Skocz do zawartości

Zdjęcie

6620 SE


85 odpowiedzi na ten temat

#61 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3538 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 26 wrzesień 2006 - 20:58

6620 SE

Wszystko zalezy jakie znajomy ma gleby czy lekkie czy ciezkie bo wtedy i roznica w spalaniu jest widoczna.Jak wybiera mu sie mlode to spali na pweno wiecej.Wzystko zalezy od obciazenia i warunkow pracy ktore wplywaja na spalanie.

gleby srednie i lekkie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
6620 SE Dzisiaj, 09:35
  •  

#62 Share Józek

Józek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 255 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Przedgórze Sudeckie

Napisany 23 październik 2006 - 16:58

6620 SE

Józek sory wczesniej napisałem że JD mam 2 lata sorki ale sie pomyliłem mam go już 3 lata wszystkich przepraszam za  pomyłke.


Nic się nie stało. :)

#63 Share JarekWLKP

JarekWLKP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 543 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Poznania

Napisany 03 listopad 2006 - 23:20

6620 SE Wcześniej była dyskusja dotycząca przełożeń biegowych w JD. W 7710A mamy skrzynię AutoQuad 19/7 i stwierdzam, iż jest to zupełnie wystarczająco. Dla objaśnienia AutoQuad to skrzynia automatyczna, biegi w przód i tył są na przeciwko siebie. Przełożenie zmieniamy przesuwając dźwignię o tyle pozycji, ile chcemy nie używając sprzęgła. Bardzo przyjemne dźwięki wydaje :D
John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

#64 Share miki

miki

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 17 listopad 2006 - 20:51

6620 SE

niezła maszyna mam ją od lutego.jeśli ktoś ma jakieś pytania chętnie odpowiem

co wiesz o 6520
interesuje mnie zmiana biegów
jesli zmieniasz grupe biegów na wyzsza to czy bieg wchodzi na pierwsze przelozenie
czy operuje sie dwoma dzwigniami

#65 Share gumis45

gumis45

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Ropczyc

Napisany 19 styczeń 2007 - 18:25

6620 SE Ja mam skrzynie z dwoma dzwigniami na jednej jest 6 biegow a druga dzwignia sluzy do zmainy biegow pod obciazeniem czyli na kazdym z 6 biegow mamy jeszcze 4 biegi
Niezawodność Jest Naszą Siłą

#66 Share Fenol

Fenol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 329 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 kwiecień 2007 - 15:10

6620 SE Pracowałem w Szkocji na 6220se i premium Se nie ma absolutnego skoku do Premium, skrzynia w premium chodzi jak zegareczek i delikatnie, absolutny wypas mozna zmieniac biegi jednym palcem bez drgań, rwania ruszasz dzwignią a ciagniczek natychmiast przyspiesza aaaaa! paliwo szef zmienil dostawce paliwa bo Johny mial problem z łykaniem syfu:)
kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

#67 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 kwiecień 2007 - 19:14

6620 SE

Ja mam skrzynie z dwoma dzwigniami na jednej jest 6 biegow a druga dzwignia sluzy do zmainy biegow pod obciazeniem czyli na kazdym z 6 biegow mamy jeszcze 4 biegi


Ja mam u siebie taką samą liczbę biegów tyle że 4 tzw. półbiegi mam w przycisku. :wacko: To dużo fajniejsze rozwiązanie ponieważ przy zwiększaniu zakresu półbieg sam się redukuje co do prędkości żeby nie było szarpnięcia np jadę na zakresie C i półbiegu 3- włączam zakres D i półbieg zlatuje na 2.
To samo jest przy zmniejszaniu. Wtedy półbieg zwiększa się.
Naprawdę świetna sprawa :P

#68 Share mav

mav

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolskie

Napisany 15 kwiecień 2007 - 19:23

6620 SE to i tak wszystko daleko od bezstopniówki :wacko:

#69 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 kwiecień 2007 - 19:35

6620 SE Zgadza sie mav ale zawsze bliżej jak dalej. Myślę że następny ciągnik jak bym brał w granicach 160 koni to pewnie nie zapomnę wziąć pod uwagę skrzynię bezstopniową. :wacko:
Na dzień dzisiejszy wziąłbym Auto Powera :P Myślę że byłaby to dobra decyzja :P

#70 Share lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 kwiecień 2007 - 20:49

6620 SE może i wygodniej a oszczędniej???na WOM-ie parę gramów paliwa na KWh a na kołach to już trochę gorzej hydraulika zawsze powoduje większe straty a jak biegi stopniują się co 0,5km/h to nieewystarczy???

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
6620 SE Dzisiaj, 09:35
  •  

#71 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 kwiecień 2007 - 14:22

6620 SE

to i tak wszystko daleko od bezstopniówki


W cenie to na pewno daleko...bardzo daleko :wacko:

#72 Share mav

mav

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolskie

Napisany 16 kwiecień 2007 - 15:58

6620 SE cóż tu debatować minie 10 lat zobaczymy co będzie jeździć po polach i nie bedzie budzić takiego zaniepokojenia jak powershift 15lat temu albo turbina 30 lat temu czy obecnie CR w slinkach :P

na bezstopniowej spalanie minimalnie wzrasta (pewnie z łyk piwa za cały dzień :P ), ale i wydajność wzrasta (10% czasu wolnego na każdym dniu więcej dla bliskich lub na inne sesmsy :wacko: ) . Wiec nawet jak by wydajność pokryła straty (a pokrywa znacznie więcej) związane z większym spalaniem to już sie opłaca.

