Skocz do zawartości

Ursus C-385 turbo


80 odpowiedzi na ten temat

#21 Share wojteczek11

wojteczek11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Damice k.krakowa

Napisany 05 luty 2009 - 17:16

Ursus C-385 turbo ile chcą za tekie korektory? Głowicy nie musisz zmieniac są takie same tylko uszczelke musisz inną kupic.

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Ciagnik Ursus c-360 szt.2


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 12800.00 PLN
  • 19 cze 2017
Ciągnik ursus części 1224,385,912,1201,c360,1614


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 500.00 PLN
  • 19 cze 2017
Ursus 3512 De Luxe


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 39000.00 PLN
  • 18 cze 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus C-385 turbo Dzisiaj, 09:08
  •  

#22 Share pako350

pako350

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 05 luty 2009 - 18:53

Ursus C-385 turbo Szczerze to sie nie dowiadawałem za mocno żeby sie nie załamac. Ale cos mi sie obilo o uszy ze cos ok 1000zl takze jest pieniadz

#23 Share wojteczek11

wojteczek11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Damice k.krakowa

Napisany 06 luty 2009 - 18:22

Ursus C-385 turbo zwykły korektor wydechowy kosztuje 260zł

#24 Share pako350

pako350

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 06 luty 2009 - 19:01

Ursus C-385 turbo No zwykły kolektor może tak ale do turbo zwyłky nie bedzie pasował...

#25 Share krzysiek3120

krzysiek3120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie, LBI

Napisany 15 luty 2009 - 14:00

Ursus C-385 turbo jezeli chodzi o ustawienie pompy to w misie po prawej stronie przy kole zamachowym jest otwor o srednicy okolo 7 mm tam wklada sie pret a w kole sa 2 otwory jeden oznacza wtrysk a drugi to gmp .Jak sie kreci koloem to w pewnym momecie pret wejdzie w otwor w kole

#26 Share kaisor1

kaisor1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów

Napisany 17 marzec 2009 - 16:44

Ursus C-385 turbo Witam.
Wracając do zamontowania turbiny to jezdziłem kilkoma 12 stkami, które były przerobione na turbo . Wmoim zakładzie wszystkie zostały tak przerobione i nic się niepokojącego nie działo.
- wymienić kolektory
- wymienić bak paliwa
- wymienić pompe wtryskową lub ją przerobić.
- w starych typach silników wywiercić otwór w bloku na podłączenie smarowania turbiny
- a w 80 tce można zastanowić się nad chłodnicą oleju
pozdrawiam

#27 Share Chomik

Chomik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Suwałk
  • Zainteresowania:Boks , Kickboxing , Jednoślady

Napisany 24 lipiec 2009 - 09:31

Ursus C-385 turbo Bez wymiany na nowe tłoki korbowody itd. to długo ciagnik z turbinką nie pochodzi

Człowiek uczy się całe życie a i tak umiera głupi 


#28 Share lukaskurp

lukaskurp

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 205 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:skąd pare ha wykombinować?

Napisany 24 lipiec 2009 - 22:18

Ursus C-385 turbo dziwi mnie jedno, raz ludzie mówią że turbo to tylko pare koni wiecej a za chwile ze całe bebechy trzeba zmieniać, przecież te fabryczne tłoki czy też wał są liczone na dużo więcej. z tłokami moge się zgodzić odnośnie kształtu pierścieni. Taki tłok czy też korbowód lest liczony spokojnie na 140 koni, o wale nie wspomnę. To może i blok trzeba wymieniać, wersje z turbo mają inne bloki?? A moim skromnym zdaniem sypanie się silnika po uturbieniu to wina operatora i słabo zestrojonej mechaniki i kwesti ubogiej lub zabogatej mieszanki . Przecież wszyscy wiemy że uturbionym silnikiem troche inaczej się operuje.

#29 Share yogi

yogi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice gliwic (przyszowice)

Napisany 24 lipiec 2009 - 23:58

Ursus C-385 turbo zapytam tutaj

jakie końcówki powinna mieć zwykła c385 bez turbo z 4 czy z 5cioma otworami??

#30 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 508 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 lipiec 2009 - 15:33

Ursus C-385 turbo 4

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus C-385 turbo Dzisiaj, 09:08
  •  

#31 Share Chomik

Chomik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Suwałk
  • Zainteresowania:Boks , Kickboxing , Jednoślady

Napisany 25 lipiec 2009 - 15:47

Ursus C-385 turbo

dziwi mnie jedno, raz ludzie mówią że turbo to tylko pare koni wiecej a za chwile ze całe bebechy trzeba zmieniać, przecież te fabryczne tłoki czy też wał są liczone na dużo więcej. z tłokami moge się zgodzić odnośnie kształtu pierścieni. Taki tłok czy też korbowód lest liczony spokojnie na 140 koni, o wale nie wspomnę. To może i blok trzeba wymieniać, wersje z turbo mają inne bloki?? A moim skromnym zdaniem sypanie się silnika po uturbieniu to wina operatora i słabo zestrojonej mechaniki i kwesti ubogiej lub zabogatej mieszanki . Przecież wszyscy wiemy że uturbionym silnikiem troche inaczej się operuje.

No niewiem jak tu jest,ale sadze ze porownac c-385 a 1014 to w częściach różnica bedzie ;]

Człowiek uczy się całe życie a i tak umiera głupi 


#32 Share yogi

yogi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice gliwic (przyszowice)

Napisany 25 lipiec 2009 - 16:02

Ursus C-385 turbo dzięki @zts za odpowieć to pewnie dlatego że znajomy kupił na 5 to dymi na biało na wolnych

#33 Share rafal13113

rafal13113

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 731 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wszystko co piękne

Napisany 25 lipiec 2009 - 17:53

Ursus C-385 turbo

dziwi mnie jedno, raz ludzie mówią że turbo to tylko pare koni wiecej a za chwile ze całe bebechy trzeba zmieniać, przecież te fabryczne tłoki czy też wał są liczone na dużo więcej. z tłokami moge się zgodzić odnośnie kształtu pierścieni. Taki tłok czy też korbowód lest liczony spokojnie na 140 koni, o wale nie wspomnę. To może i blok trzeba wymieniać, wersje z turbo mają inne bloki?? A moim skromnym zdaniem sypanie się silnika po uturbieniu to wina operatora i słabo zestrojonej mechaniki i kwesti ubogiej lub zabogatej mieszanki . Przecież wszyscy wiemy że uturbionym silnikiem troche inaczej się operuje.



tak ale fabryka nie bez kozery zmieniła w silnikach z turbo bebechy bo chyba każdy wie że silnik z turbo ma większą moc kosztem długości eksploatacji dlatego żeby między turbo a zwykłym był porównywalny czas eksploatacji to wzmocnili w nim pewne elementy, i dlatego ciągniki które dostały urbinkę bez wymiany pewnych części nie chodzą tak długo jak by się chciało :rolleyes:

#34 Share Chomik

Chomik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Suwałk
  • Zainteresowania:Boks , Kickboxing , Jednoślady

Napisany 26 lipiec 2009 - 17:45

Ursus C-385 turbo Własnie kolego nademną,dołaczam sie do tego co powiedziałeś :D

Człowiek uczy się całe życie a i tak umiera głupi 


#35 Share lukaskurp

lukaskurp

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 205 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:skąd pare ha wykombinować?

Napisany 26 lipiec 2009 - 20:27

Ursus C-385 turbo argumenty jak najbardziej trafne, ale seria 1000 to nie była równolegle produkowane do seri 385 więc nawet taka fabryka jak ursus ma prawo do wprowadzania unowocześnień. a to że części mają inne nr. katalogowe to do konca nie mówi jakie zmiany w nich zostały dokonane, chyba że robiliście jakieś badania wytrzymałościowe. ja wiem że te zmiany miały na celu poprawe osiągów a tu dyskusja na temat przerubki starego silnika więc czy warto tyle chajsu ładowac jak stare może zostac.

#36 Share krycha094

krycha094

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 538 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PSZ
  • Zainteresowania:motoryzacja rolnictwo maszyny rolnicze :)

Napisany 30 październik 2009 - 21:38

Ursus C-385 turbo mam pytanko czy turbina w 1014 powinna gwizdać ? z 2 lata temu miałem remont i po remoncie gwizdała obecnie nie co może być przyczyną .(już mi się kończą wtryski czy to może być przyczyna )

#37 Share Lukasz1

Lukasz1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 94 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2009 - 10:11

Ursus C-385 turbo Gwizdać powinna. Jeśli nie to może oznaczać że czas wymiany już nadszedł.
Co masz na myśli pisząc że kończą się wtryski??

#38 Share krycha094

krycha094

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 538 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PSZ
  • Zainteresowania:motoryzacja rolnictwo maszyny rolnicze :)

Napisany 31 październik 2009 - 21:01

Ursus C-385 turbo już zaczyna kopcić a wiem że te wtryski coraz gorsze robią .Cy te gwizdanie powinno być takie donośne jak w 6 czy tak trochę ciszej. Może nadszedł jej koniec bo odkąd go mam to do turbiny nie zaglądałem ale jak by sie rozleciała to by olej chyba brała

#39 Share Lukasz1

Lukasz1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 94 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 listopad 2009 - 15:06

Ursus C-385 turbo To że kopci nie świadczy o tym że to na pewno wina wtrysków, (może brać olej i temu kopci). Słychac powinno tak samo jak i w 6. Żeby sprawdzić czy się rozsypała i czy się kręci to zdejmij przewód doprowadzający powietrze do turbiny i wtedy odpal silnik, zobacz czy się kręci i czy słychać jakiś świst. Jak zgasisz , zobacz ręką jaki ma luz na wiatraczku. Jeśli ma duży to na pewno remont musisz zacząć od wymiany turba.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus C-385 turbo Dzisiaj, 09:08
  •  

#40 Share krycha094

krycha094

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 538 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PSZ
  • Zainteresowania:motoryzacja rolnictwo maszyny rolnicze :)

Napisany 01 listopad 2009 - 17:27

Ursus C-385 turbo wiem że nie koniecznie muszą być wtryski ale sprawdzałem rok temu dałem do mechanika żeby sprawdził i na wolnych trochę lały a oleju nie bierze .OK dzięki za radę będę musiał sprawdzić.A ten świst to powinno być słychać już od wolnych obrotów czy tylko na wysokich

Podobne tematy przerobka silnik turbo



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk