Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nierówna praca silnika w C360


333 odpowiedzi na ten temat

#81 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 październik 2011 - 19:34

Nierówna praca silnika w C360 Środkowa kreska ma się mijać ze znakiem, jeżeli dolna to zapłon jest za wczesny, chyba że są tylko dwie kreski to jeżeli nie jest poniżej tej dolnej to mógł by tak zostać a prowadnicami zaworów może gubić olej jak najbardziej.

Edytowany przez MAT912, 15 październik 2011 - 19:39.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nierówna praca silnika w C360 Dzisiaj, 10:04
  •  

#82 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 15 październik 2011 - 19:41

Nierówna praca silnika w C360 A czy przypadkiem nie ma się zmieścic między pierwszą a drugą? Trzecia to GMP.
KPK Kumurun Team

#83 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 październik 2011 - 20:00

Nierówna praca silnika w C360 Masz rację tak jest w instrukcji, tylko ja miałem kiedyś taką mądrą książkę nie pamiętam tytułu ale tam pisali coś takiego - trzy kreski, górna18st. przed GMP, środkowa wtrysk 20 stopni przed GMP, dolna 22st. przed GMP. I tego się trzymam a czy dobrze to sam nie wiem. :D

Edytowany przez MAT912, 23 październik 2011 - 20:38.


#84 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2011 - 20:24

Nierówna praca silnika w C360 Ale wyżej tej kreski już sie nie da u mnie bo mam pompe maksymalnie do bloku a im bliżej daje do siebie to wychodzi poniżej tej kreski więc tak zostawiłem przy bloku... Dodam że rozrząd ustawiony według instrukcji a sprzęgiełko od pompy też weszło na swoje miejsce...

#85 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 październik 2011 - 20:47

Nierówna praca silnika w C360 W Instrukcji od C - 4011 jest coś tak jak pisałem po wyżej http://instrukcja.pl...e_162451337.jpg może na pompie jest nie zbyt dobrze ustawiony kont wtrysku tam pompiarze też jakoś ustawiają gdzieś to też czytałem, ale nie jestem pompiarzem to na temat ustawień czy idzie czy nie to nie chcę się wypowiadać. Ale jeżeli dobrze chodzi i dobrze zapala to tak zostaw.

#86 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 październik 2011 - 19:49

Nierówna praca silnika w C360 A czy jeśli podpiłuje sprzęgiełko tak żeby jeden ząbek opóźnić zapłon to zda to egzamin? Bo chodzi dobrze jednak może gdy ustawie na środkowej kresce bedzie idealnie;) z zapalaniem teraz jest trochę gorzej niż wcześniej trzeba chwilke zakręcić i więcej gazu dać ... Gdy przygazuje to leci chmurka siwego dymu a teraz gdy jest ciemno po przygazowaniu ze 2 iskry widziałem...

#87 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 16 październik 2011 - 20:15

Nierówna praca silnika w C360 Jak chodzi dobrze to bym tak to zostawił, co do siwego dymu,on podejrzewam bierze olej ale być może jeszcze nie jest dobrze dotarty, to się powinno uspokoić dopiero jak pójdzie do porządnej roboty,też kiedyś tak miałem jak poszedł dobrze do pługa tak przestał brać olej, u Ciebie jeszcze głowice nie są pewne i może prowadnicami gubić i mniejsze ciśnienie sprężania co może mieć także wpływ na odpalanie. A z zapalaniem no cóż może być zapłon ustawiony idealnie a i tak jak zimno zapalał od kopa nie będzie większość tak właśnie ma.

#88 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 październik 2011 - 20:29

Nierówna praca silnika w C360 Aha' no dobra to na razie zostawie go jak jest' później zobaczymy' pozdrawiam...

#89 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 16 październik 2011 - 20:34

Nierówna praca silnika w C360 Nic nie kombinuj. Początek wtrysku ma być na znakach i tyle. Czasem się zdarza że lepiej chodzi gdy się troche pocygani znaki ale nie o jeden ząbek na sprzęgle tylko na znakach mały odcinek. W czasie zapalania gaz trzeba dać na maksa. Iskrami się nie przejmuj na razie a chmurka w momęcie dodawania gazu ma prawo sie pokazać. Poza tym jak kolega wcześniej napisał nie wszystko jest pewne w tym silniku wiec niektórych objawów możesz nie uniknąć.

http://www.agrofoto....-zaplonu-c-330/

Edytowany przez seweryn20, 16 październik 2011 - 20:37.

KPK Kumurun Team

#90 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 16 październik 2011 - 22:19

Nierówna praca silnika w C360 piszecie koledzy o docieraniu i tak z ciekawości zapytam was po ilu mth można uznać ze silnik jest dotarty czyli np. przestanie brac olej i uzyska właściwą kompresje, chodzi oczywiście o zestawy tłok-tuleja

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nierówna praca silnika w C360 Dzisiaj, 10:04
  •  

#91 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 17 październik 2011 - 07:50

Nierówna praca silnika w C360 Tego nie da sie uznać. Jak wszystko ładnie się ułoży to powinien przestać brać olej i tyle. Poza tym jeżeli będziesz ostrożnie postepował z silnikiem przez okres jaki zaleca producent to powinno wystarczyć. Muśle że docieranie trwa krucej niż piszą areszta czasu to lekki zapas na uwzględnienie różnic w docieraniu się kompletów nawet tej samej firmy.

Poza tym specjalnie nikt nie pisze o docieraniu silnika bo 50 mth to troche jest padło tylko że MOŻE się jeszcze nie dotarło. Bardziej prawdopodobne jest to że wychodzą głowice.


KPK Kumurun Team

#92 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 październik 2011 - 14:02

Nierówna praca silnika w C360 już chyba wiem skąd ten niebieski dym się bierze... Sprawdziłem dziś zawory jeden chodził w bok prawie na pół milimetra więc postanowiłem że zawioze głowice już teraz do regeneracji nie bede czekał do zimy i jak odkręciłem kolektor ssący to dwa wloty w głowicy były mokre czyli chyba z filtra ciągnie olej jednak nie wiem czemu bo we filtrze jest nawet poniżej tego wytłoczenia w zbiorniczku (filtr starego typu) Wezme jeszcze dokładnie go wymyje w benzynie i wtedy zobacze co będzie...

Mam jeszcze pytanie co do ustawienia zaworów' w książce pisze że ustawia się je gdy tłok jest w na GMP' czy jeśli bym wyrył na kole pasowym od wału krechy oznaczające że 1 i 4 jest u góry i drugą kreske do 2 i 3 tłoka to możnaby się było do tego odnosić przy ustawianiu?

#93 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 17 październik 2011 - 18:28

Nierówna praca silnika w C360 Jak nie masz bardzo wprawy to najlepiej odkręć wszystkie rurki od pompy wtryskowej, gaz ręczny do oporu i powoli kręcąc obserwuj gdzie drgnie paliwo, tam ustawiaj, najlepiej zacznij od pierwszego tak jak do wtrysku a potem wał o180 stopni i będzie 3 i 180 i 4 i 180 i 2 byle by pompa nie była czasem zapowietrzona. Tłok ma być w GMP ale przed suwem pracy, bo koniec wydechu ,początek ssania też jest w GMP ale tu się nie ustawia . Tak zrób jak Ci napisałem a będzie dobrze.

Edytowany przez MAT912, 17 październik 2011 - 18:33.


#94 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 październik 2011 - 20:32

Nierówna praca silnika w C360 A czy w takim wypadku nie jest konieczne prawidłowe ustawienie kąta wtrysku? Znajomy też mi tak radził i wydaje się to najprostszy sposób ale mi się wydawało że jesli pompa źle ustawiona to paliwo drgnie w nieodpowiednim momencie' chyba że się myle... Inny koleś znowu mówił żeby ustawiać zaraz po zamknięciu zaworu...

#95 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 17 październik 2011 - 20:48

Nierówna praca silnika w C360 Zaraz po zamknięciu zaworu ssącego ustawiać nie można, trzeba jeszcze trochę pokręcić aż tłok dojdzie do góry, tak też można ale to wymaga wprawy, ja Ci podałem najprostszy sposób, jeżeli drgnie paliwo to chociaż kont byłby minimalnie przestawiony to zawory możesz w tym momencie regulować, tam już nic się nie zmieni.

#96 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 17 październik 2011 - 22:23

Nierówna praca silnika w C360 Jak zamknie się ssący zawór to tłok jest w dole. Nie ustawia się wtedy. Prosta sprawa jak diabli. Ustawiasz pierwszy cylinder gdy na czwartym jest mijanka i odwrotnie. Drugi gdy na trzecim jest mijanka i odwrotnie, trzeci gdy na drugim jest mijanka. Mijanka to momęt gdy zamyka się zawór wydechowy a otwiera ssący. Nie musi tłok być idealnie w GMP. Lekka odchyłka od tego nie ma znaczenia bo obie krzywki są skierowane ku górze. Widzisz mówiłem ci kolektor do pola, zaworami po szarpać. Olej może być i z ssących zaworów. Po zgaszeniu silnika to co nie wciągło do cylindra rozlewa się po kolektorze, albo popcha odbity w lewo silnik po zgaszeniu. Poza tym szczeże mówiąc tam zawsze jest troche zaoliwione. Kat wtrysku ustaw jak już kilka razy było napisane i nie przejmuj się tym więcej. Bedzie dobre na bank i póki pompy nie odkręcisz nie ma prawa się przestawić.
KPK Kumurun Team

#97 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 październik 2011 - 16:54

Nierówna praca silnika w C360 Witam ponownie... Głowice już zostały zregenerowane trochę mniej dymi na niebiesko ale dalej na wolnych obrotach jest ten niebieski dym... Obroty jednak nadal są nierówne tzn chodzi jakiś czas dobrze potem znów kołysze a potem nów dobrze i tak cały czas i zauważyłem teraz ze tłumik w środku jest jakiś mokry i sączy się miedzy tłumikiem a kolektorem coś żółtego jakby olej tylko taki czyściutki... Nie wiem czy to olej jak jest ciepłe to rzadkie a gdy ostygnie gęstnieje trochę... Ustawie ten zapłon jescze czyli przypiłuje jeden ząbek na sprzęgiełku bo jak sprawdzałem wczoraj to kreska na skrzyni jest jakieś 2-3 cm pod znakiem na kole w momencie wtrysku... Jeszcze wymienie tulejki na konikach od zaworów bo mają troche luzu na boki... Coś jeszcze zrobić? Dodam że zdjąłem na razie wąż z filtra powietrza i bez zmian... Pozdrawiam...

#98 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 23 październik 2011 - 17:06

Nierówna praca silnika w C360 Skoro kreska jest 3 cm pod znakiem to znaczy że źle ustawiłeś koła rozrządu.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#99 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 październik 2011 - 17:11

Nierówna praca silnika w C360 Ustawione według zdjęcie dostępnego w necie czyli na rozrządzie kropki do kropek na pompie zero do zera na wale 1 kropka między 2 kropki na kole pośrednim... Za wczesny zapłon pojawił sie po odebraniu pompy od pompiarza i po założeniu nowego sprzęgiełka... Po przygazowaniu pojawia się spora chmura siwego dymu...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nierówna praca silnika w C360 Dzisiaj, 10:04
  •  

#100 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2011 - 17:50

Nierówna praca silnika w C360 Witam po przerwie ;) udało mi sie juz uporać z tym silnikiem i mam nadzieje że nie zapesze swoim zadowoleniem ;) Dokładnie nie mogę odpowiedzieć co było przyczyną nierównych obrotów... Zrobiłem głowice i pompe i była mała poprawa jednak to nie to nie wiem czemy zapłonu nie szło ustawić ale zawołałem pompiarza i spiłował klin do połowy i udało się opóźnic zapłon na tyle że dolna kreska była gdzieś 2-3 cm nad tym znakiem na obudowie do tego trochę zmniejszyłem dawkę paliwa do tego ustawienie zaworów jeszcze raz i ciągnik pracuje malina na wolnych obrotach ładnie ciągnie znacznie lepiej niż jak wyjechał w zeszłym roku po kapitalce od "mechanika" chodzi równiótko i silnik chodzi znacznie ciszej niż kiedyś no i ten niebieski dym jest minimalnie widoczny prawie nic. Do dam jeszcze że przez 15 mth na 800 obrotów spalił mi 40 l ropy a po pełnej regulacji jest znacznie mniej. Mam nadieje że już tak zostanie;) jeszcze tylko pytanko mam czy jeżeli zrobił juz 25 mth na wolnuch obrotach do tega przejażdzka przez ok 2 mth to czy mogę już po wymianie oleju jechać płytka orkę robić?

Edytowany przez panRys87, 31 październik 2011 - 17:51.


Podobne tematy ursus silnik 3p