Skocz do zawartości

Zdjęcie

Apetyt na paliwo w Valtrach


166 odpowiedzi na ten temat

#21 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 listopad 2008 - 15:55

Apetyt na paliwo w Valtrach vario, jak dla mnie jest jeden plus, vario jest sprawdzone i generalnie bezawaryjne, wiec przyszly klient nie musi ponosic tak duzego ryzyka ;)
jednak grupowanie sie marek stawia przed nami mniejszy wybor, teraz z grupy agco mozna wybierac w sumie po kolorach, a nie po walorach :D
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Apetyt na paliwo w Valtrach Dzisiaj, 17:27
  •  

#22 Share KULEK

KULEK

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 19 listopad 2008 - 16:20

Apetyt na paliwo w Valtrach skrzynia biegów vario Fendta jest w MF8000 i nowej valtrze S tak samo tylni most zresztą S i MF 8000 to ta sama konstrukcja a jak jeszcze FEndt zacznie montować silniki Sizu to już tylko przywiązanie do marki zostanie ;) a co do skrzyni VERSU I DIRECT to ta druga bestopniowa jest konstrukcyjnie oparta na skrzyni konwencjonalnej tylko w miejscu gdzie jest powershift przekładnia beztopniowa stąd w Valtrze skrzynia beztopniowa jest czterozakresowa a nie jak w Fendzie dwuzakresowa
mysle że to co wiem napisałem czytelnie :D
Brzozak2
taki wybór daje też koncern SDF nawet przedstawiciele poszczególnych marek ze sobą nie konkuruja

#23 Share kubi

kubi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 367 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolny śląsk

Napisany 19 listopad 2008 - 18:55

Apetyt na paliwo w Valtrach to tyle było szumu że konstruują swoją minęło troche czasu i się okazuje że vario...

a nie wiecie jak to bedzie z tą zmiana zakresów? chyba nie trzeba będzie się zatrzymać? ;)
można biec.
można stać.
samo przyjdzie.

#24 Share KULEK

KULEK

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 19 listopad 2008 - 19:58

Apetyt na paliwo w Valtrach skonstruowali swoją do serii T i N niby zakres będzie trzeba wybrać przed jazdą jaj na każdym zakresie jedzie od 0 do X km/h to raczej to nie problem a z drugiej strony w wersji Versu to jest niejako pełny povershift a te skrzynie są w połowie takie same i nawet układ nawrotny jest konwencjonalny więc inaczej niż w vario za pomocą hydromotoru
i wszędzie jest napisane że te skrzynie to własna niezależna konstrukcja Valtry

#25 Share kubi

kubi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 367 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolny śląsk

Napisany 19 listopad 2008 - 20:34

Apetyt na paliwo w Valtrach @KULEK

no nie wiem czy nie będzie to problemem, np w takim vario masz 2 zakresy i też teoretycznie mozesz jechac na nich od 0km/h tylko powiedz mi kto pracuje na zakresie 2/szosowym w polu??
można biec.
można stać.
samo przyjdzie.

#26 Share KULEK

KULEK

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 20 listopad 2008 - 12:13

Apetyt na paliwo w Valtrach napisałem że T i N mają po 4 zakresy tylko S ma dwa bo to vario Fendta

#27 Share MrDragon

MrDragon

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WLKP
  • Zainteresowania:Mechanizacja rolnictwa

Napisany 20 listopad 2008 - 15:47

Apetyt na paliwo w Valtrach @kubi po to stosuje się te 4 zakresy by lepiej wykorzystać przełożenie (tak mi się zdaje)

A co do różnicy w grupie AGCO, może nie ma (nie będzie) ich w konstrukcji, ale sądzę że w kabinie pozostaną różnice w obsłudze, choć w Fendtcie serii 900 Vario i MF 8690 jest dość podobny :D , a każda z tych 3 marek ma w wyposażeniu kabiny coś wyjątkowego i nie powtarzalnego co mi się podoba ;) :D :)

------------------------------------------------------

A ile mniej spali ciągnik z przekładnią bezstopniową, niż ze zwykłą?

A co do nowych przekładni Valtry to:

- Versus 30/30 PowerShift
- Direct bezstopniowa (4 zakresy: A: 0-9 km/h; B: 0-19 km/h; C: 0-30 km/h; D: 0-50 (40) km/h)

Moim zdaniem zakres "C" jest niepotrzebny. Ogólnie to w AGROmechanice (listopad 2008) ładnie opisane po polsku ^_^
www.up.poznan.pl/knir/

#28 Share szeryff

szeryff

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów

Napisany 11 lipiec 2009 - 09:41

Apetyt na paliwo w Valtrach Valtra 151 ekopower ,orka 20cm 5 skib-12 do15l/ha.Brona tależowa 4,5m 5l/ha.Obroty silnika 1400-1600.

#29 Share grodzioman

grodzioman

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 19 lipiec 2009 - 06:46

Apetyt na paliwo w Valtrach Panowie interesuje mnie Valtra około 150KM. Jaki to model, ile pali, jak ceny części, oraz rówież komfort pracy?


Co wybrac Valtrę czy McCormika?? RATUJCIE!!!!

#30 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 19 lipiec 2009 - 07:17

Apetyt na paliwo w Valtrach kolego odpowiedz na twoje pytanie o zuzycie paliwa masz powyzej swojego posta chodzi to o model serii t 151 ecopower moim zdaniem mzszynka godna polecenia
co do wyboru miedzy Valtra a Mccormikiem to na twoim miejscu bralbym Valtre choc nie wiem jaka jest roznica w cenie miedzy tymi markami bo wydaje mi sie ze Mc bedzie sporo tanszy

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Apetyt na paliwo w Valtrach Dzisiaj, 17:27
  •  

#31 Share grodzioman

grodzioman

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 20 lipiec 2009 - 06:57

Apetyt na paliwo w Valtrach

kolego odpowiedz na twoje pytanie o zuzycie paliwa masz powyzej swojego posta chodzi to o model serii t 151 ecopower moim zdaniem mzszynka godna polecenia
co do wyboru miedzy Valtra a Mccormikiem to na twoim miejscu bralbym Valtre choc nie wiem jaka jest roznica w cenie miedzy tymi markami bo wydaje mi sie ze Mc bedzie sporo tanszy


szczerze kolego jeżeli to ten model to bym się nie zastanawiał. a co do cen to powiem Ci że dużej różnicy nie ma. 200 konna Valtra chyba T191 370tyś a McCormik tez 200-konny 320 tyś. Także chyba nie będziemy się zastanawiac...

#32 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 lipiec 2009 - 07:19

Apetyt na paliwo w Valtrach Tak,tak 50 tys na ulicy leży :rolleyes:

#33 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 20 lipiec 2009 - 10:56

Apetyt na paliwo w Valtrach kolego grodzioman pytanie czy McCormick czy Valtra jak zwykle jest trudne bo to Ty masz wydać pieniądze a każdy chce aby wybór był trafny a różnie to bywa, skoro 50 tys złotych to nie różnica to nie ma o czym dyskutować.
moim zdaniem na rzecz MCcormicka przemawia cena w stosunku do Valtry biorąc pod uwagę wyżej post o cenie, konstrukcja ramy silnika, silnik leży luźno na poduszkach gumowych oraz skrzynia biegów która pod względem zakresów i ilości biegów pod obciążeniem przewyższa Valtrę, 8 półbiegów na każdym zakresie więc w pracach polowych bardzo istotne, co do jakości oba ciągniki porównywalne czyli zdarza się coś czasem w awariach ale nie jest źle, co do zużycia paliwa to moim zdaniem ECO POWER to trochę bardziej reklama jak faktycznie odczujesz to w pracy i portfelu, jeżeli będziesz pracował z agregatem aktywnym czy inną maszyną wymagającą WOM to raczej na 1200-1400 obr/min nie popracujesz no chyba że się mylę, W numerze TOP AGRAR 6/07 było porównanie ciągników w zużyciu paliwa i McCormick bez ECO Power bo tego nie ma wypadł lepiej niż Valtra T140e. Przy teście testowano jazdę na pełnych obrotach i tzw oszczędnych i w McCormicku można było zaoszczędzić przy jeździe oszczędnej 11,5% paliwa a VALTRA 7%, test był obiektywny robiony w Niemczech więc coś w tym jest. Myślę że argument ważny przynajmniej dla mnie. Ja na marketing patrzę przez palce bo życie życiem. Myślę też że serwisowo tańszy w przeglądach będzie McCormick w częściach też przynajmniej łatwiejszy dostęp.
Miłego wyboru pozdrawiam

#34 Share szeryff

szeryff

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów

Napisany 21 lipiec 2009 - 08:10

Apetyt na paliwo w Valtrach Napewno 8 półbiegów w MC jest plusem.Serwis a ciągnik to dwie różne sprawy.Są przypaki że serwis jest 5 km od domu(w zależności od marki),ale jeżdzi się tam co tydzień albo czeka na naprawę 3 dni, ale może być 200km i serwis jest na drugi dzień jak było w moim przypadku.T151 duży moment obr 680 w transporcie 730 moc max 159km.Ze spalaniem przyzwoice,chociaż jak się pokręci na małych kawałkach to potrafi wciągnąć.

#35 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 21 lipiec 2009 - 08:29

Apetyt na paliwo w Valtrach Z serwisem to zgadzam się w 100% może być tak jak mówisz na to nie ma reguły.

#36 Share pioter

pioter

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3151 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z centrum dowodzenia światem 8)

Napisany 21 lipiec 2009 - 19:14

Apetyt na paliwo w Valtrach dokładnie, nie liczy odległość serwisu, a jego podeście do klienta :rolleyes:

Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!


#37 Share bobik85

bobik85

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 93 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlasie/mazury

Napisany 21 lipiec 2009 - 22:22

Apetyt na paliwo w Valtrach odnośnie spalania silników SISU: wCASE CVX mam 140KM(z boost 160)w orce z pługiem ATLAS 5skib na 28-30cm, ok 1500obr.ziemia IV-VI klasa pochłania 16-20litrów na ha(kształt pola ma mniejsze znaczenie)
agregat uprawowo-siewny aktywny 9-11litrów na ha
ale najbardziej mnie zadziwia transport z 18tonową przyczepą=>do Łomży po młóto 52km-20 litrów(przyczepa waży ponad 6 ton) z powrotem wiozę 20 ton ładunku i ubywa 27-28 litrów TO JEST CHYBA FENOMEN COMMON RAIL
najniższe spalanie na postoju to 1,5 l/h
przy owijarce do bel wyskakuje 2 l/h
jazda samym ciągnikiem przy 43km/h=>14 l/h

#38 Share szeryff

szeryff

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów

Napisany 22 lipiec 2009 - 07:43

Apetyt na paliwo w Valtrach .Kolega ma valtrę 8550 i też mówi że wtransporcie to wskazówka szybciej spada.Te silniki nie lubią wysokich obrotów.W moim 42km-1800obr,ale widzę.że co jest dobre dla ekologii jest złe dola kieszeni.Spalanie w trasporcie mogłoby być niższe-za to zaoszczędza w polu.

#39 Share grodzioman

grodzioman

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 22 lipiec 2009 - 12:12

Apetyt na paliwo w Valtrach Ojoj... chlopaki szczerze powiem że jestem zielony jeszcze w nowych maszynach. Ciagnik ten musi byc po prostu bezawaryjny. Cena ciągnikia ceną. aLe jakośc i spalanie na pierwszym miejscu łącznie z serwisem i dostępnością ceny... Mieszkam blisko Bartoszyc (tam jest główny daler McCormika-a "Romanowski") co robic co wybrac czekam na dalsze wasze opinie ponieważ nasza opinia (rolników jest najważniesza) Pozdrawiam :rolleyes:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Apetyt na paliwo w Valtrach Dzisiaj, 17:27
  •  

#40 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 22 lipiec 2009 - 20:26

Apetyt na paliwo w Valtrach Kolego grodzioman fajnie że chcesz ciągnik bezawaryjny tylko szkoda bo ja osobiście takiej marki nie znam zapewne wielu kolegów na forum też nie. Dla mnie wzorem był i jest Case MX i Case Magnum stare dobre ciągniki mało awaryjne.
McCormick jest w wielu elementach kontynuacją tych dawnych modeli Case, rama o tej samej konstrukcji itd.
Moim zdaniem skoro masz blisko do Romanowskiego to duży argument za, serwis masz blisko i to centralny, ciągniki te jeżdżą w gospodarstwie Romanowskiego więc jemu też zależy aby w sezonie pracowały i to ciężko, zapewne duży magazyn części zamiennych gdzie wielu dealerów może pomarzyć o takiej ilości zapasów. Moim skromnym zdaniem są to argumenty obok których nie można przejść obojętnie ale i tak masz odczucia swoje i one zdecydują ale czasem warto się mocniej zastanowić i wziąć pod uwagę wszystkie argumenty.

Podobne tematy