Polecane posty

Władimir79    3

Witam,może macie doświadczenia w tym temacie,nie wiem tylko czy uda mi się w miarę jasno opisać problem bo książkę zostawiłem u "mechanika".Otóż wymieniliśmy lewą półośkę w zwolnicy-do tego przykręca się koło,bo był spory luz międzyzębny a ten duży tryb po obwodzie latał na boki jak kieszeń po wypłacie.Nowe symeryngi,obydwa łożyska.Po złożeniu i dociągnięciu śrubą niby luzu na łożyskach nie ma ale na ślubie w pewnym momencie jest duży opór jak by skończył się gwint co jest nie możliwe i ta tulejka(podkładka)między dużym trybem a łożyskiem siedzi na sztywno jak by była za szeroka.Zawiozłem do tokarza-zeskrawał 2mm ale jeszcze nie składałem więc nie wiem jaki efekt.Jeszcze jedno-ja wybiłem te nowe łożysko ze zwolnicy te od wewnątrz to widać kilkumilimetrową szparę pomiędzy tą "tuleją",w którą nabijamy łożysko a taką jak by drugą tuleją,która wychodzi z tej pierwszej i ma(ta druga)kołnierz,na którym się zapiera łożysko.Wyszło trochę masło maślane ale może się połapiecie.Otóż tej szpary chyba nie powinno być bo przez to ta podkładka między tym dużym kołem zębatym a prawym łożyskiem robi się za szeroka i nie można dociągnąć łożyska.Co otym sądzicie,dzięki za wszystkie sugestie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

ja u siebie wymieniałem prawy wał co przechodzi przez pochwę bo pewni ludzie uznali że wyprostują go na kowadle  <_< no cóż wedle twojej wypowiedzi zrozumiałem że nie możesz wyregulować luzu między zębatką co daje napęd na koło i tym wałkiem. Spróbuj wyjaśnić problem bardziej oczywiście bo nawet ja uczeń technikum mam problem z jego rozszyfrowaniem  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Władimir79    3

Nie chodzi ni o wał,który przechodzi przez pochwę tylko o tę półoś do której jest przykręcone tylne koło.Domyślam się że napisałem zawile -ogólnie to po wymianie tych dwóch łożysk i tej półośki gdy skręcam śrubą tę półoś tzn ściągam łożyska żeby nie było luzu na kole to tak jak by ta podkładka między tym dużfym kołem zębatym a łożyskiem od wewn strony zwolnicy była za szeroka bo nie ma na niej w ogóle luzu ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Władimir79    3

Nie chodzi ni o wał,który przechodzi przez pochwę tylko o tę półoś do której jest przykręcone tylne koło.Domyślam się że napisałem zawile -ogólnie to po wymianie tych dwóch łożysk i tej półośki gdy skręcam śrubą tę półoś tzn ściągam łożyska żeby nie było luzu na kole to tak jak by ta podkładka między tym dużfym kołem zębatym a łożyskiem od wewn strony zwolnicy była za szeroka bo nie ma na niej w ogóle luzu ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Chodzi ci kolego o wał koła tylnego.

Dorzuć podkładek dystansowych pod oprawę łożyska


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Władimir79    3

Wyobraź sobie kolego że jedna podkładka dystansowa(a potrzeba co najmniej dwóch)kosztuje 2,50 zł w dość odległym ode mnie Płocku(jest tam sklep gdzie mają wszystko tylko do ruska).Zawiozłem tę podkładkę ze środka zwolnicy do tokarza i zeskrawał 2mm i chyba jest już dobrze ale czas pokaże jak trochę pojeżdżę,na razie stoi na kołkach.A w ogóle to facet ,który nabijał mi łożysko na wał nie umilił mi zycia bo chyba trochę popartaczył na nim frezy(chyba że to ma tak być ciasno)bo koło zębate jak przymierzałem w ogóle nie chciało wejść na wał,dopiero jak wszystko złożyłem to dało się ściągnąć śrubą od łożyska.A wiesz może kolego po co są te dystanse,czyżby wymieniając łożyska zmieniają się jakieś wymiary że trzeba robić korektę dystansami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matus1998    0

Panowie chcialem sie dowiedziedz bo w moim t25leda wymienialem tarcze chmulcowe i chcialem go obnizyc i przesunolem zwol ice o jednom dziore do gory ale nie wszystki sruby da sie zakrencic czjak bylo zkrencone na 8 a tera na 6 to moze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Medyk1990
      Witam
       
      Posiada ktoś może dane odnośne luzów zaworowych na zimnym silniku w TN65f
    • Przez crystal169
      Cześć, mam problem w manitou mlt 735. Zaczeła piszczeć rolka napinacza paska alternatora.  Na zdjęciu jest zaznaczona ta rolka. Wymieniłem łożysko lecz na inne numery ponieważ takiego nie szło dostać w żadnym sklepie.  Więc znalazłem po wymiarach.  Zmieniłem wcisnąłem na prasie, oczywiście wciskane wewnętrzną strona,  nie wewnętrzna. I po skręceniu łożysko się nagrzewa po około 15 minutach jest dość gorące.  Co to może być za przyczyna czy ktoś się spotkał z czymś takim,  dodam że już drugie zmieniłem żeby sprawdzić czy tamto było jakieś z wadą niestety tak samo. 

    • Przez RometOgar200
      Witam, mam pytanie otóż jak najlepiej usunąć ten luz prawo lewo. Myślałem, żeby dać grubsza rurę tam od dołu, ale dalej ten luz zostanie. Co myślicie, żeby tam zrobić, coś wspawac, czy jak. Z góry dziękuję za odpowiedź.
      20180329_171256.mp4
    • Przez ReKoRd022
      Witam mam problem z ciągnikiem wyświetlają się dwa błędy t64 i t65 , t64 się zapala kiedy ciągnik jedzie do przodu i naciska się Sprzeglo a t65 różnie się zapala czasami na 4 biegu lub 5 na m h i s ale najczęściej na 5 s (nadbieg) wtedy trzeba na rewersem na luz i ponownie włączyć przełożenie. Nie wiecie co może oznaczać ten kod usterki t65 ? Pozdrawiam
    • Przez Knopers97
      Witam mam pytanie potrzebuje rodzaj i oznaczenie łożyska które znajduje się na wałku wychodzącym z skrzyni do sprzęgła. Chodzi o to na zdjęciu które jeszcze jest w korpusie

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj