką i taką folią i wszystko ok.

ja mam sipmę już kupę lat i jakoś mi licznik nie padł, - chyba powinienem sie zdziwić?

#10 Share endrju00711

endrju00711

    Rolnik - Lotnik :D

  • Members
  • PipPipPip
  • 853 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska , powiat Grodziski

Napisany 02 luty 2009 - 18:28

Owijarka od producenta z Ryk Ja mam warfame i jeszcze chodzi, mimo iż ma pare tysięcy belek w swym żywocie ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Owijarka od producenta z Ryk Dzisiaj, 09:16
  •  

#11 Share caseon

caseon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 329 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie
  • Zainteresowania:ROLNICTWO
    SAMOCHODY

Napisany 02 luty 2009 - 18:39

Owijarka od producenta z Ryk Umnie ma te owijarke i licznik padl po 20 belach ma slabą konstrukcje tego masztu co sie zaklada folie dokrecajac ja wszystko sie wygina a tak to sie kreci i owija

#12 Share Grzesiekclassic

Grzesiekclassic

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2009 - 22:02

Owijarka od producenta z Ryk Ja mam owijarkę sipma Kupiłem ją z dużego gospodarstwa.U po się przedniego właściciela ofoliowała parę tysięcy belek. Ja posiadam ją też parę latek i jestem z niej zadowolony.Sprawuje się ja trzeba
Sprzedam kolepkę od foliarki do stawiania bel

#13 Share akaku

akaku

    MłodyRolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 620 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko Pomorskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja

Napisany 17 kwiecień 2011 - 12:26

Owijarka od producenta z Ryk Ja zamawiam owijarke z Ryków z firmy Mar-Pol za 6.600 z stawiaczem bel :) A bez stawiacza kosztuje u nich 5.600. Sasiad ma od nich ta owijarke 2 lata i nic sie nie dzieje :P
Case <3

#14 Share romek6340

romek6340

    Zetor Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2426 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ryki- Lubelskie
  • Zainteresowania:Lotnictwo, motoryzacja, sport
    a rolnictwo jako hobby ;)

Napisany 17 kwiecień 2011 - 14:05

Owijarka od producenta z Ryk Ja jestem z ok Ryk. U nas każdy ma owijarki od rzemieślników z okolicy i nikt nie narzeka, chociaż o drobnych wpadkach słyszałem. Osobiście polecam z "P.P.H.U. Zbych" bo taką mamy już kilka lat. Jak na razie nie widać po niej śladów użytkowania i jest dosyć masywnie wykonana.

Sprzedam Kombajn Bizon Z056, 1989 r. Szczegóły PW

Zapraszam na stronę:

https://www.facebook...razospbrzeziny/


#15 Share akaku

akaku

    MłodyRolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 620 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko Pomorskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja

Napisany 21 kwiecień 2011 - 20:43

Owijarka od producenta z Ryk Mi we wtorek maja przywieżć z firmy Mar-Pol. Zobaczymy jaki to sprzęt, bo widziałem tylko na zdjęciach.
Case <3

#16 Share emil1517

emil1517

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 maj 2011 - 16:30

Owijarka od producenta z Ryk Witam potrzebóje kupić owijarkę tanią i dobra na bale 150 i mam ciężko znaleźć taka owijarkę. Bo kupiłem prasę rolującą w zeszłym roku polską starszego typu Z-263 i ta prasa właśni robi bale o długość 150cm. Proszę o dobrą doradzenie. Z góry dziękuję;-)

#17 Share Łukash

Łukash

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów

Napisany 12 maj 2011 - 18:27

Owijarka od producenta z Ryk Kupiłem sipme i z tego co wiem to ona ma maksymalnie 120x150 bele więc myślę ,że do twojej prasy powinno pasować.

#18 Share akaku

akaku

    MłodyRolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 620 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko Pomorskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja

Napisany 18 czerwiec 2011 - 09:11

Owijarka od producenta z Ryk Po owinięciu 60 bel owijarka sie spisuje ok. Tylko jeśli zamówicie tą owijarke to pierwsze co zrobicie to skrócie łańcuchy od walców, tak aby walce były na maxa zesunięte do środka, i po owinięciu ok. 30 bel sprawdzcie łancoch pod stołem co napędza stół i jest połączony z pompą, bo on też sie rozciaga i trzeba go skrócic, a potem można go naciągnać pompą. A tak to polecam
Case <3

#19 Share romek6340

romek6340

    Zetor Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2426 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ryki- Lubelskie
  • Zainteresowania:Lotnictwo, motoryzacja, sport
    a rolnictwo jako hobby ;)

Napisany 13 marzec 2012 - 22:10

Owijarka od producenta z Ryk Ja mam taką. Owinęła kilkaset bel i narazie żadnych problemów nie było. Na niedużą skalę produkcji jest odpowiednia.

http://allegro.pl/ow...2185917308.html

Sprzedam Kombajn Bizon Z056, 1989 r. Szczegóły PW

Zapraszam na stronę:

https://www.facebook...razospbrzeziny/


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Owijarka od producenta z Ryk Dzisiaj, 09:16
  •  

#20 Share fidzi

fidzi

    Nowicjusz

  • userphoto
  • Members
  • Pip
  • 27 postów

Napisany 24 kwiecień 2012 - 07:40

Owijarka od producenta z Ryk A o jakiego producenta masz na myśli bo z tego co wiem to jest tam małe zagłębie tych producentów

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Kubota wjeżdża na łąki! zobacz »