Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem?


219 odpowiedzi na ten temat

#101 Share Adik_ziel

Adik_ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódz(Olechów)
  • Zainteresowania:Rolnictwo i Motocross ;)

Napisany 19 listopad 2007 - 20:21

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem?

Największy (najmocniejszy) to zts 16245 a najnowoczesniejszy to JD 6620 Premium ale i tak wole moją niezmordowaną c-360!!


chyba źle zrozumiałeś tu chodzi jaki największy ciężar ciągneliście swoimi ciągnikami ;]
«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? Dzisiaj, 03:52
  •  

#102 Share greg93

greg93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 298 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łomża\wizna okolice

Napisany 19 listopad 2007 - 20:27

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? Hej gościu pomyliłeś tematy heh.
Co tu gadać ciągałem 3 pługi ursusem 330 i próbowałem perkinsa w agregacie 3.6 bometu lol
Ursus & JD Rulezzzz

#103 Share Adik_ziel

Adik_ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódz(Olechów)
  • Zainteresowania:Rolnictwo i Motocross ;)

Napisany 19 listopad 2007 - 20:30

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem?

Hej gościu pomyliłeś tematy heh.
Co tu gadać ciągałem 3 pługi ursusem 330 i próbowałem perkinsa w agregacie 3.6 bometu lol


Ja do ciapka raz podpiełem rotacyjną 165cm czeską ciężką to jak sie dało więcej gazu to na tylnich koła mogło sie jechać ciągle xD
«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? Dzisiaj, 03:52
  •  

#104 Share black08

black08

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 19 listopad 2007 - 20:37

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? witam jak staliśmy za dobrych czasów w kolejce ze zbożem to gość ursusem 4011 próbował ruszyś z przyczepą od tk-150 tą z 3 osiami wyladowaną po brzegi pszenicą widok był taki ze do dziś pamiętam a było to pare lat temu :lol:
kujawy to jes to!!!!!

#105 Share greg93

greg93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 298 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łomża\wizna okolice

Napisany 19 listopad 2007 - 20:42

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? To pociągneła ta czterdziestka czy nie bo nic nie zrozumiałem :lol: :P
Ursus & JD Rulezzzz

#106 Share karpik9

karpik9

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 65 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 19 listopad 2007 - 20:46

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? 5 lat temu dwoma mtz-tami 80 i 90km wyciągaliśmy z błotka kamaza, tak sie zapadł że przednie koła byłu głęboko pod ziemią a o tyle nawet nie wspomnę jednak udało sie :lol:

#107 Share grzecho106

grzecho106

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 149 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Zamościa

Napisany 19 listopad 2007 - 20:46

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? JA ostatni jd 3140 wyciągałem tira z rowu do który był załadowany do polowy pustakami

#108 Share black08

black08

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 19 listopad 2007 - 21:11

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem?

To pociągneła ta czterdziestka czy nie bo nic nie zrozumiałem :lol: :P



po ok 15 mint skakania jak zabka i palenia gumy ruszył z miejsca i myknął jakies 10m ale później przyczepa i czterdziestka zlapały pobocze i niestety misja nader ciekawa skończyła sie niepowodzeniem. ale i tak cud ze ruszył. pozdro
kujawy to jes to!!!!!

#109 Share Pronio82SA

Pronio82SA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie
  • Zainteresowania:Szybkie samochody oraz Bardzo drogie ciagniki :PPPP

Napisany 31 styczeń 2008 - 20:54

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? U mnie kilka dni temu znajomy wpadł SCANIO z otrębami w takie błotko(pół zaspe).
Zadzwonił do mojego taty i poprosił żeby go wyciągną (pronarem 82SA), ba mój idzie idzie i sie zakopał,więc dzwoni po Drugiego Pronara 82SA(rodzina do właściciela SCANI).
Odczepiliśmy line od mojego do scani ustawiliśmy sie po skosie i jakoś go wytargaliśmy (moim i znajomego pronarem co 162Km to nie 81Km ):D

Pzodrawiam
Nie ma przyjemniejszej myśli że żniwa 2009 już niedługo :)

#110 Share radson

radson

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:G-styń
  • Zainteresowania:Nowoczesne rolnictwo,motoryzacja,sport

Napisany 31 styczeń 2008 - 21:05

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? My 2 lata temu wyciągaliśmy tira z cysterną zalaną olejem waga tira ponad 40ton (tak mówił kierowca) kierowca zjechał na pobocze i cysterna troche usiadła że sam nie mógł ruszyć więc przyszedł do nas , podjechaliśmy Zetorem 8441 ruszamy po asfalcie i tylko my opony zdarli niepotrzebnie , póżniej wyciągliśmy go na 3 traktory Zetor Proxima 8441 , Zetor 10540 i Ursus 1044 i po asfalcie poszedł choć każdy traktor troche drapał, dobrze że mocniej nie usiadł bo byśmy jeszcze musieli pewne po 2 traktory 4*4iść

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? Dzisiaj, 03:52
  •  

#111 Share funkmaster1993

funkmaster1993

    Młody Przyszły Rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1278 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj lubelskie

Napisany 31 styczeń 2008 - 22:57

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? Mój ojciec ostatnio Ursusem 912 ciągną 17 ton pustaków.
FUNKMASTER

Sprzedam

Kosiarkę bijakową Samasz KB 250

#112 Share samesilver

samesilver

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dobre kuj.

Napisany 01 luty 2008 - 11:54

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? 1.kilka tirów bo koło mnie jest firma przewozowa ale puste były
2.tir z cebulą koleś myślał żę ciągnik sam go uciągnie i na luz wrzucił dopiero potem się skapnał
3.2 przyczepy jedna 8tonowa druga 7tonowa załadowane mokrym żwirem cięzko miał wtedy samik
4.dla mf255 problemem było wyjechac 2 czeszkami pustymi z błota ale się udało
5.przez całą kampanie gdy nie mógł tir z pola z burakami wyjechać to ciągneliśmy każdego po kolei czasami nawet cały dzień się czekało na polu

no i to wszystko chyba

#113 Share szpeniek25

szpeniek25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 postów

Napisany 01 marzec 2008 - 19:03

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? Pronarem82SA 18 ton wapna ma dwóch pronarkach 6 ;)

#114 Share dawdfarmer

dawdfarmer

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:nowy garwarz ok.Ciechanowa
  • Zainteresowania:piłka nożna i oczywiście rolnictwo

Napisany 01 marzec 2008 - 20:37

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? ja moim U c330 ciągałem przyczepę 8 t pełną przęnżyta i połowe woza tak około 9.0-9.5 t

całą droga na blokadzie przejechałem ;)
U-R-S-U-S C330 siła i potęga

#115 Share oFsik

oFsik

    Moc dostarcza Zetor

  • Members
  • PipPipPip
  • 1780 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rzeszowa

Napisany 18 kwiecień 2008 - 20:02

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? Mój zetor woził po 10 ton ziemi + 2 tony przycepa i to nie że raz tylko przez pare sobot.
Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

#116 Share Piotruniu25

Piotruniu25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2176 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team.

Napisany 19 kwiecień 2008 - 14:33

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? Mój tata rozrzutnikiem i T 25 ciągnoł 4.2 t buraków + rozrzutni.

#117 Share silver105

silver105

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 238 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:samochody, motorowery, nożna, kosz, siatka i oczywiście rolnictwo

Napisany 19 kwiecień 2008 - 14:54

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? tata MF 255 ciągną agregat 3m a takto to się wyciągało tiry z burakami i to chyba ja wyciągałem tira zetorem 10145 miałem wtedy 6 lat mama mi trochę pomagała

#118 Share Tomasz1515

Tomasz1515

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Koszalin/okolice

Napisany 19 kwiecień 2008 - 15:15

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? ja mf-em 255 dwie przyczepy 4,5 tonowe ale były nasypane na maxa pszenicą, w rzeczywistości było na jednej 6 ton na drugiej podobnie czyli razem 12ton, na polu była normalnie poezja bo niby sucho a sie kopał lekko :) a na drodze to już luzik ;)

#119 Share tomek13

tomek13

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 144 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łomża

Napisany 06 maj 2008 - 17:45

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem?

Ja pamietam 2 akcje. Raz zapielem do swojej C-355 3 przyczepy (9t 6t i 3,5t ladownosci) mialem na nich 33 bele owinietej kiszonki, na 5 biegu gotowala mi sie woda, a przy probie wjechania na wiakukt na kanale '55' wykopala dwa rowy, przy pomocy mtz jakos wjechalem. Niedawno zapielem do C-328 sipme 279/1 i pojechalem po trawe dla krow (swierzo skoszona). Na 1 terenowej i gazie w podlodze dobilem do 20 mpa (koniec czerwonego pola). Po tej jednej beli prawie zagotowala mi sie woda


Moim zdaniem jeśli byś jeszcze trochę dobił tą belę mogłoby ci komorę rozwalić.... :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? Dzisiaj, 03:52
  •  

#120 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 06 maj 2008 - 21:55

Jaki największy ciężar ciągneliście swoim traktorem? Ja ciaglem Fendtem 615 Deutza Fahra jak na recznym byl on.Wielki betonowy blok kilku tonowy po ziemi ale to jakies kilka metrow:)Deutzem przyczepe z baklotami a za nia drzewo na ilnie zeby nie kursowac dwa razy pomagalem po drodze dziadkowi:)

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Czy można siać oziminy po przymrozkach? zobacz »