Skocz do zawartości

Zdjęcie

C 385 WOM


267 odpowiedzi na ten temat

#261 Share Grabcio

Grabcio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wola Siennicka
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 26 listopad 2015 - 17:35

C 385 WOM

Tą dźwignią w podłodze włącza się mechaniczne sprzęgło WOM-u i tylko na zgaszonym silniku. A jak już odpalisz to sterujesz hydraulicznym sprzęgłem tą dźwignią przy kierownicy.

A to, że wałek nie chce się kręcić pod obciążeniem oznacza, że jest za małe ciśnienie w sprzęgle wynikające z kończącej się mikropompki lub przepuszczających uszczelniaczy w sprzęgle. Winę mogą ponosić również zużyte tarczki w sprzęgle.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C 385 WOM Dzisiaj, 05:32
  •  

#262 Share Robertkujawy

Robertkujawy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 685 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 listopad 2015 - 18:25

C 385 WOM Tarczki sprzęgło lub mikro pompka Odkręć z tyłu rurke i zobscz czy olej podaje A najpierw uruchom rozdzielacz pod kierownicą Dzwignia w podłodze powinno się włączyć na zgaszonym silniku Bynajmiej jest tak u mnie Ciekaw jestem jaki olej masz w skrzyni bo jak gęsty to rizgrzej skrzynie zimą

#263 Share adziu1995

adziu1995

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 26 listopad 2015 - 20:38

C 385 WOM No ale jeśli chodzi to czemu nie mogę wyłączyć olejowo? Ruszając tym ciegnem?

#264 Share Robertkujawy

Robertkujawy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 685 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 listopad 2015 - 07:03

C 385 WOM Bo masz problem ktury musisz poszukać Wskazówki ci dałem Prawdopodobnie rozdzielacz mógł obcąc
na cięgle i nie rozłancza

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C 385 WOM Dzisiaj, 05:32
  •  

#265 Share iron

iron

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodzko

Napisany 27 listopad 2015 - 10:23

C 385 WOM tu dźwignią tylko na zgaszonym lub obr.min.da się włączyć. u mnie raz scięło kołek przy dźwigni i też nie włączało choć niby ciężko dzwignia chodziła a poprostu się obkrecala na wałku.wymiana kołka zalatwila sprawę.

#266 Share rolnik99994

rolnik99994

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 09 marzec 2017 - 16:47

C 385 WOM

witam panowie . Wiem że tematów było już wiele ale zadam to pytanie kolejny raz ? W ursusie wałek wom słabo się kręci a pod obciążeniem staje . Czy to mikropompka ?Dodam że gdy odkręciłem te rurki z tyłu ciągnika czy sprzęgle womu to olej nawet nie kapnie. Dzwignie przy kierownicy lata luzno i żadnego oporu nie ma .  Ma ktoś może jakieś filmiki ,zdjęcia pomocnicze  jak to wymienia ? Wiem że trzeba rozpolowić ciągnik dlatego proszę  o jakieś wskazówki . 



#267 Share margoo78

margoo78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 295 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolskie

Napisany 09 marzec 2017 - 19:43

C 385 WOM Jak dźwignia luźno lata, to może spadło cięgno przełączające rozdzielacz, ale pomimo to ciśnienie na jednej z rurek powinno być. A co z wzmacniaczem momentu lub przednim mapędem (jeśli takowy jest), bo to też pracuje z mikropompki?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C 385 WOM Dzisiaj, 05:32
  •  

#268 Share rolnik99994

rolnik99994

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 09 marzec 2017 - 20:03

C 385 WOM

Niestety ciągnik nie ma przedniego napędu a zółw-zając jest zaspawany



Podobne tematy