Bartizi00m

C 385 WOM

Polecane posty

Pigmei    1866

 Problem może być banalny, masz za mały ruch   dźwignią na rozdzielaczu pod pokrywą skrzyni, przestaw ją  o ząbek lub dwa 2  uważając aby w tym czasie nie wpadła do środka skrzyni

Edytowano przez Pigmei
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo tak jak Pigmej napisał, albo coś z tym rozdzielaczem. 

Po odkreceniu rurki hamulca powinno tryskać, bo wtedy olej ciśnie tłoczki hamulcowe, tak mi się wydaje. 

Poza tym masz kiepskie to ciśnienie, na zimnym oleju, zaraz po odpaleniu powinno być minimum te 13 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1866

Z tego co pamiętam to prawidłowe ciśnienie jest między 10,5- 11  na większe nie powinien pozwolić zawór, a że ludziska podkręcają  na wyższe i chodzi, to cóż... chodzi i będzie chodzić.

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie otóż tak poskładałem ten wom no zaczął działać, włącze go i wyłącze, na pusto chodzi ale dziś próba była pod obciążeniem no i porażka. Mierzyłem znów ciśnienie na czujniku mikropompy było 11 bar. Również zrobiłem próbę odpiąłem przewody od rozdzielacza i na wyjściach założyłem zwykłe szlaufiki żeby zobaczyć jaki przepływ jest na wyjściach to na wyjściu hamulca wom szlaufik aż pulsuje od tłoczonego oleju zaś od sprzegła wom czyli ten co tarczki powinien zcisnąć to tak olej leci bo leci jest dużo słabsze ciśnienie jak na wyjściu od hamulca wom. Czy może leżeć problem w rozdzielaczu?. Jeszcze taka ciekawostka rozebralem jeszcze raz sprzęgło no i tak zmieniłem tłok w sprzęgle założyłem uszczelkę manszetową ta dużą i ta małą ale z tą małą jest problem bo w nowym korpusie rowek jest szerszy i ta uszczelka nie siedzi w tym rowku tylko ma luz, w starym korpusie uszczelka jest osadzona prawidłowo i nie ma żadnego luzu czy tu będzie też problem ze przy zakładaniu tłoka uszczelka się zawinie i nie będzie uszczelniać i tarczki się nie zacisną? Może tam dopasować jakiś oring zamiast tej uszczelki? 


Poszukuję siewnik poznaniak 2,60m lub inny do 4000zł. Zgłaszać najlepiej okolice Hrubieszowa lub Tyszowce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam taki problem z wom , gdy np pryskam i włączam przy kierownicy wom to czasem przejadę pół pola zanim wom zacznie działać , odkręciłem przewód zasilający na pokrywie ( nie mam miejsca na czujnik) w to miejsce wkręciłem czujnik i ciągnik potrzebuje kilku sekund aż nabije 12 bar , to samo zrobiłem na hamulcu wom i tutaj nabija ciśnienie natychmiast , postanowiłem zamienić przewody , to teraz wom startuje natychmiast ale żeby się wyłączył to potrzebuje z 20 sekund , próbowałem go zatrzymywać siła ( zapieralrm kantowke drewnianą o niego ) i dalej miał siłę się kręcić te 20 sekund , dodam że zająć działa prawidłowo bo aż szarpie ciągnikiem podczas przełączenia na zająca ,. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maecinek27    0

Witam mam problem z wałkiem WOM w ursusie 385A mianowicie gdy jadę pod górę to słychać jakieś zgrzyty i wałek przestaje się obracać. Jak jadę z góry lub po prostym to jest ok, dolałem oleju ponad max i dalej to samo. Co może być przyczyną ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    8

Wygląda mi na uszkodzą tuleje przesuwa lub jej mechanizm załączania. Po prawej stronie masz tą małą dźwignie załączania wom-u. Sprawdź jak ona pracuję, i czy nie zapiera w podłogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szron88    29

Tak jak kolega wyżej napisał. Tuleja wyrobiona. Przerabiałem to u siebie. Trzeba rozjechać na pól i wymienic. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Mam taki mały problem w Zetorze 8011. Po pierwsze taka dziwna rzecz jak włączanie WOMu kierując wajchę do kierownicy i wyłączanie od kierownicy, ale podejrzewam, że to zamienione przewody przy sprzęgle. Wcześniej jakoś na to nie zwracałem uwagi. Drugi problem to taki, że sprzęgło wałka zgrzyta przy włączaniu jakiegoś obciążenia przy rozgrzanym oleju np. rozpędzanie kosiarki rotacyjnej. Jak się kręci już i trzymam obroty silnika na 1000 to jest okej.  No i hamowanie WOMu trwa dość długo o ile nie jest pod obciążeniem. tak samo jest zaraz po odpaleniu. z Z góry dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
    • Przez Mati2006
      Witam,przerabiałem skrzynie biegów z 3 na 4
      z 3 lata temu,nie ma wzmacniacza (wyjęty) i  skrzyna strasznie wyję na 3 i 4 biegu. Zrobione już ponad 200 mtg.
      Co to może być?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj