Skocz do zawartości

Zdjęcie

mf 3060


49 odpowiedzi na ten temat

#41 Share fulton

fulton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2009 - 21:34

mf 3060 A wy jezdzicie swoimi MF 3060 z prasami?? Bo ja mam FAMAROA kostke i nie wiem czy opłaca sie takim ciągnikiem z nią jezdzić?? Jak uważacie?? pozdro

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Massey-Ferguson 255


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Massey Ferguson
  • 21500.00 PLN
  • 18 mar 2017
Massey Ferguson 6150


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Massey Ferguson
  • 58000.00 PLN
  • 18 mar 2017
Massey Ferguson 5445


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Massey Ferguson
  • 73000.00 PLN
  • 17 mar 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
mf 3060 Dzisiaj, 12:35
  •  

#42 Share Karol5211

Karol5211

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 255 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 28 luty 2009 - 22:25

mf 3060 no u mnie mf3060 bedzie robił z prasą ale zwijającą sipmą z279/1 jak narazie bo chyba ją zmienimy

#43 Share zetor10045

zetor10045

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 749 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 28 luty 2009 - 22:33

mf 3060 Troszkę nie w temacie ale jestem ciekaw ,czemu chcesz zmienić prasę? i na co?

#44 Share Karol5211

Karol5211

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 255 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 28 luty 2009 - 22:36

mf 3060 no wiesz prasa 9 sezonów chodziła no i 14tys bel to juz awarie są ;) a jeszcze niewiem na co zmienimy

#45 Share lukkar37

lukkar37

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 01 marzec 2009 - 14:13

mf 3060 witam posiadaczy MF-ów. mam maly problem z wskaznikiem temperatury na krótko wskazówka skacze a jak wstawiłem nowy czujnik to brak reakcji. miałmoze ktos podobny problem? za wszelkie wskazowki dziekuje.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
mf 3060 Dzisiaj, 12:35
  •  

#46 Share staszek

staszek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja: podkarpacie

Napisany 18 maj 2009 - 18:49

mf 3060 witam! mam takie pytanie (skoro to temat o wszystkim co zwiazane z 3060) jaką siła powinno się dokręcić głowice, jak również te śruby na korbowodach i jaki powinien być luz na zaworach silnik ma oznaczenie A4-248. jeśli ktoś by wiedział proszę napisać !!

#47 Share rwolski

rwolski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 maj 2009 - 22:22

mf 3060 jak rozgrzeje mi sie ciagnik to nie zawsze dziala mi reduktor :P
moim zdaniem jest wadliwy reduktor!!!!

#48 Share rafik256

rafik256

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 707 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 czerwiec 2009 - 14:15

mf 3060 Jeżeli nie działa reduktro no to raczej będzie jego wina :P Napisz co święcej o objawach to może coś sie da z tym zrobic w końcu wszystko jest do naprawienia.

#49 Share zx9r

zx9r

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie

Napisany 30 wrzesień 2009 - 21:51

mf 3060 koledzy,mam problem z reduktorem żółw zając,jak przełączam na zająca to zgrzyta skrzynia tak jakby nie miał siły dociągnąc tryba żeby sie zazębily,elektrozawór i elektryka ok,bo podłączałem go na krótko, czysciłem i sprawdzałem pod akumulatorem jak przeżuca i wyglądało ok, dla pewnosci zamieniałem zaworki od przedniego napędu z tym od reduktora na samym dole w tym rzędzie gdzie jest ich 5 i bez zmian,zostało mi ,,tylko"przejrzec siłownik od reduktora i gdzie on sie znajduje?czy trzeba spuszczac olej ?jak przerzucam z zająca na żółwia to jest ok,na żółwiu śmiga jak lala

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
mf 3060 Dzisiaj, 12:35
  •  

#50 Share bondek77

bondek77

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 51 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ciechanów

Napisany 29 kwiecień 2013 - 22:04

mf 3060 Może kolega rafik256 zaradził by coś na mój problem. Po wciśnięciu sprzegła w 3070 nie zapalają się kontrolki, a po uruchomieniu nie działa napęd, wom, blokada, reduktor. Bezpieczniki sprawdzone, wszystkie styki również. I już sam nie wiem co to może być. Czasem jest tak, że wszystko działa ok. Ale częściej jest tak jak wyżej opisałem.

Podobne tematy



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk