Zaloguj się, aby obserwować  
DOMIN

PODNOSNIK

Polecane posty

DOMIN    0

gdy troche popracuje rozgrzeje sie olej to podnosnik podskakuje i wolno podnosi co moze byc tego przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    23

napisz jaki jest to ciągnik to może ktoś Ci udzieli wiecej informacji no temat twojego problemu :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Obajwy jak przy zapowietrzającej sie pompie ale jak jest max stan to raczej nie to. Jeśli nie świeci kontrolka niskiego ciśnienia oleju to i pompa dobrze działa, tym bardziej że nie pisałeś nic o słabym/przerywającym wspomaganiu i innych objawach z tym związanych. Także nie mam pomysłów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DOMIN    0

no i dzis jak go odpalilem swieci sie kontrolka zapchanego filtra oleju i nie ma sprzegla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Najpierw to kup sobie nowy filtr a potem bierz się za wymianę.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Tak, trzeba, a najlepiej przy okazji wymienić na świeży jeśli od chwili zakupu go nie wymieniałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
a jaki olej wlac i ile litrow

Zylion razy było pisane na forum :lol:

 

Olej typu STUO lub UTTO, z najbardziej popularnych np. Titan Hydramot, BP Terrac, Total Agrishift, Total Multiagri, Castrol Agri i wiele wiele wiele wiele wiele innych... Według danych które posiadam do skrzyni w tym modelu wchodzi 64 litry oleju. Nie trzeba nic odpowietrzać, odpowietrzy sie samo (podnieść i opuścić TUZ, ruszyć do przodu i do tyłu, itp.)

 

Jest tyle ciekawych tematów na forum MF i jakieś 3/4 problemów sprowadza sie do wymiany filtrów i oleju w skrzyni, co moim skromnym zdaniem powinno sie wykonać tuż po zakupie używanego ciągnika i powtarzać co każde ~1000mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Mam następujący problem. Po podpięciu przyczepy nie mogę jej podnieść, tzn nawet nie drgnie. W styczniu jeszcze kiprowała jak głupia, odstawiłem ciągnik na dwa miesiące i jest problem. Wydaje mi się, że olej nie jest wcale podawany. Po przesunięciu dźwigni słychać syczenie (pracę) ale nic się nie dzieje. Próbowałem nawet palcem wcisnąć zaworek w szybkozłączu (na włączonej dźwigni) i nic, nawet kropla nie poleciała. Wszystko inne działa bez zarzutu. Miał ktoś podobny problem? 
    • Przez Silver
      Witam!
      Naczytałem się że tak awaryjne są skrzynie w mf serii 30xx, wiec może ciekawą alternatywą jest mf 399
      http://www.allegro.pl/item274257484_massey_ferguson_399.html, czy to jest nowsza wersja 690, jak jest z komfortem czy w 3060 jest lepsza kabina czy nie, zaznaczam że nie potrzebuje ani ehr ani półbiegów, bo to chyba jest najbardziej awaryjne w 3060?
      Ile pali perkins 6cio cylindrowy?
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza

    • Przez marian508
      witam serdecznie od kilku dni pali mi sie kontrolka akumulatora oraz czerwony trójkąt ostrzegawczy czasami sie żarzą, napięcie na alternatorze sprawdziłem jest 14,2 więc jest ok czy owe kontrolki oprucz ładowania jeszcze za coś odpowiadają czy dalej szukać problemu w instalacji i ładowaniu ?
    • Przez neqsik
      Witam,
       
      Co prawda mój temat dotyczy koparko-ładowarki, ale zabudowanej na ciągniku MF, także myślę, że dział odpowiedni. Koparko-ładowarka jest na silniku perkins 4P, ogólnie kabina jest dość fajnie zrobiona, pełna podłoga, sporo szyb, fajne uszczelki na drzwiach, szybach itp. dobra guma na podłodze. Ale mimo wszystko wydaję mi się, że można trochę poprawić fabrykę, bo np. ściana grodziowa pomiędzy silnikiem a kabiną jest z blachy i nie jest niczym wyłożona, a jest tam sporo miejsca i tak się zastanawiam, czy mogę ją wyłożyć od środka i od zewnątrz? I co najlepiej w tym miejscu przykleić? Od środka tam są pompki hamulcowe, przewody, deska rozdzielcza itp także myślę, że tu nie będzie problemu, ale od zewnątrz jest bak no i pod bakiem już jest silnik, więc zastanawiam się co tam ewentualnie można przykleić aby to było bezpieczne - coś ognioodpornego może? Macie coś sprawdzonego? 
      Tak samo myślę nad dachem, jest tam co prawda jakaś tapicerka, ale będę go ściągał do malowania, więc myślę, żeby go też wykleić czymś. Jeszcze nie wiem ile tam jest miejsca żeby zmieścić wyciszenie ale wstępnie myślałem nad matą butylową - spełni to swoje zadanie?
      Maszynę trochę ogarniam, bo kupiłem częściowo zapuszczoną i przy okazji chcę trochę poprawić fabrykę - nie potrzebuje mieć ciszy jak w aucie, ale chcę niewielkim kosztem trochę poprawić komfort pracy
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj