Polecane posty

czarnyyyy    4

Mysle,ze ludzie ktorzy kupuja Fendty nie placa tylko za wiecej za prestiz. I napewno Fendt, JD i DF nie sa na takim samy poziomie technologicznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarnyyyy    4

Chocby jakies nowosci technologiczne to ktory ciagnika ma je pierwsze?? Np skrzynia bezstopniowa to chyba najpierw we Fendcie byla...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarnyyyy    4

Jest roznica,bo te najlepsze firmy maja pierwsze nowosci. Zapare lat bedzie napewno w MTZ i wtedy tez nie bedzie roznicy?

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyborg15    0

Bedzie roznica w czasie ale zasada działanie bezstopniówki bedzie ta sama i dal zwyklego uzytkownika niebedzie roznicyc kto wprowadzil pierwszy bezsopniówke. Jezeli fendt jest taki super to czemu ma silniki Deutza??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarnyyyy    4

Bo na dzien dzisiejszy silnik wcale nie gra glownej roli. Jest wazny,ale coraz wieksza role odgrywaja turbosprezarki,uklady zasilajace itp. A tych rzeczy fendt nie bierze od Deutza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyborg15    0

Ale jezeli fend bierze silnik deutza to o czyms to tez musi swiadczyc napewno o wysokiej jakosci. Jezli bysmy postawili Fendt Jd i DF na placu i porownywali to napewno niebedzei wielkiej roznicy w wypsazenie wszystkie beda mialy silniki Common Rail i skrzynie bezstopniowe itp. i tu niewidze duzej roznicy technologicznej. Co innego ja bysmy porownywali MTZ i DF to jest duzy postep technologiczny na korzysc DF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Edytowano przez klocek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
ktos tu napisał ze duna w mf jest lepsza niz vario? czy napewno, ja w to wątpie bo jeszcze niesłyszalem zeby kogos zawiodła skrzynia vario, jesli chodzi tylko o sam spadek mocy to raczej bardzo ale to bardzo małe róznice mogą byc

Z całym szacunkiem ale masz blade pojęcie o skrzyniach a gadasz jakbyś wszystkie rozumy pozjadał. Celowo dałem takie porównanie, poczytaj w sieci co od czego ma skrzynie ;) Jeśli chcesz moge podać wiele "ale" co do JD, DF, Fendta i masy innych ciągników, każdy ma to "ale", nie ma złotego środka ;) Daj mi KONKRETNY agrument dlaczego te trzy lansowane przez Ciebie marki są najlepsze? Zielony kolor? Krążące legendy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może niech ktoś wypisze dane tych ciągników i cenę i możemy sobie porównywać bo tak to chyba nic mądrego nie wyjdzie z tematu,kolego klocek jak twoje zdanie szanuje,każdy ma swoje zdanie ,ale mógłbyś podać konkretne przykłady przeciw marce NH i MF,skoro twoim zdaniem cytat"i zawsze ludzie mają jakies ale do np.mf ,nh itp a do fendta,john deere czy df to zadko, sam jestem posiadaczm df",napisz jakieś konkrety co właśnie jest lipnego w tych ciągnikach.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241
Chocby jakies nowosci technologiczne to ktory ciagnika ma je pierwsze?? Np skrzynia bezstopniowa to chyba najpierw we Fendcie byla...

popre kolege, innowacyjnosc jest bardzo istotnym elementem postrzegania marki i slusznym moim zdaniem.

teraz konkretny przyklad (chociaz nie ogarnalem tego tematu w 100%, wiec moga sie wkrasc przeklamania):

prawdopodobnie w fendtcie przedni podnosnik nie jest sterowany jak zewnetrzne wyjscie hydrauliczne, tylko poprzez variotronik posiada funkcji ehr - jesli ktos pracuje z maszynami zaczepianymi z przodu, to doceni takie rozwiazanie. ja dzisiaj bralbym to pod uwage przy wyborze ciagnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxxxxxxxxxxx

Edytowano przez klocek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zirol    0
Ale jezeli fend bierze silnik deutza to o czyms to tez musi swiadczyc napewno o wysokiej jakosci. Jezli bysmy postawili Fendt Jd i DF na placu i porownywali to napewno niebedzei wielkiej roznicy w wypsazenie wszystkie beda mialy silniki Common Rail i skrzynie bezstopniowe itp. i tu niewidze duzej roznicy technologicznej. Co innego ja bysmy porownywali MTZ i DF to jest duzy postep technologiczny na korzysc DF.

Porównaj sobie parametry DF i Fendt to zobaczysz że to nie to samo pomimo iż moc silnika jest ta sama.

post-1692-1228691970_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

@klocek a ja w przeciwieństwie do ciebie właśnie o DF`ach słyszę więcej negatywnych opinii niż o MF np . i co powiesz a na to ziemie co macie to starczy 120-150 KM a maszyny masz do niego czy też byście musieli kupić ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
polecam zdecydowanie fendta gdyż również myśle nad takim ciągnikiem tylko mniejszym. byłem u paru dealerów i każdy powiedział, że fendt jest najlepszy. on swoje kosztuje, ale płaci się za coś. mało pali jest masywny i bardzo komfortowy. poważnie się nad nim zastanawiam i ty też chyba powinieneś. pozdrawiam

znam kogoś co ma fendta 412 vario,sam nim jeżdzilem i wiem ile pali. otóż zdaniem samego właściciela fendt wcale nie pali mało.tylko tyle ile mu trzeba.spali mało jak mu jakaś mała maszynę podepniesz.ale jak mu zapniesz konkret maszynę,z zapotrzebowaniem mocy równej temu ciagniczkowi wierz mi spali dużo.tzn jak musi dużo ciągnąć to i spali dużo.nic się nie bierze z niczego.turbina o zmiennej geometrii robi swoje.jak coś ma sile to i więcej pali.wiec mówienie ze mniej pala jest błędne.owszem fendt jest najlepszy ale to nie reguła,najdroższy ale nie idealny bo teżsie psują,bo to maszyny..silnik ma deutza,ale udoskonalany ,na pewno takiego samego nie montuja w DF.roznia sie pewnie ukladem wtrysku itd.ale tez niewszystko w fendku jest najwyzej jakości.alternator np.trafia sie np. słowacki.teraz robia inne sprzęty a kiedyś inne..niejeden to wie.fendt ,nie jest on idealny tak jak i zaden inny ciągnik .jd,df,nh,-te marki tez sa porównywalne.wszystko zalezy od wielkości gospodarstwa myślę,zasobności portfela i ekonomicznie uzasadnionego zakupu, bo moim zdaniem kupowanie ciągnika za wielką kase powinno sie wiązac z konkret pracą dla niego i wykorzystaniem maszyny.bo jeśli ktoś kupi fendta dlatego żeby przykozaczyć i bo to najlepszy ciągniczek to błędne myślenie.szybciej zepsuje sie od stania niz pracy hehe.niema co mówić ze ten najlepszy a tamten nie.ogólnie mówiąc przy wyborze ciągnika uważam ze powinno się kierować wykorzystaniem jego,ceną i trwałością która w dużej mierze zależy od nas samych.jeśli nie będzie się dbać o ciągnik.to jaki by on nie był to zepsuje sie każdy.możesz kupić NH i dłużej cieszyć się bezawaryjną pracą niż użytkownik fendta.ogólna reguła-jak dbasz tak masz ,jest najważniejsza,takie moje zdanie.kup ciagniczek taki na jaki cie stać,dbaj o niego a na pewno będziesz zadowolony .pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyborg15    0
Porównaj sobie parametry DF i Fendt to zobaczysz że to nie to samo pomimo iż moc silnika jest ta sama.

 

Ale czy ja napisalem ze te ciągniki sa takie same??? Napisalem ze sa porównywalne niema miedzy nimi przepaści technologicznej. Przeczytaj dokładnie o czym pisałem. Pozdrawim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxxxxx

Edytowano przez klocek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bernardo75    0

Witam. Czytając te wszystkie wypowiedzi, nasuwa się jedno stare najprawdziwsze stwierdzenie, każdy swoje g......o chwali. Co do fenda., to ma nieuzasadnioną wysoką cenę. Cena ta wynika nie tylko z dobrej jakości ale przede wszystkim z chęci wmówienia , że sprzęt jest wyjątkowy i najlepszy. Marki takie jak fendt,df,jd,nh,case, mf stoją absolutnie na równi. Tylko chęć wywyższenia się i pokazania się motywuje ludzi do kupna droższego fenda. Ktos pisał o tym , że df i fendt mają silniki niby te same a inne. W fendt to cudo a w df to juz nie bo nie ma tam czegoś itd. Fendt i inne firmy biorąc silniki zastrzegają sobie prawo by ten silnik miał coś innego i tylko u nich, by dać znowu złudne wrażenie , że jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Dostawca silników oczywiście przystaje i dostarcza wyjątkowe silniki. Nie oszukujmy się jest w nas próżność i chęć pokazania się, żeby mieć więcej ziemi lesze maszyny niż sąsiad. A pogoń za ziemią? Zesrac się a nazbierać haktarów. Wracając do wyboru sprzetu. nie kierujcie się marką i wciskaniem kitu przez dilerów. Mysleć i kalkulować,testować jeśli to możliwe. Właściciele tez wam prawdy nie powiedzą. Co ciekawe niemcy często wybierają nh, case , ciekawe dlaczego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

W Niemczech największą sprzedaż mają fendy, jd i df. Nh i case to chyba bardziej Francja, Włochy, Austria no i oczywiście Polska. Ale wielkością sprzedaży to raczej nie ma sie co kierować bo tu głównie decyduje cena. Tak samo jd w Polsce ma wysoką sprzedaż ale nie modeli premium tylko tych najtańszych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez Ruletka55
      Hej, 
      Spotkała mnie przykra sytuacja,  traktor zostal zalany

      Przechodząc do sedna sprawy, martwi mnie jak podejśc w ogole do uruchomienia tego traktora, co niezbędnego warto zrobić ?
      Obecnie ciagnik umyłem dokładnie myjką ciśnieniową, teraz suszy się

      Co na pewno zrobie w najbliższym czasie to: 
      - postaram się wyszuszyć elektroniczne rzeczy, odsłaniając plastiki, trudno dostepne miejsa sprobuje dosuszyc suszarką
      - wymienie olej w skrzyni bo na bagnecie majonez
      - wymienie olej w silniku (profilaktycznie)
      - wymienie paliwo

      O czym powinienem jeszcze pamietac ? Myslalem o wyciagnieciu komputera pokladowego i zaniesc do elektronika zeby poczyscil specjalnymi substancjami


      Dzięki za pomoc
       
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj