Skocz do zawartości

Zdjęcie

Komp się wyłącza


11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Fenol

Fenol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 329 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 listopad 2008 - 13:33

Komp się wyłącza wyłącza mi się komputer. uruchamia się pojawia się okienko powitalne xp i nagle czarny ekran-uruchamia się ponownie...potrafi tak kilka razy pod rząd, a najczęściej gdy na chwile odejdę od kompa. mam avasta i nie wykrył żadnego wirusa. co może być przyczyną stanu rzeczy?
kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Komp się wyłącza Dzisiaj, 21:34
  •  

#2 Share jarekw

jarekw

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 492 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie
  • Zainteresowania:budownictwo, rolnictwo, ornitologia

Napisany 02 listopad 2008 - 13:47

Komp się wyłącza A kiedy ostatnio robiłeś formatowanie dysku "C" w swoim kompie? Jeśli masz jakiegoś Trojana, albo innego robaka, to Avast nic nie pomoże :)
Poszukuję osób posiadających pojemniki paszowe "POJ-PASZ" firmy BIN, proszę o kontakt przez PW lub gg 1772781

"Wymagajcie od siebie choćby inni od was nie wymagali" - Jan Paweł II

#3 Share masseyferguson6140

masseyferguson6140

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1432 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie(okolice Łukowa)

Napisany 02 listopad 2008 - 13:59

Komp się wyłącza Jednym słowem uszkodzony sysytem Windows najlepiej jak nowego windowsa zainstalujesz.
Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

#4 Share Fenol

Fenol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 329 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 listopad 2008 - 14:11

Komp się wyłącza cholera racja format jakiś rok temu...dzięki chłopaki oczywista oczywistość o której nie pomyślałem :)
kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

#5 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 02 listopad 2008 - 16:09

Komp się wyłącza miałem tan sam problem.i tak miałem z nowym kompem.dałem kompa do znajomego informatyka no i on zrobił format i od 1,5 roku mam spokój.
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#6 Share kat

kat

    R.I.P.

  • Members
  • PipPipPip
  • 1847 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj-Pom

Napisany 03 listopad 2008 - 09:53

Komp się wyłącza Ja miałem podobna sytuację. Format pomógł na tydzień i znowu to samo. Okazało się ze kilka kondensatorów na płycie głównej się spaliło.... Także jak format nie pomoże to przyjrzyj sie kondensatorom :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Komp się wyłącza Dzisiaj, 21:34
  •  

#7 Share zetor5321

zetor5321

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 764 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:centrum polski

Napisany 03 listopad 2008 - 17:05

Komp się wyłącza ja też tak miałem ale u mnie była płyta główna uszkodzona
ale u mnie jak sie włanczał to potrafił nawet 5 razy sie wyłączyć a jak chodził to chodził ok nawet przez miesiąc

#8 Share zenek22

zenek22

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szamotuły (WLKP)
  • Zainteresowania:Motoryzacja i maszyny rolnicze:)

Napisany 11 listopad 2008 - 21:57

Komp się wyłącza Witam.
Wiecznie resetujacy sie komputer to niekoniecznie bład windowsa , chociaz tak bywa najczesciej i rozwiazaniem jest wtedy format.
Jesli format sam w sobie nie pomoze radze zaczac zazwyczaj od zasilacza, nastepnie tak jak w przypadku jednego z kolegow moze byc plyta głowna, oraz inne podzespoly hardware.

Aby uniknac problemow z samym windowsem sam avast nie wystarczy, jako antywirus nie jest on raczej gorna połka, moze warto zainwestowac w cos innego. Dotatkowymi zaletami moga byc programy spyware i adware, a takze skanery online.
Pozdrawiam.

#9 Share luckywasak

luckywasak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 271 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 12 listopad 2008 - 08:05

Komp się wyłącza Ja mam w swoim kompie ArcaVir, który jako antywirus sprawdza się bardzo dobrze. Ale mam też zainstalowany AdAware. Tego używam rzadziej, ale jak przeskanuję to zawsze znajdzie mi kilka szpiegów i podobnych świństw.

#10 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 12 listopad 2008 - 19:04

Komp się wyłącza ja mam zwykłego noda i mi kompa w kulturze utrzymuje.a trochę po necie buszuję no i mp3 i filmów tez się trochę ściąga.na razie z wirusami mam spokój.no i jeszcze trzymam easy cleanera żeby porządek rejestrów trzymał.
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#11 Share KojotZ056

KojotZ056

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Radomia
  • Zainteresowania:pirotechnika, pożarnictwo, rolnictwo, kolekcjonuję modele strażackie.

Napisany 29 wrzesień 2010 - 16:23

Komp się wyłącza w tym przypadku to jest wina zasilacza też miałem ten problem. musisz se wymienić zasilacz na mocniejszy bo ten co jest nie ma siły pociągnąć podzespołów :)
W księżyca blasku czerwienią gra.
Jego kombajn Bizon!!

Bizon Z056 - nasza polska siła od szatana!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Komp się wyłącza Dzisiaj, 21:34
  •  

#12 Share hopper5

hopper5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 253 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:TJE

Napisany 29 wrzesień 2010 - 17:14

Komp się wyłącza Ten sam problem miałem i okazało się że kondensatory popuchły


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy