Skocz do zawartości

Zdjęcie

Silnik Ursus C-360 3p


115 odpowiedzi na ten temat

#21 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 25 październik 2008 - 21:25

Silnik Ursus C-360 3p Do @Elektrotechnik a blok gdzie szlifowałeś?W firmie? Ile to kosztuje?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Silnik Ursus C-360 3p Dzisiaj, 15:34
  •  

#22 Share krzysgolab7

krzysgolab7

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 25 październik 2008 - 22:14

Silnik Ursus C-360 3p witam panow!!! rozebralem sam silnik i jest zatary wał złapał na środkowej panewce chyba dam do szlifu bo to orginał i jestem tego samego zdania że co orginał to orginał a do tych nowych nie mam zaufania ale dziekuje za pomoc jak zrobie szlif i złoże silnik to opisze. mam jeszcze jedno pytanko jak ustawić zawory mam nadzieje że pomożecie pozdrawiam was wszystkich!!!

#23 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1450 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 26 październik 2008 - 09:57

Silnik Ursus C-360 3p krecisz kolem zamachowym[najlepiej kluczem na srubie od kola pasowego kompresora]az na pierwszym cylindrze nastapi zmiana kierunku ruchu zaworow-momen miedzy tym jak jeden pojdzie w gore a drugi w dol-markerem zaznaczasz punkt na kole zamachowym i silniku,obraczasz w kolo , na ten sam punkt i wtedy ustawiasz luz[nie pamietam ile .a nie chce mi sie isc do garazu,gdzies juz byl podany]nastepnie okrecasz troche i znajdujesz wahanie na drugim cylindrze i tak dalej do konca

buk, humor ,seks ,rokendrol.


#24 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4473 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 26 październik 2008 - 14:52

Silnik Ursus C-360 3p Do @krzysgolab7.
Aby wyregulować luzy należy:
- obrócić kołem zamachowym aż znak na kole znajdzie sie na jednej linii ze znakiem na obudowie, a tłok pierwszego cylindra zajmie położenie GMP (obydwa zawory całkowicie zmknięte)
- wyregulować luz zaworów: pierwszego, drugiego, trzeciego i piątego, (licząc od strony rozrządu)
-obrócić wałemo jeden obrót, zgodnie z ruchem wskazówek zegara aż znak na kole zamachowym będzieznowu widoczny w otworze kontrolnym
- ustawić luz zaworów: czwartego i szóstego
Wielkość luzu wynosi:
- 0,25 mm dla zaworu ssącego
- 0,30 mm dla zaworu wydechowego

Do @330CUrsus.
Blok szlifowałem w takiej firmie w Kostrzynie Wielkopolskim. Ale było to tylko planowanie powierzchni przylegania głowicy bo tuleje mam wstawione nominalne, ponieważ są one tak cienkie, że nie można zrobić szlifu cylindrów. Koszt tego planowania to 80 zł.
Natomiast szlif wału i wciskanie tulei robił mi znajomy szlifierz. Same koszty robocizny wyniosły około 400 zł, natomiast koszt części (tłoki, pierścienie, cylindry, panewki)
to 800 zł (260 zł na cylinder).

#25 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 26 październik 2008 - 17:38

Silnik Ursus C-360 3p Aha.Dzięki.

#26 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4473 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 01 listopad 2008 - 14:40

Silnik Ursus C-360 3p

Wielkość luzu wynosi:
- 0,25 mm dla zaworu ssącego
- 0,30 mm dla zaworu wydechowego


Przepraszam wszystkich za wprowadzenie w błąd. W C 360 3P wielkość luzu jest taka sama dla zaworów ssących i wydechowych i wynosi 0,3 mm dla zimnego silnika a 0,25 mm dla gorącego. Sam nie wiem dlaczego tak napisałem. Jeszcze raz przepraszam za pomyłkę.
Pozdrawiam.

#27 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1450 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 01 listopad 2008 - 18:50

Silnik Ursus C-360 3p tak samo chyba z tym ustawieniem zaworow ,mnie uczyl facet ktory codziennie robi tylko i wylacznie w firmie silniki perkinsa.nie chcialo mu sie do mnie przyjechac i dokladnie pokazal jak to sie robi

buk, humor ,seks ,rokendrol.


#28 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4473 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 30 grudzień 2008 - 21:26

Silnik Ursus C-360 3p Kolego @krzysgolab7 napisz jak pracuje Ci ten silnik po remoncie.

#29 Share kryha16dob

kryha16dob

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazury

Napisany 05 styczeń 2009 - 21:29

Silnik Ursus C-360 3p

A dlaczego wał ma peknąc????Moj 3p jest po szlifie i wal nie pekł a w dupe dostaje niewąsko. Lepiej oryginalny wał przeszlifowac nic kupowac nowy ktory nadaje sie tylko na smietnik bo jakos wykonywanych teraz czesci stawia wiele do zyczenia. Znajomy tez tak mowil wymienił 3 wały ,w koncu oryginalny przeszlifował i ciagnik chodzi do dzis. Duzo zalezy tez od mechanika ktory bedzie skladal owy silnik. Jesli to jakich "fachowiec" co całe zycie w Pgr-ze naprawial ciagniki i zawsze miał kupe roboty to odradzam takich. Juz przerabiałem taki temat kiedys...

co sie tyczy mechanikow z bylych pgr-ów to masz racje. zepsuja super ciagnik bo w zyciu niemieli doczynienia z 3p. rowniez polecam szlif orginalnego wału

#30 Share adi8

adi8

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 15 styczeń 2009 - 17:19

Silnik Ursus C-360 3p witam mam taki problem z 360 3p
były wycieki z silnika z przodu wału i od strony sprzęgła
uszczelniacze wymieniał znany i ceniony mechanik w okolicy
a po kilku dniach znów zauważyłem wycieki co o tym myślicie??????

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Silnik Ursus C-360 3p Dzisiaj, 15:34
  •  

#31 Share marian3p

marian3p

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlasie

Napisany 15 styczeń 2009 - 17:28

Silnik Ursus C-360 3p Moze wal korbowy ma luz podluzny i rozczelnia simering. Chociaz bardziej prawdopodobne ze te usczelnienia od miski sa zuzyte i wyzuca olej. Bo wlasnie za te wycieki sa w wiekszosci wypadkow opdowiedzialne uszczelki a nie simeringi.

Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.


#32 Share adi8

adi8

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 15 styczeń 2009 - 17:38

Silnik Ursus C-360 3p uszczelka też wymieniona pomiędzy misa a silnikiem

#33 Share jerzy

jerzy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 531 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelszczyzna

Napisany 15 styczeń 2009 - 18:08

Silnik Ursus C-360 3p Krzychu znam ten problem też mam perkinsa i robiłem remont silnika, po pierwsze silniki mają delikatne, zanim komuś dasz silnik do roboty to się zorientuj czy on umie robic, mojemu koledze taki jeden robił co to mów że "jak zrobi to z dzieci na dzieci się nie rozleci " to mu nie wierz, dlaczego, perkinsy mają delikatny bloki i zbyt mocne przykręcanie głowicy powoduje pękanie bloku bo ma cienkie ścianki, zapytaj oto mechanika dyskretnie czy czai bazę, tak mówi młodzież, po remoncie ciągnik wraz źle chodzi i spowrotem do niego on mówi panie blok trzeba kupić i cie szlag trafia, ja swój silnik jak remontowałem to mój mechanik dał blok do przeszlifowania i dorabiane grubsze tuleje, nowe tłoki piersćienia itd, wał orginalny po po polerce i sprawdziny na tokarce czy nie ma "bicia ", głowica leciutko splanowana no i umiejętne składanie kluczem dynmometrycznym i tu wychodzi fachowośc mechanika bo wie zjaką siłą dokręcić szpilki , dlatego kolego dobrze rozejrzyj się za mechanikiem bo perkinsa łatwo spaprać, jak go docierałem wg jego wskazówek to było czuć jak nabiera siły a silnik aż dzwonił, mój sąsiad prez miedzę to mówi słuchać jak slicznie ten silnik pracuje, i nie żałuj olejów silnikowych kupuj nowe i zmienaj, no i chodzi że aż miło, zrobiłem 2 tyś i nie bierze oleju jestem bardzo zadowlony z remontu, . Sorki że trochę przydługo ale krótko się nie dało, chodzi mi tylko oto żeby kolegi rolnika żaden pajac nie wganiał w koszty, a na koniec naprawa kosztowała mnie 2 tyś części z przeszlifowaniem i całą resztą + 1000 zł robota. pozdrawiam i życzę powodzenia

#34 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 styczeń 2009 - 18:13

Silnik Ursus C-360 3p

witam mam taki problem z 360 3p
były wycieki z silnika z przodu wału i od strony sprzęgła
uszczelniacze wymieniał znany i ceniony mechanik w okolicy
a po kilku dniach znów zauważyłem wycieki co o tym myślicie??????

Luzy na panewkach.

#35 Share adi8

adi8

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 21 styczeń 2009 - 17:17

Silnik Ursus C-360 3p

Luzy na panewkach.


jak je wyelimunowac dużo jest przy tym roboty

#36 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 styczeń 2009 - 17:42

Silnik Ursus C-360 3p A jak z mocą , jak odpala?

#37 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 21 styczeń 2009 - 18:17

Silnik Ursus C-360 3p Ja niedawno uszczelniałem miskę
Nowe uszczelniacze troche silikonu
suchuteńko

Opus meum est


#38 Share adi8

adi8

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 21 styczeń 2009 - 18:20

Silnik Ursus C-360 3p moc w porządku a z odpalaniem nie ma problemu

#39 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 styczeń 2009 - 18:27

Silnik Ursus C-360 3p Jeżeli wycieka z obydwóch stron to raczej ma luzy na panewkach , prawdopodobnie trzeba będzie przeszlifować wał i dać nowe panewki.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Silnik Ursus C-360 3p Dzisiaj, 15:34
  •  

#40 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 21 styczeń 2009 - 20:31

Silnik Ursus C-360 3p Bajka nie luzy na panewkach
Uszczelniacze korkowe
do d..y założone

Opus meum est


Podobne tematy