Skocz do zawartości

Zdjęcie

ON, PB czy LPG


234 odpowiedzi na ten temat

#121 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 czerwiec 2009 - 11:10

ON, PB czy LPG Póki co nic nie wiadomo. ;) Zresztą jeżeli już to szeryf kupuje, bo mnie to może jedynie na Bugatti Maluchito(126p) stać. :P

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ON, PB czy LPG Dzisiaj, 05:32
  •  

#122 Share lysyrolnik

lysyrolnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina mlekiem i miodem płynąca :D:D

Napisany 07 czerwiec 2009 - 11:14

ON, PB czy LPG No fakt wszystko zależy od szeryfa ;) W moim przypadku od szeryfowej :P Póki co obecnie stać mnie tak jak to nazwałeś na Bugatti, jednak na przyszły rok trzeba coś zakupić :)

Honda - The Power of Dreams :)


#123 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 11 czerwiec 2009 - 07:57

ON, PB czy LPG http://moto.onet.pl/...ul.html?node=23
Trochę szkoda, to nie był zwykły silnik :) . Ciekawe czy 1.6 mu dorówna.

#124 Share wojt

wojt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 312 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk, Orzesze

Napisany 11 czerwiec 2009 - 09:19

ON, PB czy LPG

Dzisiaj w TVN Turbo usłyszałem, że 1.9 TDI 105 KM można bezpiecznie podkręcić do 200 KM :) . Chyba się trochę zagalopowali...
Odnośnie 1.9, silnik 110 KM w A4 (b5) jest na pompie rotacyjnej? Czy osiągi są dużo lepsze niż wersji 90 KM? Jeśli ktoś miał kontakt z tymi samochodami prosiłbym o opinie :) .


A ja to przed chwilą szłyszałem na TVN Turbo i chyba rzeczywiście coś im się pomieszało żeby to do 200KM kręcic :)

A co do A4 to brat właśnie ma b5 po lifcie, ten silnik właśnie jest na pompie rotacyjnej i wolał też ten silnik brać bo jest najmniej awaryjny, niż w porównaniu na pompowtryskach, pozatym naprawa pompowtryskiwaczy jest wiele droższa :)
Wiem że silnik 90KM pali coś mniej niz 110KM, ale napewno i osiągi są mniejsze..wlaśnie kumpel od brata ma też A4 tylko przed liftem i właśnie 90KM, co do osiągów to dokladnie nie wiem, ale przypuszczam że są mniejsze i z tego co wiem A4 przed liftem jest dużo mniej wyciszona w środku :P

Tak ogólnie to też chyba będę miał w planach swojego benzyniaka zmienic na diesla..bo jakoś dużo lepiej mi się jeździ dieslem i wogóle mniejsze spalanie :) Jeżdzę benzyną 1.4 75KM i jak czasami dorwę TDI-ka to tylko ogień :) Tylko nie na zimnym silniku..turbine trzeba szanować bo szkoda jej :)

#125 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 czerwiec 2009 - 09:21

ON, PB czy LPG a co ma turbina na zimnym silniku wspolnego z szacunkiem??
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#126 Share wojt

wojt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 312 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk, Orzesze

Napisany 11 czerwiec 2009 - 09:34

ON, PB czy LPG Bo ogólnie jak silnik jest zimny to sie nie powinno odrazu cisnąc ile wlezie bo nie ma takiego smarowania i podobnie z turbiną... Po dłuższej jeździe silnikiem z turbiną zaleca sie też chwilę odczekac żeby turbina ostygła, a nie od razu gaśić auto..
Od tego zalezy żywotnośc turbiny..
Zresztą chyba jak każdego innego zimnego silnika nie powinno się odrazu mocno obciążac...

#127 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 czerwiec 2009 - 09:37

ON, PB czy LPG silnika tak, ale turbinie to nie przeszkadza, w niej praktycznie od razu jest wystarczajace smarowanie :P
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#128 Share lysyrolnik

lysyrolnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina mlekiem i miodem płynąca :D:D

Napisany 11 czerwiec 2009 - 09:41

ON, PB czy LPG Po uruchomieniu silnika w turbinie zaraz pojawia się olej który ją smaruje, także nie ma się co bać o nią. Jednak w drugą stronę po długiej jeździe należy chwilkę odczekać przez zgaszeniem silnika :P

A wkręcanie na wysokie obroty zimnego silnika powoduje nieznaczne jego szybsze zużycie gdyż, elementy ze sobą współpracujące nie "ułożyły" się jeszcze tak jak na rozgrzanym silniku :)

Honda - The Power of Dreams :)


#129 Share Jarekb20

Jarekb20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 11 czerwiec 2009 - 09:43

ON, PB czy LPG Ja jeżdże A4 B5 z silnikiem 1,8T (150KM) i jak narazie daje rade na LPG. pali to ok 7-12litrów gazu, jeździłem też passatem B5 FL 1.9TDI (130KM) tez sie fanie jeździ spalanie ok 5-10litrów. Jeśli chodzi do opłacalności na dzień dzisiejszy bardziej sie opłaci na LPG, ale jeśli masz paliwo w gospodarstwie kupione i odliczoną akcyzę od niego jak w moim przypadku wychodziłoby po 2,40zł/litr to sie bardziej opłaci na ON. :P

#130 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 czerwiec 2009 - 10:56

ON, PB czy LPG

nieznaczne

raczej znaczne :P
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ON, PB czy LPG Dzisiaj, 05:32
  •  

#131 Share lysyrolnik

lysyrolnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina mlekiem i miodem płynąca :D:D

Napisany 11 czerwiec 2009 - 12:11

ON, PB czy LPG Fakt jest taki, że zużycie na pewno zostaje w takim przypadku przyspieszone. A pojęcie znaczne/nieznaczne uwarunkowane jest tylko od rodzaju kierowcy, bo jeden może tak przycisnąć raz na 10 odpaleń, a drugi kierowca ciśnie gaz za każdym razem :P Ale wszyscy wiemy o co biega :)

Honda - The Power of Dreams :)


#132 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 12 czerwiec 2009 - 21:55

ON, PB czy LPG Nareszcie w domu szeryf przyprowadził A4. :) Jechałem nią jakieś 20 km, jak dla mnie poezja. Nie sądziłem, że będzie aż taka różnica w stosunku do 9 letniego Passata. :) Servotronic to kapitalna sprawa :P: na postoju paluszkiem, a przy ponad 100km/h kiera stawia porządny opór. :)

#133 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 12 czerwiec 2009 - 22:09

ON, PB czy LPG które a4? b6 czy b7 bo niesądze by b8 chyba że ?

#134 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 czerwiec 2009 - 00:27

ON, PB czy LPG chyba nojka sztuka :P
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#135 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 13 czerwiec 2009 - 05:19

ON, PB czy LPG Taka jak w avatarze. Przy przyśpieszaniu na niskich biegach chwilowe spalanie rośnie do prawie 30 litrów. :P Przy 90-110km/h na szóstym biegu spala około 5 litrów.

Musiałem dobrze VW deptać, bo ojczulo mi uciekał. :)

#136 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 czerwiec 2009 - 08:17

ON, PB czy LPG Jaki silnik macie w tej A4 a jaki jest w Passacie?

#137 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 13 czerwiec 2009 - 09:13

ON, PB czy LPG hmmm B8 podobno nie są tak udane jak B7 tzn chodzi o materiały wykończeniowe w środku

#138 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 13 czerwiec 2009 - 09:23

ON, PB czy LPG Passat 1.6 benz. 105 :)
A4 2.0 TDI 140 :)

Paska na 4tyś. musiałem kręcić, podczas gdy ojczulo jechał normalnie. :P


Dla mnie materiały w środku są lepsze niż Hondzie Accord, jest znacznie ciszej i bardziej komfortowo niż w japońcu. Plus za duże lusterka w których widać całe pasy bo bokach auta.

#139 Share tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4466 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 czerwiec 2009 - 09:39

ON, PB czy LPG w swoim odczuciu jazda na 6 biegu przy 90km/h przy silniku 2.0 TDI nie ma sensu, ciągnąć ciągnie ale czuc że czegoś mu brakuje-przeważnie trzeba na piątce pociągnąć do 130km/h i dopiero wrzucać szóstke.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ON, PB czy LPG Dzisiaj, 05:32
  •  

#140 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 13 czerwiec 2009 - 09:42

ON, PB czy LPG Jak jedziesz jednostajnie to Ci spalanie małe wychodzi. :P Ja jechałem według wskazań kompa, kiedy mam zmieniać bieg. :)

Podobne tematy