Skocz do zawartości

Zdjęcie

Awaria


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share maciek

maciek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 483 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Przeworsk podkarpackie

Napisany 18 grudzień 2008 - 12:04

Awaria Witam ,ostatnio zatarł mi się silnik w 1222,ale nie mam za bardzo pomysłu dlaczego on tak zrobił, ciągnik ma już 22 lata i 4000 mtg ,silnik pracował bardzo ładnie nie dymił nie brał oleju ,a chwyciło go na 1 baniaku ,czy przyczyną zatarcia może być przedmuch na uszczelce między baniakami?.Napiszcie o swoich przypadkach w 6cilndrowcach.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Awaria Dzisiaj, 02:10
  •  

#2 Share jktuning

jktuning

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 143 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp

Napisany 18 grudzień 2008 - 19:53

Awaria Hm kolego 22 lata to już sporo ma za sobą. a powiedz czy nie było jakiś objawów w chłodnicy. i gdzie się zatarł na wale czy w tulei

#3 Share maciek

maciek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 483 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Przeworsk podkarpackie

Napisany 18 grudzień 2008 - 22:20

Awaria zatarło go na cylindrze ,silnik dalej pracuje po rozruchu mocno dymi przez chwile i nie pracuje na 1 gar ,zwiększył się też przedmuch z odmy ,w chłodnicy jak zwykle masełko jak to w ursusach /zetorach, 2 miesiące temu go przegrzałem z deka ,jak rozbiorę go przed świętami to się zobaczy jak to wygląda ,wydaje mi się że może woda przedostawała się z uszkodzonej uszczelki do garów .Znajomy miał taki przypadek w 1614.

#4 Share arassso

arassso

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 613 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jacków k.Lublina

Napisany 19 grudzień 2008 - 18:28

Awaria ja po przegraniu na cylindrach mi brało 385 winą były właśnie przegrzane uczszelki które puściły wodę do oleju

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Awaria Dzisiaj, 02:10
  •  

#5 Share jktuning

jktuning

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 143 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp

Napisany 20 grudzień 2008 - 22:08

Awaria No kolego w zetorach i ursusach nie ma prawa być masełka w chłodnicy Osobiście mam 7 ursusów i płyn mam jak kryształ. A u ciebie trzeba zmienić uszkodzony zestaw tłok i tulej następnie w pozostałych uszczelniacze na tulejach i uszczelkę pod głowicą no i jakiś czas pojeżdzisz jeszcze tylko uważaj na uszczelkę bo musisz założyć taką samą jak miałeś nie wolno zmienić ją na inną musisz mieć tyle samo otworów w uszczelce ile miała poprzednia a są trzy rodzaje uszczelek do 6 cylindrowca. no i uszczelka pod głowicę jest dobra jak ma kanały otoczone silikonową obwódką inne nie pociągną długo.

#6 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 grudzień 2008 - 13:04

Awaria Wstaw od razu też grubszą 1,5 mm.

#7 Share maciek

maciek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 483 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Przeworsk podkarpackie

Napisany 23 styczeń 2009 - 14:04

Awaria Znalazłem przyczynę zatarcia się silnika ,nie zgadniecie ,zdarłem głowice a tu nic uszczelka cała tylko na 2 gim baniaku do jednej dziurki od szpilki nadmuchało nagaru ,przez co głowica łatwo nie chciała zejść,a przyczyną zatarcia było wciągnięcie uszczelek od kolektora ssącego w światło kanałów dolotowych i przyblokowanie przepływu powietrza przez co paliwo się nie spalało do końca i tłok dostawał wysokiej temperatury i sie zatarł.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Awaria Dzisiaj, 02:10
  •  

#8 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 styczeń 2009 - 23:03

Awaria Miałeś filtr zapchany? Często tłok pęka przy zbyt wysokiej temp.

Podobne tematy