Skocz do zawartości

Zdjęcie

Silnik Ursus C-360 3p


115 odpowiedzi na ten temat

#61 Share ROBERTD

ROBERTD

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 29 wrzesień 2009 - 20:28

Silnik Ursus C-360 3p

witam wszystkich!!! potrzebuje pomocy kupiłem ursusa 360m3p i gdy go odpaliłem oczywiście na zaciąg bo były podejrzenia że silnik jest zatarty,ciągnik odpalił i była taka reakcja że tam gdzie jest bagnet oleju i na dole z tej rórki od silnika strasznie kopci dymem i po chwili zgasł prosze o pomoc



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Silnik Ursus C-360 3p Dzisiaj, 16:53
  •  

#62 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1910 postów
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 22 listopad 2009 - 11:29

Silnik Ursus C-360 3p Nie chcę zakładać nowego tematu to spytam się tu. Do oleju silnikowego dostaje mi się ropa i to dość sporo, myślałem że to oring na pompie wtryskowej ale po wymianie to samo, czy to moźe być wina wtryskiwaczy? ich jeszcze nie sprawdzałem. Co jeszcze warto sprawdzić?

#63 Share jakub16

jakub16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 432 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PKS
  • Zainteresowania:Nowoczesne ciągniki i maszyny rolnicze.

Napisany 22 listopad 2009 - 11:51

Silnik Ursus C-360 3p Popka zasilająca na 90 procent a dokładnie jej membrana
Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

#64 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1910 postów
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 22 listopad 2009 - 14:44

Silnik Ursus C-360 3p

Popka zasilająca na 90 procent a dokładnie jej membrana


Faktycznie pompka, leje z niej ładnie, zapomniałem o takiej możliwości DZIĘKI WIELKIE za pomoc.

#65 Share marian58

marian58

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 18 grudzień 2010 - 17:37

Silnik Ursus C-360 3p Kolego, jeżeli chodzi Ci o uszczelnienie silnika wyrzuć uszczelki korkowe a załóż sznur łojowy. Jeżeli montują nowe silniki w fabryce będą chodzić na uszczelkach korkowych dopóki nie rozbierzesz. Robiłem dwa razy na uszczelkkach korkowych i zawsze były przecieki, natomiast gdy założyłem sznur łojowy jeżdżę 10 lat bez kropli przecieku. Pozdro.

#66 Share sleny

sleny

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 styczeń 2011 - 17:25

Silnik Ursus C-360 3p Witam.
Chciałbym się dowiedzieć gdzie w okolicach darłowa jest dobry fachowiec aby zrobić remont silnika C-360 3p? Z góry dziękuje za odpowiedź. Wszystkiego Najlepszego w tym Nowym Roku 2011!!! :D

Edytowany przez sleny, 01 styczeń 2011 - 17:29.


#67 Share Matey

Matey

    Bad Moderator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 5202 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie ;)

Napisany 01 styczeń 2011 - 18:15

Silnik Ursus C-360 3p poczytaj tu
http://www.agrofoto....60/#entry424831

KS Falubaz


#68 Share Patryk3802

Patryk3802

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 274 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, powiat wołowski

Napisany 15 październik 2011 - 12:58

Silnik Ursus C-360 3p Witam wszystkich. Również mam juz problem z silnikiem w 3P... Zacznę od tego ciągnik jest z 86roku i jest od nowości w moim gospodarstwie i pracował przez większość swojego życia na 15 hektarach teraz juz więcej, nigdy nie miał robionego silnika chodził bez zarzutów. Jeśli chodzi o licznik MTG to nie powiem ile ma nabite gdyż od początku nie chce u mnie działać on wymieniałem duperelki i tak po 5-10 MTG zatrzymywał się. Silnik nie brał i zaznaczam " NIE BIERZE !!! " nadal oleju. Ale problem jest taki że gdy ciągnik troszkę popracuje to zapala się kontrolka ciśnienia oleju tzn mruga na wolnych obrotach i słychać że silnik ma juz inne jałowe obroty ale znajomy powiedział ze od biedy to w takim stanie ciągnik będzie jeszcze robił nawet 5 lat, (jakiś miesiąc temu to mówił) ale dziś wziąłem się za orki zimowe i ciągnik nie ma siły juz pracować tzn na piachach jeszcze ciągnie pług ale jak wpadnie na glinę to niestety ciągnik przygasa aż. No i gdy odkręcę wlew oleju i wskaznik poziomu oleju wydobywa się malutki dymek ale cięzko go dostrzec. W dodatku troszkę za długo się wkręca na obroty. Mam pytanie co może jemu być? Dodam że nigdy nie miał nic regulowane ani wtrysków ani pompy paliwowej kopletnie nic, obstawiam na pierścienie zapieczone bo co moze być innego? skoro silnik nawet oleju nie bierze 2 lata temu zmieniałem w nim olej i poziom oleju jest taki sam jak podczas wymiany dołaczam tu filmik który obrazuje jak się zachowuje ciagnik
Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

#69 Share zaboludek20

zaboludek20

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.lodzkie

Napisany 15 październik 2011 - 14:51

Silnik Ursus C-360 3p moim zdaniem wal do szlifu i do wymiany pompa olejowa daje za male cisnienie oleju i dlatego tak miga Moj juz tak 3 lata chodzi

#70 Share Daniel1987

Daniel1987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 227 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2011 - 16:11

Silnik Ursus C-360 3p na poczatek radzilbym sprawdzic cisnienie oleju, tez mnie tak mrugala kontrolka jak sie czujnik popsul, moze byc rowniez tak jak kolega @zaboludek20 pisze, najpierw sprawdz pozniej remontuj. wtryski i zawory napewno nie zaszkodzi przeregulowac

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Silnik Ursus C-360 3p Dzisiaj, 16:53
  •  

#71 Share ursus3603p

ursus3603p

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Mełgwi

Napisany 15 październik 2011 - 16:33

Silnik Ursus C-360 3p o ile dobrze pamiętam @marcursus miał podobny problem ze swoim 3p to chyba były zatarte pierścienie.

#72 Share Patryk3802

Patryk3802

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 274 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, powiat wołowski

Napisany 15 październik 2011 - 18:05

Silnik Ursus C-360 3p ale raczej czujnik nie wpływa na brak mocy ciągnika;/
Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

#73 Share sleny

sleny

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2011 - 18:26

Silnik Ursus C-360 3p Jeśli nie ma mocy, to może być wina pompy wtryskowej ( głowiczki ). Ja miałem tak u siebie, ciągnik palił od strzała niezależnie od temperatury a nie miał mocy. W końcu odwróciłem mu głowiczkę odwrotnie ( o 180 stopni) i jak ręką odjął (ciągnik dużo silniejszy). Nie robiłem pompy bo po orkach zimowych ciągnik idzie do remontu.

#74 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 15 październik 2011 - 18:38

Silnik Ursus C-360 3p Dla mnie to opis @Patryk3802 brzmi jak bajka na dobranoc. Zacznijmy od tego, że stan oleju może być uzupełniany przez ropę, która może się dostawać poprzez zniszczoną membranę w pompce zasilającej, ewentualnie przecieki z pompy wtryskowej. Co do dymu ze skrzyni korbowej, to świadczy o zużytej górze silnika, a wtedy nie ma bata i silnik musi brać olej. Dół silnika też raczej do roboty, ze względu na powolne zacieranie się silnika, co pokazuje migająca kontrolka ciśnienia oleju. (To można łatwo sprawdzić zegarem). Tak więc, moim zdaniem ten silnik kwalifikuje się do kapitalki. Do tego dochodzi fakt, że olej zmieniasz co dwa lata, ja w MF 255 olej zmieniam co rok, przy areale niecałe 10 ha ziemi ornej.

#75 Share Patryk3802

Patryk3802

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 274 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, powiat wołowski

Napisany 15 październik 2011 - 18:57

Silnik Ursus C-360 3p @grzegorz508 to że uważasz że piszę bajki to jest twoja sprawa, ja nie zamierzam nikogo oszukiwać tu ani wmawiać coś obrazuję cała prawdę jaka dzieje się u mnie by zażegnać problem bo po to udzielam w tym temacie. Co do Twojej wypowiedzi na temat dostawania się oleju napędowego do oleju smarowniczego uważam że raczej nie chodź mogę się mylić ale nie widzę by ciągnik "wiecej" palił ropy niż palić powinien, Płyn chłodniczy również się nie dostaje do oleju gdyz by olej zmienił barwę. A co do twierdzenia na temat silnika to po 1 gdybać to sobie można ale wszystko wyjdzie jak wywale mu bebechy na wierzch, a po 2 spotkałem się dziś z mechanikiem i jest przekonany ze to zapieczone pierścienie i silnik ma lekkie przedmuchy. Nie piszę tego posta by chwalić się jaki mój ciagnik jest albo by Ci "pojechać" tylko pisze własne uwagi z użytkowania ciągnika. Jeżeli będe się mylił to uwierz że podziękuję Ci po remoncie i napiszę tutaj co było i co wymieniłem;) pozdrawiam;)
Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

#76 Share Karol445

Karol445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 856 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 15 październik 2011 - 19:07

Silnik Ursus C-360 3p Jak bedziesz tak rzadko wymieniał olej to ten silnik i tak ci długo nie pochodzi Olej wymienia się co 200mth lub jeśli tylu nie robisz raz w roku i radzę sie tego trzymać Nie zapomnij że z olejem silnikowym zmienia się również filtr tego oleju filtr paliwa i olej w filtrze powietrza

Edytowany przez Karol445, 15 październik 2011 - 19:09.


#77 Share Patryk3802

Patryk3802

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 274 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, powiat wołowski

Napisany 15 październik 2011 - 19:11

Silnik Ursus C-360 3p Wiem o tym ze sie zmienia:D 2 lat to przesadziłem ale olej był zmieniany w sierpniu 2010 roku sprawdziłem w garazu miałem zapisane. filtr paliwa nie zmieniam razem z olejem gdyz by nie dał rady ciagnik jeżdzić raz zdazyło sie ze ciągnik normalnie gasł na polu mi przez to filtr zmieniam chyba 4 albo 5 razy w roku paliwowy. Olej w filtrze powietrze 3 razy do roku

Edytowany przez Patryk3802, 15 październik 2011 - 19:19.

Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

#78 Share Kyristo

Kyristo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie - wojsławice

Napisany 16 październik 2011 - 10:39

Silnik Ursus C-360 3p Jeżeli jest z 86r i pracował na 15 ha to na pewno jest już trochę wypracowany i kontrolka oleju może już lekko łypac ( u mnie na wolnych obrotach to się zdrowo paliła a gasła całkowicie po ok. 1300 obr. i jeżdzilem tak kilka lat z pełnym obciążeniem i panewki były tylko lekko przytarte)
Pompa na stół bo po tylu latach to na pewno jest rozdupcona i trzeba ją wyregulowac, i nowe wtryski to trochę powinno pomóc.
Choc rewelacji i okrutnego przyrostu mocy bym się nie spodziewał, na zwiększenie mocy to tylko kapitalka, tylko zastanawia mnie to że nie pobiera oleju, jest to trochę dziwne, a swoją drogą jak by miał zapieczone pierścienie to by raczej pobierał oliwke.

#79 Share Patryk3802

Patryk3802

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 274 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, powiat wołowski

Napisany 16 październik 2011 - 11:30

Silnik Ursus C-360 3p Kyristo to według Ciebie co może być?
Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Silnik Ursus C-360 3p Dzisiaj, 16:53
  •  

#80 Share Patryk3802

Patryk3802

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 274 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, powiat wołowski

Napisany 13 grudzień 2011 - 10:37

Silnik Ursus C-360 3p A więc tak odpisuję juz po sporym czasie i wymieniłem olej na ten z "górnej półki" bo na tym co jeździłem to super hiper dobry z agromy. pompa paliwowa poszła do regeneracji lecz nie potrzebnie zwrócono mi ją w stanie jakim była gdyż powiedzieli że jest w "lux" stanie końcówki poszły na stół lecz tak lały ze nie szło ich ustawić kupiłem nowe końcówki bosha wymieniłem przewody paliwowe złozyłem wszystko odpalam ciagnik ciągnik ledwo dyszy ledwo wkręca się na obroty ale zauważyłem że pulsuje wąż idący ze zbiornika do pompki zasilającej chciałem pod pompować nią paliwo ale w ogóle nie podawała paliwa, kupiłem nową pompkę ciągnik chodzi płynnie ma "kopa" w polu kontrolka oleju nie mruga nie dławi sie spalinami no jest tak jak powinno być, tylko jest jeden problem ciągnik teraz ciężko pali słabo kręci i boję się czy czasem zapłon nie jest leciutko opóźniony przez to ze może nie jest w idealnym miejscu tak samo przykręcona pompa, jezeli temperatura spadnie ponizej zera to już kaplica cięzko zakręcić jak można sprawdzić zapłon? i czy to w ogóle to?
Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

Podobne tematy