Skocz do zawartości

Zdjęcie

Konkurs - Urządzenie - Pomoc

Brak odpowiedzi na ten temat

#1 Share anen

anen

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 29 październik 2008 - 14:34

Konkurs - Urządzenie - Pomoc Witam
Jestem studentem III roku Uniwersytyteu Przyrodniczego w Poznaniu.
Moj profil studiów to Technika Rolnicza i Leśna - Informatyzacja.
Startuje w konkursie ImaginCup ( informatyczny dla studentow ). W zeszłym roku udało mi się dostać do 30 światowej z pomysłem. W tym roku chce jeszcze lepiej wypaść, stowrzyłem zespół ludzi którzy mają doświadczenie ale zero wiedzy z dziedziny rolnictwa Stąd zostałęm ich szefem - co nie jest takie łatwe.
W tym roku temat konkursu jest Wyobraz sobie świat gdzie rozwiazywane są najcieższe problemy - wybrałem głód na swiecie ( kraje 3 świata )

System/Pomysł polega na zintergrowaniu 3 osób - Rolnika Usługodawcy i Sprzedawcy do aplikacji komputerowej. Ale co najważniejsze chce stworzyć urządzenie które zapewne każdemu z Nas by się przydało do mierzenia warunków gleby i wskazywaniu kiedy należy jakie narzędzia użyć, czy pryskać jakimś herbicydem, czy azot czy wapno itd.

Czego oczekuje:
- Sprecyzować czego potrzebujecie w waszej codziennej pracy od maszyny urządzenia które by dawało dane ( jakie - proszę o dokładny opis ), sterowane by to było za pomocą zdalnego systemu i satelity.
- Problemy których doświadczacie z urządzeniami mierniczymi
- Problemy w obsłudze programów ( gdzie i jakie )
- Problem trafności z progrnozami
- Jak miałby wygladać system ( jakie ikonki, jakie funckje )

Co oferuje :
System który z checią udostpenie za free do przetestoswania oraz jeżeli będzie na tyle biznesowo dobry - sprzedania go po dużych zniżkach.

Ktoś powiedział że tylko Polibuda umie tworzyć programy - bo oni się tego uczą. Powiem że zależy zawsze od zangażowania - a u nas go nie brakuje.

Nie podam więcej informacji -pomysł to pomysł.
Liczę na pomoc. Chętnie przyjmie współprace poprzez GG bądz e-mail.

Czekam na pomoc