Skocz do zawartości




Reklama



Zdjęcie

Silnik Ursus C-360 3p


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
87 odpowiedzi na ten temat

#1 krzysgolab7

krzysgolab7

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 18 październik 2008 - 18:30

Silnik Ursus C-360 3p witam wszystkich!!! potrzebuje pomocy kupiłem ursusa 360m3p i gdy go odpaliłem oczywiście na zaciąg bo były podejrzenia że silnik jest zatarty,ciągnik odpalił i była taka reakcja że tam gdzie jest bagnet oleju i na dole z tej rórki od silnika strasznie kopci dymem i po chwili zgasł prosze o pomoc
  • 0

#2 Elektrotechnik

Elektrotechnik

    "AGRO-SERWIS"

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 2860 postów
  • 5010233
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Września
  • Zainteresowania:Elektronika

Napisany 18 październik 2008 - 18:55

Silnik Ursus C-360 3p No to masz kolego silnik do remontu. Jeżeli dymi ze skrzyni korbowej to zużyte są pierścienie tłokowe.
  • 0

"AGRO-SERWIS" Elektronika ciągników, maszyn rolniczych i samochodów.
Diagnostyka komputerowa elektroniki samochodów, ciągników i kombajnów: silników, skrzyń biegów, ABS, SRS, testerem Texa Navigator TXT.
Naprawy i modernizacje instalacji elektrycznych w ciągnikach i kombajnach.
Diagnostyka oscyloskopowa wszelkich układów impulsowych, czujników indukcyjnych i tachoprądniczek.
Szybka diagnostyka oscyloskopowa alternatorów bez demontażu z pojazdu, oraz pełna diagnostyka na stole probierczym.
Naprawa elektroniki sterującej migomatów, spawarek, prostowników, sterowników pomp CO, przerywaczy kierunkowskazów
oraz innych układów elektronicznych.
Profesjonalna regeneracja i sprzedaż alternatorów.
Zapraszam na PW, oraz do galerii http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/album/1612-rozne/


Kupię transformator separacyjny 300-400W.

Sprzedam http://olx.pl/oferta/mitsubishi-colt-cz3-1-1-CID5-ID6cdMw.html#ba41d70349

Kupię pług Lemken Opal 90, 2+1. Kontakt na PW.

#3 mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2958 postów

Napisany 18 październik 2008 - 20:16

Silnik Ursus C-360 3p Jeśli w silniku diesla nie masz oleju to odpali tylko na zaciag i nie bedzie długo chodził i zgasnie. Olej poprawia kompresje, bez niej ten silnik nie bedzie chodził. Sprawdz wiec ten olej i jesli był i tak sie działo to silnik napewno do remontu. Jesli nie było to zaryzykuj wlej i spróbój może tragedji jeszcze nie ma.
  • 0

#4 krzysgolab7

krzysgolab7

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 19 październik 2008 - 16:08

Silnik Ursus C-360 3p tak myślałem że mogą być pierścienie ale czy tłoki i tuleje też wymieniać czy zostawic stare?
  • 0

#5 bolo12121

bolo12121

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 206 postów
  • 11643608
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 19 październik 2008 - 17:12

Silnik Ursus C-360 3p tak jak wspomnieli koledzy silniczek masz do remontu a co do wymiany pierscieni to ja jak bym juz to rozdzierał to wymieniał bym wszystko
  • 0
kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

#6 szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 październik 2008 - 20:03

Silnik Ursus C-360 3p Przy takich przedmuchach to tuleje ,nowe tłoki i pierscienie zakladaj od razu.Wał do szlifu,nowe panewki głowne i na korby tez nie zawadzi.Tylko zrob ten remont porzadnie bo te silniki nie lubia mechanikow-artystów(rzeźbiarzy).... ;) Zrobisz raz i porzadnie to bedziesz miał spokoj na kilka lat a tak sie bedziesz paprał z nim w kółko.
  • 0

#7 endrju00711

endrju00711

    Rolnik - Lotnik :D

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 postów
  • 12877153
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska , powiat Grodziski

Napisany 19 październik 2008 - 20:29

Silnik Ursus C-360 3p Jak możesz podłącz zegar ze skalą do 6 atm zamiast czujnika ciśnienia oleju i odpal go ponownie, sprawdź ciśnienie. Nie wpadaj w panikę podjechane silniki perkinsa tak mają, że przedmuchują do miski olejowej, a przyczyn może być wiele niekoniecznie będziesz się musiał wpędzać w duże koszty. Jak masz ciśnienie powyżej 2 atm to motorek jeszcze nie umarł, "bądź dobrej myśli". Pozdro.
  • 0

#8 Elektrotechnik

Elektrotechnik

    "AGRO-SERWIS"

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 2860 postów
  • 5010233
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Września
  • Zainteresowania:Elektronika

Napisany 19 październik 2008 - 21:26

Silnik Ursus C-360 3p Witam. Nie wiem jaki przebieg ma twój ciągnik, ale jeżeli ma powyżej 6000 mth to polecam zrobić szlif wału. Koszt niewielki (u mnie około 140 zł za szlif + 20 zł spasowanie panewek) i będziesz miał spokój przez co najmniej 5000 mth (na dobrym oleju). Oczywiście wymiana tłoków, pierścieni i cylindrów jest konieczna. Nie zaszkodzi też zrobić głowicę (wymiana zaworów i prowadnic, frezowanie gniazd). Silnik i tak musisz rozebrać do wymiany cylindrów więc pracy nie będzie dużo więcej.
  • 0

"AGRO-SERWIS" Elektronika ciągników, maszyn rolniczych i samochodów.
Diagnostyka komputerowa elektroniki samochodów, ciągników i kombajnów: silników, skrzyń biegów, ABS, SRS, testerem Texa Navigator TXT.
Naprawy i modernizacje instalacji elektrycznych w ciągnikach i kombajnach.
Diagnostyka oscyloskopowa wszelkich układów impulsowych, czujników indukcyjnych i tachoprądniczek.
Szybka diagnostyka oscyloskopowa alternatorów bez demontażu z pojazdu, oraz pełna diagnostyka na stole probierczym.
Naprawa elektroniki sterującej migomatów, spawarek, prostowników, sterowników pomp CO, przerywaczy kierunkowskazów
oraz innych układów elektronicznych.
Profesjonalna regeneracja i sprzedaż alternatorów.
Zapraszam na PW, oraz do galerii http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/album/1612-rozne/


Kupię transformator separacyjny 300-400W.

Sprzedam http://olx.pl/oferta/mitsubishi-colt-cz3-1-1-CID5-ID6cdMw.html#ba41d70349

Kupię pług Lemken Opal 90, 2+1. Kontakt na PW.

#9 szpeniek26

szpeniek26

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • 6451531
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie okolice Opatowa
  • Zainteresowania:Kulturystyka i oczywiście rolnictwo;)

Napisany 20 październik 2008 - 01:19

Silnik Ursus C-360 3p Możliwe że bedzie zatarty na panewce i wtedy też bedzie dymił odmą, olej będzie sie spalał, zależy gdzie mógł zatrzeć jeszcze ale możliwe że na głównej, takie jest tylko moje zdanie bo właśnie miałem taki przypadek.
  • 0

#10 krzysgolab7

krzysgolab7

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 22 październik 2008 - 12:23

Silnik Ursus C-360 3p dzieki panowie ale teraz mam dylemat bo gdy dostalem zegar zeby sprawdzic cicnienie oleju to juz nie moge go odpalic stanol i walem nie moge obrucic nie wiem czy lepiej nie kupic drugiego silnika czy remontowac ten po tym pierwszym odpaleniu stanol czy moze zlapal na wale
  • 0

#11 jktuning

jktuning

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 141 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp

Napisany 22 październik 2008 - 19:32

Silnik Ursus C-360 3p No kolego ten silnik to już możesz rozebrać na kawałki bo on już nie będzie pracował Chyba że dasz mu nowy wał bo jak tego prześlifujesz to ci pęknie. i wymienisz tłoki tuleje i głowicę zrobisz blok splanujesz i głowicę. taki remont u silnika 3p kręci sie w granicach od 4 do 5 tysięcy złotych no i cał układ zasilania paliwem do zrobienia . Po takim remoncie pojedziesz na nim kupe lat a jak zrobisz byle było to to ze dwie godziny. jak kupisz inny mozesz trafić nic nie lepszy.
  • 0

#12 jktuning

jktuning

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 141 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp

Napisany 22 październik 2008 - 19:34

Silnik Ursus C-360 3p No kolego ten silnik to już możesz rozebrać na kawałki bo on już nie będzie pracował Chyba że dasz mu nowy wał bo jak tego prześlifujesz to ci pęknie. i wymienisz tłoki tuleje i głowicę zrobisz blok splanujesz i głowicę. taki remont u silnika 3p kręci sie w granicach od 4 do 5 tysięcy złotych no i cał układ zasilania paliwem do zrobienia . Po takim remoncie pojedziesz na nim kupe lat a jak zrobisz byle było to to ze dwie godziny. jak kupisz inny mozesz trafić nic nie lepszy.
  • 0

#13 marian3p

marian3p

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 128 postów
  • 13088673
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlasie

Napisany 22 październik 2008 - 20:44

Silnik Ursus C-360 3p Dokladnie jak mowi kolega. Blok oddasz do zrobienia w jakims zakladzie, a czesci kupuj porzadniejsze, nie jakies tanie. Pozniej to zlozyc wielka filozofia nie jest, uklad paliwowy tez nie jest skomplikowany. Po takim remoncie jesli nie bedziesz meczyl silnika posluzy ci przez dlugie lata. ;)
  • 0

#14 Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 821 postów
  • 5334870
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 22 październik 2008 - 20:50

Silnik Ursus C-360 3p Mój sąsiad robil rok temu remont kapitalny
silnika w c360 3p
2800 zl
cena remontu razem ze szlifem walu
nowe prowadnice zawory
gniazda frezowane
nowe zestawy naprawcze
pompa olejowa
glowica i blok honowane
  • 0
Straciłem ją na własne życzenie !!!!!!!!

#15 Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 821 postów
  • 5334870
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 22 październik 2008 - 20:53

Silnik Ursus C-360 3p Dodam tylko ze pompa wtryskowa nie byla ruszana
Sam mam 3p i ma juz 6100 mth i powoli trzeba bedzie myslec juz o remonciku
narazie widze ze tylko pompa zaczyna mi szwankowac
albo regulacja albo glowiczka szalejeto drugie z robota kolo 400 zl
  • 0
Straciłem ją na własne życzenie !!!!!!!!

#16 szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 październik 2008 - 14:31

Silnik Ursus C-360 3p

No kolego ten silnik to już możesz rozebrać na kawałki bo on już nie będzie pracował Chyba że dasz mu nowy wał bo jak tego prześlifujesz to ci pęknie. i wymienisz tłoki tuleje i głowicę zrobisz blok splanujesz i głowicę. taki remont u silnika 3p kręci sie w granicach od 4 do 5 tysięcy złotych no i cał układ zasilania paliwem do zrobienia . Po takim remoncie pojedziesz na nim kupe lat a jak zrobisz byle było to to ze dwie godziny. jak kupisz inny mozesz trafić nic nie lepszy.

A dlaczego wał ma peknąc????Moj 3p jest po szlifie i wal nie pekł a w dupe dostaje niewąsko. Lepiej oryginalny wał przeszlifowac nic kupowac nowy ktory nadaje sie tylko na smietnik bo jakos wykonywanych teraz czesci stawia wiele do zyczenia. Znajomy tez tak mowil wymienił 3 wały ,w koncu oryginalny przeszlifował i ciagnik chodzi do dzis. Duzo zalezy tez od mechanika ktory bedzie skladal owy silnik. Jesli to jakich "fachowiec" co całe zycie w Pgr-ze naprawial ciagniki i zawsze miał kupe roboty to odradzam takich. Juz przerabiałem taki temat kiedys...
  • 0

#17 mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2958 postów

Napisany 23 październik 2008 - 14:39

Silnik Ursus C-360 3p Zepewne Kolega @jktuning odradza zakładanie z powrotem starego wału bo jeśli zatarł sie na panewce to została osłabiona jego struktura i długo może nie wytrzymać.
  • 0

#18 lukano

lukano

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Rzeszowa
  • Zainteresowania:Rolnictwo :)

Napisany 23 październik 2008 - 15:57

Silnik Ursus C-360 3p trzeba przeszlifować blok i wtedy wał na pewno nie pęknie
  • 0
Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

#19 pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1796 postów
  • 15681422
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 24 październik 2008 - 18:46

Silnik Ursus C-360 3p Umnie tez była nie ciekawa historia z remontem mianowicie zawiezliśmy wal do szlifowania , nowe komplety naprawcze,panewki itp. wszystko było by ok żeby nie spaprana robota mechanika (jak skladał silnik to baran nie wyczyścił części i zlożył z różnym syfem) po 10 mth zaczeła mrugać kontrolka od oleju,zaprowadziliśmy 3p do poprawki i okazalo się , że wal zostal przegrzany i "mechanik" kazał kupić drugi ,ale tata wzioł stary wal i pojechal do szlifierni a oni powiedzieli , że to już nie pierwsza reklamacja pod adresem tego"mechanika". Przez ten incydent odechcialo mi sie już kolejnych inwestycji w 3p (bo silnik nadal nie pracuje tak jak powinien) :P
  • 0

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


Google AgroFoto Ads Silnik Ursus C-360 3p

  • Reklama google
Dzisiaj, 05:23
  •  

#20 Elektrotechnik

Elektrotechnik

    "AGRO-SERWIS"

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 2860 postów
  • 5010233
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Września
  • Zainteresowania:Elektronika

Napisany 24 październik 2008 - 22:32

Silnik Ursus C-360 3p Witam. Też mam szlifowany wał i nic się znim nie dzieje. Nie rozumiem dlaczego wał po szlifie może pęknąć, jeżeli producent przwidział 3 szlify. Podwymiar naprawczy na tym wale wynosi 0,254 mm, a ta wielkość nie spowoduje takiego osłabienia struktury, że wał pęknie. Co do nowych wałów to występują zwykłe i azotowane. Te ostatnie są mocniejsze ale dwa razy droższe. Oryginalny wał jest azotowany. Mnie remont kosztował 1600 zł (szlif wału, nowe cylindry, tłoki, pierścienie, szlif bloku, planowanie głowicy, nowe zawory, nowe prowadnice, regulacja wtryskiwaczy). Rozbierałem i składałem silnik sam. Nie wiem natomiast gdzie remont silnika kosztuje 5000 zł, wydaje mi się to trochę dużo chyba, że wliczona jest w to naprawa pompy wtryskowej.

PS. Ja robiłem remont w styczniu tego roku. Pozdrawiam.
  • 0

"AGRO-SERWIS" Elektronika ciągników, maszyn rolniczych i samochodów.
Diagnostyka komputerowa elektroniki samochodów, ciągników i kombajnów: silników, skrzyń biegów, ABS, SRS, testerem Texa Navigator TXT.
Naprawy i modernizacje instalacji elektrycznych w ciągnikach i kombajnach.
Diagnostyka oscyloskopowa wszelkich układów impulsowych, czujników indukcyjnych i tachoprądniczek.
Szybka diagnostyka oscyloskopowa alternatorów bez demontażu z pojazdu, oraz pełna diagnostyka na stole probierczym.
Naprawa elektroniki sterującej migomatów, spawarek, prostowników, sterowników pomp CO, przerywaczy kierunkowskazów
oraz innych układów elektronicznych.
Profesjonalna regeneracja i sprzedaż alternatorów.
Zapraszam na PW, oraz do galerii http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/album/1612-rozne/


Kupię transformator separacyjny 300-400W.

Sprzedam http://olx.pl/oferta/mitsubishi-colt-cz3-1-1-CID5-ID6cdMw.html#ba41d70349

Kupię pług Lemken Opal 90, 2+1. Kontakt na PW.





Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: %s