Skocz do zawartości

Zdjęcie

hl 6011


32 odpowiedzi na ten temat

#21 Share aju13

aju13

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 63 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:bukowa śl

Napisany 14 grudzień 2008 - 17:50

hl 6011 nie zgrywam twardziela tylko niemoge sie połapać na tym forum

forum nie foróm

Edytowany przez tommy66692, 14 grudzień 2008 - 17:57.


Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Przyczepa sztywna IFA HL 6102


Zobacz ogłoszenia w kategorii Środki transportu: Przyczepy Dwuosiowe: Przyczepy Dwuosiowe IFA
  • 15000.00 PLN
  • 29 gru 2016
Przyczepa wywrotka Brandys Panav 17.13


Zobacz ogłoszenia w kategorii Środki transportu: Przyczepy Dwuosiowe: Przyczepy Dwuosiowe Brandys
  • 20000.00 PLN
  • 29 gru 2016
www.zychar.pl Producent burt do przyczep, akcesoria rolnicze


Zobacz ogłoszenia w kategorii Środki transportu: Pozostałe przyczepy
  • PLN
  • 12 lut 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
hl 6011 Dzisiaj, 14:35
  •  

#22 Share yacenty

yacenty

    Zaawansowany

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 9691 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Internet

Napisany 14 grudzień 2008 - 18:00

hl 6011 to do przedszkola, to ze nie wiesz jak uzywac 3 przycisków nie znaczy ze mozesz robic obore, nie wiesz to przeczytaj FAQ albo inne tematy o forum

Pozdrawiam YacentY www.yacenty.pl
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

GoPro Fan Club - www.goprofc.com


#23 Share Apista

Apista

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 14 grudzień 2008 - 18:07

hl 6011 to są chyba jedne z pierwszych hamulców dwuobwodowych

są w sumie 2 metody aby hamulce działały
I przerobić w przyczepie na jednoobwodową instalację hamulcową
II przerobić w ciągniku na instalację dwuobwodową instalację hamulcową

pierwszy wariant jest niezwykle prosty ale raczej droższy
ale drugi wariant jest wydaje mi się lepszy, bo wtedy będzie można ciągnąć przyczepę z jedno i dwuobwodowymi hamulcami
wybór należy do Ciebie
ale przy zakupie trzeba było uwzględnić czy hamulce będą pasować do posiadanego ciągnika


yacenty ty zawsze musisz swoje 3 grosze powiedzieć, i wyolbrzymiać problemy, przedszkole, 3 przyciski, obore, żałosne

a i jeszcze te 2 takie same posty pisane pod rząd to nie były takie same, bo inne zdjęcia posiadały, oto linki:
Zdjęcie pierwsze
Zdjęcie drugie
można było je sprawdzić i połączyć,
a aju13 trzeba po prostu nauczyć, bo nie każdy się komputerami interesuje i klika wszędzie gdzie popadnie

#24 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 14 grudzień 2008 - 19:00

hl 6011 Szkoda, że nie ma fotki z innej pozycji , bo tu nie za wiele widać połączeń z prawej strony od dużego zaworu. Archaiczne są te zawory.

#25 Share Apista

Apista

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 14 grudzień 2008 - 19:13

hl 6011 też prawda, ale po błędach można się nauczyć który gdzie przypinać, i wtedy zaznaczyć kolorami

#26 Share piootr

piootr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1267 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 grudzień 2008 - 18:40

hl 6011 W czerwonej cały czas jest powietrze u mnie jest ona prosto ze zbiornika zasilana

A w żółtej pojawia się ciśnienie w trakcie hamowania czyli podłączenie sterowania pod wyjście od 1 obwodowego nic nie da

Z 2 obwodowego na 1 nie ma problemu odwrotnie lipa przerobić chyba że przyczepa ma fabrycznie zawór 2 obwodowy a podłączony 1 przewód tak jak w mojej nowej Pronarce

#27 Share Apista

Apista

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 17 grudzień 2008 - 00:19

hl 6011 Dodany obrazek
powiedz mi jeszcze który z tych wężów jest tam podłączony, bo nie mam przyczepy z 2 obwodowymi hamulcami a czasem się zdarzy że taką pociągnę znajomego

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
hl 6011 Dzisiaj, 14:35
  •  

#28 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 17 grudzień 2008 - 00:38

hl 6011 Stare autosanki np:D83, P4 bez względu na ilość obwodów miały ta same zawory i przerabiać można w obie strony. Przy przeróbce na jednoobwodowy przewód podłączamy do króćca w górze zaworu, wolny króciec pozostawiamy otwarty do atmosfery(opis dotyczy zaworu polskiego z Praszki)

#29 Share Apista

Apista

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 17 grudzień 2008 - 00:54

hl 6011 no dobra, a czy tak można np przy nowych przyczepach metaltech?

#30 Share sebe1033

sebe1033

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 17 grudzień 2008 - 09:04

hl 6011 Apista a co będziesz sąsiadowi grzebał w pneumatyce ?? Lepiej dorobic w ciągniku 2-obwodówkę
Z tego co zrozumiałem to jeden przewód ma być cały czas pod ciśnieniem ,czyli nie problem zrobić
Drugi "pusty" ,a przy hamowaniu pod ciśnieniem czyli trzeba dołożyć zawór

A przy jednoobwodowym to jest cały czas przewód pod ciśnieniem, a przy hamowaniu odcina się je (brak ciśnienia w przewodzie) Czyli tutaj jest zabezpieczenie w przypadku rozłączenia zestawu ,urwania przewodu przyczepa hamuje , a w dwuobwodowych nie ma czegoś takiego ?

#31 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 17 grudzień 2008 - 22:36

hl 6011

no dobra, a czy tak można np przy nowych przyczepach metaltech?

Można.

#32 Share Apista

Apista

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 18 grudzień 2008 - 14:16

hl 6011

Apista a co będziesz sąsiadowi grzebał w pneumatyce ?? Lepiej dorobic w ciągniku 2-obwodówkę
Z tego co zrozumiałem to jeden przewód ma być cały czas pod ciśnieniem ,czyli nie problem zrobić
Drugi "pusty" ,a przy hamowaniu pod ciśnieniem czyli trzeba dołożyć zawór

A przy jednoobwodowym to jest cały czas przewód pod ciśnieniem, a przy hamowaniu odcina się je (brak ciśnienia w przewodzie) Czyli tutaj jest zabezpieczenie w przypadku rozłączenia zestawu ,urwania przewodu przyczepa hamuje , a w dwuobwodowych nie ma czegoś takiego ?

no wiesz, ja jestem bardzo uczulony na błędy które ojciec popełniał tak też z tąd się wzieło mije zainteresowanie i dociekliwość bo chcę abym wiedział jak wszystko działa i chcę aby wszystko było sprawne, a sąsiadowi grzebać nie będe, tylko na przyszłość jak kupię sobie przyczepe z 2 obwodowymi hamulcami to będe wiedział co z nimi zrobić

dzięki za porady i wyjaśnienia :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
hl 6011 Dzisiaj, 14:35
  •  

#33 Share ozon87

ozon87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 536 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 czerwiec 2011 - 16:53

hl 6011 Panowie mam problem bo moja hl 6011 nierówno podnosi, co może być tego przyczyną?

Podobne tematy