Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pilarki spalinowe


767 odpowiedzi na ten temat

#201 Share tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4466 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 luty 2008 - 12:03

Pilarki spalinowe U nas wczesniej byl sthil i sluzyl ladnych pare lat bez awaryjnie-ale tata sam go zalatwil wlal jakies stare paliwo i sie zatarla.Juz nie oplacalo sie robic.Teraz zakupilismy husqvarne-i narazie nie narzekamy-w sklepie nam powiedzieli ze i z tej i z tej bedziemy zadowoleni-dlatego padlo na husqvarne. :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pilarki spalinowe Dzisiaj, 01:55
  •  

#202 Share bartus16

bartus16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1285 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 luty 2008 - 12:07

Pilarki spalinowe ja jakos nie mam przekonania do husqvarny....
Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

#203 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 10 luty 2008 - 13:06

Pilarki spalinowe

Moja rada,walcz o zwrot kasy i kup Husqvarne.

O zwrot kasy to będzie raczej ciężko. dadzą nowo pilę a kasy nie oddadzą.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#204 Share zetor

zetor

    Moderator bez Pola... ;)

  • V.I.P.
  • rank
  • 1830 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska

Napisany 10 luty 2008 - 14:24

Pilarki spalinowe

mowisz shit to ciekawe dlaczego tylu ludzi urzytkuje ten sprzet ;)


moze uwierzyli w propagandę i reklamy :D
każdej firmie moze sie trafic jakis gorszy egzemplarz czy jakaś nieudana sztuka w powszechnie chwalonej serii

ja bym napewno miał zaufanie do stihla a nawet jakby kasy nie oddali tylko wymienili piłe to jeśliby tylko dobrze chodziła to byłbym na pewno zadowolony

Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user


#205 Share HASAN37

HASAN37

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 10 luty 2008 - 16:38

Pilarki spalinowe

moze uwierzyli w propagandę i reklamy :D
każdej firmie moze sie trafic jakis gorszy egzemplarz czy jakaś nieudana sztuka w powszechnie chwalonej serii

ja bym napewno miał zaufanie do stihla a nawet jakby kasy nie oddali tylko wymienili piłe to jeśliby tylko dobrze chodziła to byłbym na pewno zadowolony



#206 Share ciagnikfan

ciagnikfan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 417 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, pow. Złotoryjski

Napisany 10 luty 2008 - 17:59

Pilarki spalinowe Kiedyś pisałem w tym temacie że ma Stihla MS 230 i są problemu z odpalaniem. Po 3 wizytach w serwisach problem odpalania zniknął. Teraz jest problem, że pilarka odpala sie pierwszym pociągnięciem ale po około 10 sek. pracy momentalnie gaśnie. Kiedy gaz jest na maxa to nie gaśnie ale pracuje jakoś dziwnie tak jakby przerywała lub jak kto woli dławiła sie. Jak już wspominałem lepiej kupić husqvarne i mieć maszyne nie do zdarcia na lata.
...He just takes the tractor another round, And pulls the plow across the ground...

#207 Share quercus

quercus

    emerytowany moderator

  • V.I.P.
  • rank
  • 1622 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 luty 2008 - 18:29

Pilarki spalinowe Ile masz już piłę?? Dużo nią robisz ??
,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

#208 Share bartus16

bartus16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1285 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 luty 2008 - 18:35

Pilarki spalinowe

Kiedyś pisałem w tym temacie że ma Stihla MS 230 i są problemu z odpalaniem. Po 3 wizytach w serwisach problem odpalania zniknął. Teraz jest problem, że pilarka odpala sie pierwszym pociągnięciem ale po około 10 sek. pracy momentalnie gaśnie. Kiedy gaz jest na maxa to nie gaśnie ale pracuje jakoś dziwnie tak jakby przerywała lub jak kto woli dławiła sie. Jak już wspominałem lepiej kupić husqvarne i mieć maszyne nie do zdarcia na lata.

ja mam ms 230 juz 5 rok i nic nie wymienialem oprucz lancuchow ale to norma i na wiosne wymienilem prowadnice i tyle leje mieszanke i olej i rura do ciecia :D
Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

#209 Share ciagnikfan

ciagnikfan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 417 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, pow. Złotoryjski

Napisany 10 luty 2008 - 18:39

Pilarki spalinowe Piła ma jakoś 3 lata, no może trochę ponad, dokładnie nie pamiętam. Robię nią dość dużo, zwłaszcza że niedawno kupiłem spora ilość drewna bo była wycinka w pobliskim lesie. Poza tym tnę nią stare płoty deski itp. Używam jej raczej często ale krótko, przeważnie aż wypali jeden zbiornik paliwa. Ma moc i ładnie idzie przez drewno, ale już na serwisy wydałem koło 300zł.
...He just takes the tractor another round, And pulls the plow across the ground...

#210 Share HASAN37

HASAN37

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 10 luty 2008 - 20:05

Pilarki spalinowe masz problem z gażnikiem,lub z modułem nie wiem na co wydałeś w servisie 300stówki ale chyba niepotrzebnie nie wiem co znaczy" dziwnie chodzi" spróbuj zrobić to sam . weż śrubokręt - miałeś w zestawie mały pomarańczowy- zakręć śrubę regulacyjną "L" potem odkręć ją o jeden obrót i odpal po odpaleniu kręć zgodnie ze wskazówkami zegara aż zacznie gasnąć następnie cofnij o1/4 obrotu śrube "H" raczej omijaj chyba że jesteś wstanie na ucho określić ilość obrotów :D na dole jest śruba biegu jałowego do przodu przyśpieszasz do dyłu zwalniasz. ale nim cokolwiek zrobisz dla pewności zmień świece i sprawdż jak wygląda paliwo -czy nie jest mętne. mam jeszcze radę dla wszyskich pilarzy jeżeli po paru wizytach w waszym serwisie pilarka chodzi jak chce zmieńcie servis czasami warto

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pilarki spalinowe Dzisiaj, 01:55
  •  

#211 Share ciagnikfan

ciagnikfan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 417 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, pow. Złotoryjski

Napisany 10 luty 2008 - 20:09

Pilarki spalinowe Serwis był zmieniany. Wolę sam nie kombinować ale dzięki za poradę.
...He just takes the tractor another round, And pulls the plow across the ground...

#212 Share benek79

benek79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1048 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 10 luty 2008 - 23:37

Pilarki spalinowe Ludzie kupuja Sthila bo jest duzo reklamy tej firmy i duzo zarazem chinskich producentów bo tam tanio robia ale nie zawsze dobrze.Mam kolege ktory pracuje w Sthilu i sam mowi ze to juz nie to co kiedys. Te małe pilarki to nie sa Sthile tylko maja nazwe Sthil a reszta to chinszczyzna.Przed zakupem pyta łem go co lepiej kupic i wskazał na konkurencje!!! Szukałem piły do 3km.

#213 Share piotr89

piotr89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisany 11 luty 2008 - 17:57

Pilarki spalinowe dziś byłem w serwisie :) i powiedziałem że jak nie naprawia tej piły to chce druga nowa :rolleyes: koleś sie zgodził i przełożył mi nowy gaźnik i iskrownik. pojechałem do lasu i piła chodzi jak złoto po całym dniu ciecia :D jestem szczęśliwy ;)

#214 Share bartus16

bartus16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1285 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 luty 2008 - 18:18

Pilarki spalinowe

dziś byłem w serwisie :) i powiedziałem że jak nie naprawia tej piły to chce druga nowa :rolleyes: koleś sie zgodził i przełożył mi nowy gaźnik i iskrownik. pojechałem do lasu i piła chodzi jak złoto po całym dniu ciecia :D jestem szczęśliwy ;)

i dobrze i tak powinno byc niech ci sluzy jak najlepiej....
Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

#215 Share piotr89

piotr89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisany 11 luty 2008 - 18:21

Pilarki spalinowe dzięki bartus16 :rolleyes: pozdrawiam.

#216 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 11 luty 2008 - 18:23

Pilarki spalinowe często takie bunty pomagają. :rolleyes:

#217 Share ciagnikfan

ciagnikfan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 417 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, pow. Złotoryjski

Napisany 11 luty 2008 - 18:25

Pilarki spalinowe

dziś byłem w serwisie :) i powiedziałem że jak nie naprawia tej piły to chce druga nowa :rolleyes: koleś sie zgodził i przełożył mi nowy gaźnik i iskrownik. pojechałem do lasu i piła chodzi jak złoto po całym dniu ciecia :D jestem szczęśliwy ;)

A pilarka była na gwarancji czy już nie??
...He just takes the tractor another round, And pulls the plow across the ground...

#218 Share halun20

halun20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice olsztyna

Napisany 11 luty 2008 - 19:06

Pilarki spalinowe ja mam husqvarne 40 jest ona z 1997 roku i jak narazie dobrze chodzi było kilka rzeczy które wymagały wymiany ale nie ma co sie dziwić jak ma sie swoj las i dużo zadrzewień na polu to sie piłuje co popadnie.

#219 Share piotr89

piotr89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisany 11 luty 2008 - 19:13

Pilarki spalinowe Tak pilarka była na gwaranci :rolleyes: dokładnie w piątek była kupiona ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pilarki spalinowe Dzisiaj, 01:55
  •  

#220 Share ciagnikfan

ciagnikfan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 417 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, pow. Złotoryjski

Napisany 11 luty 2008 - 19:35

Pilarki spalinowe Kurde szkoda bo myślałem że nareszcie dobrze mi zrobią to piłę. Trudno udam sie jeszcze raz do serwisu tym (juz trzeciego)
...He just takes the tractor another round, And pulls the plow across the ground...

Podobne tematy wyciagnieta szpilka prowadnicy stihl pila lancuchowa spalinowaelektryczna