ansu

Lamborghini Formula 135 / Same Antares II130 Srzynia biegów

Polecane posty

ansu    392

Skrzynia 6 x3 x3-pod obciążeniem z rewersem mechanicznym (54+54),ze sprzęgłem suchym 1999 rok Jak się do niej dobrać??

 

1. Jak wymienić synchronizatory rewersu /zgrzyta Jak tam się dostać?

 

2. Półbiegi nie ślizgają się, ale z zającem problem szarpie przy zmianie i czasem hałasuje szumi dość głośno, tak jakby jakiś luz, na innych w porządku cicho i płynnie. Jak tam się dostać by ocenić, co może być?.

 

3. Sprzęgło zgrzyta przy ruszaniu, wymiana samej tarczy, na jaką?

 

4. Pompa od hydrauliki sterowniczej, na wolnych obrotach jak ciepły ciężko kręcić kierownicą, kontrolka jeszcze się nie zaświeca, czy taka np. za 430zl Caproni może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    66

jak od wspomagania to jest tania oryginalna bo ok 5stow więc nie wiem czy ses zakładać csproni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    392

Jakoś nie mogę znaleźć jak dobrać się do tych półbiegów i co tam szumi na zającu to że szarpie to przekładki tarczki cienkie mogą być najwyżej dołożę

Gdzie to to rozebrać

Pierwszy schemat o z silvera ale podobny? Rewers to tam gdzie te sprzęgła jazdy?

post-30-0-28576900-1480420176_thumb.jpg

post-30-0-87474600-1480420191_thumb.jpg

post-30-0-50135700-1480420205_thumb.png

post-30-0-98096500-1480420227_thumb.png

post-30-0-02500400-1480420238_thumb.png

post-30-0-81145600-1480420249_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon16281    3

Polecam książke serwisowa, musisz rozbierac etapami bo innaczej sie nie da. Kabina bedzie do odkręcenia i uniesienia. Wszystko co masz do zrobienia robiłem u siebie ale w formule 115 ale w sumie to to samo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    392

Rewers działa, ale trzeba z wyczuciem zmiana kierunku jak się toczy w miarę, gorzej z ruszaniem trzeba najpierw rewers potem z głównej skrzyni.

Gorzej z zającem w agroshift czasem coś zarzęzi boję się jeździć, używam tylko żółw i ślimak ale w transporcie piłować żółwia jak można 40km/ha

By się dostać do agroshift wystarczy rozjechać pomiędzy obudowa sprzęgła i skrzynią czy też most trzeba odkręcać??

Może ktoś udostępnić książkę serwisową???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    392

Trochę zaskoczony

Przełożenia:

Epicyclic speed reducer
- ślimak 1 + (30/66) = 1,4545
- żółw 1 + (21x18) : (66x27) = 1,2121
- zając 1
Czyli zając bezpośrednio z pominięciem przekładni obiegowych Więc dlaczego hałasuje?? Może się nie rozprzęga kosz ze sprężyną za małe ciśnienie?? Ale ciągnie na każdym biegu, nie ślizga się

 

post-30-0-56173000-1480527164_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszl22    0

Agroshift masz w kieluchu sprzegła wiec trzeba rozpołowic. Na kazdym polbiegu masz tarczki. A co do rewersu to kabine zdjac bo bocznymi okienkami nic raczej nie zrobisz,juz dokladnie nie pamietam ale z rok temu robilem to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj