Skocz do zawartości

Zdjęcie

AWARYJNOŚĆ VALTRY


262 odpowiedzi na ten temat

#221 Share janusz20

janusz20

    <<<<<<<<<<<<<<<<

  • Members
  • PipPipPip
  • 2006 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie pow. Sochaczew
  • Zainteresowania:Wszystko co związane z rolnictwem. Budownictwo, Historia

Napisany 23 wrzesień 2014 - 21:40

AWARYJNOŚĆ VALTRY

U nas w okolicy tez panuje opinia aby 3 unikać.

w mojej 101 nawaliła stacyjka czasem nie łączyła nie było to zbyt uciażliwe ale... i jeszcze czujnik poziomu paliwa jak mało to sie zacina tez będzie wymieniony. 800 h nakręcone.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AWARYJNOŚĆ VALTRY Dzisiaj, 19:57
  •  

#222 Share Ulman

Ulman

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 500 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 27 wrzesień 2014 - 17:52

AWARYJNOŚĆ VALTRY Dziś w mojej n101 hitech odmówił posłuszeństwa rewers. Napęd załącza tylko do tyłu a w przód ani drgnie. Nie wyskakuje żaden błąd nic nie zgrzytnęło, nic nie cieknie a do przodu ni .....Miał ktoś podobna awarię?

Kazdy problem ma rozwiązanie. Jeśli nie ma rozwiązania nie ma i problemu


#223 Share PATr

PATr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1625 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 wrzesień 2014 - 20:36

AWARYJNOŚĆ VALTRY Komputer na prawym słupku pokazuje kierunek jazdy do przodu? U mnie w n101 nakręcone 2800 mth i narazie nic nie szwankuje

#224 Share slabiszczak

slabiszczak

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 04 październik 2014 - 00:47

AWARYJNOŚĆ VALTRY

wracając do mojej N103 H3 3 cylindrowej. miałem obawy co do jej mocy wiec zamówiłem hamownie. okazało się że przy maks mocy zamiast 111kM przy 2000obr.min ma zaledwie 101kM a przy mocy nominalnej 76 kW (103,36kM) przy 2200obr.min wykazalo 89kM. rownież wykonane było badanie ogólnego stanu ciągnika m.in wskazania sondy lambda AFR itd. które były niezgodne z parametrami ciągnika. W protokole z hamowni wyszczególnione było że ciągnik jest w kiepskim stanie tech i praca powzej 1600 obr skutkuje uszkodzeniem rożnych podzespołów silnika. Oczywiscie zero reakcji na te sygnały ze strony sprzedawcy-dystrybutora-serwisu, ze niby hamownia nierzetelna. co sie okazało dzisiaj poszedł EGR :) a nie mówił im specjalista, wystarczy posłuchac. Czekam az posypie sie cały i wymienia na nowy bo co wieksza robota to musze najmowac znajomego bo moj traktor tylko pieknie wyglada a przy ciezszej robocie nawala, strata pieniedzy i nadszarpniete nerwy po rozmowach ze specjalistami Valtry, ogolnie uwazam ze niektórzy nie powinni zajmowac danych stanowisk jesli nie maja kompetencji. a co do reszty usterek przy zaledwie 200 motogodzinach od nowości, to tak oprocz tej mocy i dzisiejszego EGR, uszczelka tylnej szyby, siłownik od parkingu(to niby jakas kampania na wymiane byla) cieknacy siłownik tylniego tuza, przecieki pod zaslepka w boku silnika tam gdzie znajduje sie mechaniczna pompa paliwa pod EGRem, do tego te obroty wysokie na postoju i parkingi, ostatnio jeszcze posypal sie licznik i czekam na wymiane bo przeklamuje co do predkosci i co najwazniejsze temp. wody bo stoi na 40 bezwzgledu na to jakie prace wykonuje, zle zamontowany przewod do tura co przyczyniło sie do przeciecia go przez kabine i wyciek oleju, to chyba na tyle ale i tak wiecej jak wszystkie usterki powyzej mojego postu :P nie wiem chyba dostalem jakis lipny egzemplarz, az odchodzi ochota by nastepny ciagnik kupic z Valtry. O upominam wszyskich o pelne dokumentowanie usterek i wszystko miec na papierze bo inaczej to jestesmy z niczym. Pozdrawiam wszystkich, podejzewam ze niedlugo sie odezwe z nowosciami :P



#225 Share PATr

PATr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1625 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 październik 2014 - 08:41

AWARYJNOŚĆ VALTRY Kolego czekamy na te twoje dokumenty które masz za potwierdzenia bo nie wygląda twoje konto na realne, 0 aktywności na forum, założyłeś konto i tylko tu napisałeś

#226 Share vbox33

vbox33

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 490 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Głóchowa
  • Zainteresowania:Rolnictwo, historia, of-road

Napisany 05 październik 2014 - 22:38

AWARYJNOŚĆ VALTRY Co o niej powiecie? http://olx.pl/oferta...57-ID55hdR.html

#227 Share inwi

inwi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice grajewa
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze, komputery

Napisany 14 październik 2014 - 20:55

AWARYJNOŚĆ VALTRY

Jak ci się podoba to obczaj(najlepiejna żywo) podpytaj przez tel. Przebieg może być realny tak po około 300mth rocznie to w małym gospodarswie czy na pomocnik nawet czasem i za dużo.



#228 Share dominik12200

dominik12200

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 90 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląskie

Napisany 02 listopad 2014 - 19:16

AWARYJNOŚĆ VALTRY

To u mnie A83 przebieg 120h, mam ją od maja - na gwarancji wymienione, zbiorniczek na ciecz niezamarzającą - uszkodzona iglica i płyn się wylewał, bączek pod filtrem powietrza - pseudo egr czy oczyszczanie filtra, spaprali to w fabryce bo urwali gumowy króciec i spaliny pchało do filtra, przyłącze jednoobwodowe pneumatyczne do przyczepy- urwały się zaczepy, pocił się rozdzielacz tura ale dokręcili szybko złączki i jest ok. Ogólnie fajny ciągnik ale przy obciążeniu klekocze jak by korba miała wylecieć- rzekomo dostosowuje sobie dawkę paliwa. Brak nawiewu na szyby z tyłu i tylne po bokach, parują szybko przy niskich temperaturach.  za***iste błotniki z tyłu, oraz "funkcja" redukowania poślizgu podczas ruszania - przy ładowaczu tragedia bo człowiek ma wrażenie ze przedni most się rozpada przy pełnym skręcie (włącza na 3 s i rozłącza) -wyłączyłem

Przy N 111 przebieg 1189 godzin wszystko chodzi cacy, po wymianie oleju w skrzyni chodzi bardziej płynnie. Aha odpadła naklejka przy stacyjce od położenia kluczyka. Na obroty zadane w tempomacie mogłyby wchodzić bardziej miękko a nie w systemie 1 -0

Obydwie lekko zakopcą przy wchodzeniu na obroty - brak zmiennej geometrii turbiny - zwykły zawór upustowy ale za to nie do zdarcia

I ostatnia wielka zaleta, brak egr, katalizatora i innych badziewi, tylko szczątkowy tłumik



#229 Share szeryfkris

szeryfkris

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 25 grudzień 2014 - 15:14

AWARYJNOŚĆ VALTRY

witam chcę zakupić valtre 700 z 2004r wyposażona w tura tuz + wom ma ponoć 3500mth za 75000zł

powiecie proszę coś o tych maszynach bo nic nie mogę się nigdzie dowiedzieć

pozdrawiam



#230 Share dkaras

dkaras

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 02 styczeń 2015 - 14:48

AWARYJNOŚĆ VALTRY

Witam wszystkich forumowiczów! Około dwóch tyg temu zakupiłem Valtre 6850 z '99r. Wszystko działało bez żadnego problemu aż do przedwczoraj... Mianowicie po ostatnich mrozach (-16') probowałem odpalić traktor, niestety padł akumulator... po podładowaniu uruchomiłem maszynę, wrzucam bieg i nic... ciągnik nie chce ruszyć ani do przodu ani do tyłu na żadnym biegu. Na wyświetlaczu nie ma błędów, po włączeniu rewersem kierunku jazdy normalnie pokazuje się strzałka o kierunku jazdy, jedyny komunikat to taki przekreślony trójkąt ale wydaje mi się, że był on wcześniej. Nie mam kompletnie żadnego pomysłu co się mogło stać. Przegrzebałem internet i nic nie znalazłem. Bardzo proszę o Waszą pomoc i z góry wielkie dzięki  ;)

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AWARYJNOŚĆ VALTRY Dzisiaj, 19:57
  •  

#231 Share szeryfkris

szeryfkris

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 03 styczeń 2015 - 20:01

AWARYJNOŚĆ VALTRY

czy tu jeszcze ktoś zagląda ?

bo nie wiem czy się decydować na ten model " valtre 700 z 2004r"

podobno mało pali i takie tam mówi o nim sprzedawca ale wiadomo że każdy chce

maszyna wygląda dosyć ładnie i naprawdę nie żeby była wyeksplatowana



#232 Share PATr

PATr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1625 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2015 - 12:20

AWARYJNOŚĆ VALTRY Ale co chcesz wiedzieć? Te ciągniki mają kamienne i oszczędne silniki także jak jest w dobrym stanie technicznym to kupuj go

#233 Share Don_Pablo

Don_Pablo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 04 styczeń 2015 - 17:25

AWARYJNOŚĆ VALTRY

Witajcie mozecie poradzic ? Mam zamiar kupic Valtre z ladowaczem czolowym myslalem o N 103.4 H 3  warto taki model czy inny  ,aby byl wytrzymaly ... Prosze o pomoc...



#234 Share janusz20

janusz20

    <<<<<<<<<<<<<<<<

  • Members
  • PipPipPip
  • 2006 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie pow. Sochaczew
  • Zainteresowania:Wszystko co związane z rolnictwem. Budownictwo, Historia

Napisany 04 styczeń 2015 - 22:21

AWARYJNOŚĆ VALTRY

Lepiej w 4 cylindrach trójki nie cieszą się zaufaniem 

Ja bym brał N 113+ Q56



#235 Share Don_Pablo

Don_Pablo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 04 styczeń 2015 - 22:38

AWARYJNOŚĆ VALTRY

No tak 4 cylindry N 103.4 to wlanie 4 cylindry ladowacz Q 56 niby 111 koni  to jest prawie to samo co N 113   tylko nie wiem jaka skrzynie wybierac  HiTech 3 ????  ponoc sprawdzona ..



#236 Share janusz20

janusz20

    <<<<<<<<<<<<<<<<

  • Members
  • PipPipPip
  • 2006 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie pow. Sochaczew
  • Zainteresowania:Wszystko co związane z rolnictwem. Budownictwo, Historia

Napisany 04 styczeń 2015 - 23:24

AWARYJNOŚĆ VALTRY

Ja mam u siebie 3 i wystarcza serwisant nie polecał 5 niby nic konkretnego nie miał przeciwko niej ale takie miał zdanie.



#237 Share Don_Pablo

Don_Pablo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 05 styczeń 2015 - 00:20

AWARYJNOŚĆ VALTRY

A jak z awaryjnoscia ? Ile czasu masz ? i jak sie sprawdza ? jak spalanie ?..mnie namawiaja na T 133 z ladowaczem ale nie wiem mysle ze to za wielkie tylko ponoc spalanie moze miec mniejsze od  103.4



#238 Share janusz20

janusz20

    <<<<<<<<<<<<<<<<

  • Members
  • PipPipPip
  • 2006 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie pow. Sochaczew
  • Zainteresowania:Wszystko co związane z rolnictwem. Budownictwo, Historia

Napisany 05 styczeń 2015 - 17:41

AWARYJNOŚĆ VALTRY

Co do awarii to opisałem w temacie Ja mam N 101 więc spalanie może być inne niż N103.4 Mam ja blisko dwa lata, robię nią około 500h na rok średnie spalanie przez okres całego roku waha sie między 7 a 8 litrów na godzinę. 

W pługu 4x44 pali około 15 litrów na godzinę co równe jest zaoraniu jednego ha prędkość 7-8 km/h gleba raczej średnia. 

Jakoś słabo widzę manewry z ładowaczem takim klocem jak T133



#239 Share Don_Pablo

Don_Pablo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 05 styczeń 2015 - 18:41

AWARYJNOŚĆ VALTRY

Witam. Dzisiaj ogladalem  T133 piekne ale za wielkie zostaje N 103.4 moze nie bede wlosow z glowy rwal ...



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AWARYJNOŚĆ VALTRY Dzisiaj, 19:57
  •  

#240 Share janusz20

janusz20

    <<<<<<<<<<<<<<<<

  • Members
  • PipPipPip
  • 2006 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie pow. Sochaczew
  • Zainteresowania:Wszystko co związane z rolnictwem. Budownictwo, Historia

Napisany 05 styczeń 2015 - 20:56

AWARYJNOŚĆ VALTRY

To wszystko zależy od tego jaki masz profil gospodarstwa czy będziesz musiał tym ładowaczem robić coś w budynkach  bo jak wszystko na wolnej luźnej przestrzeni i w dodatku dużo prac polowych to można się zastanawiać nad T133



Podobne tematy