Skocz do zawartości

Zdjęcie

Massey Ferguson 6160


285 odpowiedzi na ten temat

#261 Share kisiel123

kisiel123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 15 kwiecień 2016 - 09:53

Massey Ferguson 6160

Tak, to jest rozdzielacz. Mam taki u siebie w 6150. Tej części co Ci cieknie to u mnie w ogóle nie ma - zobacz może to jakaś śruba i się wykręca i jest jakiś oring/ podkładka miedziana. U mnie cieknie jedna zwolnica z przodu ale to w najbliższym czasie się ogarnie :D Co było przyczyną problemów ze sprzęgłem ?

 

bedę musiał zrzucic tylne koło i zobaczyć.. no u mnie tez jak by na zwolnicy tam jest ten duży oring co chyba z 200 zł kosztujuje nie ? ze sprzęgłem  to tylko odpowietrzyć musiałem .ogólnie mam problem jeszcze tego typu że nie chce mi wysoko podnoscic w kabinie szczałka się pali że podnosi a nie chce, a jak wyjde z ciagnika i wcisne przycisk do góry to  podnosi duzo wyzej. i jak wejde spowtoem do ciągnika to swieci kontrolka od ehr 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey Ferguson 6160 Dzisiaj, 21:54
  •  

#262 Share andrewk

andrewk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 350 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, kulturystyka, informatyka = taki lekko szalony MIX :]

Napisany 15 kwiecień 2016 - 10:57

Massey Ferguson 6160

mi cieknie ale na małym oringu od półosi :D


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-


#263 Share Komil991

Komil991

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 20 czerwiec 2016 - 16:30

Massey Ferguson 6160

Witam, szukałem na forum pomocy ale nie znalazłem więc mam nadzieję że Wy mi pomożecie, sprawa wygląda tak. Jestem posiadaczem MF 6170 i po wymienia pompy hydraulicznej pojawił się problem ze skrętem/prowadzeniem(jak kto woli), do prędkości 30-33km/h wszystko jest dobrze ale przy większej prędkości ciężko opanować ciągnik na drodze, kierownica jest bardzo i to bardzo czuła wystarczy skręcić kierownicą z 1-2cm i ciągnik jest na drugim pasie drogi. Co może być przyczyną? 



#264 Share lukbold

lukbold

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mikołów

Napisany 20 czerwiec 2016 - 16:38

Massey Ferguson 6160

orbitrol za duży, tzn o zbyt duzym wydatku.. nie wymieniał ktoś, kiedyś i włożył co było pod ręka?



#265 Share Komil991

Komil991

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 20 czerwiec 2016 - 16:42

Massey Ferguson 6160

Nie było nic wymieniane. Przed wymianą pompy wszystko było dobrze. A i jeszcze jedna rzecz pompa nie jest oryginalna tylko zamiennik może leżeć w niej problem?  



#266 Share lukbold

lukbold

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mikołów

Napisany 20 czerwiec 2016 - 17:05

Massey Ferguson 6160

Na zbyt dużą wydajność pompy to tu jeszcze chyba nikt nie narzekał... https://hydrosystem....spomagania.html co prawda jest tu wymieniona taka usterka związana ze zbyt dużą wydajnością ale czy to możliwe w Twoim przypadku.. jakoś wątpie bo te pompy mają w niby zawsze te same parametry



#267 Share adrian3005

adrian3005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 364 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostrowiec Świętokrzyski
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 20 czerwiec 2016 - 17:19

Massey Ferguson 6160

A powiedz jaki był powód że wymieniłeś pompę ?



#268 Share Komil991

Komil991

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 20 czerwiec 2016 - 17:32

Massey Ferguson 6160

Przez opiłki w oleju od docisku hamulca które uszkodziły pompę. Olej został spuszczony, układ hydrauliczny płukany, filtry wymienione.



#269 Share adrian3005

adrian3005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 364 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostrowiec Świętokrzyski
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 20 czerwiec 2016 - 17:38

Massey Ferguson 6160

Okej, ,może pojeździj trochę i się unormuje

Ja jak wymieniłem pompę na jesieni to hamulców nie miałem, mówi że się odpowietrzą, powoli się faktycznie odpowietrzały a dopiero teraz działają tak jak przed tem, znaczy dopiero teraz się odpowietrzyły 

A kierownicę mam czułą że przy 40 km/h też bym był na drugiej stronie więc się tym nie przejmuj tylko trzeba się przyzwyczaic do czułem kierownicy

Może przed remontem miałeś podrypaną pompę i dawała mało ciśnienia i dlatego kierownica słabo się kręciła,. bo o ile pamiętam zasilanie układu kierowniczego idzie powrotem z układu hydraulicznego czy jakoś tak, także na końcu dociera do niego olej



#270 Share Komil991

Komil991

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 20 czerwiec 2016 - 17:44

Massey Ferguson 6160

No to poczekam i zobacze co się będzie działo. Dzięki za informacje. 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey Ferguson 6160 Dzisiaj, 21:54
  •  

#271 Share andrewk

andrewk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 350 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, kulturystyka, informatyka = taki lekko szalony MIX :]

Napisany 20 czerwiec 2016 - 19:05

Massey Ferguson 6160

Okej, ,może pojeździj trochę i się unormuje
Ja jak wymieniłem pompę na jesieni to hamulców nie miałem, mówi że się odpowietrzą, powoli się faktycznie odpowietrzały a dopiero teraz działają tak jak przed tem, znaczy dopiero teraz się odpowietrzyły 
A kierownicę mam czułą że przy 40 km/h też bym był na drugiej stronie więc się tym nie przejmuj tylko trzeba się przyzwyczaic do czułem kierownicy
Może przed remontem miałeś podrypaną pompę i dawała mało ciśnienia i dlatego kierownica słabo się kręciła,. bo o ile pamiętam zasilanie układu kierowniczego idzie powrotem z układu hydraulicznego czy jakoś tak, także na końcu dociera do niego olej


Nonsens :D Kto Ci tych głupot naopowiadał.