I od kiedy to za coś gorszego sie dopłaca :P Jak by to był taki kit co tylko pali więcej jak ci sie tylko wydaje @lukas120 to by to dawali w standardzie i tłumaczyli ze za skrzynie manualne trzeba dopłacać, bo przecież to taka rewelacja :D

ale kazdy ma swoja polityke czytaj postęp :P którą zmienia albo efektywnie, albo dopiero jak juz widzi ze nie ma racji :P

#73 Share Pavel

Pavel

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie
  • Zainteresowania:motoryzacja, muzyka, turystyka

Napisany 16 kwiecień 2007 - 16:41

6620 SE jak wprowadzaja coś na rynek do sprzedazy to sa to ejszcze nie sprawdzone rzeczy i czesto wielokrotne testy sprawdzające które sa na nich przeprowadzają nie djąja takich rezultatów jak praca rolnika w polu tak pewnie było tez z PowerShiftem i Turbiną, mysle ze tak bedzie z AP bo teraz jest taka, później coś udoskonala, rolnicy sie do tego przekonają, Ci co wzieli pierwsi zawioda :P i powoli z 10 lat i moze rzeczywiscie będzie jak mówisz.... :wacko:

#74 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 kwiecień 2007 - 17:53

6620 SE

I od kiedy to za coś gorszego sie dopłaca. Jak by to był taki kit co tylko pali więcej jak ci sie tylko wydaje @lukas120 to by to dawali w standardzie i tłumaczyli ze za skrzynie manualne trzeba dopłacać, bo przecież to taka rewelacja


Ale nie każdego stać aby dołożyc kilkadziesiąt tysiecy zł :wacko: na bezstopniówkę. Mav ma rację że więcej roboty zrobi właśnie taka skrzynia i życze sobie i innym żeby za pare lat w ciągnikach montowali tylko takie skrzynie (o ile w starszych ciągnikach na prawdę się sprawdzą) a różnica w cenie była niewielka :P

#75 Share mav

mav

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolskie

Napisany 16 kwiecień 2007 - 17:53

6620 SE Pavel co to za mądrość wysnułeś he, Turbina jak weszła tak sie nie zmieniła do tej pory, biegi pod obciążeniem chodziły tak jak teraz chodzą, może nie pamiętasz (bo skąd) ale biegi zmieniane pod obciążeniem nie były negowane za ich sposób działania, wykonania czy przydatność, tylko z braku wiedzy ówczesnych gospodarczy którzy nie rozumiejąc o co w tym chodzi, negowali je właśnie takimi samymi przykładami jak teraz tu piszą o bezstopiówkach, czyli większym spalaniem, masą elektroniki która miała sie non stop psuć i masa innych przyrównań wyssanych z palca. Chyba nie znasz ludzi którzy brali vario w końcu lat 90` bo aż tak wielu sie nie zawiodło a skrzynia ta zrobiła sporą rewolucje.
Jak wiadomo nie ma rzeczy idealnych, wszystko sie moze zepsuć..
I jak ktoś myśli ze sie nauczy na cudzych błędach to sie grubo myli :wacko:
Nawiasem mówiąc AP ma co najmniej 7 lat a vario 11, wiec do pierwszych którzy je brali daleko wszystkim. Jak by nikt nie próbował nowych technologi nie byłoby postępu, dalej bys siekł sierpem a nie kombajnem.


@robert bara
to prawda ze nie jest to tanie.

#76 Share Pavel

Pavel

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie
  • Zainteresowania:motoryzacja, muzyka, turystyka

Napisany 16 kwiecień 2007 - 20:33

6620 SE no wiem sorki troche za bardzo rowinołem czesc techniczna a za mało mentalnosc ludzi a miało byc na odwrót:P

#77 Share DonPedro

DonPedro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tu i Tam

Napisany 25 styczeń 2008 - 19:54

6620 SE Chciałem sie zapytac czy ktos posiada albo wie gdzie mozna znaleźc wykres mocy 6620se tzn na jakich obrotach jaka jest moc. Nie spalanie tylko moc. Ja szukałem i nie mogłem znaleźc :P mozne ktos ma albo wie gdzie jest??


Z góry dziękuje i pozdrawiam!!

#78 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 styczeń 2008 - 20:24

6620 SE http://www.dlg-test....20_autoquad.pdf
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#79 Share Kris017

Kris017

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 138 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk (DST)

Napisany 25 styczeń 2008 - 20:26

6620 SE A do czego ci to potrzebne ???? Chcesz sprawdzić ile twój pali ????
Nie ma lepszego od John deere-a :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
6620 SE Dzisiaj, 09:35
  •  

#80 Share DonPedro

DonPedro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tu i Tam

Napisany 25 styczeń 2008 - 20:43

6620 SE Spalanie swoja droga ale chciałbym wiedziec na jakich obrotach najlepiej wykonywac ciezką prace a na jakich lzejsza zeby niepotrzebnie nie katowac silnika.
Ten test to jest chyba do premium a mi chodzi do se. A roznica miedzy nimi jest wielka.

Podobne tematy