Skocz do zawartości

Zdjęcie

Co posadzić na 7 ha

7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share johndeere975

johndeere975

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 58 postów

Napisany 15 grudzień 2008 - 22:05

Co posadzić na 7 ha Witam forumowiczów.
Nie jestem rolnikiem, ale mam 7 ha ziemi klasy 3 i 4, którą dzierżawie znajomemu rolnikowi. Chcę by ta ziemia przynosiła mi prawdziwy zysk.
Myślę nad uprawą orzecha,wierzby, wikliny lub innej rośliny do której są wyższe dopłaty aniżeli do zbóż czy ziemniaków.
I tu moje pytanie.
Co najlepiej posadzić.
Proszę podać koszty jakie mnie czekają na starcie przy obsadzaniu pola, nakład pracy no i oczywiście na jakie zyski i kiedy będę mogł liczyć.
Pozdrawiam.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Co posadzić na 7 ha Dzisiaj, 21:40
  •  

#2 Share Kuki19

Kuki19

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 431 postów

Napisany 16 grudzień 2008 - 06:51

Co posadzić na 7 ha Proszę podaj ile bierzesz od znajomego rolnika za wydzierżawienie tej działki? Bo dopłaty rozumiem że chłop który to dzierżawi bierze?
Chcesz by ziemia przyniosła ci prawdziwych zysk? - to ją sprzedaj :D

#3 Share funkmaster1993

funkmaster1993

Młody Przyszły Rolnik

• Members
  • PipPipPip
  • 1278 postów

Napisany 16 grudzień 2008 - 16:42

Co posadzić na 7 ha Jeśli chcesz kolego powiększyć ten areał i się rozwijać to pomyśl nad jakimiś owocami moim zdaniem posadź porzeczkę lub malinę. Od razu mówię, że będzie trudno. Najlepiej powiedz ile masz na dzień dzisiejszy kasy i ile możesz maksymalnie wydać. To ci mniej więcej napisze co i jak.
FUNKMASTER

Sprzedam

Kosiarkę bijakową Samasz KB 250

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share tommy66692

tommy66692

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 4466 postów

Napisany 16 grudzień 2008 - 16:45

Co posadzić na 7 ha tylko maliny, porzeczki, moze byc takze aronia pod kombajn troche truskawek-zostaw 2ha posiej na nich zboze, trzymaj kilka swinek dla siebie i jedną krowe :D