Skocz do zawartości

Zdjęcie

AWARYJNOŚĆ VALTRY


262 odpowiedzi na ten temat

#81 Share yarecki12

yarecki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 19 listopad 2009 - 01:03

AWARYJNOŚĆ VALTRY Najwięcej robi ten z 2006. Ten z 2007 nie widział pługa nawet ani agregatu upr-siewnego. Nabił godzin na kopaniu ziemniaków - do wykopania liczmy tak na okrągło 220 ha, dziennie 3-4 ha to 60-70 dni , po od rana do nocy to 12-16 godzin więc przy samym kopaniu z 1000 nabije, a jeszcze sianie nawozu, formowanie redlin, uprawa pod sadzenie więc jest trochę tego. Niby ludzie mówią że przy hodowli duże przebiegi ale widać przy kartoflach tez małe nie są.

Co do Valtry. Kiedyś byliśmy zainteresowani Valtrą T191 Advanced - znaczy chcieli nam sprzedać ją bo mieli na stanie i stwierdzili sprzedawcy że nam potrzebny trzeci duży ciągnik, bo nie mogą patrzeć jak forterrą 100 konną wozimy 32-35 ton netto ;)
Ale w tym ciągniku skrzynia biegów zacofana trochę w porównaniu z nh tm - wajcha tam występuje, myślałem ze to powershift pełny.
Teraz weszła wersja direct czy versu - jedna to bezstopniowa a druga powershift, nie wiem która, i wie ktoś może jak wygląda skrzynia w tej nowej valtrze powershift - ilość biegów zakresów, sposób przełączania, funkcje automatycznej zmiany.
Ma ktoś może jakieś valtry z podobnymi skrzyniami? Czy we wcześniejszych modelach były tylko z wajchami skrzynie?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AWARYJNOŚĆ VALTRY Dzisiaj, 13:14
  •  

#82 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 19 listopad 2009 - 20:47

AWARYJNOŚĆ VALTRY Versu to power shift, jak się sprawuje to napiszę za około miesiąc jak odbierzemy swoje ( dzisiaj ojciec zamówił), a co z kombajnem to wiem o czym mówisz (50 ha marchwi i 50 ha ziemniaka :D )
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#83 Share yarecki12

yarecki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 20 listopad 2009 - 23:33

AWARYJNOŚĆ VALTRY Jak ciągnik odbierzesz to się będzie dobrze sprawować, bo nówka to nówka. Mi chodzi jak to wygląda w perspektywie 2000 czy 3000 mth. Niestety nowa konstrukcja i niewiadomo jak to jest.
A czy poprzednie modele valtry nie miały wogle powershifta? Poprzednia Valtra S jakie skrzynie miała?

#84 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 listopad 2009 - 00:46

AWARYJNOŚĆ VALTRY poprzednie valtry mialy takze powerdhifta tylko o 3 przelozeniach pod obciazeniem (zdaje sie ze stara S tez), z mniejsza mozliwoscia automatyzacji i pozbycia sie tradycyjnych dzwigni, versu to powershift o 5 przelozeniach pod obciazeniem. nowa S ma przekladnie vario tms, a T i N direct przekladnie bezstopniowa pomyslu valtry.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#85 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 21 listopad 2009 - 12:10

AWARYJNOŚĆ VALTRY Stara S'ka ma 6 przełożeń głównych i 4 półbiegi :D
Co do awaryjności Valtr to znam takich co kręcą nimi ponad 20tys mtg i nic z nimi się nie dzieje :)

#86 Share maseratti

maseratti

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 21 listopad 2009 - 12:26

AWARYJNOŚĆ VALTRY @brzozak w Valtrze bezstopniówka ma skrót AVT (AGCO Variable Transmission).

#87 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 listopad 2009 - 23:59

AWARYJNOŚĆ VALTRY no i teraz juz wszystko jasne :D
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#88 Share yarecki12

yarecki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 22 listopad 2009 - 01:53

AWARYJNOŚĆ VALTRY Czyli nowa Valtra S ma przekładnie od Fendta vario z tms?
A nowa T i N ma nową skrzynię zaprojektowaną przez Valtrę?

#89 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 05 grudzień 2009 - 19:26

AWARYJNOŚĆ VALTRY Tak

#90 Share Wojciech09

Wojciech09

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubraniec

Napisany 24 styczeń 2010 - 12:21

AWARYJNOŚĆ VALTRY Witam, mam Valtre serii T 130 od 2006 roku mam obecnie 1800 mth, jedyna usterka to zawór przedniego tuza, troche opuszczał i na gwarancji serwis wymienił. Owszem przeglądy kosztuja, ale jak sie wszystko wymienia na czas i stosuje oryginalne filtry to nie ma żadnych usterek. Ciagnik pracuje na 75 ha, mam do niego 5 maszyn które wykorzystuje tylko do Valtry jestem zadowolony z T130 POZDRAWIAM:)

Edytowany przez brzozak2, 24 styczeń 2010 - 17:41.
ortografia!!!!!


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AWARYJNOŚĆ VALTRY Dzisiaj, 13:14
  •  

#91 Share Valter10

Valter10

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 05 luty 2010 - 23:54

AWARYJNOŚĆ VALTRY Witam! Posiadam Valtre T140 od 2006 roku. Powiem tak wszystko jest ok poza jedna wada! Ciagnik kupilem nowy po 2 latach kiedy juz gwarancja sie skonczyla zaczał z chlodnicy uciekac plyn(dziura) jakos udalo mi sie to zakleic ale po jakims czasie pojawila sie nastepna dziura w chlodnicy i teraz to juz ten plyt naprawde mocno cieknie wiec bedzie trzeba kupic nowa (kszt jakies 4.000 zł)! Wiec co do chlodnicy to naprawda Valtra sie kapletnie nie postarala bo praktycznie nowy ciagnik a kiedy zaczelo sie to dziac mial zrobione jakies 1000 mth to, to jest nie do przyjecia!

I to pewnie jest spowodowane jakimis drganiami, ktore wogole nie powinny miec miejsca.

#92 Share murtek

murtek

    John Deere

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 2150 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kostomłoty

Napisany 07 luty 2010 - 17:54

AWARYJNOŚĆ VALTRY A jak jest z paleniem Valtry w zimie. Niby to ciągnik fiński, a co za tym idzie ze Skandynawii (jak wiadomo ciepło tam nie jest). Czy ciągniczki te palą w zimie bez problemu ???
CZĘŚCI ZAMIENNE, OLEJE, FILTRY JOHN DEERE, CASE, STEYR, NEW HOLLAND, MANITOU, VADERSTAD, HORSCH, LEMKEN, KOCKERLING, POTTINGER, HARDI, MASCHIO GASPARDO, FARMET. NISKIE CENY ORAZ SZYBKA WYSYŁKA (18 ZŁ) TEL. 697 970 169 e-mail: m_martka@osadkowski-cebulski.pl

#93 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 luty 2010 - 18:09

AWARYJNOŚĆ VALTRY Zależy czy Valtra ta ma docelowo trafić w okolice Suwałk czy też Wrocławia-w tym drugim przypadku nie wstawiają mu świec żarowych (tzw.wersja śródziemnomorska)-normalnie dzięki takiej procedurze nie ma z tym paleniem kłopotów-znane są niestety przypadki że wskutek błędów logistycznych egzemplarz przeznaczony w okolice Wrocławia trafiał w okolice Suwałk...

#94 Share Piotr93

Piotr93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 07 luty 2010 - 18:10

AWARYJNOŚĆ VALTRY Ja posiadam Valtre T160 od lutego 2007roku. Kolega wyżej pytał o odpalanie zimą. Moim zdaniem to dużą role odgrywa paliwo. U nas na samym początku zimy( przy niby zimowym paliwie, nie pamiętam fifmy) przy tepmeraturze -12C we filtrach był lód. Po tym zajściu zmieniliśmy paliwo na Verwe i jest bardzo dobrze, ciągnik odpala przy temp. -25 i nic sie nie dzieje. Tak więc dużą rolę odgrywa paliwo.

#95 Share lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 luty 2010 - 18:47

AWARYJNOŚĆ VALTRY

Zależy czy Valtra ta ma docelowo trafić w okolice Suwałk czy też Wrocławia-w tym drugim przypadku nie wstawiają mu świec żarowych (tzw.wersja śródziemnomorska)-normalnie dzięki takiej procedurze nie ma z tym paleniem kłopotów-znane są niestety przypadki że wskutek błędów logistycznych egzemplarz przeznaczony w okolice Wrocławia trafiał w okolice Suwałk...

Żadna Valtra nie posiada świec żarowych ale kazda w kolektorze ssącym posiada tzw grzejnik indukcyjny o moc 1200w który załącz się przed odpaleniem od teperatury +3C a w niższych temperaturach także po odpaleniu :unsure:

#96 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 luty 2010 - 18:50

AWARYJNOŚĆ VALTRY Czekałem na taką odpowiedź Dodany obrazek .

#97 Share szeryff

szeryff

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów

Napisany 07 luty 2010 - 20:09

AWARYJNOŚĆ VALTRY Dodatkowo w silniku znajduje się grzałka,która podgrzewa płyn.Wystarczy podłączyć do 230v.Jest to wyposarzenie dodatkowe ok 300zł.

#98 Share lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 luty 2010 - 12:26

AWARYJNOŚĆ VALTRY no wczoraj dostałem szału z kodem L353 wymieniłem filtry bo mróz prawie żaden a tu ciągle L353 L353 mówią mi w serwisie sprawdz uszczelki rozebrałem całą aparaturę znalazłem przeczasnięty oring myślę to je to pojechłem do roboty i znów L353 a zacząłem się zastanawiać czemu ten kod się świeci jak pompka podaje paliwo a nie pracuje silnik wymątowałem czujnik podjechałem do znajomego jemu dałem muj a na tym jego ciągnik pracował normalnie zamówiłem w Paczkowie dziś przyjdzie 45zł+vat +kurier razem około80zł akurat w korbankowie takiego nie mieli a zresztą oni części eksploatacyjne mają drogie bo kąplet filtrów paliwa 30zł wiecej filtr oleju droższy o 60zł.
A propo cen zgrzali mnie że nie będzie dostępny olej HT100 tylko droższy o 6zŁ/l XT60 nawet kupiłem bo zaniedługo wymiana a zoszczędzę 360zł ale coś mnie tkneło i zadzwoniłem do Shella te same parametrowo oleje tylko nie markowane Valtra 40% różnicy bym się zastanawiał czy to dobre czy takie samo znajomy serwisant mnie przestrzega żebym uwazał ale smar tulejowy w Valtrze kosztuje 20zł a w hurtowni 13zł tu już nazwa jest taka sama w Shellu i Valtrze zrozumiałem że za dużo żądają oddałem olej oddali kasę powiedziałem moje ryzyko najwyżej zarobicie wiecej na naprawie ! koniec dyskusji

#99 Share szeryff

szeryff

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów

Napisany 11 luty 2010 - 13:35

AWARYJNOŚĆ VALTRY To chodzi o to,że kupiłeś olej przekładniowy u korbanków,a w szelu 40% taniej?To ile za litr,bo też mam wymianę na 1000mtg,a może wiesz ile komplet filtrów.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AWARYJNOŚĆ VALTRY Dzisiaj, 13:14
  •  

#100 Share lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 luty 2010 - 15:06

AWARYJNOŚĆ VALTRY olej kupiłem u serwisanta Valtry po22,57zł/l a hurtowni Shella po 15,67zł/l mała różnica ale cieszy :D a ceny filtrów nie pamiętam ale Korbanek ma drożej a są to te same filtry z tymi samymi nr katalogowymi

Podobne tematy