Skocz do zawartości

Zdjęcie

New Holland T7030


80 odpowiedzi na ten temat

#61 Share JacekNH

JacekNH

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:so far away for you

Napisany 25 styczeń 2009 - 11:33

New Holland T7030 Buhahaha to się nazywa marketing :(.

Mam folder T6000 Power/Range Command i tam nie ma tych 30 % hehehe. Ja to interpretuje jako o 30% procent zaoszczędzony czas przy nawrotach i tym samym większa wydajność. Innego wytłumaczenia nie widzę.

Nie umiem wrzucić kawałka mojego wykresu na AF, ale w internecie na polskiej stronie NH znajdziesz folder T6000 P/R Command i taki sam rysunek gdzie zamiast cyferek 30% jest napisane "większa wydajność".

Jak spotkasz dilera NH zapytaj skąd wzięli te 30 %. Sam ciekaw jestem odpowiedzi.

PS może piszmy na gg bo trochę odchodzimy od tematu.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland T7030 Dzisiaj, 09:16
  •  

#62 Share deer

deer

    gleboryjca

  • V.I.P.
  • rank
  • 1279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pyrlandia

Napisany 25 styczeń 2009 - 14:19

New Holland T7030

tzn w broszurze nh t6000 jest takie cos:
Dodany obrazek
co by wskazywalo na zmniejszona srednice zawracania o 30%, a jak mowilismy jest to 9%...


W broszurze o serii T 70x0 jest podane że nawrót jest szybszy o 35%w porównaniu z osią konwencjonalną - 17 sekund superSteer; 29 os konwencjonalna :). Z obliczeń mi wychodzi przy podanych czasach że jest to nawet 41% :( .

Patrząc na rysunek i znając szerokość zawracania z SS, wnioskuję że chodzi o maszynę która ma około 11m szerokość roboczą :).

@JacekNH nie odchodzimy od tematu, nasza rozmowa ściśle sie tyczy ciągnika, którego dotyczy temat :).
Szanuję twój wybór jesli chodzi o SS, dla mnie jednak konieczność zrezygnowania z amortyzacji przedniego mostu, obnizenia udźwigu przedniego TUZ o 1T i konieczność dopłaty za SS przemawia zdecydowanie na niekorzyść SS. Choć nie mówię że jak bym tym pojeździł to bym zdania nie zmienił :).
BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

#63 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 styczeń 2009 - 15:35

New Holland T7030 w tej broszurze nie ma zadnego opisu co do tych %, wiadomo ze w reklamach wpisuja to co im do glowy wpadnie, bez zadnych dowodow, ale przewaznie nie ma sie do czego przyczepic (np. komfortowa kabina :) ), ale tutaj troche przegieli.
u mnie nie da rady zrezygnowac z amortyzacji osi wybierajac nowy ciagnik gdyz, pola oddalone nawet do 12 km, a polowe dystansu trzeba jechac po starych plytach, czy drogach polnych, takze sami rozumiecie. na dodatek podworze jest przestronne, a hodowli brak.

@deer u mnie doswiadczenie pokazalo, ze nie ma co przeginac z udzwigiem przedniego tuza, niby m podnosic 5,4 T, a przy 2,5 sie urwal :(
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#64 Share JacekNH

JacekNH

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:so far away for you

Napisany 25 styczeń 2009 - 17:27

New Holland T7030 Uważam, że przy Waszej chłopaki charakterystyce gospodarstwa jaką mniej więcej idzie wywnioskować z Waszych postów czy zdjęć tylko amortyzowana oś wchodzi u Was w rachubę.

New Holland wreszcie oferuje ładowacz czołowy do osi super skrętnej więc jedynie do prac z ładowaczem czołowym ten system by Wam się przydał + jeszcze Fast Steer to całkiem orgazm ;d żart.

Jednak cenowo taki ciągnik + ładowacz równa się z dobrej klasy ładowarką teleskopową. Więc odpowiedź nasuwa się sama przy wyborze jeśli rozpatrywalibyśmy maszynę stricte do prac ogólnogospodarskich (tak bym to określił.) "bez ingerencji w prace polowe" :(

#65 Share GSX

GSX

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 308 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wziąść na piwo?

Napisany 25 styczeń 2009 - 17:41

New Holland T7030 Witam
Ja mam takie pytanie czy to cała seria T70X0 będzie miała możliwość wyposażenia w skrzynie bezstopniową czy tylko te większe modele ? i jakie to będą skrzynie czy S-matic i C-matic jak w serii TVT bądź T75X0 ??
Z góry dziękuję za odpowiedź :(
"...W życiu piękne są tylko chwile..." Dżem
"...Nie ma miejsca jak Dom..." PiH

#66 Share LowRider

LowRider

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 25 styczeń 2009 - 18:46

New Holland T7030 Wszystkie modele T7000 będą mogły być wyposażone w przekładnię bezstopniową :( a model T7070 będzie miał ja w standardzie :)

Zastanawiam się tylko jaką przyszłość ma seria T7500, i bliźniacze Case CVX, oraz Steyr CVT.

#67 Share GSX

GSX

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 308 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wziąść na piwo?

Napisany 25 styczeń 2009 - 18:54

New Holland T7030 Aha myślę że te serie T75X0 zostaną wycofane z produkcji tylko ciekawi mnie co będzie w zamian za modele t7520 i t7510
"...W życiu piękne są tylko chwile..." Dżem
"...Nie ma miejsca jak Dom..." PiH

#68 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 styczeń 2009 - 18:54

New Holland T7030 nie ma przyszlosci, zaraz jak wprowadza t7000 z bezstopniowka to tamte przestana produkowac, zauwaz, ze sa to ciagniki ktore wciaz posiadaja silniki z glowica 2V, co przy modernizacji z tvt na 7500 na pewno by wymieli, gdyby chcieli ja utrzymac.

@jaceknh faststeer jest do pupy, bo wyklucza mozliwosc uzywania rolki do prowadzenia rownoleglego :(
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#69 Share deer

deer

    gleboryjca

  • V.I.P.
  • rank
  • 1279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pyrlandia

Napisany 25 styczeń 2009 - 19:01

New Holland T7030 A dlaczego @brzozak2 ?

A jeśli chodzi o faststeer czy to sie wyłąncza samoczynnie przy jakiejś prędkości ? Chodzi mi żeby przypadkiem czego nie wywinąć :(.
BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

#70 Share JacekNH

JacekNH

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:so far away for you

Napisany 25 styczeń 2009 - 22:17

New Holland T7030 Fast Steer z tego co wiem można wyłączyć. Nie ma z tym problemu.

Działa maksymalnie do 8-10 km/h (nie pamiętam dokładnie). Powyżej tej prędkości automatycznie się wyłącza - względy bezpieczeństwa.

Fajny bajer dla leniwych (czyli ja) hehe.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland T7030 Dzisiaj, 09:16
  •  

#71 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 styczeń 2009 - 22:45

New Holland T7030 @deer dlaczego jest do pupy?
no wlasnie dlatego, ze nie mozna uzywac z nim rolki prowadzacej, reszta to same plusy :(

wylacza sie automatycznie przy predkosci pow. 10 km/h, ale recznie tez mozna wylaczyc :)
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#72 Share GSX

GSX

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 308 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wziąść na piwo?

Napisany 18 luty 2009 - 21:47

New Holland T7030 Witam mam takie pytanie czy wiadomo już jakie skrzynie będą montowane w tej serii ciągników ?? oraz ile wynosi dopłata do tak owej skrzyni biegów ?
Aha i czy już można nabyć serie tych ciągników ze skrzyniami bezstopniowymi ??
"...W życiu piękne są tylko chwile..." Dżem
"...Nie ma miejsca jak Dom..." PiH

#73 Share lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 luty 2009 - 19:01

New Holland T7030 tak może nie w temacie a może już ktoś już o tym pisał NH T6000 z ogniwem wodorowym 106 KM ciekawe ciche i napewno drogie narazie jeden egzemplaż :)

#74 Share GSX

GSX

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 308 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wziąść na piwo?

Napisany 19 luty 2009 - 19:06

New Holland T7030 Ciekawe gdzie się tego NH zatankuje z tego co wyczytałem to tylko para wodna leci z komina :)
"...W życiu piękne są tylko chwile..." Dżem
"...Nie ma miejsca jak Dom..." PiH

#75 Share krolikNH

krolikNH

    Retired Moderator

  • V.I.P.
  • rank
  • 4622 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CTR
  • Zainteresowania:Rolnictwo, speedway, dobra fotografia

Napisany 19 luty 2009 - 20:51

New Holland T7030

tak może nie w temacie a może już ktoś już o tym pisał NH T6000 z ogniwem wodorowym 106 KM ciekawe ciche i napewno drogie narazie jeden egzemplaż :)


No to nie za bardzo temat, aby otwierać nowy wątek - załóż drugi, to będzie odpowiednie wyjście :)
Nie róbmy tutaj OT

Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.


#76 Share Tc56

Tc56

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Torunia
  • Zainteresowania:Maszny rolnicze, uprawa ziemii.

Napisany 20 luty 2009 - 13:04

New Holland T7030 Kto raz usiadł w Nh z SS ten już nie chce mieć innego skrętu w ciągniku -tak wam powiem . Sam mam dwa Nh i mam porównanie TM jest 6 cylindrowy i ma SS a TSA jest 4 cylindrowy i ma tura polskiego przez co nie można było dokupić SS. Różnica jest straszna, TM miałem już 3 lata jak przyszedł TSA i gdy pierwszy raz pojechałem w pole małym z roleksem to myślałem że wyjdę z siebie zakręcanie zajmowało dużo więcej miejsca po mimo że jest mniejszy, na rogach pola musiałem się wycofywać bo bylem przyzwyczajony do TM gdzie ten skręca od razu mocno i promień zakręcania jest mniejszy. Dodatkowa zaletą SS jest masa i dłjugość, ciągnik jest przez niego bardziej dociążony z przodu i dodatkowo wspornik z obciążnikami nie jest przykręcany do wspornika osi lecz jest odsunięty i przykręcony do samej osi. I niech nikt mi nie mówi że SS nie przydaje się w transporcie, rocznie trochę ciągnikiem przejeźdżam w transporcie -ponad 1000 kilometrow( zestaw TM +2x DB1200 to już trochę miejsca zajmuje) , i zakręty czy ciasne magazyny to nie problem dla niego. Mam prównanie w ciągniku bo tego samego TM ma sąsiad ze zwykłą osią i tylko się z niego śmialiśmy jak się męczył z wycofywaniem przyczepami gdy ja na tym samym miejscu spokojnie sobie zakręcałem. A że nie można kupić z amortyzacją no cóż coś za coś, jak się jeździ tymi samymi drogami to juz się wie gdzie zwolnić a gdzie można przycisnąć gazu. Nie mówię że SS to super idealna sprawa ma też wady( przykładem może być dużo większy koszt remontu takiej osi) ale jak dla mnie ma więcej pozytywów i praca nią w polu to frajda.

#77 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 luty 2009 - 14:26

New Holland T7030 to wszystko co mowisz jest prawda :)
jednak mysle, ze sprawa co lepsze: amortyzacja czy SS, to indywidualna sprawa kazdego gospodarstwa, ale rozwiazanie jest na pewno godne uwagi
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#78 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 luty 2009 - 14:54

New Holland T7030 To wszystko co mówicie to prawda jest :)-tyle że gdzienigdzie taka oś nie zdałaby egzaminu np.u mnie :)-już tłumaczę-na polach mam taki fajny piaseczek i w momencie gdy spróbowałbym skręcić mocniej ten piaseczek jest formalnie garnięty przez koła i sunie w postaci takiej "fali"-dlatego jeździmy tu na polach tzw."szerokim łukiem"-niemożliwy jest ostry skręt-zresztą czasmi jest taki efekt że w przypadku próby wykonania ostrego skrętu koła są maksymalnie wychylone a ciągnik jedzie dalej prosto

#79 Share Stasiek84

Stasiek84

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 214 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 23 luty 2009 - 14:02

New Holland T7030 @jaro taki efekt jak piszesz to ból jak nie można na łuku mieć włączonego przedniego napędu, też śmigam po takich piasulkach i dlatego nawet w NH nie używam automatycznego włączania przedniego napędu, bo jeśli jak skręcę kołami wyłączy mi się przód to mam pozamiatane, a z włączony przodem max skręt i jakoś się zawróci

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland T7030 Dzisiaj, 09:16
  •  

#80 Share blu

blu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 23 luty 2009 - 16:48

New Holland T7030 W wakacje pracowałem na TN65N. I właśnie w sadzie widzę główne zastosowanie tej superosi. Tam naprawdę trzeba podjeżdżać na cm. W ciągniku rolniczym który pracuje w transporcie albo w cięzkich pracach nie wyobrażam sobie zrezygnowania z amortyzacji przedniej osi na rzecz tego rozwiązania. Poza tym właściciele modeli sadowniczych skarżą się że nieodosobnione sa przypadki uszkodzenia supersteer a naprawa jak ktoś wyżej wspomniał jest dosyć droga. Do ładowacza z pewnością doskonała sprawa ale jesli ciągnik ma na głowie inne prace to bym sobie odpuscił. Amortyzowana oś jest lepszym rozwiązaniem i duzo bardziej wpływa na komfort pracy operatora. Poza tym superoś źle wpływa na stabilność ciągnika, a na pewno nie ma dużego udziału w manewrowaniu z przyczepami więc to o czym powiedział tc56 nie ma zbytnio racji bytu. Chyba że chodzio nawracanie. Także supersteer w sadowniku i ładowaczu tak, w pozostałych przypadkach normalna amortyzacja osi lepiej spełni swoje zadanie. Chyba że pracujecie na polach o powierzchni kilku arów <_<

Podobne tematy