edzio

AWARYJNOŚĆ VALTRY

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
hifihiend    0

Żeby była jasność :Valtra T191 moc znamionowa 176kM przy 2200 obr. silnika wg ECE-R24.

Oczywiście moc max jest parę koni wyższa i osiągana przy 2000 obr. silnika.

Moc w pracach transportowych i na wom jest odpowiednio jeszcze wyższa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FirlejM    0

Ja mam Valtre 6400 z turem.

Od czego by tu zaczac...]

Najpierw pourywaly sie blotniki z przodu, chociaz ciagle je dokrecalem. Ale to jeszcze nic

po dwoch latach uzytkowania zatarla sie pompa wtryskowa, chociaz paliwo kupowalem tylko na duzych stacjach benzynowych. Koszt naprawy to 4500zl

Nastepnie padly wtryskiwacze - 600zl

na kole zamachowym jest taki pierscien, ktory sluzy do rozrusznika(do odpalania), ktory pekl, ale zostal wymieniony podczas gwarancji ciagnika

Pewnego dnia podczas mycia ciagnika - bylem z tylu maszyny, uslyszalem dziwny dzwiek - okazalo sie ze przednia szyba pekla - SAMA!!! W serwisie powiedzieli ze nie mam co sie przejmowac bo w Valtrach tak sie zdarza.

Nastepnie spalil sie rozrusznik - 1600zl za nowy

Potem drugi raz zatarla sie pompa wtryskowa- kolejne 4500zl

Pompa wody cieknie - robilem ja dwa razy teraz juz trzeba wymienic na nową

Teraz padl sterownik od pompy wtryskowej - 1000 zl

Synchronizator od czwartego biegu równiez sie skonczyl, wiec wrzucanie "czworki" przypomina jazde ciagnikiem z lat 80...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edzio    1

oki ale zanim ci uwierzymy w to co piszesz,

to będziesz musiał przynajmniej zrzucić parę fotek hehe <_<

widzę że jesteś świeżo upieczonym użytkownikiem stad ta nieufność

 

to wykluczy ,np; że jesteś dilerem lub konkurencją valtry więc czekamy na fotki pozdrowienia

w innym razie ten post będzie można powiedzieć bardzo naciągany po wrzuceniu fotek zwrócę honor za nie ufność :lol:

 

ps ;do agrofotowiczów pytanie w jakich latach były sprzedawane te modele 6400 coś mi się wydaje że je już dawno nie są w sprzedaży ma ktoś jeszcze taką ? :D


moje filmiki you tube

mtz82 +bury2.5
http://pl.youtube.com/watch?v=rD01sQvTx3Q
miłego oglądania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    113

Seria 6 tysięcy była robione do 2007. Bo na zastępstwie miałem bodajże 6555.

 

Pompa i wtryski to ewidentna wina paliwa :) .

 

Olany przez firmę Valtra..... hm.... miałeś jakikolwiek kontakt z Paczkowem? Bo tam jest siedziba główna na Polskę. A może to z fabryki z Finlandii.

Nie wydaje mi się. W Olsztynie jest jakaś prywatna osoba sprzedająca ciągniki tej marki. Więc nie pisz na forum że zostałeś olany przez firmę Valtra. Tylko napisz jaka to konkretnie firma Cię olała :) .

 

 

Ps.:

Popraw posta :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    113

A ta agroma do kogo należy? Do Valtry? Raczej nie :) . Jak już to należy do jednej(prywatnej)osoby lub jest jakąś spółką. I z valtrą ma tyle wspólnego że sprzedaje ciągniki tej marki. O to mi chodzi.

 

Żeby nie było jak z tą firmą co sprzedawała JD.... Że teraz Valtra napisze do Jacka że to pomówienia i oni jako firma nie mają z tym nic wspólnego. Bo to sprawa pomiędzy klientem a danym dilerem....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zulus    0

moim zdaniem jeśli valtra pozwala serwisować takim podmiotom to po części ponosi odpowiedzialniść z tą obsłógę

ps. jeśli pada synchronizator skszyni biegów to nie wina serwisu no chyba że nie naleli oleju co też mogło by się zdarzyć jakość serwisów nie tylko valtry pozostowia wiele do życzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolo32    0

Zgadzam się z poprzednikiem kaziu6011 masz rację to bubel niby dobre ale z tego co mówia rolnicy któych znam to szybko siadaja rózne pierdoły i skrzynie biegów:) także nie polecam tej marki (bubel)pozdrwaiam :):):):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    113

Zulus dobrze powiedziane że nie tylko "serwis valtry"(Chociaż nie oczerniam tamtych serwisantów. Nasz serwisant jest wporządku i zna sie na rzeczy). Przecież jeżeli jakaś osoba w serwisie lub oddział serwisowy jest mało kompetentny to główna siedziba od skowronków sie tego nie dowie. Szkoda że FirlejM sie na forum nie pokazuje i nie rozwinął tematu...

Jak do mnie przyjechali agregat serwisować to im szła robota.... tak że potem do fabryki musieli go zabrać...

 

@lolo32

No to faktycznie argumenty twarde jak asfalt :) . Bo ludzie tak mówią :) , dobre. A wiesz co u nas mówią? Na każdą markę coś sie znajdzie. Jak by tak pozbierać opinie z całej okolicy to żadna marka nie jest dobra i wszystkie ciągniki to buble!

A więc jeśli nie miałeś styczności z ta marką to sie lepiej nie wypowiadaj!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

zastanawiają mnie te wręcz fascynacje awaryjnością Valtry a ostatnia awaria o jakiej słyszałem w starej valtrze tej kwadratowej serii ukręcił się wałek WOM w srodku w szkrzyni awaria była związana z jakimś uszkodzeniem maszyny toważyszącej dodam że zestaw pracuje w lesie od 2001 r z przebiegiem ponad 16000mth i poza ta awarią tylko wtryski były ruszane nie licząc tego co pourywane np przednie błotniki a dla ciekawości dodam że tarczki szprzęgła WOM były w takim stanie że jeszcze było widać wytłoczone numery na części cierne mogłem zrobić foto no ale nie pomyslałe

 

ps

 

słyszałem od pewnego mechanika że wtryskiwacze w tych silnikach są wrażliwe na jakość paliwa i w jednej spółce wymienia koćówki niemalże regóralnie co 2-2,5 tyś mth ale ja sam się zastanaeiam nad jaloćią paliwa mimo certyfikatu puki co w moim ciągniku wtryski jeszcze są oryginalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

szef serwisu w Valtrze to Pan Grzegorz Wawrzynkiewicz

a odnośnie ciągnika sprawdzałeś stopień sprężania jak wyglada zużycie oleju silnikowego? bo kwestia turbiny była by odnotowane przez komputer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edzio    1

firlejM SZACUN ^_^ zwracam honor i pozdrawiam

 

jak już masz ten ciągnik i oczywiście nie masz go zamiaru sprzedawać

 

to zostaje ci go podreperować te awarie to nie mtz by sie psuł co 100 mt hehe

albo to trafiłeś na konkretny bubel

 

zapewne jest to jakaś drobnostka nie wiem jak tam wygląda sytuacja wtrysku ale zapewne jest jakieś sterowanie poprzez komputer może tam cza szukać , poza tym jest sporo drobnych przyczyn

np, sprawdź czy paliwo swobodnie dopływa do pompy czy filtry nie pozaklejane są ,

-przydało by się zmierzyć ciśnienie sprężania

-turbinę

-no i ten komputer oprogramowanie albo zastosuj chip tuning hehe

 

u nas był podobny problem ale z landini rolnik miał z nim o d początku problem z pompą wtryskową mulił strasznie miał mieć 115kM a miał ok90 kM serwis oczywiście nie usuną usterki on sam na swój koszt pojechał do Niemiec i tam wymienili mu tłoczki i jakieś części w pompie i do tej pory bez awaryjnie mu służy ok 5 lat trudna sytuacja przyznam pozdro


moje filmiki you tube

mtz82 +bury2.5
http://pl.youtube.com/watch?v=rD01sQvTx3Q
miłego oglądania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

ja bym polecil zrobienie kompletnej diagnostyki, a nie wymienianie wszystkiego po kolei na zasadzie, moze sie trafi bo to troche duzo $$ wychodzi :)

nie po to ludziska wymyslali skomplikowane parametry by z nich nie korzystac (oczywiscie nie mowie o sprawdzeniu programem diagnostycznym).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Zaraz,zaraz-w takim przypadku jak kol.Firleja skłaniałbym się jednak do tego aby nie doradzać jemu co może być przyczyną lub co może zrobić jeszcze aby jechać :) lecz do wymienienia krok po kroku co należy przedsięwziąść aby nakłonić serwis do poważnego zajęcia się problemem-lub też w przypadku "olewania" przez w/w serwis kol.Firleja pomoc (podpowiedzi podobnie życiowo doświadczonych kolegów)w skierowaniu sprawy na drogę sądową-oczywiście wszystko to w przypadku gdy sprawy mają się w 100% tak jak kol.Firlej opisał.

Z drugiej strony parę razy już pisałem o pechowym Farmtracku mojego kolegi do którego serwis formalnie koleiny w asfalcie wyrżnął-pomijając fakt że nabył bubla trzeba też oddać sprawiedliwość serwisowi-przyjeżdżali na każdy telefon-a u kolegi już trzecia oś przednia siedzi :)-a taka Valtra-było nie było firma o nieco chyba większym potencjale niż Farmtrack-co robi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    113

A więc zwracam honor :) .

Fotkę mogłeś wstawić do galerii :) .

 

Co do paliwa to mogę napisać ze w naszej okolicy jest JD 8320 na wtryskach CR. I dwa razy miał awarie układu paliwowego. Za pierwszym razem wtryski. Za drugim chyba to była pompa. I koleś też tankował z dobrych stacji....

 

Serwis sprawdzał czy przypadkiem komp. nie zapomniał wywalić jakiegoś błędu?

Jak duży jest to spadek mocy? O połowę? U nas tak było. To wina leżała po stronie modułu ID silnika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BadylekG13    0
no lukas120@ masz racje o tym wypowiadaiu sie ludzi na temat na który wogóle nie mają pojęcia,albo wypowiadają sie w każdym dziale (np.zeby nabijać posty,ale ja osobiście nie wiem po co tak naprawde to robić :blink: )

 

moim zdaniem moderatorowie powinni coś z takimi "miglancami"(w dobrym znaczeniu tego słowa) robić :D

Ja mam małe problemy z komputerem a poza tym świetnie chodzi pracuje na okolo 200ha a orientuje sie ktoś w cenach valtry z serii A z turem bo mam w planach dokupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

może to być taki problem który nie utrudnia pracy i można go poprosty nie wymieniać i jeszcze kwestja czy to komputer od skrzyni biegów silnika czy EHRu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mreq    0

Mam Valtrę T160 z 2003 roku. Zrobione 2800mtg. Awarie: Wyciek gazu z klimatyzacji, co do tej pory nie jest naprawione przez serwis a wyciek był już od samego początku. Wymieniony parownik (1800zł), który miał 14 mikrootworów- wada fabryczna. Wyciek jednak dalej się pojawia. Koszt/rok to 200 zł, bo za tyle znajomy 2 razy w roku dobija mi gaz:). Druga rzecz to w tym miesiącu kilka razy miałem problem z EHR-em. Tyle z awarii. A jak jest z nowymi modelami to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Witam,

posiadam Valtre N82 Hi Tech z 2005 roku przepracowane ma 2 500 mtg (hodowla), wyposazona jest w ładowacz czołowy Valtra i jedynie na co moglismy do tej pory narzekac to przerwana wiazka swiatel wzwwolana przez gryzonia nieznanego gatunku :)


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robson1028    70

mam Valtrę N111 HiTech z końca 2008 roku, do tej pory ma nakręcone 470 mth i nie było jak dotąd żadnej awarii, naprawdę świetne ciągniki, bardzo oszczędne w zużyciu paliwa, świetna hydraulika, dobrze zestopniowana skrzynia biegów... czego chcieć więcej ;)


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Ekspert-osoba która ma coraz większą wiedzę w coraz mniejszym zakresie, aż wreszcie wie zupełnie wszystko o niczym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

w ostatnich testach n121 advanced okazala sie klapa, mozna chciec mniejszego zuzycia paliwa na przyklad ;)

pogadamy ja bedziesz mia 14 000 mth, albo chociaz 4 000 o awaryjnosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez robert1226
      Witam wszystkich użytkowników tego modelu , piszcie swoje uwagi  spostrzeżenia o opinie .
    • Przez Sławomir111
      Dzień dobry Mam problem z Valtrą 6850 hi wyświetla mi błąd h 118 i nie podnosi tylni podnośnik . Kable są całe i mają prąd. Nie moge znaleźć przyczyny,  proszę o pomoc 
       
       
    • Przez Adam35
      Witam, przychodzę z problem podczas postoju kontrolka temperatury oleju w skrzyni świeci się a podczas jazdy miga, oraz kontrolka stopu miga cały czas niezależnie czy na zaciągniętym ręczny czy nie przed tem migala tylko na pozycji P a po wrzucenie rewersem kierunku gasła. Obstawiam że oznacza to jakiś bład lecz nie mam dostępu do instrukcji. Pacjent valtra c110

    • Przez dominik96
      Witam, 
      podpowie ktoś, gdzie szukać przyczyny Valtra t174E, wywala dwa błędy 6010 02 03 i 6010 10 03. Nie można załączyć WOM.
    • Przez cslukasz
      Mam problem z ciągnikiem znajomego. Otóż w tamtym roku dwa razy przetarły się kable od przedniego TUR'a i wyleciał cały olej. Ostatnim razem przetarły się z prawej strony i zdążył zjechać z pola na podwórko (ok 100m), poprzednim razem wyleciało tyle oleju że skrzynia nie działała. Teraz problem taki że w garażu zanim zaczeliśmy wymieniac przewody, tylni podnośnik podnosił baaaardzo powoli (około 2 minut by podnósł do samej góry, gaz mało daje) pomyślałem że mało oleju więc bierzemy się do roboty, po wymianie przewodów podnośnik nadal bardzo powoli idzie do góry. Cała reszta hydrauliki działa wzorowo razem z wywrotem. Ale zauważyłem że jak ustawi się podnośnik w pozycji by podnosił i użyje się dzwigni od tura w którym kolwiek kierunku to ponosnik idzie jak szalony do góry, ale pod obciążeniem i tak słabo, na pusto w góre idzie. Przewody są na odpowienim miejscu więc to odpada. Średnica przewodów też odpowiednia. Przy podnoszeniu podnośnika przyciskiem na konsoli (recznie) zapala się dioda pod książką, a czasami miga. Pomóżcie, i czy obędzie się bez komputera ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj