Polecane posty

Mam zetora 9145 o mocy 95 koni jak go kupiłem to nie "kopcił" a po ujeżdżaniu kiszonki z kukurydzy zaczął kopcić i nie wiem dlaczego?? Nie chce zakładać drugiego tematu więc tu napiszę jaki pług mi do niego polecacie na pewno obracany ale ile korpusów mam dosyć ciężką ziemię??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Zacznij od czyszczenia(wymiany)filtra powietrza, na próbę możesz go wyjąć i obserwować czy coś to dało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18

Nie przez to nie powinien dymić na czarno tylko pluć olejem. Jak czarny dym to wtryskiwacze zaczęły lać można to stwierdzić po zapachu spalin ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beny862    0
Nie przez to nie powinien dymić na czarno tylko pluć olejem. Jak czarny dym to wtryskiwacze zaczęły lać można to stwierdzić po zapachu spalin ;)

Sam sobie przeczysz..jak ci olejem pluje to chyba turbina pcha na tłoki.I zawsze jak turbo pada to dymi przeważnie na czarno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
Sam sobie przeczysz..jak ci olejem pluje to chyba turbina pcha na tłoki.I zawsze jak turbo pada to dymi przeważnie na czarno.

Nie bedę się kłucił ale swoje wiem mam 4 turbinki w sprzecie swoim i wiem co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj