Skocz do zawartości

Zdjęcie

C 385 WOM


264 odpowiedzi na ten temat

#181 Share stachuu24

stachuu24

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 23 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 czerwiec 2011 - 13:55

C 385 WOM B)trzeba odkrecic cały wom tak jak odkrecałes do wymiany tarcz
a potem od strony zewnetrznej gdzie zakładasz wałek do maszyny jest pokrywa w której jest osadzony simering odkrecasz 4 srubyod tej pokrywy
potem zdejmujesz seger nastepnie złap za kosz unies lekko i stuknij o ziemie najlepiej o deske powinna ci wyskoczyc cała obudowa w której jest tulejka a na osce sa 2 pierscionki tulejke wybijasz bo pewnie jest wyjedzona przez pierscienie
wsadzas nowa i po problemie tak samo nowe pierscienie no i uszczelniacze koło tarczek poskaładasz i gotowe

nie ma bata musi chodzic B) B)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C 385 WOM Dzisiaj, 23:43
  •  

#182 Share malin1986x

malin1986x

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 65 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie
  • Zainteresowania:Wszystko

Napisany 29 czerwiec 2011 - 15:34

C 385 WOM dzięki wielkie

#183 Share malin1986x

malin1986x

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 65 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie
  • Zainteresowania:Wszystko

Napisany 02 lipiec 2011 - 18:44

C 385 WOM więc zrobiłem jak radziłeś wymieniłem pierścienie tuleję , oringi chała teraz sie okazało że jak zrobiłem kosz to się mi mikropompa chyba zapowietrzyła , w stalowych wężach nie ma ciśnienia , pompa była wymieniona rok temu

#184 Share mar56cin

mar56cin

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 90 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 lipiec 2011 - 08:51

C 385 WOM Jak się zapowietrzyła, to popusc wąz przez który jest tłoczony olej. Odpal silnik włącz wałek przy kierownicy i czekaj do momentu jak zacznie leciec olej, zgas, dokręc wąz. I git :)

#185 Share malin1986x

malin1986x

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 65 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie
  • Zainteresowania:Wszystko

Napisany 03 lipiec 2011 - 10:49

C 385 WOM z rana tak właśnie zrobiłem i olej się sączył byle jak , a się okazało że filtry oleju były zawalone i nie mógł zaciągnąć oleju . dziękuję za pomoc pozdrawiam

#186 Share kaskader

kaskader

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 lipiec 2011 - 08:12

C 385 WOM witam doszedłem co było z tymi pozacinanymi wodzikami od WOM i żółwia.
zdjołem pokrywe skrzyni i na wodzikach rozdzielacza wytworzyła sie cos podobnego do gumy,taka powłoka i to ona wszystko zablokowała. przemyłem i teraz smiga az miło, słuszałem ze to z oleju sie wytraca,
czy ktos miał podobny przypadek gdzie ten osad blokował cos??? :blink:

#187 Share Dawid18

Dawid18

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 479 postów

Napisany 25 sierpień 2011 - 16:34

C 385 WOM Witam. W najbliższym czasie będe wymieniał tarczki w waktu te małe z tyłu ciągnika i w związku z tym mam takie pytanie.

Czy trzeba odkręcacz ten płaszcz co jest przykręcony do tylniego mostu by wyjąć wałek z koszem czy nie trzeba tego odkręcać?
I ostatno słyszałem że pomiędzy tarczkami są jakieś przekładti czy to prawda?
Czy tżeba wypuszczać olej ze skrzyni i z tylniego mostu by wyjąć kosz z tarczkami?
A najlepiej by było jak by mi ktoś opisał cały cykl działań wymiany tych tarczek?

Proszę bardzo o odpisanie i z góry dziękuje i pozdrawiam.
Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

#188 Share nozyk8508

nozyk8508

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 23 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 sierpień 2011 - 17:36

C 385 WOM olej trzeba spuścić u mnie trzeba było odkręcić kawał żelaza na którym wisi dolny zaczep a miedzy tarczkami są stalowe przekładki ja radził bym ci wymienić przy okazji oringi te na zewnątrz i w środku całego wom-u jest duży uszczelniacz on jest bardzo ważny

#189 Share akaku

akaku

    MłodyRolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 620 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko Pomorskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja

Napisany 25 sierpień 2011 - 18:36

C 385 WOM Dokładnie tak jak pisze @nozyk8508 trzeba spuscić olej i odkręcic ta pokrywe co jest z tyłu
Case <3

#190 Share Dawid18

Dawid18

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 479 postów

Napisany 25 sierpień 2011 - 19:47

C 385 WOM No i o to mi chodziło dzięki wielkie.
A jakie tarczki założyć miedziane czy zwykłe metalowe?

Kolego opróżnij skrzynkę na wiadomości, a najlepiej zgłoś się do mnie na PW.
milanreal1

Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C 385 WOM Dzisiaj, 23:43
  •  

#191 Share MichalP

MichalP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sochaczew
  • Zainteresowania:Kompy i rolnictwo :-)

Napisany 28 listopad 2011 - 22:00

C 385 WOM witam. mam problem z wyciekiem oleju z wom. Wymieniłem uszczelniacze a olej podczas pracy...dalej cieknie. Czy ktoś z czymś takim się spotkał? nie mam koncepcji co jeszcze mogę zrobić żeby zatamować wyciek ;/

#192 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3919 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 28 listopad 2011 - 22:33

C 385 WOM Może elementy już są tak wyrobione że wymiana uszczelnień nie pomaga.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#193 Share 8piotrek6

8piotrek6

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 78 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 grudzień 2011 - 19:31

C 385 WOM Jako iż zablokowano mój post, wstawiam pytanie tu
U902
<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252); ">Konkretnie to chodzi o to że na zimnym ojeju nie da się włączyć wałka, oraz nie da się go zatrzymać ręką aby założyć wał przegubowo-teleskopowy, natomiast gdy olej w skrzyni się rozgrzeje wałek funkcjonuje prawidłowo, a i dodam że mikro pompka jest nowa a wzmacniacz momentu działa prawidłowo.

#194 Share gucik131

gucik131

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 834 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jędrzejowa/Pińczowa/Kazimierzy Wielkiej
  • Zainteresowania:Mechanizacja, elektronika

Napisany 02 grudzień 2011 - 20:49

C 385 WOM filtry sprawdź. i co to za olej masz może jakiś za gęsty.

#195 Share mar56cin

mar56cin

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 90 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 grudzień 2011 - 19:41

C 385 WOM Jezeli wzmacniacz działa normalnie, to olej odpada.Niewiem czy dobrze zrozumiałem. Jezeli WYŁĄCZYSZ wałek, czy obraca sie on dalej? Jezeli nie, to idzie go obrucic ręką?

#196 Share 8piotrek6

8piotrek6

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 78 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 grudzień 2011 - 20:15

C 385 WOM olej Fusch, filtry wszystkie nowe.
Na zimnym oleju wałek się nie załączy i hamulec go niezatrzymuje, cały czas jednostajnie pomału się obraca

#197 Share gucik131

gucik131

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 834 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jędrzejowa/Pińczowa/Kazimierzy Wielkiej
  • Zainteresowania:Mechanizacja, elektronika

Napisany 04 grudzień 2011 - 10:04

C 385 WOM to może coś rozdzielaczem, pierwszy raz słyszę, że filtry nowe olej dobry i takie rzeczy

#198 Share mar56cin

mar56cin

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 90 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 grudzień 2011 - 10:22

C 385 WOM To w takim rezie, rozdzielacz. Którys z kanałów jest zabrudzony, Albo Tłok zaworu cisnienia sie zacina. Rozbiórka jest prosta, wszystko dokładnie przemyj, wydmuchaj, i złóż jak było. Tylko Nie zmieniaj naciągu spręzyny, zaworu cisnienia! To bardzo wazne, bo to ona utrzymuje optymalne cisnienie w ukladzie. Powozenia :)

#199 Share masiew

masiew

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:suwałki

Napisany 04 grudzień 2011 - 22:30

C 385 WOM mam problem, otoz w moim c-385 podczas klaczania WOM dzwignia przy kierownicy, walek wlacza sie po kilku sekundach i towarzyszy temu okropny zgrzyt, natychmiastowe wlaczenie walka i przyduszenie silnika. jaka moze byc przyczyna tego zgrzytu?
wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C 385 WOM Dzisiaj, 23:43
  •  

#200 Share gucik131

gucik131

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 834 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jędrzejowa/Pińczowa/Kazimierzy Wielkiej
  • Zainteresowania:Mechanizacja, elektronika

Napisany 04 grudzień 2011 - 23:14

C 385 WOM @mar56cin a gdzie jest ten Tłok zaworu ciśnienia ????

Podobne tematy