Skocz do zawartości

Zdjęcie

AWARYJNOŚĆ VALTRY


262 odpowiedzi na ten temat

#141 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 17 październik 2010 - 19:31

AWARYJNOŚĆ VALTRY MF-a robi podpity winem żabojad, a Valtre narąbany wódką Fin... wybór należy do Ciebie (mf 45** i Aśka są z tej samej fabryki)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AWARYJNOŚĆ VALTRY Dzisiaj, 21:11
  •  

#142 Share marcin200711

marcin200711

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 październik 2010 - 20:44

AWARYJNOŚĆ VALTRY u nas w okolicy są 3 valtry 2 po 160 koni i były razem kupowane
na pewno co do mocy to są mocno oszukane przy takim samym scierniskowcu mówi ze czasem przy 10km/h musi redukować biegi gdzie ja mam takie same ziemie taki sam ścierniskowiec i mam fendta 714 150 koni to jak robię szybciej przy cze to spokojnie zawsze 13km/h i niema problemu ze zwolni przy takiej samej głębokości. Ale akurat tego użytkownika valtra chodzi miodzio nie może złego słowa powiedzieć. znajomy ma taką sama valtre tylko ze w bogatszym wyposażeniu i tryby mu pękły bo się utopił... koszt ok 20 tysięcy. później drugi raz mu tryby pękły czy coś ale to wina prawdopodobnie było złe złożenie skrzyni przez serwis.. i jest jeszcze jedna valtra albo była 80 konna to więcej stała na warsztacie niż robiła właściciele kupili mc i jak na razie są zadowoleni.ale użytkownicy tych valtr 160 konnych tak je chwalą jeden posiada fendta 309 vario a drugi od niedawna 820 vario tms to właściciel 309 tak woli fendta i przeważnie nim jeździ a syn valtrą;)Ale widać ze dużo użytkowników na forum ma valtry i sobie chwalą może te u nas to poszczególny przypadek;]
a

#143 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 październik 2010 - 18:04

AWARYJNOŚĆ VALTRY wg ostatnich testow sisu slabo sie spisywaly pod wzgelem mocy i zuzycia paliwa, wiec jakby te obserwacje sie pokrywaly. ojciec ma w MF starszego sisu to trzeba przyznac, ze jest to poki co najmocniejszy punkt tego ciagnika (7600 mth).

ogolnie finowie maja powazny problem z alkoholizmem duzo powazniejszy niz w Polsce chociazby, wiec pol zartem pol serio, ale moze byc to tez problem spoleczny w fabrykach.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#144 Share stratos

stratos

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 26 październik 2010 - 16:58

AWARYJNOŚĆ VALTRY eee
Byłem w fabryce i na pijanych nie wyglądali
Praca robila wrażenie dość lajtowej i bezstresowej
Pamietam że obok na takiej miejszej hali eSki składali

#145 Share szymi4512

szymi4512

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Hodowla bydła mlecznego, Muzyka electro house..:)

Napisany 26 październik 2010 - 17:17

AWARYJNOŚĆ VALTRY

ogolnie finowie maja powazny problem z alkoholizmem duzo powazniejszy niz w Polsce chociazby, wiec pol zartem pol serio, ale moze byc to tez problem spoleczny w fabrykach.


hehe;D czyli z tego by wychodzilo że jak są po wypłacie to valtry sa gorszej jakości bo "grzeją" caly czas :P
czyli temu co sie valtra psuje to najprawdopodobniej była składana w czasie libacji ;[
Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

#146 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 październik 2010 - 18:41

AWARYJNOŚĆ VALTRY niekoniecznie po wyplacie, gdyz w finlandii dosyc trudno jest kupic alkohol, sprzedaja go tylko w wyznaczonych punktach ALKO i klubach, za to bardzo dobrze rozwiniete jest bimbrownictwo i turystyka alkoholowa :P
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#147 Share szymi4512

szymi4512

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Hodowla bydła mlecznego, Muzyka electro house..:)

Napisany 27 październik 2010 - 17:39

AWARYJNOŚĆ VALTRY no to jeszcze lepiej :) niedlugo to w kazdej valtrze cos sie bedzie psuc bo beda bimberek walić :) apropo bimberku to podobno dobry jest z orenżada ale ta z heleny :D
Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

#148 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2010 - 18:35

AWARYJNOŚĆ VALTRY e tam niewielka ilosc alkoholu poprawia koncentracje, taka w sam raz na delirke :)
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#149 Share szymi4512

szymi4512

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Hodowla bydła mlecznego, Muzyka electro house..:)

Napisany 31 październik 2010 - 12:19

AWARYJNOŚĆ VALTRY no fakt poprawia, poprawia :D . ale żarty żartami ale coś nie ciekawie sie ostatnio słyszy o Valtrach, u mnie w gminie niema ani jednej sztuki ale byłem z tata u gosćia co miał 2 sztuki. N101 i N92 chyba. Mówił ze woli nimi jeżdzić niż samochodem a miał Passata dośc nowego. Mówił ze narazie chodzą bez problemowo ale w 101 mial niecale 600mtg wiec to o niczym nieświadczy a 92 nóweczka stała na waskich gumkach :)
Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

#150 Share michu0312

michu0312

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 26 listopad 2010 - 08:42

AWARYJNOŚĆ VALTRY Jestem posiadaczem valtry N 101 Hi-Tech jest ona u mnie od kwietnie tego roku pracuje na 50h łąk i 12h ornych do tej pory mam wypracowane 460mth jest ona wyposarzona w ładowacz czołowy i miękką oś i tu zaczyna się problem podczas pracy z ładowaczem kazano mi opuszczać ową oś aby pracowała jako sztywna tak też robiłem lecz przy którymś z co tygodniowych smarowań dostrzegłem iż z siłownika podnoszenia tej osi wycieka olej a przedni most na którym znajduje się odlany siłownik skrętu kół ociera o górny korpus zgłosiłem to serwis miał wymienić uszczelnienia ale skończyło się na wymianie całego siłownika co do ocierania zastosowano wyższe odboje lecz to nie pomogło serwis zrobił dodatkowe tuleje pod te odboje nic z tego problem toczy się dalej ja czekam na następną wizytę serwisu. Apeluję więc do posiadaczy valtr seri N na miękkiej osi wyposarzonych w ładowacz lub przedni tuz aby spojrzeli na swoje N-ki i odpisali czy czasem u nich nie jest ten sam problem gdyż ja uważam że jest to wada fabryczna i w konsekwencji może spowodować poważnny problem w postaci pękniętego siłownika.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AWARYJNOŚĆ VALTRY Dzisiaj, 21:11
  •  

#151 Share Andrzej24871

Andrzej24871

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 846 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pisać na PW

Napisany 26 listopad 2010 - 09:49

AWARYJNOŚĆ VALTRY @Michu wiesz.. pytałem się już parę razy i nikt mi nie odpowiedział , wiesz może dlaczego przy używaniu ładowacza czołowego powinno się wyłączyć amortyzacje przedniej osi? Bo tak na zdrowy chłopski rozum to właśnie amortyzacja powinna być włączona żeby tłumiła drgania (jak się wjedzie w jakąś dziure czy coś )
O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

#152 Share JohnTheBulletTeacher

JohnTheBulletTeacher

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 224 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KrK

Napisany 26 listopad 2010 - 10:11

AWARYJNOŚĆ VALTRY Bo amortyzacja w pierwszej kolejności została wymyślona dla poprawy komfortu, a nie po to byś mógł z obciążonym ładowaczem jeździć 40 km/h po dziurach.

#153 Share Andrzej24871

Andrzej24871

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 846 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pisać na PW

Napisany 26 listopad 2010 - 10:18

AWARYJNOŚĆ VALTRY @John wiem wiem mam naprawde nieprzyjemny charakter czepiam się wszystkiego i lubie łapać za słówka , tym bardziej proszę o wyrozumiałość i o to żebyś nie poczuł się urażony tym co zaraz napiszę .. a więc , wiem w jakim celu została wynaleziona amortyzacja ale Panie kolego drogi nie odpowiedziałeś mi na pytanie :D I bez szalaństwa żeby z obciążonym ładowczem 40km/h jeździć.
O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

#154 Share JohnTheBulletTeacher

JohnTheBulletTeacher

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 224 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KrK

Napisany 26 listopad 2010 - 10:33

AWARYJNOŚĆ VALTRY W przypadku amortyzacji hydraulicznej korzysta ona z akumulatora hydraulicznego wypełnionego azotem. Jako że działa to na zasadzie naczynia połączonego, nie da się stworzyć takiego, który będzie pracował poprawnie w każdych warunkach. Aby spełniał on swoje zadanie, musisz znać ciśnienie jakie występuje w instalacji i do tego ciśnienia dobiera się ciśnienie azotu. Tak więc montując w fabryce taki akumulator, nie ustawiają go nigdy na obciążenia chwilowe, tylko na takie które występują najczęściej, a więc względnie pusty traktor + ładowacz. Jeśli teraz jeździsz z dociążonym ładowaczem, układ osiąga maksimum wydajności, membrana w akumulatorze ociera o boczne ściany co powoduje jej erozję i szybsze zużycie.

Ze strony Valtry: "Valtra's hydro pneumatic front axle suspension significantly increases driving comfort on roads or in the field. "

#155 Share MrValterka

MrValterka

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 191 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Hetmanów
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 02 grudzień 2010 - 20:49

AWARYJNOŚĆ VALTRY Moja n121 ad nie miała jeszcze awarii pomimo 600 mtg w 4 mies. w bardzo trudnych warunkach ;)
KPK Kumurun Team

#156 Share lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 grudzień 2010 - 11:29

AWARYJNOŚĆ VALTRY witam czy też macie kłopoty z paliwem niby zimowe do -16C a jak odpalę valtre po sie po zakleja filter i kod L353 normalnie po odpaleniu kombinuję tak że polewam filtry gorącą wodą jak już zaczyna być cieply blok to wszystko jest ok zastanawiam się nad podgrzewaczem ale oryginalny kosztuje 700zł fakt że jest przygotowany do instalacji a znalazłem w necie kanadyjski za 200 zł dość ciekawy ale trzeba kombinować w instalacji dodam że filtry mam nowe i pompka jest sprawna i jeszcze dodam jak juz uda mi się odpalić Zetora to na tym samym paliwie chodzi
W związku że przechowuję palwo w plastikowych zbiornikach zauwarzyłem ze na dnie zbiera się osad parafiny więc pyta czy jeśli bym dorobił na okres zimowy rurkę która by siegała np do polowy zbiornika czt to by mogło rozwiązac problem?
Podgrzewacz paliwa do Diesla !!! STANADYNE !!! (1291356375 ...

#157 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 05 grudzień 2010 - 11:54

AWARYJNOŚĆ VALTRY na zimę zalewam lotos Dynamic i ani w samochodzie ani w ciągniku nie ma problemu z zamarzaniem paliwa

#158 Share Andrzej24871

Andrzej24871

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 846 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pisać na PW

Napisany 05 grudzień 2010 - 13:56

AWARYJNOŚĆ VALTRY A nie lepiej dolać specjalnego środka przeciw zamarzaniu ON na zime? Ja tak robię i nie mam najmniejszych problemów , i dodatkowo "wiąże" wode zawartą w ON ( super sprawa , bo samo paliwo to nie problem gdyby było takie jak powinno być a jakie jest wszyscy wiemy)
O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

#159 Share lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 grudzień 2010 - 17:36

AWARYJNOŚĆ VALTRY a dolałem zapomniałem nazwycoś na D... kierowcy ciężarówek ten prwparat chwalą no i jeszcze 5l benzyny i dalej kłopot chyba pojadę po lepsze paliwo a propo lepszego paliwa Statoil się chwali że takie lepsze Norweskie bla bla bla ubiegłej zimy zatankowałem passata i przy -20Cpo trzsie zaczął mi przerywaćjechał ale ledwo ledwo dopiero jak wjechałem w miasto i się ciut ociepliło to problem minął nawet napisałem reklamacje do centrali Statoil po tygodniu odpisali mi że z tego dnia tylko ja taką reklamacje złozyłem i nie mogą jej uznać ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AWARYJNOŚĆ VALTRY Dzisiaj, 21:11
  •  

#160 Share Henius91

Henius91

    Rolnik z pomorza

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 2427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kościerzyny

Napisany 05 grudzień 2010 - 17:53

AWARYJNOŚĆ VALTRY podobno Verva z Orlenu jest dobra. moj kumpel zatankowal do Peugeot'a 206, mowil ze roznica miedzy Verva a ON z Rafinerii GD. jest spora, samochod o wiele lepiej reaguje. nie wiem jak to paliwo ma sie w zimie.
"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Individually Yours

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Podobne tematy