Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nierówna praca silnika w C360


333 odpowiedzi na ten temat

#61 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 październik 2011 - 20:29

Nierówna praca silnika w C360 Niestety olej w pompie nic nie ma do tego bo wcześniej wlało mi się go za dużo jednak po trochu go upuszczałem i żednej poprawy... zapłon jest ustawiony dobrze jednak próbowałem go odpalić w różnych położeniach pompy i zero różnicy... Taka praca jest im cieplej tym bardziej widoczna' jak wspomniałem na zimnym przez chwile jest dobrze gdy sie rozgrzewa to jest gorzej... Mnie tylko to dziwi że wcześniej chodził równiutko' no i to że jeśli zluzuje nakrętke przewodu paliwowego obojętnie którego obroty się wyrównują...

O co chodzi z tym kanałowaniem? Czy chodzi o osiowanie? Bo jeśli tak to chyba nie trzeba bo gdyby tak to im większe obroty tym bardziej by kołysało a tu powyżej 1200 obr jest dobrze...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nierówna praca silnika w C360 Dzisiaj, 18:20
  •  

#62 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 10 październik 2011 - 20:39

Nierówna praca silnika w C360 Pisałem o oleju w filtrze powietrza, jak za dużo to będzie tak pukał, chłopie nie myśl o żadnym kanałowaniu, jak chcesz wiedzieć to moja 60-tka właśnie też tak lekko na takich obr. faluje i jest wszystko w porządku ,Masz nowe końcówki, czasem tak się zdarza że po wymianie czy regulacji końcówek na tych obr lekko faluje ale wszystko jest w porządku.

#63 Share piotrz

piotrz

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów

Napisany 10 październik 2011 - 21:18

Nierówna praca silnika w C360 Witam, jak sprawdzić wydajność pompki paliwa w c-360? Najlepiej żeby dało wykonać się to na ciągniku. Mam wrażenie że silnik dostaje za mało paliwa pod obciążeniem bo przerywa i schodzi z obrotów tak jak by się lekko zapowietrzał.
Do panRys87 - wszystko masz w porządku.

#64 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 październik 2011 - 07:15

Nierówna praca silnika w C360 To stukanie we filtr juz ucichnęło bo poprawilem zawory i zapłon' ogólnie silnik juz chodzi ciszej niż na filmiku jednak kołysanie zostało no i kopcenie na czarno... Co do poziomu oleju to szczerze powiem nie wiem ile go ma tam być bo to jest filtr starego typu jak w 4011 i nie widziałem tam żadnej miarki w kubełku na olej wlałem ok 1 litr... Czy głowice mogą mieć wpływ na takie kołysanie? Bo mimo iż nie bedzie to szkodliwe jednak troche mnie to denerwoje i chciałbym to wyeliminować... Z tego co wiem to do kopcenia mają...

#65 Share mlody28

mlody28

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 11 październik 2011 - 09:28

Nierówna praca silnika w C360 Jak dla mnie to jest to normalny dźwięk 60-tki :)

#66 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 11 październik 2011 - 10:37

Nierówna praca silnika w C360 mi tez sie wydaje ze chodzi normalnie
w tym pojemniku od filtra masz takie przetloczenie, na ok. polowy wysokosci

Polska B

 


#67 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 październik 2011 - 11:47

Nierówna praca silnika w C360 No i do tad wlasnie zalałem:-) słyszałem dużo opini ze dużo 60 tak chodzi i nie jest to szkodliwe jednak moja wczesniej tak nie chodziła i chce doprowadzić ja spowrotem do tego stanu... Przejrzałem juz chyba pol internetu i doszedłem do wniosku ze zawiozę pompe do regulacji bo jak wymienialem końcówki teraz to nie dawałem pompy a wczesniej chodził na chińskich... Tym bardziej jeszcze ze po zluzowaniu któregoś przewodu obroty sie wyrównują jakby...


Teraz z całą pewnością mogę powiedzieć że gdy jest zimny chodzi dobrze tak jak trzeba... Dziś odpaliłem go zimnego chodził dobrze' chodził tak z minute nawet dwie i dopiero gdy dodałem gazu i obroty opadły zaczęło kołysać... Nie od razu tak mocno jednak było widać różnice i stopniowo się nasilało... Mogę jeszcze dodać że gdy silnik pracuje' na 3 głowicach gdy dotkne pokrywek czuć na nich stukanie a na jednej (2 od chłodnicy) nic nie czuć i gdy coraz większej jest to kołysanie coraz głośniej stuka we filter powietrza... Pomóżcie proszę bo już mi naprawdę ręce opadają a muszę to zrobić bo w kabinie najbardziej to słychać i denerwuje mnie to że szok... Czy jest sens zawozić tą pompe i wtryskiwacze do regulacji? Przy okazji bym może wziął jeszcze głowice do sprawdzenia...



Tu jest druga część filmu z widokiem na to kopcenie...



Jeszcze zapomniałem o jednej być może istotnej rzeczy a mianowicie na wolnych obrotach widać delikatny niebieski dym' po dodaniu gazu jak widać go nie ma' jednak jest to widoczne od dłuższego czasu...

Edytowany przez panRys87, 11 październik 2011 - 19:41.


#68 Share grzesiu09091987

grzesiu09091987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 październik 2011 - 19:23

Nierówna praca silnika w C360 To tylko pompa wtryskowa psuje.Trzeba sprawdzić ja na stole i ustawić. Może też któraś końcówka lac.

Edytowany przez grzesiu09091987, 14 październik 2011 - 19:33.


#69 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7622 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 14 październik 2011 - 19:40

Nierówna praca silnika w C360 U mnie po remoncie głowic górne podkładki na sprężynach zaworowych waliły w pokrywki. Popuśc je i zobacz czy jest jakaś zmiana. Poza tym mogą być ślady. Niebieski dym może być oznaką złego kąta wtrysku, zakładam że oleju nie bierze.
KPK Kumurun Team

#70 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 październik 2011 - 19:46

Nierówna praca silnika w C360 No trochę dużo tego dymu, być może zbyt duża dawka paliwa i do tego nie równo dawkuje na sekcję, daj ją sprawdzić, głowic bym na razie nie ruszał.
Witaj Seweryn :)

Edytowany przez MAT912, 14 październik 2011 - 19:48.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nierówna praca silnika w C360 Dzisiaj, 18:20
  •  

#71 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2011 - 08:10

Nierówna praca silnika w C360 Witam wczoraj odebrałem pompe od pompiarza i coś tam robił ale nie dokładnie wiem co w sumie zapłaciłem 200 zł. Gdy ją rozbierał to coś mówił że zawleczka z listwy spadła czy jakoś tak... Jednak nie udało mi się go odpalić wczoraj bo pompiarz mówił że możliwe ze sprzęgiełko założył od osiemdziesiątki a tak szczerze powiem że te które mi oddał było znaczniej wyrobione od mojego... Czy jest możliwość że przez sprzęgiełko nie będzie chciał zapalić? Dodam że na pewno dobrze weszło we wcięcie... A przy odpalaniu jest pełno jasnego dymu a traktor nie chce zagadać...

#72 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 październik 2011 - 13:09

Nierówna praca silnika w C360 Jeżeli jest wcięciem dobrze założone to powinien odpalić bez problemu, tylko dobrze odpowietrz pompę.

#73 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2011 - 13:42

Nierówna praca silnika w C360 okazało się że od 0siemdziesiątki jest inne sprzęgło w 60 wcięcie jest 6 i pół zęba od klina a w 80 było ok 8 teraz już odpaliłem go chodzi lepiej jednaknie idealnie jeszcze wyreguluje zawory i dam znać... Kurcze ten dym niebieski nie chce zniknąć ;[


Po poprawieniu zaworów itp' obroty dalej trochę kołysały z tym że nie tak jak wcześniej a po czasie jakośsię wyrównały i chodzi dobrze jak na razie zobaczymy co będzie później... Jednak dymienie nie ustało cały czas na wolnych obrotach leci ciemny dym... Czy to może być dlatego że przez ok 4 miesiące nie miał praktycznie żadnej roboty tylko takie drobne przejazdy? Czy olej ścieka po zaworach? Pierścienie w zeszłym roku na zime były nowe... Kąt wtrysku też dałem raz max do siebie raz max do bloku i cały czas to samo... Rozrząd na pompie ustawiłem "0" do "0"...

Edytowany przez panRys87, 15 październik 2011 - 16:27.


#74 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 październik 2011 - 18:11

Nierówna praca silnika w C360

Czy to może być dlatego że przez ok 4 miesiące nie miał praktycznie żadnej roboty tylko takie drobne przejazdy? Czy olej ścieka po zaworach? Pierścienie w zeszłym roku na zime były nowe...


Na pewno nie że nie miał większej roboty, że niebieski dym to najprawdopodobniej łyka olej i to być może pierścieniami, to nic że były nowe ale tuleje mogą być zbyt mocno zjechane, ja ogólnie jestem przeciwnikiem zakładania tylko samych pierścieni,gdyż nie raz po takim "remoncie" jest jeszcze gorzej niż było.

Edytowany przez MAT912, 15 październik 2011 - 18:25.


#75 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7622 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 15 październik 2011 - 18:42

Nierówna praca silnika w C360 Witam pana. To jak masz kolega pierścienie wymienił a reszte starą zostawił to szkoda było tego całego gadanie na forum.
KPK Kumurun Team

#76 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 październik 2011 - 18:54

Nierówna praca silnika w C360 Witam witam, właśnie, ja się trochę ludziom dziwię robota prawie taka sama a zakładają same pierścienie na zjechane tuleje, i ile to wytrzyma? chyba tylko po to żeby sobie wmówić że mają kapitalny remont silnika zrobiony. :lol:

#77 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2011 - 19:00

Nierówna praca silnika w C360 Tuleje i tłoki też nowe sorki zapomniałem napisać po co od razu kogoś oceniać i sie nabijać... ogólnie była robiona kapitalka łącznie z wałem który nie dawno wymieniałem znów... Tyle że wał w tym roku postanowiłem sam zrobić a w zeszłym roku robił "mechanik"... A czy przez pierścienie nie powinien cały czas dymić nawet po dodaniu gazu? Bo dymi tylko na wolnych obrotach... Podejrzewam że olej po zaworach ścieka do komory spalania' może tak być? Bo na 200 procent jestem pewny że jedna głowica jest regenerowana a trzy lub 2 nie były... Dlatego że wiosną tego roku wymieniałem 2 głowice bo pękły a założone miałem 3 po regeneracji a jedna niby nie wymagająca regeneracji z resztą długo by tłumaczyć o co chodzi... Tak więc jedna jest pewna i akurat na jednaj głowicy gdy dotkne dekla nie czuć żadnego pukania na reszcie jest odczuwalne' dodam że nic nie tłucze w dekiel... Co do pierścieni zrobiłem na nich ok 50 mth...

Edytowany przez panRys87, 15 październik 2011 - 19:01.


#78 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7622 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 15 październik 2011 - 19:02

Nierówna praca silnika w C360 Wytrzymać wytrzyma długo ale co z tego. Dalej to do bani. Wymiana samych pierścieni to szkoła starych dziadków kiedy części nie było i zakładali to co udało się podpiepszyć w kółku. To tak samo jak podkładanie foli pod panewki, idiotyczne spuszczanie wody w zime, skracanie sprężyn w zimeringach, kompletowanie jednego łozyska stożkowego z pieciy starych itp itd. Długo by wymieniać jak robili. Byłem świadkiem, widziałem.

Trzeba było od razu bo potem są nieporozumienia. Może brać przez prowadnice. Sprawdz jaki jest na nich luz. Po prostu poszarp za górną podkładke na sprężynach. Poza tym możesz zdjąć kolektor, zapal. Dowiesz się czy kopcenie jest na każdym cylindrze czy nie.


Edytowany przez seweryn20, 15 październik 2011 - 19:06.

KPK Kumurun Team

#79 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 październik 2011 - 19:19

Nierówna praca silnika w C360

Tuleje i tłoki też nowe sorki zapomniałem napisać po co od razu kogoś oceniać i sie nabijać... ogólnie była robiona kapitalka łącznie z wałem który nie dawno wymieniałem znów... Tyle że wał w tym roku postanowiłem sam zrobić a w zeszłym roku robił "mechanik"... A czy przez pierścienie nie powinien cały czas dymić nawet po dodaniu gazu? Bo dymi tylko na wolnych obrotach... Podejrzewam że olej po zaworach ścieka do komory spalania' może tak być? Bo na 200 procent jestem pewny że jedna głowica jest regenerowana a trzy lub 2 nie były... Dlatego że wiosną tego roku wymieniałem 2 głowice bo pękły a założone miałem 3 po regeneracji a jedna niby nie wymagająca regeneracji z resztą długo by tłumaczyć o co chodzi... Tak więc jedna jest pewna i akurat na jednaj głowicy gdy dotkne dekla nie czuć żadnego pukania na reszcie jest odczuwalne' dodam że nic nie tłucze w dekiel... Co do pierścieni zrobiłem na nich ok 50 mth...


Nikt się z Ciebie nie nabija, tylko coś zapomnisz napisać, coś dopisać i całe nasze dywagację biorą w łeb a my staramy Ci się pomóc a nie się z Ciebie nabijać, 50 mtg to on nawet dobrze nie dotarty , a co do kapitalki to jeżeli głowice nie były robione i masz podejrzenie że są nie pewne to my tu możemy sobie dywagować.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nierówna praca silnika w C360 Dzisiaj, 18:20
  •  

#80 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2011 - 19:29

Nierówna praca silnika w C360 Chodziło mi tylko o opinie czy jest taka możliwość aby tamtędy szedł olej' jednak za te głowice wezmę się zimą na razie silnik chodzi dosyć równo... Naprawa pompy widocznie coś dała bo teraz gdy pompe docisne max do bloku to chodzi dobrze a paliwo na 1 króćcu pojawia się gdy dolna kreska na kole zamachowym mija się ze znakiem na obudowie... Teraz muszę dotrzeć wał i w pole... Sorki za zamieszanie na przyszłość bede sie starał bardziej szczegółowo wypowiadać' dzięki za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam...

Podobne tematy ursus silnik 3p