Skocz do zawartości

Zdjęcie

AWARYJNOŚĆ VALTRY


262 odpowiedzi na ten temat

#201 Share PATr

PATr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1618 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 styczeń 2014 - 21:03

AWARYJNOŚĆ VALTRY Sam nie skalibrujesz

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AWARYJNOŚĆ VALTRY Dzisiaj, 21:24
  •  

#202 Share dominik12200

dominik12200

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 90 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląskie

Napisany 17 styczeń 2014 - 22:07

AWARYJNOŚĆ VALTRY w ustawieniach przekładni -( guzik pod reversem) można wybrać czas załączania rewesu i powershiftu jest to opisane w instrukcji ale samemu bym się w to nie bawił bo możesz sobie go rozstroić

#203 Share kalin84

kalin84

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 74 postów

Napisany 18 styczeń 2014 - 20:42

AWARYJNOŚĆ VALTRY w n82 tych ustawien nie ma bo mam tez t133 i tam mozna sprzeglo i rewers ustawic a w 'n' tak sie nie da nawet w instrukcji nie napisali

#204 Share TheBazyllo

TheBazyllo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Hajnówka

Napisany 19 styczeń 2014 - 23:04

AWARYJNOŚĆ VALTRY

w n82 tych ustawien nie ma bo mam tez t133 i tam mozna sprzeglo i rewers ustawic a w 'n' tak sie nie da nawet w instrukcji nie napisali


Mi kalibrowali bo szarpał delikatnie na rewersie i sprzegło wysoko brało. Niestety już się nie da skalibrować wchodząc do komputera pokładowego musi serwis wejść przez komputer EDTa

Mam N101 od marca 2013r nowa i zauważyłem że od jakiegoś czasu piszczy kierownica, czy u was tez tak jest?
A awarie miałem takie:
pęknięty przewód od wolnego spływu
zaciety zawór od tylnego tuz jak sie puźniej okazało zawór został zniszczony przez rozdzielacz od ładowacza quicke,
w rozdzielaczy od ładowacza rozpadł sie zaworek i popłyną przewodem do zaworu od TUZ



Sprawdź najpierw czy guma na drążku przy podłodze się nie przesunęła i nie wydaje nieprzyjemnych dźwięków. Po prostu poruszaj kierownicą i zerkając co się dzieje na wyłączonym ciągniku.

Edytowany przez TheBazyllo, 19 styczeń 2014 - 23:01.


#205 Share MAHU

MAHU

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów

Napisany 05 marzec 2014 - 20:23

AWARYJNOŚĆ VALTRY Witam Panowie. Czy ktoś z Was posiada dane na temat rozrządu w serii A. Dokładniej chodzi o ustawienie. Konkretne pytanie to czy znak na kole zamachowym to oznacza że tłok jest w górnym martwym punkcie czy moment wtrysku.

Edytowany przez MAHU, 05 marzec 2014 - 20:28.


#206 Share czvb22

czvb22

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 15 kwiecień 2014 - 18:30

AWARYJNOŚĆ VALTRY Witam wszystkich forumowiczów w mym pierwszym poście :)

Mam pytanie do użytkowników skrzyni Versu w ciągnikach Valtra odnośnie jej żywotności . Czy są może na forum osob które nakręciły już ładne pare tysiecy mth ?

W najblizszym miesiącu kupuje któryś z tych modeli możecie coś podpowiedziec dodac od siebie bo naprawde wybór ciężki (ciagnik głownie w orke, kultywator i siew na 100ha)

- Valtra N 123 ze skrzynią HiTech 5 ( około 250 tys. netto )

- Valtra N143 Versu ( 300.000 tys.)

- Valtra N143 HiTech 3 (280.000 tys.)

W temacie dodam od siebie ze znajomy ma Valtre bodajże T 171 z HiTech jakos z 2007 r. i jeszcze nic mu sie tam nie posypało przy 4000 mth.

#207 Share Henius91

Henius91

    Rolnik z pomorza

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 2427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kościerzyny

Napisany 15 kwiecień 2014 - 20:01

AWARYJNOŚĆ VALTRY pierwsza sprawa, N123 H5 raczej w tej cenie nie kupisz. co do H3 to jest to skrzynia praktycznie niezniszczalna. ciekawe jak to będzie w przypadku H5
"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Individually Yours

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

#208 Share czvb22

czvb22

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 15 kwiecień 2014 - 21:37

AWARYJNOŚĆ VALTRY No właśnie boje sie tej H5 bo to nowa konstrukcja za to Versu juz jest troche wiec może ktoś wyrazi opinie o niej :D

#209 Share Henius91

Henius91

    Rolnik z pomorza

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 2427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kościerzyny

Napisany 16 kwiecień 2014 - 21:53

AWARYJNOŚĆ VALTRY Versu a H5 nie różnią się zbytnio jeśli chodzi o charakterystykę pracy. różnica tkwi chyba tylko w hydraulice. Versu ma oddzieloną hydraulikę od skrzyni, oczywiście ta jest wydajniejsza i sama przekładnia ma więcej funkcji, ale działanie jest takie same. i jedna i druga to Semi-Powershift, obie mają 4 grupy i 5 półbiegów.
"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Individually Yours

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

#210 Share czvb22

czvb22

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 16 kwiecień 2014 - 22:43

AWARYJNOŚĆ VALTRY Czyli teoretycznie versu wytrzyma dluzej bo ma oddzielne oleje?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AWARYJNOŚĆ VALTRY Dzisiaj, 21:24
  •  

#211 Share Henius91

Henius91

    Rolnik z pomorza

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 2427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kościerzyny

Napisany 16 kwiecień 2014 - 22:47

AWARYJNOŚĆ VALTRY teoretycznie tak, jednak mając nowy ciągnik będziesz podczepiał do niego maszyny które współpracują z hydrauliką starych ursusów czy zetorów? przeważnie tak jest że każdy ciągnik w gospodarstwie ma swoje maszyny i żaden inny z nimi nie pracuje.
"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Individually Yours

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

#212 Share czvb22

czvb22

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 18 kwiecień 2014 - 19:46

AWARYJNOŚĆ VALTRY No wiadomo że raczej nie podłączam innych maszyn no ale oddzielny olej to zawsze zaleta. a może tak być ze versu i h5 to te same skrzynie tylko inne sterowanie, w końcu obie maja 4 zakresy i 5 pod obciążenem.

#213 Share PATr

PATr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1618 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 kwiecień 2014 - 07:13

AWARYJNOŚĆ VALTRY Budową sie zbytnio nie różnią prócz tego, że w jednej zmieniasz biegi ręcznie

#214 Share czvb22

czvb22

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 19 kwiecień 2014 - 07:46

AWARYJNOŚĆ VALTRY Właśnie i w h5 i w versu zmienia sie przyciskami i w obydwu mozna ustawić automat.

#215 Share Henius91

Henius91

    Rolnik z pomorza

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 2427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kościerzyny

Napisany 19 kwiecień 2014 - 13:39

AWARYJNOŚĆ VALTRY @PATr kolejny raz piszesz coś o czym nie masz pojęcia. biegi w H5 jak i w Versu zmieniane są za pomocą przycisków tyle że w Versu umieszczone są one na podłokietniku a w H5 na nieruchomej "rączce". obydwie mają takie same funkcje automatyczne, tak jak wspomniałem różnią się oddzielnym olejem i wydajnością hydrauliki. w Versu hydraulika sterowana jest za pomocą elektrozaworów, w H5 mechanicznie.
"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Individually Yours

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

#216 Share czvb22

czvb22

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 19 kwiecień 2014 - 14:53

AWARYJNOŚĆ VALTRY Henius91 widze ze mimo młodego wieku to Ty naprawde kumaty jesteś weź prosze udziel sie w tym temacie http://www.agrofoto....c/70790-valtra/

#217 Share PATr

PATr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1618 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 kwiecień 2014 - 20:42

AWARYJNOŚĆ VALTRY W takim razie przepraszam, skoro jest hitech 5 i hitech 3 to zmusza do myślenia że jedna ma 3 pólbiegi a druga 5, stąd to wywnioskowałem ponieważ nie dowiadywałem się bo nie mam zamiaru kupować h5, dlatego chodziło mi ogólnie że hitech oraz versu budową są podobne

#218 Share Henius91

Henius91

    Rolnik z pomorza

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 2427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kościerzyny

Napisany 21 kwiecień 2014 - 09:38

AWARYJNOŚĆ VALTRY H3 i Versu budową raczej nie są podobne. H3 to mechaniczna skrzynia, Versu to typowa skrzynia Powershift gdzie wszystkie biegi zmienia się pod obciążeniem
"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Individually Yours

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

#219 Share Damian20

Damian20

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 63 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gmina Łańcut

Napisany 14 czerwiec 2014 - 15:27

AWARYJNOŚĆ VALTRY A Co panowie powiecie o pogłoskach że nowe valtry seri 3 biorą olej ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AWARYJNOŚĆ VALTRY Dzisiaj, 21:24
  •  

#220 Share slabiszczak

slabiszczak

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 23 wrzesień 2014 - 00:39

AWARYJNOŚĆ VALTRY

Valtra N103 200 godzin brak mocy, nie radzi sobie poniżej 1500obr. ogolnie porazka. awaria to od poczatku wysokie obroty, na parkingu i neutralnym o 200 obr wyzsze niz podaje producent, odradzam 3 cylindrowke



Podobne tematy