Bartizi00m

C 385 WOM

Polecane posty

leszekd    110

Mało powinno być około jednego 1 MPa a nawet 1,1 przy takich obrotach. Wychodzi na to że jednak mikropompka. Przy takim ciśnieniu niema szans żeby wał miał moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cygi    1

tarcze, mikropompka lub oringi na wałku - jedyne przyczyny (przerabialem to kilka razy)


pozdrawiam Wszystkich AgroFoto'wiczów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akpol    0

Witam Panowie. Jestem tutaj nowy, ale mam problem z wałkiem wom czy jest możliwe, żeby był urwany w skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

A co może być przyczyną rozłączania się wałka mechanicznie?? 100% mechanicznie sie rozłącza bo jak sobie prasuje to zdarzy mi się tak ze w pewnym momencie zawsze kiedy zejde z obrotu do owijania sznurkiem i sie zatrzymam wyłączy się i trzeba się dobrze wsłuchać leciutko grzechocze. a miałem robione tarczki wszystko wszystko sprzęgło na wiosnę. W tedy muszę rozłączyć tu przy kierownicy i od nowa załączyć przy siedzeniu i ładnie działa. Nie jest to uciążliwe bo raz na kilka dni mi się takie coś robiło, ale ciekawi mnie czemu??

 

Dodam jeszcze że gdy mocno podpierałem ten drążek od załączania kawałkiem drewna to nie wyłączył sie wogóle. Nie ma tak że drążek mi sie cofa tylko rozłącza się a drążek zostaje na pozycji włączonej i grzechocze ale trzeba się mocno wsłuchać żeby usłyszeć to grzechotanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbychu37    0

Mam takie pytanie do użytkowników . Podobno te ursusy mają obroty walka na 540 i na 1000,, I tu moje pytanie ,,gdzie sie włącza te obroty walka na 1000???? bo ja jak narazie nie mogę rozszyfrować chociaż mam już ciągnik rok..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08

z prawej strony ciągnika pod kabiną zaraz obok sprzęgła jest taki nieduży otwór z owalną pokrywką. trzeba ją odkręcić i wyjąc ze środka końcówkę na 21 wpustów. i musi ciągnik być zgaszony w czasie wyjmowania!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbychu37    0
z prawej strony ciągnika pod kabiną zaraz obok sprzęgła jest taki nieduży otwór z owalną pokrywką. trzeba ją odkręcić i wyjąc ze środka końcówkę na 21 wpustów. i musi ciągnik być zgaszony w czasie wyjmowania!!!!!!!

I to wystarczy?????????????

Dzięki za szybką odpowiedż..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

nie jestem pewnien,ale tego sie tak nie robi!!!!!

 

nie wystarczy wyjąc,trzeba wyjąć i odwrucić (chyba) ten wałek,aby popchnął taką dźwignie która zmienia obroty w skrzyni

ja czasami podkładam podkładke pod wałek,aby bardziej pchnął dźwignie i wtedy mi ładnie przełancza na 1000 obr./min.

 

(a jeśli tylko wyjmiesz to obroty bedą na 540) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08

umnie w zetorze 8011 wystarczy wyjac i są duze obroty. chociaż powinno sie zmieniać końcówki żeby niepomylić obrotów do maszyn majacych zapotrzebowanie na 1000 lub 540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

no nie wiem jak jest w tych zetorach ale to chyba to samo co ursus c-385...u mnie napewno wystarczy pchnąc dalej wałkiem tą dźwignie,...

wyjęcie go nic nie zmienia

 

(a co do pomylenia obrotów-1000obr./min mozna odróznić gołym okiem i nie da sie tego pomylić)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

witam. Czytam to co napisaliście ale nic nie rozumiem. Wiem że ma dwie prędkości wałka. Jak ktoś by mógł dokładnie wytłumaczyć. Jeśli włączę dźwignią pod siedzeniem a potem przy kierownicy to jaką będę miał prędkość??1000czy 540??

Jaką trzeba końcówkę wyjąć i gdzie jest ta końcówka na 21 wpustów.

Sorki że takie pewnie banalne pytania zadaje pomyślicie ale jakoś tego nie kapuje, więc byłbym wdzięczny. A kosiarka rotacyjna jakiej prędkości wymaga???? dzięki wielkie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08

dźwignią przy kierownicy tylko sie włącza wom!

tą dzwignią pod fotelem wybiera sie rodzaj zależne lub niezależne obroty.

końcówka na 21 wpustów jest tuż przy sprzęgle zamocowana w otworze z taką owalną pokrywką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

No Kolego czeka cie rozpoławianie ciągnika za skrzynią biegów żeby to naprawić prawdopodobnie masz uszkodzone frezy na wałku lub na przesuwce a do wymiany na pewno jedno i drugie. Rzecz polega na tym że pod obciążeniem spycha ci ten element zazębiający z walka i rozłącza napęd w wyniku czego słyszysz grzechotanie bo elementy ocierają o siebie jak przyciśniesz wajche wtedy połączenie jest bardziej pewne i napęd się nie rozłącza. Kiedyś miałem podobny problem jednak u mnie po nie dało się włączyć wałka bo zepchnęło pierścień zabezpieczający od częstego włączania na siłę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

to nie możliwe bo to co wymieniłeś miałem wszystko nowe włożone jakoś w maju czerwcu o tak . a to co piszesz to własnie wtedy mocno musiałem podpierać drążek i grzechotało bardzo ostro nie dało się w ogóle robić. A teraz to jest normalnie się włącza dobrze zazębia itd tylko raz na jakiś czas się zdaży ze się wyłączy. Ale wiem już co jest i musze to zrobić bo jak nie zrobie to w tedy rozwali mi własnie to sprzegło na nowo. mam lekki luz na dzwigni i klin się chyba wybił. Drązek dochodzi do podłogi zazębi ale nie wskoczy dobrze i czasem się rozłączy kiedyś juz tak miałem tylko kompletnie o tym zapomniałem był z 10 lat temu hehehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

Aby zmienić 540 na 1000 obr/min, należy z korpusu skrzyni wyjąc wałek z drobnym frezem (odkecić owalną pokrywkę, klucz 13) i w to miejsce zamontować wałek z grubym frezem wyjęty z tyłu ciągnik. Samo wyciągnięcie wałka z drobnym frezem nie zmienia obrotów, bo wałek ten jest wytoczony w środku i nie popycha dźwigienki, dopiero wmontowanie wałka grubym frezem, który nie ma wytoczenia wew. i zakręcenie pokrywki załącza 1000 obr/min.

 

Ja chcąc załączyć WOM 1000 obr/min bez wymontowania wałka z grubym frezem wkładałem tam kawałek ośki dociętej dokładnie na długość tego wałka z drobnym frezem ale żeby był pełny w środku ;) .


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

deer@ ma w 100% racje...... nie trzeba wyjmować tylnego wałka wystarczy popchnąc tą dźwignie co przełancza obroty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

1. szukaj w poprzednich postach.

2. poczytaj o netykiecie - pisanie z dużej litery nie jest dobrze przyjmowane na forach internetowych.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz4512    4

a ja słyszałem że ta mikropompka co trzeba rozpołowic ciągnik do niej to jest od wspomagania czy to prawda???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
    • Przez Mati2006
      Witam,przerabiałem skrzynie biegów z 3 na 4
      z 3 lata temu,nie ma wzmacniacza (wyjęty) i  skrzyna strasznie wyję na 3 i 4 biegu. Zrobione już ponad 200 mtg.
      Co to może być?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj