trawek13

Ciagnik Liaz

Polecane posty

trawek13    2

Witam co sadzicie o tych ciagnikach jak u nich z uciagniem udzwigiem częściami i awaryjnoscia? zastanawiam sie nad zakupem takiej rakiety

Załączam zdjecie (nie jest moja własnoscia i nie czerpie z niego korzysci majątkowych)

post-52554-0-68535700-1480247379_thumb.jpg

Edytowano przez trawek13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    393

Ciągnik Liaz nie posiada wom . mosty skrzynia i silnik to jest wszystko z samochodu koła są zbyt wąskie . Problemem jest przekładnia redukcyjna i układ kierowania i brak wspomnianego wom podnośnik bez pływającego . lepiej coś poszukać z T-150K 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
trawek13    2

Ogladałem te ruskie koromysło i więcej na niego nie spojrze huk w kabinie straszny wszedzie wycieki oleju spalanie w orce ponad 30l/ha i brak jakiegokolwiek wygladu i komfortu 

Posiadałem kiedys te ruskie szroty typu mtz jumz ale na szczescie wszystko wysprzedałem został mi tylko t-25 który stoi nieodpalany od 3lat rowniez trzeba to sprzedac bo jak na niego spojrze to mam koszmary po nocach...

Z informacji które zebrałem liazka mało pali bo ok 18l/ha czesci mozna łatwo dostac no i ogólnie jest w miare ciekawym ciagnikiem 

Szukam cały czas egzemplarza z ładowaczem zebym miał ładowarke i ciagnik w jednym :D

Wom nie bedzie mi potrzebny 

Załozyc szersze koła to nie problem 

Brak pozycji pływajacej to tez nie problem mozna zrobic

O co chodzi z ta przekładnia redukcyjna i  z układem kierowania ?

Posiadasz moze kolego taka maszyne?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Patrząc na znaczek to raczej Skoda, więc bliżej mu do Czech (czy tam Czechosłowacji) niż Ruskich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Kup sobie normalny ciagnik. U nas mieli takie jak posprzedawali  to na msze dali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
trawek13    2

Patrząc na znaczek to raczej Skoda, więc bliżej mu do Czech (czy tam Czechosłowacji) niż Ruskich

pisząc o ruskich koromysłach chodzilo mi o kirowca

Kup sobie normalny ciagnik. U nas mieli takie jak posprzedawali  to na msze dali.

a normalny ciagnik to jaki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
trawek13    2

dlaczego wg ciebie liaz jest nienormalnym ciagnikiem dlatego ze sie łamie w pół a nie skreca kołami czy co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    393

Liaza nie posiadałem ale moi sąsiedzi mają taki w swoim PGR i jeśli szukasz z ładowaczem to ok cena niska ale komfortu lepszego jak w Radzieckim T-150K się nie spodziewaj owszem na wolnych obrotach silnik pracuje dość  sympatycznie ale po dniu pracy będziesz zmęczony , Odnośnie pływającego jeśli będziesz robił z maszynami pół zawieszanymi typu pług PHX to dasz radę na tym fabrycznym rozdzielaczu widzałem już na złomie dwa takie i  miały rozdzielacz radziecki z sekcją pływającą bo robiły pewnie z maszynami zawieszanymi a nie ciąganymi .Przekładnia redukcyjna jest trochę awaryjna i to takie słabe ogniwo naszego liaza czy tam Skody ST-180 układ kierowniczy to zobaczysz jak ma dwie kierownice czyli popularna ładowarka to trochę to lata 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
trawek13    2

przerabiałem oryginalny rozdzielacz w c360 i u902 na zewnetrzny i oba posiadam z jedna sekcją pływajacą tak wiec w takiej skodziance to nie problem dla mnie to przerobic 

a co do układu kierowniczego wszystkie pola mam w obrebie 10km od domu wiec mysle ze nie bedzie problemu z jazda po drogach publicznych tym bardziej ze nie bedzie chodzic w transporcie tylko plug i agregat uprawowo siewny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj