Skocz do zawartości

Zdjęcie

MF czy Ursus


203 odpowiedzi na ten temat

#121 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 styczeń 2009 - 20:38

MF czy Ursus

hahaha wizyta na komendzie? co twój tatuś jest pewnie kimś ważnym na policji i pewnie zarabia ze 20tyś na miesiąc? i ty niekupujesz Zetora za 100tyś tylko od razu Fendta 936??? Bajki to tobie pewnie opiekunka opowiada o samochodach za 30tyś o których marzysz ;)

wystarczy mi anonimowy telefon. mniejsza o mojego starego i ile zarabia. ja jak kupie ciagnik to mtz 820 nowego albo mb tracka ale narazie niejest mi drugi ciagnik tak bardzo potrzebny, a co do samochodów to mam dwa a6 i b4 zapraszam do mojej galeri oba widac jak chcesz to ci moge numery rejestracyjne podac i sobie sprawdzisz.

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF czy Ursus Dzisiaj, 23:32
  •  

#122 Share fdt309ci

fdt309ci

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 styczeń 2009 - 20:47

MF czy Ursus

hhahahahahahhahaha 15 tysi??? tempy jestes chłopaczku i tyle albo sie na pieniadzach neznasz. jak chcesz to moge ci załatwic jutro wizyte na komenedzie i bedziesz sie tłumaczył razem z tatusiem jak to sie policje ugaduje. dobrze ze sie pochwaliłes tym na forum :) i co sie dziwisz ze tanie zetor jest 100lat za mf czy innymi ciagnikami zachodnimi. a powiem ci ze naprawa przodku w 8441 kosztuje 3tysie prawie sie cały rozleciał po roku jazdy a dokładnie po 98mth. a co do samochodów to chciałem ci zobrazowac dlaczego nie jezdze rowerem. a teraz idz juz spac niech ci rodzice opowiedza nowa bajeczke o ciagnikach zebym miał oczym jutro z toba dyskutowac


To twój sąsiad troszke wybulił :P nie zgodze się ze stwierdzeniem że zetory są 100 lat za MF czy innymi ciągnikami zachodnimi ;) może jest prostrzy w wyposarzeniu i w budowie ale na pewno wykonuje taką samą prace jak niejeden MF lub jakiś inny ciągnik zachodni :)

#123 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 styczeń 2009 - 20:49

MF czy Ursus

Chyba jesteś tępy jak nie wierzysz że BMW lub inny niemiecki samochód z silnikiem 2.5l nie dożyje 300tyś. Jak ją sprzedawał 2tyg temu to miała 301985km :P Ale jak ty masz jakiegoś francuza lub japońca to sie nie dziwie że nie wierzysz ;)

to ty jestes tepy kumpli w szkole mozesz na takie bajery czarowac bmw 2.5l benzyna, zagazowana wiesz tak sie składa ze sprowadzam rozne graty z zagranicy i powiem ci ze przy 300tys siedzenia to sie w bemce zapadaja elektronike szlag trafia a ten silnik to pewnie litre oleju na sto km juz brał. 300tys i idealny stan to zadnego samochodu nieznajdziesz. a teraz do moderatora forum; sorry ze zasmiecam forum tym chłamem ale koles dziala mi na nerwy, niema zielonego pojecia o ciagnikach pisze głupoty i wogule brak mi słow do niego. jeszcze raz sorry

#124 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 styczeń 2009 - 20:50

MF czy Ursus Panowie troszkę spokojniej bo polecą ostrzeżenia. Temat jest o Ursusie i MF a nie o BMK-ach i innych samochodach ;)

#125 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 styczeń 2009 - 20:54

MF czy Ursus

To twój sąsiad troszke wybulił :P nie zgodze się ze stwierdzeniem że zetory są 100 lat za MF czy innymi ciągnikami zachodnimi ;) może jest prostrzy w wyposarzeniu i w budowie ale na pewno wykonuje taką samą prace jak niejeden MF lub jakiś inny ciągnik zachodni :)

nie wybulił bo gwarancja to objeła zapłacił tylko za wyzywienie serwisu, no jesli chodzi o wykonanie pracy to tak ale jesli chodzi o wyposazenie to zetor wprowadza od niedawna takie nowinki techniczne jak były w 90 roku w mf

#126 Share bodzio1108

bodzio1108

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 411 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. łódzkie, powiat pabianice
  • Zainteresowania:Bydło mleczne -wszystko co związane jest z tą dziedziną.<br />Maszyny i sprzęt rolniczy -nowinki techniczne, stare polskie Ursusy, Zetory.<br />BMW serii 3:)))

Napisany 02 styczeń 2009 - 20:59

MF czy Ursus

to ty jestes tepy kumpli w szkole mozesz na takie bajery czarowac bmw 2.5l benzyna, zagazowana wiesz tak sie składa ze sprowadzam rozne graty z zagranicy i powiem ci ze przy 300tys siedzenia to sie w bemce zapadaja elektronike szlag trafia a ten silnik to pewnie litre oleju na sto km juz brał. 300tys i idealny stan to zadnego samochodu nieznajdziesz. a teraz do moderatora forum; sorry ze zasmiecam forum tym chłamem ale koles dziala mi na nerwy, niema zielonego pojecia o ciagnikach pisze głupoty i wogule brak mi słow do niego. jeszcze raz sorry

Jak byś chciał wiedzieć to mój brat już od chyba 5lat sprowadza samochody i już się ich przewmineło ponad sto i niporównuj żadnego samochodu do BMW, niewspomne o Mercedesie :P Silnik brał oleju tyle że mieścił sie w normie jaką przewiduje producent. Siedzenia były skórzane, było po nich widać że mają tyle tych tysięcy, ale niebyły pozawalane i z elektroniką też było wszystko ok, a miał ją dwa lata. Jak by była zła to by nie kupił następnej ;) i niebyła zagazowana :)
sorki ostatni mój post na taki temat który odszedł od tematu forum :)
Sprzedam:
Schładzalnik na mleko Alfa-Laval 650l

kontakt na pw lub gg

#127 Share masseyferguson6140

masseyferguson6140

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1432 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie(okolice Łukowa)

Napisany 02 styczeń 2009 - 21:03

MF czy Ursus To powiedzcie mi dlaczego ludzie tak kupują te MF awaryjne i wadliwe z zachodu jak ja bym wiedział że za za podłączenie pod komp i wymianę jakiejś części musiałbym zapłacić 15tyś to bym się tego jak najszybciej pozbył aha jak chcecie się zorientować jakie są ceny to załóżcie sobie konto na stronie Korbanka, może niech zaczną w końcu wypowiadać się osoby które mają MF z serii 30XX to coś konkretnego z naszej rozmowy wyjdzie i niech podają ile zapłacili za usterki jakie wystąpiły w ich ciągnikach głównie w skrzyni bo skoro tak się psują to pewnie cześć użytkowników grzebała w skrzyni i wydawała kolosalne sumy na ich naprawy.
Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

#128 Share pynczor

pynczor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 585 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie
  • Zainteresowania:rolnictwo i wszystko z nim związane a daleko za tym wszystko co w życiu potrzebne ;)

Napisany 02 styczeń 2009 - 21:06

MF czy Ursus wrescie moderator zareagowal mysle ze wrocicie do tematu albo juz moze skonczycie te klotnie niech autor poczyta i wybierze takie jest moje zdanie ;)

mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF


#129 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 styczeń 2009 - 21:06

MF czy Ursus

Jak byś chciał wiedzieć to mój brat już od chyba 5lat sprowadza samochody i już się ich przewmineło ponad sto i niporównuj żadnego samochodu do BMW, niewspomne o Mercedesie :P Silnik brał oleju tyle że mieścił sie w normie jaką przewiduje producent. Siedzenia były skórzane, było po nich widać że mają tyle tych tysięcy, ale niebyły pozawalane i z elektroniką też było wszystko ok, a miał ją dwa lata. Jak by była zła to by nie kupił następnej ;) i niebyła zagazowana :)
sorki ostatni mój post na taki temat który odszedł od tematu forum :)

i jeddnak niebyła idealna!! wiec poco sam siebie okłamujesz ze idealny stan??? noo bmw niepowiem ze zła marka ale niejest najlepsza!!! i te wszystkie twoje posty to takie bajeczki ze sie czytac niechce. sorry moderator ale ten bodzio mnie juz całkiem rozsmiesza i jakos niemoge sie oprzec zeby mu nie odpisac na jego durne stwierdzenia. sorry jeszcze raz

#130 Share pablo21

pablo21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1763 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 02 styczeń 2009 - 21:09

MF czy Ursus Ten temat to chyba tylko tak sobie jest założony bo autor ma tematy o sprzecie od MF 3080...

Wiec chyba sie nie przestraszył opowiesci niektórych o skrzyniach w MF-ach niektórych bo naprawde dużo osób może sie przestraszyc tych skrzyn przez te plotki niektórych a nie ma czego sie bac.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF czy Ursus Dzisiaj, 23:32
  •  

#131 Share bodzio1108

bodzio1108

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 411 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. łódzkie, powiat pabianice
  • Zainteresowania:Bydło mleczne -wszystko co związane jest z tą dziedziną.<br />Maszyny i sprzęt rolniczy -nowinki techniczne, stare polskie Ursusy, Zetory.<br />BMW serii 3:)))

Napisany 02 styczeń 2009 - 21:13

MF czy Ursus

i jeddnak niebyła idealna!! wiec poco sam siebie okłamujesz ze idealny stan??? noo bmw niepowiem ze zła marka ale niejest najlepsza!!! i te wszystkie twoje posty to takie bajeczki ze sie czytac niechce. sorry moderator ale ten bodzio mnie juz całkiem rozsmiesza i jakos niemoge sie oprzec zeby mu nie odpisac na jego durne stwierdzenia. sorry jeszcze raz

A co może Audi lepsze????hahaha Mecedes to zgodze sie że lepszy, ale napewno nie Audi ;) A olej chyba każdy silnik bierze po takim przebiegu ale to taką mikroskopijną ilość że tak jakby prawie nie brał :P Twoje posty napewno lepsze :) jesteś na AF od paru dni i takie głupoty już piszesz że szkoda słów, a na dodatek prowokujesz ludzi :)
Sorki moderatorzy ale ten człowiek pierwszy zaczął o samochodach i niemogłem tego tak zostawić :)
I wiesz co nie gadaj mi tu głupot o BMW bo na nich to sie napewno znam lepiej od Ciebie, taka pasja rodzinna. A do Audi moge porównać bo mam i niejest takie super;)
Sprzedam:
Schładzalnik na mleko Alfa-Laval 650l

kontakt na pw lub gg

#132 Share wsk125ccm

wsk125ccm

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1258 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 02 styczeń 2009 - 21:13

MF czy Ursus niestety dyskusja nie na temat trwa nadal, mimo upomnienia... W takim razie lecą ostrzeżenia dla obydwu użytkowników @bodzio i @tomasek

EDIT: Również @pynczor dostaje ostrzeżenie za posty nie na temat

#133 Share pynczor

pynczor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 585 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie
  • Zainteresowania:rolnictwo i wszystko z nim związane a daleko za tym wszystko co w życiu potrzebne ;)

Napisany 02 styczeń 2009 - 21:14

MF czy Ursus no czyli nie ma sensu dalej dyskutowac bo jeszcze jakies % poleca temat sie rozwinol ladnie ale nie w ta strone co trzeba

mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF


#134 Share masseyferguson6140

masseyferguson6140

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1432 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie(okolice Łukowa)

Napisany 02 styczeń 2009 - 21:15

MF czy Ursus Ej no co jest mamy rozmawiać o wyborze ciągnika Ursusie a MF jak ktoś chce o samochodach rozmawiać to niech sobie konto założy na jakimś forum motoryzacyjnym a tak powstaje chaos w temacie.
Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

#135 Share wsk125ccm

wsk125ccm

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1258 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 02 styczeń 2009 - 21:17

MF czy Ursus Skończcie już ten OT. Sprawa skończona

#136 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 styczeń 2009 - 21:19

MF czy Ursus

To powiedzcie mi dlaczego ludzie tak kupują te MF awaryjne i wadliwe z zachodu jak ja bym wiedział że za za podłączenie pod komp i wymianę jakiejś części musiałbym zapłacić 15tyś to bym się tego jak najszybciej pozbył aha jak chcecie się zorientować jakie są ceny to załóżcie sobie konto na stronie Korbanka, może niech zaczną w końcu wypowiadać się osoby które mają MF z serii 30XX to coś konkretnego z naszej rozmowy wyjdzie i niech podają ile zapłacili za usterki jakie wystąpiły w ich ciągnikach głównie w skrzyni bo skoro tak się psują to pewnie cześć użytkowników grzebała w skrzyni i wydawała kolosalne sumy na ich naprawy.

a dlatego ze sa to dobre ciagniki, dosc komfortowe jak na ich roczniki i w przestepnej cenie. co do czesci to korbanek spiewa za serwis 7 tysi za kapletna wymiane w skrzyni do mf 3065 takze gdyby sprowadzic czesci z zagranicy to w 4-5 tys by sie zmiescił pewnie. a ze ktos niema pojecia to pisze smieszne ceny i nawet niewie za co chcac odstraszyc potencjalnych nabywców albo pochwalic sie swoja madroscia.

#137 Share dante

dante

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 39 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko-Mazurskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo,Majstrowanie

Napisany 02 styczeń 2009 - 21:23

MF czy Ursus

hhahahahahahahha mf głośniejszy od ursusa naprzykład? no moze i tak bo w mf silnik słychac a w ursusie silnik, skrzynie ,zwolnice



Nie podam ci przykładu bo nie znam modelu , a co do tematu było podane ciągnik 100KM a nie 50 KM , a to tylko 60tka i 30tka ma zwolnice i tu się z tobą zgodzę że skrzynia ze zwolnicami wyją .
A z tej mocy o jaką chodzi to 914 i większe modele i one też mają zwolnice ale planetarne i one nie wyją jak te przekładniowe w 60 .
Moje pierwsze filmiki .
http://www.youtube.c...u/2/-My80dBQcp4


Sprzedam Prasę John Deere 550, zdjęcia w galerii .

#138 Share zetorek5340gr

zetorek5340gr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 222 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 02 styczeń 2009 - 21:26

MF czy Ursus ja bym wybrał MF-a kabina komfortowa zwinny ciągnik dużo piszecie ze MF-y się psują kupując używany ciągnik trzeba się liczyć na koszty i to nie tylko w MF-ach w każdej marce wujek ma MF-a i i pary rolników w tej wsi ma MF-y używane i nikt nie narzeka ale jeśli ktoś nie szanuje ciągnika to potem efekty tego są

#139 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 styczeń 2009 - 21:29

MF czy Ursus

A co może Audi lepsze????hahaha Mecedes to zgodze sie że lepszy, ale napewno nie Audi ;) A olej chyba każdy silnik bierze po takim przebiegu ale to taką mikroskopijną ilość że tak jakby prawie nie brał :P Twoje posty napewno lepsze :) jesteś na AF od paru dni i takie głupoty już piszesz że szkoda słów, a na dodatek prowokujesz ludzi :)
Sorki moderatorzy ale ten człowiek pierwszy zaczął o samochodach i niemogłem tego tak zostawić :)
I wiesz co nie gadaj mi tu głupot o BMW bo na nich to sie napewno znam lepiej od Ciebie, taka pasja rodzinna. A do Audi moge porównać bo mam i niejest takie super;)

po pierwsze jestem na af ile jestem jestes dłuzej i przeczytałem wiekszosc twoich postów i sa one poprosu załosne wszystko to sa bajki. po drugie jestes głupi albo niedorozwiniety ewentualnie nie potrafisz czytac nigdzie na napisałem ze audi jest lepsze od bmw chociaz jest bmw moze je tylko w bajerach przescignac i tyle! po tzrecie sam prowokujesz do kłutni piszac te głupoty! sorry poniosło mnie ale mam swoj honor i zaden gówniarz niebedzie mi tu gadał głupot o ciagnikach i samochodach. poowiem to tak w pupie byłes kupe widziałes. a teraz wrucimy do tematu!!!!!!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF czy Ursus Dzisiaj, 23:32
  •  

#140 Share bodzio1108

bodzio1108

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 411 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. łódzkie, powiat pabianice
  • Zainteresowania:Bydło mleczne -wszystko co związane jest z tą dziedziną.<br />Maszyny i sprzęt rolniczy -nowinki techniczne, stare polskie Ursusy, Zetory.<br />BMW serii 3:)))

Napisany 02 styczeń 2009 - 21:30

MF czy Ursus

Nie podam ci przykładu bo nie znam modelu , a co do tematu było podane ciągnik 100KM a nie 50 KM , a to tylko 60tka i 30tka ma zwolnice i tu się z tobą zgodzę że skrzynia ze zwolnicami wyją .
A z tej mocy o jaką chodzi to 914 i większe modele i one też mają zwolnice ale planetarne i one nie wyją jak te przekładniowe w 60 .

W moim MFie np.w orce to silnik i skrzynia wyły jak głupie, ojciec jak orał jakieś półtora km od domu i z wiatrem było słychać jego straszne wycie :P A znajomy ma Ursusa 904 de luxe i u niego to tylko słychać piękny pomruk czterech cylindrów ;)
Sprzedam:
Schładzalnik na mleko Alfa-Laval 650l

kontakt na pw lub gg


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy