no1NEWHOLLANDno1

Czy macie jakieś problemy z New Hollandami?

Polecane posty

olsze    0

Nie to u mnie z rewersem jest wszystko okey nic nie trzeszczy tylko jak ruszam i włączę 2 na 3 przekładni (mowię o pustym ciągniku bez maszyn) puszcze sprzęgło szybciej i od razu zgrzyt tak jakby się tarcza sprzęgła ślizgała ale pedał sprzęgła mam dobrze podciągnięty nie mam pojęcia co to może być, jakbyś się czegoś dowiedział to proszę daj mi znać.


Deutz Agrotron K610 czeka na odbiór u dilera :)
NH TD80D
C330 + tur
C360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denzel    28

farmerNH u mnie jest to samo gadalem z jenym mechanikiem mowil mi ze "konczy" sie rewers i po robocie bedzie pownie rozbieranie a ze sprzeglem jak na razie nic sie nie dzieje dziala poprawnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerNH    1

U mnie najpierw tak jak by sie rewers blokowal tzn. Jak jechalem do przodu i bez zatrzymywania sie przelaczylem na wsteczny puszczajac sprzeglo za szybko i cofnelem ile potrzeba i przelonczylem do przodu i nie moglem ruszyc poniewarz bieg wsteczny byl na wszystkich pozycjach rewersu i dzwignia rewersu nie wskakiwala do konca na wsteczny.

A teraz jak chce przelanczyc na wsteczny bez zatrzymania sie to zgrzyta jak przy 60-ce. I dlatego musze sie zatrzymac zeby przelanczyc na wsteczny.

Ja narazie tego nie bede robil, moze dowiem sie czegos na agroshow to napisze.

 

Dzisiaj rewers sie zablokowal na pozycji do przodu, i nie idzie przelanczyc na luz ani wsteczny. Teraz musze jechac do przodu, bo nie idzie cofac. I jak tu robic??

W najbliszym czasie jestem zmuszony rozbierac skszynie, bo ciagnik potrzebny do neptuna.

I mam pytanie: Czy jak bede go rozbieral, to musze wyciagnac zbiornik, czy dojdzie sie z kabiny??


- Zetor 16145 turbo - nie ma że nie przejdzie
- New Holland TD60D - przepracuje każdy dzień w roku
- Ursus C-360 - stary ale jary
- Massey Ferguson 255 - Wynieś, przynieś, pozamiataj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Witam koledzy!

Więc poczytałem Wasze posty z problemami i potwierdza się to co mi mówił mechanik z doświadczeniem z NH. TDD ma słabą skrzynię biegów konstrukcja dosyć wiekowa a problemy z synchronizatorami rewersu to standard w tych modelach. Jest przy tym trochę roboty ale trudne w naprawie nie jest, jest tam skrzynia pośrednia która dosyć łatwo się demontuje. Wystarczy z głową mechanik i katalog części ale zmartwię Was jedną sprawą wiążą się z tym duże koszty kwestia co i jak jest uszkodzone ale z tego co pamiętam to ktoś mi mówił o koszcie rzędu 3000,-zł lub więcej za kompletny synchronizator ale mam nadzieję że się mylę.Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Pojawił się może komuś błąd 2334 dotyczący przekładni? Ciągnik to T7050. Czasami się pojawia. Ponowny rozruch eliminuje błąd. Ma ktoś jakiś pomysł co dokładnie może go powodować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Cześć!

Mój pomysł to czujnik lub faktyczne uszkodzenie ale co się będę wymądrzał przy tym nowym ciągniku serwis i tylko serwis kolego Cię ratuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Kolejne pytanie:

Miał ktos może tak, że jak się da ciśnienie na którekolwiek z wyjść hydraulicznch, to po puszczeniu rączki w położenie neutralne dalej słychac "wycie" pompy? Przestaje jak się troche pomiesza wajchami od hydrauliki lub zacznie się podnosić tylny podnosnik. Był serwis i:

1. Stwierdzili, żę ciśnienie na linii ciągnikowej(????) jest za wysokie i przestawili (z 35 na 18 Atm) - nie pomogło.

2. Sprawdzili jakiś tłoczek w pompie jest raczej OK. - nie pomogło.

Teraz proponują wziąć ciągnik na serwis i zdemontować pompę - a to już poważna operacja.

Czy ktoś miał podobne przygody?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerNH    1

Witam koledzy!

Więc poczytałem Wasze posty z problemami i potwierdza się to co mi mówił mechanik z doświadczeniem z NH. TDD ma słabą skrzynię biegów konstrukcja dosyć wiekowa a problemy z synchronizatorami rewersu to standard w tych modelach. Jest przy tym trochę roboty ale trudne w naprawie nie jest, jest tam skrzynia pośrednia która dosyć łatwo się demontuje. Wystarczy z głową mechanik i katalog części ale zmartwię Was jedną sprawą wiążą się z tym duże koszty kwestia co i jak jest uszkodzone ale z tego co pamiętam to ktoś mi mówił o koszcie rzędu 3000,-zł lub więcej za kompletny synchronizator ale mam nadzieję że się mylę.Powodzenia

 

A czy do rozpolowienia ciagnika, trzeba zdjac/podniesc kabine, czy dojdzie sie bez problemu?


- Zetor 16145 turbo - nie ma że nie przejdzie
- New Holland TD60D - przepracuje każdy dzień w roku
- Ursus C-360 - stary ale jary
- Massey Ferguson 255 - Wynieś, przynieś, pozamiataj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lechu    11

WITAM.W TL100A przestało mi działać oświetlenie deski rozdzielczej nie działają wszystkie górne światła robocze i zapalniczka .Bezpietrzniki są OK.

Co to morze być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz731    2

Mam NH T5050 2009r 400mth i chciałby zapytać czy to normalne że on czuje każdą górkę jadąc najwyższym biegiem. Ciagnąc przyczepę obornika pod górkę na najwyzszym biegu spada z obrotów i prosi się o redukcję. Czy tak powinno być czy jest coś nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

podejrzewam, że na najwyższym biegu jest to normalne (autopsja z MF)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość artur2442   
Gość artur2442

to zalezy od wielkosci tej przyczepki :blink: u mnie t5060 to tez czuje na pusto ale jakas duza gore, przy normalniej spadnie najwyzej tak 200 rmp

a co do usterk to padl mi czujnik od mierzenia obrotow silnika i Wom mi rozlaczalo, naprawa 300 zeta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

Witam. Przeczytałem i widze że TD mają troche bolączek. Jak jest z serią T5000 ,bo mnie to najbardziej interesuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz90    10

ja posiadam TL100A już niecałe 1000mtg i T5040 170mtg.Z obu jestem zadowolony;) w Tl-ce elektrozawór od rewersu na gwarancji mi wymienili,bo lekko szarpał,było to po 70 mtg a teraz chodzi płynnie, a w T5040 mialem tylko kalibracje sprzągła,ale to tylko gość z serwisu jakoś tam programował i już git.Polecam te ciągniki;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agentczor    0

Szczerze mogę polecić TL/T5000 jako najmniej psującą się serię NH. Najmniej powtarzalnych uszczelek - a praktycznie ich brak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bercikoo    0

mam problem z moim new hollandem td80d nieraz mignie kontrolka od nidkiego cisnienia oleju przekaładniowego zwłaszcza jak sie jedzie z gorki wymieniłem filtr oleju i nic nie dało oleju jest prawie na max niewiem co mam robic pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bercikoo    0

już wiem co jest grane dzwoniłem do serwisu i powiedział ze w instrukcji jest bład ze ta kontrolka nie jest od oleju przekładniowego tylko od płynu hamulcowego nalałem płynu do hamulców i jest dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RafikTM175    0

Mam problem z NEW HOLLANDEM TM175 MAM Z 6 7 błędów i nie wiem jak je usunąć

Siadło coś mi jeszcze z przednią osią blokada wałka nie chodzi i zrobiłem obejście żeby normalnie chodził a ostatnio tylko przednie światła chodzą może ktoś pomóc

 

Odp najlepiej na gg

 

Lub e-mail

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adii    1

Mam 2NH t6030plus prawie 500h i t5040 200h. Z obydwóch jestem bardzo zadowolony:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adam1968z
      Witam mam pytanie czy w NH 8260 można jakoś obejść zmostkować czy coś podobnego sworznie siły uciągu bo wywala błąd nr 14 i nie działa EHR. Proszę o podpowiedzi.
    • Przez Morela15
      Witam 
      Dziś podczas pracy z wozem asenizacyjnym wyświetlił mi się błąd 5034 i obrazek ciągnika z wałkiem, wom nje da sie włączyć. Ciągnik to t5.110 z tego roku 
      Mial ktoś taki błąd?
    • Przez Paweł95
      Witam.Jestem nowy na forum mam problem z new holland td5.85 ciągnik nie chce grzać a temperatura skacze raz w gore raz w dół.Wie ktoś może jaka jest przyczyna??
    • Przez AleeX
      Witam,
      Mam problem z wycieraczką przednią w new holland t7 260, bezpieczniki, przekażnik itp wszystko sprawdzone i są dobre, a nie włącza się. Ktoś miał może taki sam problem? Czy to wina przełącznika przy kierownicy?
    • Przez pawelkx
      Witam, w New Hollandzie 7740 zaczęła mi się zapalać kontrolka i nie wiem od czego jest. Zapala się jak przy wysokich obrotach. Np. przy 1600 się zaświeci to gdy odpuszczę gaz a obroty się zmniejszają lampka gaśnie.
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj