Skocz do zawartości

Zdjęcie

AWARYJNOŚĆ VALTRY


262 odpowiedzi na ten temat

#161 Share marekfarmer3006

marekfarmer3006

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska/pow.Pleszewski/Koźminiec
  • Zainteresowania:maszyny i sprzęt rolniczy oraz leśny,muzyka,przyroda,zwierzęta dużo by wymieniać :)))

Napisany 10 grudzień 2010 - 23:29

AWARYJNOŚĆ VALTRY Panowie mój znajomy posiada Valtrę od jakiś 5 lat i jak do tej pory nie chce widzieć innego ciągnika na 160 hektarów jako główny ciągnik ona zrobi swoje i wcale nie pali tak dużo jakby się wydawało.
Z awaryjnością to był problem po roku siadła turbina serwis przyjechał wymienił bez problemu i co najważniejsze nie płacił za nic ,ciągnik jest mocny może siąść pod przednią oś z pługiem i nie ma że nie wyjedzie musi iść i koniec ,także ja bym go polecał bo jest tego warty Johny przy nim wymięka :rolleyes:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AWARYJNOŚĆ VALTRY Dzisiaj, 17:23
  •  

#162 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 grudzień 2010 - 23:56

AWARYJNOŚĆ VALTRY

Johny przy nim wymięka :rolleyes:

stawiam flache, ze na bank john nie ciagnie gorzej od valtry :rolleyes:
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#163 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 grudzień 2010 - 08:04

AWARYJNOŚĆ VALTRY Dorzucam drugą :rolleyes: .

#164 Share PatrykGY

PatrykGY

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 499 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:~~Pałuki~~
  • Zainteresowania:Fantastyka

Napisany 11 grudzień 2010 - 10:32

AWARYJNOŚĆ VALTRY A ja stawiam 2 że pójdą równo :rolleyes:
Darowanemu koniowi nie zagłada się w zęby tylko zakłąda mu się siodło!

#165 Share JohnTheBulletTeacher

JohnTheBulletTeacher

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 224 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KrK

Napisany 11 grudzień 2010 - 12:12

AWARYJNOŚĆ VALTRY

stawiam flache, ze na bank john nie ciagnie gorzej od valtry ;)

Tak z ciekawości zapytam, czy dałeś sobie 10% za cytowanie wcześniejszego postu :)

A w temacie, jeśli mowa o tych Valtrach które posiadają silnik na przedniej osi, ty tyle samo ważący i na tych samych oponach john by niewiele zdziałał - rozkład masy zrobił by swoje.

#166 Share Andrzej24871

Andrzej24871

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 846 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pisać na PW

Napisany 11 grudzień 2010 - 13:23

AWARYJNOŚĆ VALTRY Kolega brzozak2 kiedyś to tłumaczył otóż to nie jest cytowanie całego postu lecz jest to przemyślane wybiórcze cytowanie . (coś pokopałem ale mniej więcej o to chodziło )
Skoro nowe valtry mają silnik nad przednią osią to jaki one mają rozkład masy??
O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

#167 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 11 grudzień 2010 - 18:26

AWARYJNOŚĆ VALTRY idealny do pracy w polu, ale beznadziejny do transportu... to ja już wolę czepiać klocka z przodu, wtedy kiedy to konieczne ;)

#168 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 grudzień 2010 - 19:10

AWARYJNOŚĆ VALTRY zgodze sie z toba @b0gdanie ;) idealnie gdy mozna podzielic prace pomiedzy ciagniki i wtedy nie trzeba z niczego rezygnowac.

i tak jak @andrzej24871 pisal, cytowanie selektywne jest dozwolone nawet ostatniego postu, chodzi tylko o to, zeby nie robic tego bezmyslnie. raz, ze do 1 linijki wlasciwego postu byla cala choinka cytowan, 2 ze kiedys serwery nie dzialaly tak sprawnie i na AF mielismy male klopociki, dlatego postanowilismy zwrocic na to uwage.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#169 Share JohnTheBulletTeacher

JohnTheBulletTeacher

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 224 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KrK

Napisany 11 grudzień 2010 - 20:44

AWARYJNOŚĆ VALTRY Beznadziejny do transportu? No tak na polskie realia to się zgodzę. Na zachodzie niewielu by tak stwierdziło.
Silnik na przedniej osi miały tylko stare Valtry i Valmety, nota bene konstrukcja przejęta od Volvo, niestety nie oferowała zbyt dobrej zwrotności, stąd też jej zaniechano.

Dzięki za wytłumaczenie możliwości cytowania tekstu.

#170 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 grudzień 2010 - 20:54

AWARYJNOŚĆ VALTRY wydaje mi sie, ze rozmawialismy o jd, pomimo, ze to temat o valtrze ;)
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AWARYJNOŚĆ VALTRY Dzisiaj, 17:23
  •  

#171 Share lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 marzec 2011 - 20:06

AWARYJNOŚĆ VALTRY witam mam problem z moją Valtrą mianowicie po odpaleniu chwilę popracuje i pierw wyświetla się kod L353(słabe ciśnienie paliwa) a pózniej L254(powietrze w paliwi) sprawsziłem cały układ połączenia przewody uszczelnienia załozyłem nowe filtry i ciągle to samo różnie kombinowałem ominąłem jeden filter i dalej nic ciągnik jest mi potrzebny a na serwis bym musiał trochę poczekać jak sądzicie co może byś dodam że pompkę zasilająca sprawdziłem w innej nawet większej Valtrze i nic u znajomego normalnie pracuje a u mnie nie

#172 Share stratos

stratos

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 06 kwiecień 2011 - 20:08

AWARYJNOŚĆ VALTRY Miałem podobnie w swoich.
W eNce utknoł kawałek z plastikowego zbiornika w przewodzie przed pompką (dokładnie w oczku wężyka które dokreca się śrubką)
W 6400 nie zlokalizowałem przedmiotu zatykającego przewód.
Pomogło dmuchnięcie sprężarką od strony pompki do zbiornika.

Dodam bo chyba nie wspominałem.
W 6400 zajeździłem tarczę sprzęgła i docisk przy stanie licznika 5800 motogodzin.
Ciągnik od początku intensywnie użytkowany w ładowaczu.
W N 141 śnieżyca skutecznie spsuła mi wyświetlacz na słupku.
Przestrzegam przy okazji kolegów aby chronić ten podzespół przed deszczem bądź śniegiem, gdyż wilgoć na pewno go uszkodzi, a nowa sztuka to wydatek 1300zł

#173 Share lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 kwiecień 2011 - 20:48

AWARYJNOŚĆ VALTRY no też miałem podobnie tzn w kanale w przyłączu filtra a najgorsze że jeden z serwisantów mówił mi że siadł jakiś zaworek (którego nie ma) i trzeba kupić całe przyłącze filtra 1731zł

#174 Share andrzejm335

andrzejm335

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 lipiec 2011 - 10:41

AWARYJNOŚĆ VALTRY W valtrach A-95 z turem miałem już takie problemy jak przy stanie licznika około 4000mtg siadło sprzęgło wymiana koszt ok 3tyś zł brutto chłodnica ok 2tyś mtg wymiana chłodnicy koszt ok 1500 zł, 4200 mtg pęknięta obudowa skrzyni rewersu mianowicie sprzęgło od elektrohydraulicznego włącznika przedniego napędu rozerwało obudowe koszt ok 7 tyś brutto a teraz przy stanie licznika 5400 mtg przedni most wyje jak cholera przy skręcaniu prawdopodobnie automatyczna blokada mechanizmu różnicowego siadła.

#175 Share klejnus

klejnus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 496 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ujście/Krasna Łąka

Napisany 16 lipiec 2011 - 13:49

AWARYJNOŚĆ VALTRY Wiem ze posty o uciągu był wcześniej ale macie filmik :P



Przepraszam za offa

Edytowany przez klejnus, 16 lipiec 2011 - 13:49.

Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

#176 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 16 lipiec 2011 - 19:52

AWARYJNOŚĆ VALTRY I co tu wnosisz pokazując ten na film bo ja tego za bardzo nierozumiem :blink:
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

#177 Share stratos

stratos

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 06 wrzesień 2011 - 08:29

AWARYJNOŚĆ VALTRY To się pochwalę :rolleyes:
Mam nową Valtrę N141 z ładowaczem i amortyzowaną kabiną
Ma 300 motogodzin i na razie się nie popsuła.

Strasza 141 straciła półbiegi przy 2400 godzin
Jeszcze nie naprawiałem, ale prawdopodobnie padły tarcze (pakiety).
Od początku podczas pracy z pługiem używałem tempomatu
Czyli start na jedynce szosowej, a po osiągnięciu 1500 obrotów automatycznie przeżucały sie półbiegi z pierwszego na trzeci.
W 6400 półbiegi przeżucane są na tak zwanego bezczela, w N141 pilnuje przeżucania elektronika, której zadaniem jest czynić to mięko.
Moim zdaniem właśnie te mięko (być może za mięko) było przyczyną żużycia się sprzęgieł.

Zmodernizowałem też nieco 6400
Zawsze podczas siewu gdy się mocno kużyło zatykał się czymś smok w zbiorniku.
Wężyk przed pompką robił się płaski i aby usunąć przyczyne należało go zdjąć, a potem dmuchnąć przez niego powietrze do zbiornika.
Podczas jednego z takich zabiegów odkryłem przy pompie wtryskowej rurke w kształcie odwruconego U, która to jest odpowietrzeniem zbiornika.
W orginale koniec tej rurki zwisa do dołu i na tym koniec.
Założyłem więc na niego kawałek wężyka z filterkiem paliwa od malucha na końcu.
O dziwo usterka przestała wystempować :)

Odniosę sie jeszcze do zamieszczonego filmu.
Przyczepność to tarcie, a te jest wprost proporcjonalne do masy
"Jaśki" na ogół są znacznie cieższe od Valtry.
W przypadku pracy z pługiem to zaleta, gdy mamy jednak pracować z ładowaczem i zwozić baloty ze słomy, nasza masa staję się generatorem przepałów.
Osobiście wolę maszynę uniwersalną, czyli wtedy gdy muszę całą moc ciągnika przenieśc na koła stosuje ciężarek.
Jeśli jest nie potrzeby to go odpinam

Edytowany przez stratos, 06 wrzesień 2011 - 08:39.


#178 Share RafalDM

RafalDM

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 październik 2011 - 20:10

AWARYJNOŚĆ VALTRY Mój kolega kupił 2 lata temu n101 i jak z nim rozmawiałem to nie było żadnej awarii oprócz wadliwego radia :P

#179 Share T171

T171

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 listopad 2011 - 13:13

AWARYJNOŚĆ VALTRY Witam wszystkich użytkowników,zwracam się z prożbą o pomoc,podpowiedz...zacznijmy od początku, a mianowicie prowadzę 160hektarowe gospodarstwo rolne produkujące pszenice i kukurydze na ziarno od lutego 2010 posiadam Valtre T171 w Advance producent podaje,ze ma ona 185 KM. pracuje z 5 skibowym obrotowym pługiem VOOGEL-NOOT i od samego początku mam z nia problemy...a to dymiła strasznie wiec wymieniono turbine i komputer w ramach gwarancji ,ale sisu tak ma dymic ponoć,juz z 3 raz urywa mi mocowania waderszaidow z tylu w cięgłach,aż dorobilem u ślusarza ze stali bo orginalne są z odlewu i nie wytrzymuja,ale to co się stało wczoraj to poprostu dramat......ukręcilo mi wał ,który dochodzi do przedniego mostu i wyrwało obudowę, która podtrzymuje przedni most na wózku od przedniej amortyzacji osi.....stalo się to podczas orki....podpowiedzcie proszę co mam robić...ciągnik niby gwarancje utracił,ale każdy produkt obejmuje tzw. rękojmia24 miesiące.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AWARYJNOŚĆ VALTRY Dzisiaj, 17:23
  •  

#180 Share Versu

Versu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 118 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 styczeń 2012 - 21:52

AWARYJNOŚĆ VALTRY Jak czytam tu o tych wszelakiego typu usterkach występujących w Valtrach, różnych serii jak by tak postawić z jednej strony egzemplarze z których użytkownicy są zadowoleni, a z drugiej te wadliwe egzemplarze, z dość poważnymi usterkami. Wynik wychodzi taki że 50 procent Valtr się psuje.

Podobne tematy