Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zimowy problem z 9540


26 odpowiedzi na ten temat

#21 Share ADAM84

ADAM84

    Nowicjusz

  • userphoto
  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Gostyń

Napisany 05 styczeń 2009 - 13:50

Zimowy problem z 9540

Też mam 9540 jak był nowy to było ok teraz ma 1500mtg (3lata) i przy pomocy prostownika z rozruchem nie zapali.Wydaje mi się że rozrusznik jest do kitu bo za wolno kręci gdyby był szybko obrotowy jak w aucie albo jak np w JD to raczej nie było by problemu z uruchomieniem

Tez mi się tak wydaje ze rozrusznik za wolno kreci, nawet z prostownikiem ma ciężko odpalić. niby na początku kreci jak głupi ale po chwili słabnie nawet z prostownikiem. Pewnie rozrusznik musi mieć dobre obroty żeby odpalić zetora , tak mi się wydaje.

Ja w swoim case miałem to samo że paliwo schodziło. Wina tego były przewody gumowe w metalowych pancerzykach (guma była tak pocięta że sie cały czas zapowietrzał). Nie wiem jak jest w twoim ale może też być że pompka paliwa przepuszcza (zaworek nieszczelny)

Ten problem już mam za sobą, jak kupiliśmy to powymieniali my wszystkie przewody paliwowe.

//Kolego nie piszemy post pod postem tylko używamy narzędzia edycja. zapoznaj sie z regulaminem!!!! obowiązującym na forum

Edytowany przez Balzak, 05 styczeń 2009 - 14:09.
Łączenie postów


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zimowy problem z 9540 Dzisiaj, 21:05
  •  

#22 Share tomcio1

tomcio1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 108 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice kalisza

Napisany 06 styczeń 2009 - 16:37

Zimowy problem z 9540 wczoraj kupilem grzalke plynu do proximy i odrazu zamontowalem dzisiaj rano u mnie bylo -18 i po nagrzaniu ciagnik odpala jak latem i w kabinie po chwili juz jest cieplo ! normalnie tez mi wmiare zapalal jak akumulator jest dobry ale nie moglem sluchac jak pracuje silnik w pierwszych minutach pracy :P a teraz jest super naprawde warto dac te 100 zl POLECAM :D

#23 Share Grzesiek

Grzesiek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowsze

Napisany 09 styczeń 2009 - 10:01

Zimowy problem z 9540 Ponawiam prośbę aby ktoś sprawdził i napisał numery turbosprężarki w zetorze 9540.
Widzę, że sprawdzenie kilku numerów to duży problem dla użytkowników 9540.W moim 10540 turbo ma numer K 27 3060 6/6.11 czy w 9540 jest to samo?

#24 Share Grzesiek

Grzesiek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowsze

Napisany 30 styczeń 2009 - 10:58

Zimowy problem z 9540 Rozruszniki w tych ciągnikach ciężko kręcą.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zimowy problem z 9540 Dzisiaj, 21:05
  •  

#25 Share ADAM84

ADAM84

    Nowicjusz

  • userphoto
  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Gostyń

Napisany 03 marzec 2009 - 21:00

Zimowy problem z 9540

Ponawiam prośbę aby ktoś sprawdził i napisał numery turbosprężarki w zetorze 9540.
Widzę, że sprawdzenie kilku numerów to duży problem dla użytkowników 9540.W moim 10540 turbo ma numer K 27 3060 6/6.11 czy w 9540 jest to samo?

Przepraszam ze się nie odzywałem sprawdzę ten numer ale co mi wiadomo to w modelu 9540 i 10540 są takie same turbosprężarki.

#26 Share Grzesiek

Grzesiek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowsze

Napisany 15 marzec 2009 - 18:59

Zimowy problem z 9540 ADAM sprawdziłeś ten numer swojej turbosprężarki?

Edytowany przez andrzej2110, 15 marzec 2009 - 19:09.
cytowanie posta wyżej


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zimowy problem z 9540 Dzisiaj, 21:05
  •  

#27 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3736 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 21 grudzień 2009 - 22:02

Zimowy problem z 9540 Ja mam 7341 i juz mam dosc tej zimy przez włąsnie odpalanie tego ciagnika ;) Kupiłem przed mrozami rozrusznik z przekładnia ( szybkoobrotowy) bo na oryginalnym to tragedia, pierwsze mrozy jakies -10 i troszke niżej dał rade choc juz nie było wesoło. Wczoraj -22st i juz nie, bardzo słąbo krecił wiec wziołem aku na noc do obory pod prostownik myslałem że rano zapli od strzała a tu to samo lipa po całosci bardzo wolno krecił i nie mógł złapac nawet samostart nie pomagał. Aku wyminiane rok temu w zimie bo padła cela. Case odpaliłem od strzała 3 obroty i chodzi :) i było małe ciaganie zepcia :) Dzis kupiłem grzłke całe 65zł jutro montuje i czekam na mrozy jak to mu nie pomoze to juz nie mam pomysłow :) Tak sobie tłumacze że to moze wina tego ze w tych ciagnikach pompa hydrauliczna jest napedzana od silnika i wcisnicie sprzegła jej nie wysprzegla tak jak w starszych zetorach a wiadomo jak wyglada olej hipol gl4 przy -15 czy -20sty :).

duże problemy sa z wybiciem broka ?? Jak sie za to wziasc ??

Podobne tematy