 

Po primo - hamulce mają odpowietrzniki i oczywiście, że trzeba odpowietrzyć ( 20 min roboty ). Co do czułej kierownicy to przynajmniej w moim przypadku nie ma z tym problemu - do niczego nie trzeba było się przyzwyczajać :) Pompa jest dwusekcyjna i układ kierowniczy ( orbitrol ) zasilany z sekcji 17 bar (dalej idzie na trójdział ). To tak z grubsza. Jak ma działać to od samego początku ;)

 

 


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-


#272 Share Komil991

Komil991

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 20 czerwiec 2016 - 20:24

Massey Ferguson 6160

To gdzie może leżeć wina?



#273 Share lukbold

lukbold

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mikołów

Napisany 20 czerwiec 2016 - 20:30

Massey Ferguson 6160

Dla sprostowania: nie ma czegoś takiego jak sekcja 17bar w pompie... one obie mają 160 czy tam 200bar a różnią się tylko wydatkiem. Za orbitrolem masz ten trójdział który redukuje i utrzymuje 17 bar tam gdzie potrzeba czyli na elektrozaworach....

 

A kolega to niech ewentualnie orbitrol zaniesie gdzie do sprawdzenia.... tam jest kilka zaworów... może się coś przycieło? wkońcu pisałeś o opiłkach w oleju


Edytowany przez lukbold, 20 czerwiec 2016 - 20:33.


#274 Share karolas123

karolas123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 497 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zambrów

Napisany 20 czerwiec 2016 - 21:33

Massey Ferguson 6160

Przodek do zrobienia a nie tam winy w orbitrolu szukacie. 



#275 Share Komil991

Komil991

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 21 czerwiec 2016 - 08:09

Massey Ferguson 6160

Przodek do zrobienia a nie tam winy w orbitrolu szukacie. 

 

A możesz napisać gdzie szukać?



#276 Share lukaslukas

lukaslukas

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 czerwiec 2016 - 08:23

Massey Ferguson 6160

a czego to nie rozumiesz w lakonicznym stwierdzeniu "przodek do zrobienia"? podnieś przód i szarp za koła, za oś szukając luzów



#277 Share sznajdik

sznajdik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 945 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BBI
  • Zainteresowania:mechanika konstruowanie rolnictwo

Napisany 21 czerwiec 2016 - 09:20

Massey Ferguson 6160

Na prosty chłopski rozum biorąc skoro jest 17 bar albo być powinno to jeżeli zawór nie utrzymuje 17 a np daje 50 to wtedy układ może być bardziej czuły i tu takie kwiatki. Z góry uprzedzam że to tylko spekulacje nie miałem jeszcze z tym kłopotów wiec tak gdybam z nadzieją że dobrze myślę ale chyba pomiar ciśnień będzie najlepszym rozwiązaniem



#278 Share andrewk

andrewk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 350 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, kulturystyka, informatyka = taki lekko szalony MIX :]

Napisany 21 czerwiec 2016 - 12:24

Massey Ferguson 6160

Na prosty chłopski rozum biorąc skoro jest 17 bar albo być powinno to jeżeli zawór nie utrzymuje 17 a np daje 50 to wtedy układ może być bardziej czuły i tu takie kwiatki. Z góry uprzedzam że to tylko spekulacje nie miałem jeszcze z tym kłopotów wiec tak gdybam z nadzieją że dobrze myślę ale chyba pomiar ciśnień będzie najlepszym rozwiązaniem

 

lukbold wytłumaczył to dobrze bo ja trochę zamotałem :D Ciśnienie z pompy leci przez orbitrol, a następnie przez trójdział, który to je dławi do 17 bar. Z trójdziału na sprzęglo, heble, skrzynie i chłodnicę oleju.


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-


#279 Share PiotrMichalski

PiotrMichalski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów

Napisany 21 czerwiec 2016 - 15:28

Massey Ferguson 6160

hej mam zapytanie mój mf 3080 szybko opuszcza podnosnik i na tym pokretle nie raguje na opuszczanie 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey Ferguson 6160 Dzisiaj, 21:54
  •  

#280 Share Komil991

Komil991

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 21 czerwiec 2016 - 17:46

Massey Ferguson 6160

a czego to nie rozumiesz w lakonicznym stwierdzeniu "przodek do zrobienia"? podnieś przód i szarp za koła, za oś szukając luzów

 

Nie ma żadnych luzów. 

 

Będzie trzeba zrobić pomiar ciśnienia i się wyjaśni. 



Podobne tematy