Bartizi00m

C 385 WOM

Polecane posty

Filipoo    14

jutro sie okaze czy faktycznie u nie wine miały tarczki. ktos gadał ze remont sprzedła womu to grosze haha 4 tarczki 4 przekładki blaszane 4 korki od hamulca womu manżety i ile??? 250 a dokładnie 251zł i to niby sa grsze złorzone łądnie ale cos wom nie staje wiec cos nie tak z hamulcem ale wazne by ciagnał maszyne a nie stawał jak w zeszlym roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Mi jak WOM wysiadł to aby wymieniłem tarczki i wszystko. Wyniosło mnie to 36,60zł


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachuu24    1

wymieniaci tarcze i mezety a wymieniliscie pierscienie ? i tulejke ? jesli nie to polecam luknac w katalog czesci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

Mi jak WOM wysiadł to aby wymieniłem tarczki i wszystko. Wyniosło mnie to 36,60zł

 

gdzie kupiłes te tarcze??? mnie jedna tarcza wyniosła cos około25 zł

te pierscienie midzy tarcxkami tez wymienałem ale zadnych tulei i wszystko ładnie pasuje ale hamulec nie działa ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malin1986x    0

panowie aktualnie wymieniłem mikropompę , tarcze , i wałem niby działa git ,, ale w prasie sobie nie radzi , nie można dobić balota na twardo , gdyż staje wałek , z tego co doczytałem wynika że jeszcze zostały uszczelniacze tłoka , i takie pytanie , wystarczy wyjąć kosz wom-a czy jeszcze coś trzeba rozbierać ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachuu24    1

B)trzeba odkrecic cały wom tak jak odkrecałes do wymiany tarcz

a potem od strony zewnetrznej gdzie zakładasz wałek do maszyny jest pokrywa w której jest osadzony simering odkrecasz 4 srubyod tej pokrywy

potem zdejmujesz seger nastepnie złap za kosz unies lekko i stuknij o ziemie najlepiej o deske powinna ci wyskoczyc cała obudowa w której jest tulejka a na osce sa 2 pierscionki tulejke wybijasz bo pewnie jest wyjedzona przez pierscienie

wsadzas nowa i po problemie tak samo nowe pierscienie no i uszczelniacze koło tarczek poskaładasz i gotowe

 

nie ma bata musi chodzic B) B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malin1986x    0

więc zrobiłem jak radziłeś wymieniłem pierścienie tuleję , oringi chała teraz sie okazało że jak zrobiłem kosz to się mi mikropompa chyba zapowietrzyła , w stalowych wężach nie ma ciśnienia , pompa była wymieniona rok temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    8

Jak się zapowietrzyła, to popusc wąz przez który jest tłoczony olej. Odpal silnik włącz wałek przy kierownicy i czekaj do momentu jak zacznie leciec olej, zgas, dokręc wąz. I git :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malin1986x    0

z rana tak właśnie zrobiłem i olej się sączył byle jak , a się okazało że filtry oleju były zawalone i nie mógł zaciągnąć oleju . dziękuję za pomoc pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaskader    0

witam doszedłem co było z tymi pozacinanymi wodzikami od WOM i żółwia.

zdjołem pokrywe skrzyni i na wodzikach rozdzielacza wytworzyła sie cos podobnego do gumy,taka powłoka i to ona wszystko zablokowała. przemyłem i teraz smiga az miło, słuszałem ze to z oleju sie wytraca,

czy ktos miał podobny przypadek gdzie ten osad blokował cos??? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Witam. W najbliższym czasie będe wymieniał tarczki w waktu te małe z tyłu ciągnika i w związku z tym mam takie pytanie.

 

Czy trzeba odkręcacz ten płaszcz co jest przykręcony do tylniego mostu by wyjąć wałek z koszem czy nie trzeba tego odkręcać?

I ostatno słyszałem że pomiędzy tarczkami są jakieś przekładti czy to prawda?

Czy tżeba wypuszczać olej ze skrzyni i z tylniego mostu by wyjąć kosz z tarczkami?

A najlepiej by było jak by mi ktoś opisał cały cykl działań wymiany tych tarczek?

 

Proszę bardzo o odpisanie i z góry dziękuje i pozdrawiam.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nozyk8508    24

olej trzeba spuścić u mnie trzeba było odkręcić kawał żelaza na którym wisi dolny zaczep a miedzy tarczkami są stalowe przekładki ja radził bym ci wymienić przy okazji oringi te na zewnątrz i w środku całego wom-u jest duży uszczelniacz on jest bardzo ważny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

Dokładnie tak jak pisze @nozyk8508 trzeba spuscić olej i odkręcic ta pokrywe co jest z tyłu


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

No i o to mi chodziło dzięki wielkie.

A jakie tarczki założyć miedziane czy zwykłe metalowe?

 

Kolego opróżnij skrzynkę na wiadomości, a najlepiej zgłoś się do mnie na PW.

milanreal1


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalP    59

witam. mam problem z wyciekiem oleju z wom. Wymieniłem uszczelniacze a olej podczas pracy...dalej cieknie. Czy ktoś z czymś takim się spotkał? nie mam koncepcji co jeszcze mogę zrobić żeby zatamować wyciek ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Może elementy już są tak wyrobione że wymiana uszczelnień nie pomaga.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8piotrek6    111

Jako iż zablokowano mój post, wstawiam pytanie tu

U902<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252); ">Konkretnie to chodzi o to że na zimnym ojeju nie da się włączyć wałka, oraz nie da się go zatrzymać ręką aby założyć wał przegubowo-teleskopowy, natomiast gdy olej w skrzyni się rozgrzeje wałek funkcjonuje prawidłowo, a i dodam że mikro pompka jest nowa a wzmacniacz momentu działa prawidłowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    8

Jezeli wzmacniacz działa normalnie, to olej odpada.Niewiem czy dobrze zrozumiałem. Jezeli WYŁĄCZYSZ wałek, czy obraca sie on dalej? Jezeli nie, to idzie go obrucic ręką?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8piotrek6    111

olej Fusch, filtry wszystkie nowe.

Na zimnym oleju wałek się nie załączy i hamulec go niezatrzymuje, cały czas jednostajnie pomału się obraca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

to może coś rozdzielaczem, pierwszy raz słyszę, że filtry nowe olej dobry i takie rzeczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    8

To w takim rezie, rozdzielacz. Którys z kanałów jest zabrudzony, Albo Tłok zaworu cisnienia sie zacina. Rozbiórka jest prosta, wszystko dokładnie przemyj, wydmuchaj, i złóż jak było. Tylko Nie zmieniaj naciągu spręzyny, zaworu cisnienia! To bardzo wazne, bo to ona utrzymuje optymalne cisnienie w ukladzie. Powozenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

mam problem, otoz w moim c-385 podczas klaczania WOM dzwignia przy kierownicy, walek wlacza sie po kilku sekundach i towarzyszy temu okropny zgrzyt, natychmiastowe wlaczenie walka i przyduszenie silnika. jaka moze byc przyczyna tego zgrzytu?


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
    • Przez Mati2006
      Witam,przerabiałem skrzynie biegów z 3 na 4
      z 3 lata temu,nie ma wzmacniacza (wyjęty) i  skrzyna strasznie wyję na 3 i 4 biegu. Zrobione już ponad 200 mtg.
      Co to może być?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj