Skocz do zawartości

Zdjęcie

podnosnik


26 odpowiedzi na ten temat

#1 Share qqq

qqq

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 673 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 16 grudzień 2008 - 20:50

podnosnik witam.zrobilem tłoka i regulator pod siedzeniem i dalej opada jak sie nagrzeje to masakra 5 sekund i już na dole . co jest????
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
podnosnik Dzisiaj, 23:11
  •  

#2 Share talek48

talek48

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 443 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 grudzień 2008 - 20:57

podnosnik A wszystkie uszczelki zalozyles nowe??
Wydaje mi sie ze byl taki temat juz..albo wiele podobnych..

#3 Share qqq

qqq

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 673 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 16 grudzień 2008 - 21:01

podnosnik wszystkie co do jednej i tłok jest suchy
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

#4 Share talek48

talek48

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 443 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 grudzień 2008 - 21:08

podnosnik to moze pompa??
nie wiem..za bardzo sie nie znam...ale jak ciagnik jest wlaczony to tez opada czy tylko jak go zgasisz??

#5 Share qqq

qqq

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 673 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 16 grudzień 2008 - 21:09

podnosnik jak pracuje silnik też opada , praca w polu to męka
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

#6 Share talek48

talek48

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 443 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 grudzień 2008 - 21:10

podnosnik To wyglada ze cos przepuszca i olej sie poprostu cofa....sprawdz pompe...

#7 Share qqq

qqq

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 673 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 16 grudzień 2008 - 21:16

podnosnik ale podnosi bez problemu tylko nie trzyma ciśnienia :D
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

#8 Share talek48

talek48

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 443 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 grudzień 2008 - 21:18

podnosnik no wlasnie dlatego moze ze jakas zapadka gdzies poszla sie .... :D zepsula :D i olej daje spowrotem...

#9 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1232 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 grudzień 2008 - 21:19

podnosnik to musi być jakiś zawór pompa nie ma nic wspólnego z utrzymywaniem podnośnika

#10 Share talek48

talek48

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 443 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 grudzień 2008 - 21:20

podnosnik

zapadka

No wlasnie zawor a nie zapadka :D
"pomylyło " mi sie :D
ale chyba wiadomo o co chodzi??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
podnosnik Dzisiaj, 23:11
  •  

#11 Share qqq

qqq

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 673 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 16 grudzień 2008 - 21:32

podnosnik no to trzeba sprawdzić. ale jak ?
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

#12 Share qqq

qqq

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 673 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 16 grudzień 2008 - 21:35

podnosnik to pewnie rozdzielacz ten drugi??? ale co tam może się psuć ???? wymieniłem w nim uszczelniacze i tyle. choć słyszałem że te pompy mają jakieś dociski w środku i mogą puszczać prawda to???
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

#13 Share lysyrolnik

lysyrolnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina mlekiem i miodem płynąca :D:D

Napisany 16 grudzień 2008 - 21:44

podnosnik Gdyby pompa puszczała to byś nie podniósł, bo by nie było ciśnienia jak należy. Ja obstawiam że to będzie zawór na rozdzielaczu od podnośnika, nie jestem pewien bo sam jeszcze nie rozbierałem tego. Ale jak podniesiesz i nie trzyma to znaczy, że zawór jest nieszczelny.

Honda - The Power of Dreams :)


#14 Share qqq

qqq

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 673 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 16 grudzień 2008 - 21:50

podnosnik ale który zawór ??? przeciążeniowy???? regulator pod siedzeniem nowy!!
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

#15 Share lysyrolnik

lysyrolnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina mlekiem i miodem płynąca :D:D

Napisany 17 grudzień 2008 - 21:22

podnosnik Nie mam pojęcia. Jeśli rozdzielacz od podnośnika jest stary to sprawdź go.
Nie znam dokładnie jego budowy, bo tam jeszcze nie miałem okazji zaglądać.

Honda - The Power of Dreams :)


#16 Share qqq

qqq

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 673 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 17 grudzień 2008 - 21:26

podnosnik tak mi się właśnie wydaje że to może być on bo regulator jest pod niego podpięty/
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

#17 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 grudzień 2008 - 21:45

podnosnik Pompa nie ma nic do opadania podnośnika, jej rola kończy sie na podniesieniu. Ale pytanie jak ci podnosi?? Sprawnie szybko, bez wzgledu na temperature oleju jak i obroty??
Jak dla mnie rozdzielacz.
Zawór przeciażeniowy ma nie spowodować przekroczenia cisnienia podczas podnoszenia. Po zablokowaniu rozdzielaczem odcina sie pompe jak i ten zawór. I jesli opad to wina rodzielacza badz siłownika. Skoro siłownik ok to rozdzielacz sie zurzył i puszca na sekcji.

#18 Share qqq

qqq

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 673 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 17 grudzień 2008 - 22:36

podnosnik tez mi się tak wydaje , że to rozdzielacz a tym bardziej że był używany z turem.
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

#19 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 grudzień 2008 - 22:42

podnosnik No ale jak ci podnosi??
Szybo nawet na małych obrotach i ciepłym oleju?? Bo to też o czyms swiadczy.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
podnosnik Dzisiaj, 23:11
  •  

#20 Share qqq

qqq

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 673 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 17 grudzień 2008 - 22:54

podnosnik podnosi podnosi dosyć szybko na to nie narzekam
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy