SZMEKK

Ogrzewanie Renault 145,14 tx

Polecane posty

SZMEKK    21

Witam

Zauwazyłem ze w moim ciagniku nie dziala ogrzewanie kabiny tz. sprawa wyglada tak orałem ostatnio sasiadowi ogród i było dosc zimno +1 C , ustawiłem pokretło ciepla na max( mam 3 pokretła pierwsze od dołu to regulacja ciepla, 2 to regulacja  obrotow dmuchawy a 3 to chlodzenie klimy.) ustawilem dmuchawe na 2 stopien bo w traktorze bylo strasznie zimno ale mimo to przez godzine orki ciagnik wogole nie zaczał grzac w kabinie , caly czas lecialo z kratek zimne powietrze, co ciekawe wskazówka temperatury ciagnika mało co sie podniosla tak jakby silnik wogole nie był obciazony. sprawdziłem weze ktore ida do kabiny i one wogole nie były cieple tylko zimne tj. ten ktory wychodzi z termostatu ( 1 na zdjeciu) i ten ktory wychodzi z dolu z chlodnicy do kabiny. Co moze byc tego przyczyna ? czyzby termostat byl walniety i obieg wariuje? a moze przyczyny szukac we wlaczniku ciepla? doradzcie cos

pozdro


dodam ze szukalem na forum i  znalazlem tem o podobnym zagadnieniu ale nie znalazlem tam odpowiedzi

post-14468-0-11573200-1480709149_thumb.jpg

Edytowano przez SZMEKK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldi91    0

Witam.

Mam ten sam problem z ogrzewaniem. Po dłuższej pracy węże od nagrzewnicy są zimne, a wskazówka czujnika temperatury się nie podnosi. W moim przypadku winą jest termostat, który pokazałeś na zdjęciu. U mnie jest on dziurawy, w sensie takim, że w środku skorodował, bądź coś go przeżarło, i nie ma zamkniętego małego obiegu, tylko cały płyn idzie od razu na chłodnice. Termostat jest raczej nierozbieralny, więc pozostaje wymiana na nowy. Jak ktoś ma namiary na tani zamiennik to prosiłbym o informację :)

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie przerabiałem temat ogrzewania w Reni w tamtą zimę bo miałem podobne objawy do waszych.
Ale po kolei. Jeśli węże od termostatu są zimne to jak sami się domyślacie termostat do wymiany. Co do ceny to ja znalazłem za coś ok. 300pln. Musiałbym sprawdzić bo poprostu nie pamiętam.
Z zamiennikami jest ciężko odrazu mówię.
Następna sprawa sprawdźcie nagrzewnicę tą w dachu bo jeśli filtr kabinowy ten zewnętrzy jak i wewnętrzny jest uszkodzony lub po prostu dziurawy to nagrzewnica na bank jest zabita pyłem i kurzem. Ja pozakładałem filtry wyczyściłem nagrzewnicę wymieniłem termostat i po 15 minutach już robi się ciepło a po 30 trzeba się rozbierać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471

a większość pisze na forum ze Renia taka super tania w częściach a termostat 300zl a do zetora czy Ursusa 30-35zł


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

tylko w większości jest jeszcze z pierwszego montażu, co z tego że do U jest tani jak wytrzymuje sezon  :lol:

 

zobacz czy na zimnym masz obieg po chłodnicy czy dopiero po zagrzaniu

 

same węże od nagrzewnicy mogły spuchnąć i nie puszczają obiegu, no i jak już kolega wyżej wspomniał czyszczenie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj