Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam, jestem studentem kierunku Technika Rolnicza i Leśna na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu. Piszę pracę inżynierską na temat "Porównanie narzędzi w technologiach uprawy pożniwnej". Zwracam się do was koledzy/koleżanki z prośbą o pomoc, może ma ktoś z was ciekawe materiały, badania, testy, porównania, oceny maszyn do uprawy pożniwnej? Albo może ktoś z waszych znajomych pisał pracę związaną właśnie z uprawą pożniwną? Będę wdzięczny za każdą pomoc ;)

post-120216-0-24656300-1480892349_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    4203

Internety + jakieś top agrar/tpr itp, opinie z forow + rzuć ankietę na forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1108

Piszesz dość prosta prace, wszystko na temat znajdziesz w sieci, nawet się szukać nie chce, takich mamy później inżynierów:) efekty szczególnie widać w branży budowlanej jak w projekcie jedno a w rzeczywistości co innego...


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piechu    43

A promotor nie dał Ci wypis literatury??? Poproś o coś.takiego. I z tym do biblioteki i napewno coś poszukasz. W czasopismach tez sporo na ten temat jest artykułów. Temat łatwy. Jak Go ładnie rozwiniesz to będzie ciekawa praca. A piszesz to na podstawie jakiś doświadczeń uniwersytetu. Jak nie to z poszukukaniem materiałów i pisaniem powinieneś się zmieścić w 5 czy 7 dniach. Jesteś na kierunku gdzie nie lubią jak się wodę wodę leje wiec na wydruku zaoszczędzisz. Bo wspominając prof. Sęka jeden rysunek kryje tysiąc słow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Internety + jakieś top agrar/tpr itp, opinie z forow + rzuć ankietę na forum

fora to nie są odpowiednie źródła naukowe do pisania pracy inżynierskiej...