edzio

AWARYJNOŚĆ VALTRY

Polecane posty

szeryfkris    0

dziękuję za podpowiedz

muszę teraz zobaczyć co się dzieje z elektronicznym zegarem

bo nie działa elektryczny licznik temperatury

licznik obrotów wom

sygnał przestał działać

przestał działać zegar od obrotów górny

bezpiecznik wszystkie są oki,

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

Witam Panowie, Valtra A92  z Silnikiem 44 DTA  posiada turbine o numerze 311384. Moje pytanie brzmi czy to jest numer seryjny turbiny, czy też numer numer katalogowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciał bym się dowiedzieć, czy ktoś z was ma problem z świecącą się kontrolką oleju hydraulicznego na zimnym oleju


axszx


Chodzi mi o Valtre t133

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Przytkany filtr i jak gęstszy olej (zimny) to zaraz wyskakuje brak ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wnuk547    1

Mam 3 valtry , 8550 hi-tech nie będę dużo pisał - niezniszczalna  , kolejną nową mam t203 direct - też pracuje w lesie z frezarką kruszącą powiem tak ... tragedia , jeszcze jedna t213 versu też z tą samą maszyną pracuje , awarie ? WOM leśny HD wytrzymuje mi pół roku i ukręca się wałek , potencjometry non stop , amortyzowana oś - płyta się ugina i pęka wycierając korpus mostu  , ktoś pisał o ciśnieniu w skrzyni - w direct się świeci , turbina wytrzymuje rok , w direct listwa pompa wtryski wymienione , to tak z grubsza bo sporo tego jest . Za tą cenę powinni się troszkę bardziej postarać . Plus za komfort , ergonomię i za rozkład masy - radzi sobie w każdych warunkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam :)

Przeczytałam wszystkie strony i nie znalazłam interesującej mnie informacji. Dlatego napiszę...

Czy ciągniki, które opisujecie są krajowe( w przypadku kupna nowych), czy któryś sprowadzał je z zagranicy (np.używane)?

Chodzi mi o relacje do ich jakości wykonania czyli potencjalnie ich awaryjności wynikającej m.in. z pochodzenia, tak jak to zdarza się w innych markach niekiedy....

:)

Czy ktoś ma jakieś porównanie?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Moja 6550 przyjechala z francji w polowie 2014 roku, przynorana dosc znacznie ale mechanicznie nieźle. Zrobila u mnie od konca 2014 roku ponad 300 h, pod koniec listopada postawilem ją pod dachem razem z pługiem i nie ruszałem do teraz. 2 dni temu musiałem ją w koncu odpalic bo trzeba bylo ciagnik przestawic ( nieodpalany od listopada), silnik zagadał z polobrotu rozrusznika :D

Ja jestem bardzo zadowolony z ciągnika ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wnuk547    1

Nie wiem czy jest jakaś różnica, wszystkie wychodzą z Finlandii tak samo jak części zamienne ( nie chodzi o ich produkcję ) , nie ma co porównywać starszych serii Valtry tak jak kolega wyżej, jest przepaść w jakości , nie wiem czy kupiłbym jeszcze raz nową Valtrę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

Niech piszą ci którym cokolwiek gdziekolwiek się popsuło, Uwagi w tym temacie będą przestrogą dla wszystkich bądź odwrotnie.piszcie i nie ściemniajcie że się nie psują bo nawet JD nie jest święty.w końcu to tylko MACHINES!!! .pozdro

Witam. Nie będę pisał znów to samo. Moja opinia na temat Valtry jest Poście " VALTRA A92 ". POZDRAWIAM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz789    2

Valtra nadal produkuje przekładnie HiTech które niewiele się zmieniły od lat 90 więc można porównywać niektóre stare modele do nowych.

A co do miejsca produkcji to największa Valtra S jest produkowana we Francji w fabryce MF bo to to samo tylko z inną kabiną.

Jeszcze wiem że te małe modele sadownicze czy ogrodnicze są robione w Turcji.

Nie wiem gdzie robią Valtre A a resztę składają w Finlandi.

Moim zdaniem jak ktoś chcę porządny ciągnik z małą ilością elektroniki i udziwnień to wtedy Valtra na Hitechu jest bardzo dobrym wyborem ale jak szuka się czegoś bardziej zaawansowanego to już jest porównywalna z innymi markami.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dkaras    0

Witam. W styczniu zeszłego roku zakupiłem Valtre 6850 z 2000r. Wówczas licznik wskazywał 9 600 mth natomiast obecnie ma ok 11 500 mth. Póki co nie było większych napraw. Jedyne co to drobne uszczelnienia na złączkach, planowany kolektor dolotowy ponieważ trochę przerdzewiał i były małe przedmuchy oraz wymiana uszczelnienia wałka WOM.  Naprawy raczej z racji wieku i przebiegu chociaż podobno dla tych ciągników to przedbiegi  ;) Ciągnik pracuję w lesie przy przyczepie z hds'em wiec nie ma ciężkiego żywota. Aktualnie jest w trakcie wymiany pompy wody. Czekam na nową (425 zł brutto). Jedyne na co mogę narzekać to trochę ciężko pali a ostatnio jest coraz gorzej, mimo nowego akumulatora (180Ah)... Czy macie może pomysły co może być tego przyczyną? Po wymianie pompy biorę się za temat. Moje typy to pompa wtryskowa lub przestawione zawory. Dodam, że przy próbie rozruchu silnik kręci a z tłumika ani dymku... :(  Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sew    1

Witam mam valtre N123 H5. jest to swietna maszyna, bardzo wygodna i oszczedna...

Co do serwisu to jest szybki i bez problemowy (Mar-Mar Podgaje).

Oby tak dalej przy zakupie nastepnego ciagnika padnie raczej na kolejna Valtre...

Ciagniki te malo traca na wartosci porownujac do NH gdzie cena strasznie spada....

 

Slysze od innych rolnikow ze wynalazek kupilem i ze mam sprzedawac bo slyszeli o wielkiej awaryjnosci a sami smigaja starymi ciagnikami a łapy po łokcie uwalone w smarach :)

 

to by było na tyle o valtrze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

Witam.No ja jak to wcześniej pisałem miałem problemy z A92, chodzilło o spalanie i brak mocy. Jeden majster był z hamownią u mnie i ustawił go tak że jestem zadowolony. Jeden hektar orki pługiem z Uni Grudziądz czteroskibowy zagonowy wypalił 14l. Moc ma, ale pojawił się nowy problem, sprzęgło tak jak by nie do końca wysprzęglało. Podciągałem go na cięgle i to nie daje rady. Może jakąś rade macie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marysrybak    3

Witam

Poszukuje opinnie o hitech 5. Wiem ze h3 bylo niezniszczalne i produkowane od dawna a  h5 to nowosc i ciekawe czy  jest rownie mocne. Czy mial ktos jakies awarie w h5?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonidas9    37

Poza dwoma smarownikami w przednim moscie gdzie jeszcze nalezy czesto smarowac? Nie chodzi mi o takie duperele jak zawiasy w drzwiach
T133 hi-tech?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marysrybak    3

Czy valtra n113 posiada blokadę przedniego napędu?  Zauważyłem ze jak złapałem poślizg na włączonym napędzie i blokadzie to z przodu kręci się tylko 1 kolo a nie powinny 2?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alio    116

Witam. 

Temat martwy od 2 lat ale napiszę od siebie bo kiedyś też szukałem takich informacji.

Od 3 sezonów użytkuję Valtrę N121 advance. Kupiłem używaną, z 2008r zakupioną u polskiego dealera, użytkowaną w Polsce z przebiegiem 5030h. Obecnie mam około 6000h. Po zakupie przeszła gruntowny przegląd - trafiłem na super serwisanta z którym stale współpracuję. Generalnie po przeglądzie nie miał zastrzeżeń do głównych podzespołów.

Poprzedni właściciel poza serwisem (wg. jego zapewnień) wymienił tylko alternator i pompkę paliwa.

U mnie zaraz po zakupie okazało się, że szwankują elektroniczne zespoły sterujące wyjściami hydraulicznymi. Elementy dość drogie - 3800 zł brutto szt. Serwisant powiedział, że to w tych ciągnikach standardowa awaria i w zasadzie wada fabryczna bo te moduły pracują tylko 3-6 tys h. W moim ciągniku jest ich aż 6 (4 tył 2 przód). Wymieniłem dwa z tyłu a przednie nadal działają.

Poza tym była robiona pompka hamulcowa (zestaw naprawczy 180 zł/szt i czeka mnie wymiana tłumika drgań - ok 1350 zł część i 900 robocizna. Też podobno średnio wytrzymują 4-6 tys h.

Wymieniłem też sam łożysko na napinaczu paska sprężarki i sprzęgło sprężarki klimatyzacji (320 zł)

Poza tym ciągnik sprawuje się bardzo dobrze i jak na razie jestem z niego zadowolony.


Witold zdjął lekkim płaszczem jorurt z

 drzewka...
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer161    0
21 godzin temu, Alio napisał:

 

Poza tym była robiona pompka hamulcowa (zestaw naprawczy 180 zł/szt i czeka mnie wymiana tłumika drgań - ok 1350 zł część i 900 robocizna. Też podobno średnio wytrzymują 4-6 tys h.

Wymieniłem też sam łożysko na napinaczu paska sprężarki i sprzęgło sprężarki klimatyzacji (320 zł)

Poza tym ciągnik sprawuje się bardzo dobrze i jak na razie jestem z niego zadowolony.

łożyska na napinaczu to bolączka tych ciagników u mnie ok 1000 godz wytrzymują ale kupuje po 30zł sztuka x4 łożyska

Ja posiadam od nowości model N92 ma 5500 godzin

Wymieniona pompa wody, zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego i na 5000godz tłumik drgań

Edytowano przez farmer161

Valtra N92, Ursus 4514 i MF 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

Pomimo coraz większej ilości ciągników valtra temat umarł. 

Napiszcie koledzy o awaryjności ostatniej serii po 2014 roku bo po 5 latach użytkowania można coś wywnioskować. 

Przymierzam się do zakupu nowego ciągnika i najbardziej chodzi po głowie fiński pojazd.

Czy zostało coś jeszcze ze starej jakości prócz wspomnień?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

Mam problem z układem zasilania paliwa w a92. Często mi wysiada śruba regulującą ciśnienie w układzie ( koszt ok 300 zł. ) . Czy miał ktoś podobny problem? 

Edytowano przez MAHU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez robert1226
      Witam wszystkich użytkowników tego modelu , piszcie swoje uwagi  spostrzeżenia o opinie .
    • Przez Sławomir111
      Dzień dobry Mam problem z Valtrą 6850 hi wyświetla mi błąd h 118 i nie podnosi tylni podnośnik . Kable są całe i mają prąd. Nie moge znaleźć przyczyny,  proszę o pomoc 
       
       
    • Przez Adam35
      Witam, przychodzę z problem podczas postoju kontrolka temperatury oleju w skrzyni świeci się a podczas jazdy miga, oraz kontrolka stopu miga cały czas niezależnie czy na zaciągniętym ręczny czy nie przed tem migala tylko na pozycji P a po wrzucenie rewersem kierunku gasła. Obstawiam że oznacza to jakiś bład lecz nie mam dostępu do instrukcji. Pacjent valtra c110

    • Przez dominik96
      Witam, 
      podpowie ktoś, gdzie szukać przyczyny Valtra t174E, wywala dwa błędy 6010 02 03 i 6010 10 03. Nie można załączyć WOM.
    • Przez cslukasz
      Mam problem z ciągnikiem znajomego. Otóż w tamtym roku dwa razy przetarły się kable od przedniego TUR'a i wyleciał cały olej. Ostatnim razem przetarły się z prawej strony i zdążył zjechać z pola na podwórko (ok 100m), poprzednim razem wyleciało tyle oleju że skrzynia nie działała. Teraz problem taki że w garażu zanim zaczeliśmy wymieniac przewody, tylni podnośnik podnosił baaaardzo powoli (około 2 minut by podnósł do samej góry, gaz mało daje) pomyślałem że mało oleju więc bierzemy się do roboty, po wymianie przewodów podnośnik nadal bardzo powoli idzie do góry. Cała reszta hydrauliki działa wzorowo razem z wywrotem. Ale zauważyłem że jak ustawi się podnośnik w pozycji by podnosił i użyje się dzwigni od tura w którym kolwiek kierunku to ponosnik idzie jak szalony do góry, ale pod obciążeniem i tak słabo, na pusto w góre idzie. Przewody są na odpowienim miejscu więc to odpada. Średnica przewodów też odpowiednia. Przy podnoszeniu podnośnika przyciskiem na konsoli (recznie) zapala się dioda pod książką, a czasami miga. Pomóżcie, i czy obędzie się bez komputera ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj