Skocz do zawartości

Ursus C-385 turbo


78 odpowiedzi na ten temat

#21 Share wojteczek11

wojteczek11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Damice k.krakowa

Napisany 05 luty 2009 - 17:16

Ursus C-385 turbo ile chcą za tekie korektory? Głowicy nie musisz zmieniac są takie same tylko uszczelke musisz inną kupic.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus C-385 turbo Dzisiaj, 14:31
  •  

#22 Share pako350

pako350

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 05 luty 2009 - 18:53

Ursus C-385 turbo Szczerze to sie nie dowiadawałem za mocno żeby sie nie załamac. Ale cos mi sie obilo o uszy ze cos ok 1000zl takze jest pieniadz

#23 Share wojteczek11

wojteczek11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Damice k.krakowa

Napisany 06 luty 2009 - 18:22

Ursus C-385 turbo zwykły korektor wydechowy kosztuje 260zł

#24 Share pako350

pako350

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 06 luty 2009 - 19:01

Ursus C-385 turbo No zwykły kolektor może tak ale do turbo zwyłky nie bedzie pasował...

#25 Share krzysiek3120

krzysiek3120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie, LBI

Napisany 15 luty 2009 - 14:00

Ursus C-385 turbo jezeli chodzi o ustawienie pompy to w misie po prawej stronie przy kole zamachowym jest otwor o srednicy okolo 7 mm tam wklada sie pret a w kole sa 2 otwory jeden oznacza wtrysk a drugi to gmp .Jak sie kreci koloem to w pewnym momecie pret wejdzie w otwor w kole

#26 Share kaisor1

kaisor1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów

Napisany 17 marzec 2009 - 16:44

Ursus C-385 turbo Witam.
Wracając do zamontowania turbiny to jezdziłem kilkoma 12 stkami, które były przerobione na turbo . Wmoim zakładzie wszystkie zostały tak przerobione i nic się niepokojącego nie działo.
- wymienić kolektory
- wymienić bak paliwa
- wymienić pompe wtryskową lub ją przerobić.
- w starych typach silników wywiercić otwór w bloku na podłączenie smarowania turbiny
- a w 80 tce można zastanowić się nad chłodnicą oleju
pozdrawiam

#27 Share Chomik

Chomik

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 85 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Suwałk
  • Zainteresowania:Boks , Kickboxing , Jednoślady

Napisany 24 lipiec 2009 - 09:31

Ursus C-385 turbo Bez wymiany na nowe tłoki korbowody itd. to długo ciagnik z turbinką nie pochodzi
Ursus C-360 / Zetor 7340+Tur / Mtz 82 / Ursus 1224
Razem na 34ha + 20ha

#28 Share lukaskurp

lukaskurp

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:skąd pare ha wykombinować?

Napisany 24 lipiec 2009 - 22:18

Ursus C-385 turbo dziwi mnie jedno, raz ludzie mówią że turbo to tylko pare koni wiecej a za chwile ze całe bebechy trzeba zmieniać, przecież te fabryczne tłoki czy też wał są liczone na dużo więcej. z tłokami moge się zgodzić odnośnie kształtu pierścieni. Taki tłok czy też korbowód lest liczony spokojnie na 140 koni, o wale nie wspomnę. To może i blok trzeba wymieniać, wersje z turbo mają inne bloki?? A moim skromnym zdaniem sypanie się silnika po uturbieniu to wina operatora i słabo zestrojonej mechaniki i kwesti ubogiej lub zabogatej mieszanki . Przecież wszyscy wiemy że uturbionym silnikiem troche inaczej się operuje.

#29 Share yogi

yogi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice gliwic (przyszowice)

Napisany 24 lipiec 2009 - 23:58

Ursus C-385 turbo zapytam tutaj

jakie końcówki powinna mieć zwykła c385 bez turbo z 4 czy z 5cioma otworami??

#30 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 lipiec 2009 - 15:33

Ursus C-385 turbo 4

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus C-385 turbo Dzisiaj, 14:31
  •  

#31 Share Chomik

Chomik

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 85 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Suwałk
  • Zainteresowania:Boks , Kickboxing , Jednoślady

Napisany 25 lipiec 2009 - 15:47

Ursus C-385 turbo

dziwi mnie jedno, raz ludzie mówią że turbo to tylko pare koni wiecej a za chwile ze całe bebechy trzeba zmieniać, przecież te fabryczne tłoki czy też wał są liczone na dużo więcej. z tłokami moge się zgodzić odnośnie kształtu pierścieni. Taki tłok czy też korbowód lest liczony spokojnie na 140 koni, o wale nie wspomnę. To może i blok trzeba wymieniać, wersje z turbo mają inne bloki?? A moim skromnym zdaniem sypanie się silnika po uturbieniu to wina operatora i słabo zestrojonej mechaniki i kwesti ubogiej lub zabogatej mieszanki . Przecież wszyscy wiemy że uturbionym silnikiem troche inaczej się operuje.

No niewiem jak tu jest,ale sadze ze porownac c-385 a 1014 to w częściach różnica bedzie ;]
Ursus C-360 / Zetor 7340+Tur / Mtz 82 / Ursus 1224
Razem na 34ha + 20ha

#32 Share yogi

yogi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice gliwic (przyszowice)

Napisany 25 lipiec 2009 - 16:02

Ursus C-385 turbo dzięki @zts za odpowieć to pewnie dlatego że znajomy kupił na 5 to dymi na biało na wolnych

#33 Share rafal13113

rafal13113

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 644 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wszystko co piękne

Napisany 25 lipiec 2009 - 17:53

Ursus C-385 turbo

dziwi mnie jedno, raz ludzie mówią że turbo to tylko pare koni wiecej a za chwile ze całe bebechy trzeba zmieniać, przecież te fabryczne tłoki czy też wał są liczone na dużo więcej. z tłokami moge się zgodzić odnośnie kształtu pierścieni. Taki tłok czy też korbowód lest liczony spokojnie na 140 koni, o wale nie wspomnę. To może i blok trzeba wymieniać, wersje z turbo mają inne bloki?? A moim skromnym zdaniem sypanie się silnika po uturbieniu to wina operatora i słabo zestrojonej mechaniki i kwesti ubogiej lub zabogatej mieszanki . Przecież wszyscy wiemy że uturbionym silnikiem troche inaczej się operuje.



tak ale fabryka nie bez kozery zmieniła w silnikach z turbo bebechy bo chyba każdy wie że silnik z turbo ma większą moc kosztem długości eksploatacji dlatego żeby między turbo a zwykłym był porównywalny czas eksploatacji to wzmocnili w nim pewne elementy, i dlatego ciągniki które dostały urbinkę bez wymiany pewnych części nie chodzą tak długo jak by się chciało :rolleyes:

#34 Share Chomik

Chomik

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 85 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Suwałk
  • Zainteresowania:Boks , Kickboxing , Jednoślady

Napisany 26 lipiec 2009 - 17:45

Ursus C-385 turbo Własnie kolego nademną,dołaczam sie do tego co powiedziałeś :D
Ursus C-360 / Zetor 7340+Tur / Mtz 82 / Ursus 1224
Razem na 34ha + 20ha

#35 Share lukaskurp

lukaskurp

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:skąd pare ha wykombinować?

Napisany 26 lipiec 2009 - 20:27

Ursus C-385 turbo argumenty jak najbardziej trafne, ale seria 1000 to nie była równolegle produkowane do seri 385 więc nawet taka fabryka jak ursus ma prawo do wprowadzania unowocześnień. a to że części mają inne nr. katalogowe to do konca nie mówi jakie zmiany w nich zostały dokonane, chyba że robiliście jakieś badania wytrzymałościowe. ja wiem że te zmiany miały na celu poprawe osiągów a tu dyskusja na temat przerubki starego silnika więc czy warto tyle chajsu ładowac jak stare może zostac.

#36 Share krycha094

krycha094

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 533 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PSZ
  • Zainteresowania:motoryzacja rolnictwo maszyny rolnicze :)

Napisany 30 październik 2009 - 21:38

Ursus C-385 turbo mam pytanko czy turbina w 1014 powinna gwizdać ? z 2 lata temu miałem remont i po remoncie gwizdała obecnie nie co może być przyczyną .(już mi się kończą wtryski czy to może być przyczyna )

#37 Share Lukasz1

Lukasz1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 94 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2009 - 10:11

Ursus C-385 turbo Gwizdać powinna. Jeśli nie to może oznaczać że czas wymiany już nadszedł.
Co masz na myśli pisząc że kończą się wtryski??

#38 Share krycha094

krycha094

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 533 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PSZ
  • Zainteresowania:motoryzacja rolnictwo maszyny rolnicze :)

Napisany 31 październik 2009 - 21:01

Ursus C-385 turbo już zaczyna kopcić a wiem że te wtryski coraz gorsze robią .Cy te gwizdanie powinno być takie donośne jak w 6 czy tak trochę ciszej. Może nadszedł jej koniec bo odkąd go mam to do turbiny nie zaglądałem ale jak by sie rozleciała to by olej chyba brała

#39 Share Lukasz1

Lukasz1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 94 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 listopad 2009 - 15:06

Ursus C-385 turbo To że kopci nie świadczy o tym że to na pewno wina wtrysków, (może brać olej i temu kopci). Słychac powinno tak samo jak i w 6. Żeby sprawdzić czy się rozsypała i czy się kręci to zdejmij przewód doprowadzający powietrze do turbiny i wtedy odpal silnik, zobacz czy się kręci i czy słychać jakiś świst. Jak zgasisz , zobacz ręką jaki ma luz na wiatraczku. Jeśli ma duży to na pewno remont musisz zacząć od wymiany turba.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus C-385 turbo Dzisiaj, 14:31
  •  

#40 Share krycha094

krycha094

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 533 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PSZ
  • Zainteresowania:motoryzacja rolnictwo maszyny rolnicze :)

Napisany 01 listopad 2009 - 17:27

Ursus C-385 turbo wiem że nie koniecznie muszą być wtryski ale sprawdzałem rok temu dałem do mechanika żeby sprawdził i na wolnych trochę lały a oleju nie bierze .OK dzięki za radę będę musiał sprawdzić.A ten świst to powinno być słychać już od wolnych obrotów czy tylko na wysokich

Podobne tematy przerobka silnik turbo