Polecane posty

rademenes    0

Czy wie ktoś może jak rozkręcić pompę wtryskową LUCAS. Chodzi o tę część z której wychodzą rurki do wtryskiwaczy. Chce to zrobić ponieważ ciągnik nie chce wejść na duże obroty. Wiem że ma ta pompa małe sitka które się napewno zabrudziły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam, lepiej daj tą pompę komuś kto zajmuje się tym na co dzień, bo znając życie jak ją rozkręcisz to albo będzie problem ze złożeniem, albo coś z niej "wyleci" i będzie trudne do zamontowania, albo ferdek nie będzie działał później. a jeśli Ci się zapowietrza lub coś w tym stylu to wyczyść filterek który jest na górze kranika w zbiorniku paliwa(ja tak miałem parę razy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goolman19    1

lub przedmuchaj cały układ paliwowy kompresorem :P ja wymieniałem filtry i ciągnik jak nie szedł tak nie szedł ;p jak mu przedmuchałem układ okazało się że były tam paperki w kształcie słomy związane nitka :P Teraz ciagniczek cyka jak lala :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

O losie, jedziesz po kolei - najpierw przewód przed pompka zasilającą, powinno tam być sitko i to ono najczęściej jest zawalone. Nie wiem jaki syf chcesz znaleźć w przewodach wysokiego ciśnienia :P

 

Po odkręceniu przewodów z pompy nic nie wylatuje poza paliwem, no ale to zachodnia marka i trzeba speca który zgarnie krocie za odkręcenie rurki :P Rozumiem że filtr wymieniony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rademenes    0
O losie, jedziesz po kolei - najpierw przewód przed pompka zasilającą, powinno tam być sitko i to ono najczęściej jest zawalone. Nie wiem jaki syf chcesz znaleźć w przewodach wysokiego ciśnienia :P

 

Po odkręceniu przewodów z pompy nic nie wylatuje poza paliwem, no ale to zachodnia marka i trzeba speca który zgarnie krocie za odkręcenie rurki :P Rozumiem że filtr wymieniony?

 

 

W pompie wtryskowej są filterki przed każdym wyjściem na poszczególna sekcję. Zaznaczam że w środku pompy! i trzeba się do środka dostać. Wiem bo już kiedyś mechanik rozkręcał u mnie. Tylko wziął za 30 min pracy 200 zł. Więc wole sam pogrzebać:) Wszystko przedmuchałem. I przez pół ha orki było dobrze. Wymyłem bak od paliwa. Filtr jest wymieniony. Pompka działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie mam inny problem odnośnie pompy wtryskowej w MF 6140

wydaje mi się ze dużo pali ten ciągnik.

dodam że nigdzie nie ma wycieków paliwa oraz ciągnik nie puści nawet dymka podczas pracy

a więc co może być przyczyna

 

może ktoś grzebał w pompie z dawką ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    33

gdzie to sie znajduje w którym miejscu na pompie po do MF 3 cyl jest troche inna pompa i tam da sie regulować ciśnienie wtrysku a w w 4 cyl sie nie da??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Da. po co to chcesz zwiększać?Nie przyszło ci do głowy dać do pompiarza? jak pytasz gdzie rególować ciśnienie to jak to zrobisz? na wzrok widać ile daje pompa? po rozpylaniu poznasz czy jest 140 czy 180 czy 160?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

czym będziesz robił?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

gdzie to sie znajduje w którym miejscu na pompie po do MF 3 cyl jest troche inna pompa i tam da sie regulować ciśnienie wtrysku a w w 4 cyl sie nie da??

To głowica pompy wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    33

to gdzie w pompie te ciśnienie przestawić. w 3p sam przestawiłem a w tej 4 cyl jest inny zaworek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

pozwolę sobie odświerzyć temat ponieważ mam problem z pompą wtryskową w 3060 pierwszy raz do remontu była oddana w grudniu ponieważ brakło mu siły i ogólnie cała ciekła dałem też wtryski. przywiozłem ją po regeneracj wszystko cykalo jak ta lala przez dwa miesiące... potem problem innny przestała podawać paliwo pompiarz stwierdził że tłoczki w niej staneły mówił że to wina paliwa... po powrocie przed założeniem pompy spuściłem całe paliwo wymyłem zbiornik wymienilem filtr i zalałem verwą z orlenu zamontowałem pompe no i odpalił... po kilku dniach do ciągnika odpalać go a on d*pa... nie łapie. odkręciłem przewody do wtrysków kilka obrotów rozrusznika i lipa pompa znowu nie podaje... prawdopodobnie znowu te tloczki staneły ale napewno to nie jest wina paliwa... może ktoś miał podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6400

Pytanie podstawowe brzmi, co podlegało regenerecji. Z opisu wynika że do wymiany byla głowica czyli pomporozdzielacz, jeżeli tylko wyczyścili i uszczelnili pompę to w zasadzie przypudrowali trupa.

Edytowano przez mirro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

To ci taką lipę odstawili? Może zawieź do innego i niech stwierdzą że źle zrobiona i każesz se zwracać koszty napraw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Proste jak stwierdzi że to to co tamten robił to będzie oznaczało że zrobił lipnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6400

No tak tylko pozostaje jeszcze problem gwarancji. A może to problem zapowietrzania się układu paliwowego? Może pompka podtłaczająca paliwo nie może wytworzyć odpowiedniego ciśnienia w układzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

zasilająca też jest nowa bo stara miala delikatne pęknięcie i zasysała powietrze.... ewidentnie jest wina pompy wtryskowej na 100% tylko problem tkwi w tym czy nie na darmo ją woże do tej regeneracj może należy kupić nową bo w niej coś jest zj**ane na amen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6400

A masz kwity z zakladu za co zapłaciłeś? O ile masz założony nowy pomporozdzielacz masz na niego gwarancję. Dostałeś stary?

A tak z ciekawości ile zapłaciłeś? I jeszce jedno , sprawdź czy dźwignia gaszenia na pompie wraca do właściwego położenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Panowie do takiego typu pompy wtryskowej ( rotacyjna smarowana paliwem) nie lejej się vervy ani innych uszlachetnionych paliw - oczywiście to nie jest przyczyna twoich niedomagań. Nie wierzcie w bajki, jeśli masz taką pompę lej dobrej jakości zwykły ON. Verve zaleca się do common rail - ze względu na bardzo duże ciśnienie robocze. W przypadku zwykłaej pompy rotacyjnej paliwo spełnia dodatkową rolę - smrowania, uszlachetniacze (można tak potocznie nazwać) wysuszają paliwo.

Co do pompy - jeśli regeneracja była zrobiona profesjonalnie to na 99% ( u moich znajomych pompiarzy na 100%) głowiczka jest zmienia na nowa. Nie mam możliwości abyś zacierał pompę paliwem, no chyba że jakieś wynalazki lejesz ale sam napisałes że wszystko wyczyściłeś i nalałeś Vervy. Ja bym domagał się uznania reklamacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

koszt regeneracj to 500zł starego pomporozdzielacza nie dostalem. on jak najbardziej chce uznawac reklamacje tylko problem tkwi w tym że ta"nowa sekcja"po kilku odpaleniach zatrzymuje się...(on twierdzi że to od paliwa) rzuca ją na stół daje 1500 obrotów i rusza... wg niego to moja wina a nie jego...

 

aaa dźwignia gaszenia wraca do samego końca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj