adeq15

Nierówna praca silnika w C360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zorzyk2    56

Na sekcjach można wyregulować dawkę paliwa i początek wtrysku. Regulator ważna sprawa i bardzo często to on jest sprawcą. Jeszcze jeden aspekt - możemy mieć wysłużoną pompę, która już nie daje ciśnienia - książkowego, więc po wymianie i regulacji wtrysków na ciśnienie "książkowe" silnik zaczyna nierównomiernie pracować, a wcześniej pracował równo, lecz dymił. Wtedy, czasami, wystarcza obniżyć nieco ciśnienie na wtryskiwaczach .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik1808    12

Witam. Mam takie tytanie czy przy wymianie zaworków zwrotnych w pompie jest konieczność regulacji pompy? Chcialem kopić zaworki i je wymienić ale facet mówił żeby przywieść pompę bo po wymianie zaworków trzeba wyregulować pompę. Ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

moze chodzilo mu o to zebysprawdzić jakie cisnienie robi ten zaworek, bo naprawdę są robione na odpie.. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik1808    12

Nie,mówił o regulacji pompy. Ale myśle że chodziło o kase (jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase) ;) Zaworek 18zł, aregulacja kolo 200zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jelcyn    0

Witam wszystkich ,może wy mi pomożecie .Wymieniłem głowice w 60 wtryski wyregulowałem pompę dałem do regeneracji po złożeniu i zapaleniu nie chciał wejść na obroty gdy trochę pochodził obroty zaczeły skakać z 800 do 1200 słychać stukanie w silniku . proszę o pomoc nie wiem co jest grane :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2
Napisano (edytowany)

Ahoj. Kolego @Jalcyn, twój problem leży w układzie paliwowym, ja bym dokładnie sprawdził pompę paliwową a wręcz bym ją oddał do tego majstra co ją regenerował, niech ją sprawdzi. Na jaki paliwie jedziesz o tej porze?

Edytowano przez milanreal1
orty

Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jelcyn    0

Paliwo normalne letnie . A zapłon przestawialiśmy na pompie trochę pomogło ,tylko traktor ma taki metaliczny dźwięk i strasznie stuka w silniku może zawory ? najpierw spróbuje z zaworami .Nie wiem czy mogę tak jeździć ?? jest do dlamie bardzo dziwne ponieważ przed regeneracją pompy obroty trzymał elegancko i po zapaleni odrazu ładnie chodził a teraz jak nie traktor ... :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn7701    0

Sprawdz dokładnie zawory.który ją regenerował przeszedł samego siebie.

Na balansowanie obrotów ma wpływ regulator. Po regeneracji ciężko chodzi i pływają obroty jakiś czas. Tyle że minimalnie a nie 400 obr. To nie jest normalny objaw. pogadaj z pompiarzem. Czasem dziady widzą co spiepszyli a tego nie poprawiają z nadzieją że się uda.

 

Odnośnie stukania to sprawdz dokładnie ustawienie zaworów. Zapal silnik bez pokrywek zaworów. Zdarzyło mi się że podkładka na sprężynie oparła się o pokrywkę i objawiało się to właśnie stukaniem.

Jeśli masz nowe głowice to zdarza się że zawór chodzi ciężko w prowadnicy, nie nadąża się zamykać i pomaga mu w tym tłok. Spróbuj określić czy to na jednym, cylindrze czy na czterech.

Jeśli na jednym to możliwe że to tylko zawór. Jeśli na czterech to prawdopodobnie pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jelcyn    0

Jak położę rękę na tej pokrywce to na jednej stuka i to mocno na drugiej mniej a na dwóch pozostałych jest prawie nie wyczówalne więc chyba zawory .Jeszcze raz będę próbował z zapłonem ponieważ jak go dziś paliłem kręci ładnie ale musi chwilkę pokręcić czyli chyba za późno zapłon?? ale słyszałem że jakby miał za późny zapłon to by ciężko kręcił rozrusznikiem za a on kręci ładnie . w sobotę przyjdzie fachowiec ustawi zawory i zobaczymy jak nie to pompa lub zapłon może sie jeszcze ułoży w końcu nówki głowice . Dziękuje za rady :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fteller    0

Witam!

 

Mam problem z moim C-360 z pompą paliwową (chyba).

 

Taka sytuacja:

 

Po wymianie oleju w pompie wtryskowej silnik nie trzyma równych obrotów. Film został nagrany bez obciążenia. Obroty były podnoszone w kilku (3-4) skokach. Nikt nie robił "pompek" pedałem gazu tak, jak to może się wydawać. Co jest winne?

Wcześniej (przed wymianą oleju) silnik chodził równiuteńko, choć to, co wylałem z pompy bardziej przypominało olej napędowy niż silnikowy. Wlałem 1 litr Superol CC.

 

Pozdrawiam

Bartek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karpiu    0

Gubi obroty ale jak jest ciepły też gubi czy jak jest zimny?? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fteller    0

Witaj!

 

Miałem wrażenie, że po dobrym dogrzaniu falowanie jest mniejsze, ale dalej zauważalne. Na zimno falowanie jest tak mocne, że przekłada się to na pracę - ciężko jest delikatnie pomanewrować.

 

Kolega na PW zasugerował, że jeden litr (tak jak mówi instrukcja) to za dużo i proponuje wlać 0,5 litra. Czy to nie będzie za mało?... Ewentualnie powiedzcie, czy proponujecie inny olej do pompy (wlany jest jak pisałem wyżej Superol CC).

 

Pozdrawiam

B.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jelcyn    0

Mam ten sam problem po wymianie głowic i regeneracji pompy wogule nie trzyma obrotów jak zimny ,jak ciepły już troche lepiej ale to nie to co powinno być .Jutro będą regulowane zawory bo stuka jeden . może coś z zapłonem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolid20    98

w pompie ma być 0.6litra oleju zresztą jest miarka. A falujące obroty po wymianie oleju to wina regulatora obrotów. Sprężynki i te cięgienka bedą w nowym gęstym oleju inaczej się zachowywały bo pewnie już luz mają i dlatego masz taki efekt.


-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Za DUŻO wlałeś oleju do pompy i dlatego ci obroty falują. Masz miarkę w pompie, według niej nalej i będzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fteller    0

Może to głupie pytanie - ale gdzie jest miarka poziomu oleju w pompie?

Bo jeśli w korku, to u mnie nie ma (nie wiedzieć czemu). Jest sam korek bez "bagnetu". Chyba, że inaczej się sprawdza poziom...

A co do zużycia regulatora i pracy z gęstym olejem - ponowię pytanie - może wlać inny olej w takim razie? Czy od razu oddać zestaw do regeneracji albo innego magika?...

 

Pozdrawiam

B.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale przecież w c360 jest przelew oleju i nawet jak wlałeś ten litr to po odpaleniu nadmiar oleju zostanie usunięty a co do nie trzymania obrotów to tak jak pisali koledzy wyżej nowy olej do tego gęsty bo zimno luzy wiadomo też robią swoje a świeży gęsty olej je niweluje w pewnym stopniu spróbuj wymienić olej w pompie na rzadszy i zobaczysz jaki będzie efekt czy coś się zmieni czy nie a i przed wlaniem oleju podgrzej go dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Gość u którego robiłem pompę powiedział żebym nie lał więcej oleju niż potrzeba bo będzie nie równo chodził i nie będzie wchodził na obroty jak należy. Miarka powinna być koło pompki zasilającej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc360    12

otóż jakiś czas temu pojawił sie taki problem że moja c-360 zaczęła nierówno chodzić i spadać z obrotów

Jak ustawi go się gazem ręcznym na ok 500 obr to zaczyna chodzić jak trzydziestka i jak doda sie gazu nogą a potem sie zdejmie noge z pedału to już chodzi na 600 obr. Jak sie jedzie na obrotach ok 1200 to słychać taki dziwny odgłos, coś w stylu tyr tyr tyr. Mój wujek mówi że trzeba coś z tym zrobić bo sie silnik rozleci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gogisiov    9

U mnie też jest podobnego rodzaju problem a mianowicie nierówno chodzi na wolnych obrotach a bardzo niskich rzędu 400-500 bardzo nieróno co z tym zrobić? Dodam jeszcze że z pompy wtryskowej cieknie na połączeniu z silnikiem i na pokrywie od tyłu (prawej strony) co to może być ? istniała też możliwosc mieszania się paliwa z olejem w pompie (ten do jej smarowania) Poradźcie coś:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Z przodu cieknie olej silnikowy a z tyłu olej lub już ropa którą jest zalana pompa. Z przodu do wymiany oring z tyłu uszczelka. A co do falowania obrotów prawdopodobnie szlag trafił regulator obrotów, po prostu się zużył. Pompiar.

 

 

 

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc360    12

Gogisiov dzięki że m9i przypomniałeś. Zapomniałem dopisać że jak odkręciłem miarkę oleju przy pompie to stamtąd wypłynęło do góry paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj