Zaloguj się, aby obserwować  
gumis45

6620 SE

Polecane posty

Pavel    12

no wiem sorki troche za bardzo rowinołem czesc techniczna a za mało mentalnosc ludzi a miało byc na odwrót:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DonPedro    4

Chciałem sie zapytac czy ktos posiada albo wie gdzie mozna znaleźc wykres mocy 6620se tzn na jakich obrotach jaka jest moc. Nie spalanie tylko moc. Ja szukałem i nie mogłem znaleźc :P mozne ktos ma albo wie gdzie jest??

 

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris017    2

A do czego ci to potrzebne ???? Chcesz sprawdzić ile twój pali ????


Nie ma lepszego od John deere-a :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DonPedro    4

Spalanie swoja droga ale chciałbym wiedziec na jakich obrotach najlepiej wykonywac ciezką prace a na jakich lzejsza zeby niepotrzebnie nie katowac silnika.

Ten test to jest chyba do premium a mi chodzi do se. A roznica miedzy nimi jest wielka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    12

Połączone tematy. Identyczna nazwa a sprawdzić się nie chce czy na forum temat jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1989    6

Mam 6620SE od 2003.Kupiony po promocyjnej cenie 188tyś zł. Ten model jest awaryjny(chłodnica,pompka paliwa,podnośnik siada) Kiedyś pracował w gruberze 3m i 4skibowym kvernelandzie. Przez rok głęboszował na 4łapy. Zaorał 50ha 5 skibowym kvernelandem es95. teraz tylko uprawia agregat 5,4m i sieje agregat uprawowo-siewny 4m. Opony mam 540/24, 650/24 i w bruzdę się mieścił bez problemów a ktoś tam pisał że kupił 520 bo inne byłyby zbyt szerokie :) Zapraszem na mój profil, tam są zdjęcia 6620 i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomek6620   
Gość tomek6620

Interesuje mnie cena oświetlenia narożnego roboczego do John Deera z serii 6020SE.Numer części : AL159352 . Jeśli ktoś sie orientuje po ile te światełka chodzą niech napisze-będe wdzięczny:)

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomek6620   
Gość tomek6620

Dzieki wielkie!!:unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

witam. Mam zamiar kupić ciągnik pomocniczy z ładowaczem czołowym w cenie do 160 tys. zł brutto. Myślałem nad tym sprzętem http://motoallegro.pl/item1020949047_john_deere_6220_2007_rok_95km_godny_polecenia.html co o tym sądzicie? Może polecilibyscie coś innego w tej cenie? chetnie usłysze wasze opinie na ten temat.

PS. Ciagnik musi być z rocznika 2006 lub młodszy!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj